ایکس 55 پرو ، ارزشمند در این بازه قیمت
مدیران خودرو که در بین خودروسازان بخش خصوصی بزرگ ترین سبد محصول را دارد، همواره سعی کرده با احترام به نیاز بازار و مشتریان، محصولاتی مجهز امکانت روز را برای عرضه به تولید برساند. یکی از با سابقه ترین محصولات این شرکت MVM X55 است که به عنوان یک کراس اور کامپکت میان سایز طی سال های گذشته همواره یکی از اولین انتخاب ها برای خانواده ها به شمار رفته است.
طراحی این خودرو در آخرین به روز رسانی با پسوند PRO معرفی شد و به دلیل طراحی کاملا به روز و فناوری های نو پر فروش ترین خودرو در سگمنت خود لقب دارد. از نقطه نظر طراحی MVM X55 PRO یک خودروی خوش تراش است که با حجم پردازی های بدنه می توان گفت از سبک طراحی جیپ در مدل Renegade به ویژه در نمای کناری و ستون عقب و خودروسازان اروپایی در دو نمای جلو و عقب بهره می برد.
بخش فنی موتور این خودرو ۱.۵ لیتر حجم دارد و به کمک توربوشارژر می تواند ۱۵۶ اسب بخار نیرو تولید کند. همچنین گشتاور هم به عدد ۲۳۰ نیوتن متر می رسد که با توجه به وزن حدود ۱.۴ تنی در حقیقت یک خودروی کراس اور میان سایز خانوادگی را معرفی میکند. خودرویی که راحتی سرنشینان در اولیت های بازطراحی آن نسبت به نسل قبل قرار داشته است و به همین دلیل سعی کرده بازار هدف خود را خانواده های کم جمعیت قرار دهد.
کالیبراسیون موتور و گیربکس CVT به گونه ای انجام شده که بتواند شتاب صفر تا صد حدود ۱۰.۳ ثانیه را به ثبت برساند. در برنامه ریزی موتور این خودرو مهندسین سعی کرده اند، تاخیر توربوشارژ را کاهش داده تا خودرو شتاب لحظه ای بیشتری داشته باشد. از این رو بیشترین گشتاور در دور موتور ۱۷۵۰ دور بر دقیقه حاصل می شود که باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب لحظه ای خودرو شده است.
متخصصین برای گیربکس CVT نسل ۲ در این خودرو ۹ سرعت یا دنده را تعریف کرده اند که باعث شده شتابگیری مثبت خودرو روندی یک نواخت داشته باشد ودر زمان ترمزگیری نیز گیربکس با دنده معکوس های سریع و به توقف خودرو کمک می کند. به همین دلیل MVM X55 PRO یکی از بهترین ها در بخش ایمنی ترمزگیری در کلاس خود است.
درون کابین X55 PRO همه ان چیزهایی که از یک خودروی به روز انتظار دارید را به شما ارائه می کند. از نظر طراحی تناسب خوبی با نمای بیرونی خودرو دارد. از فرم های گرد کمی در کابین استفاده شده است و بیشتر ادوات و قطعات دارای زاویه و گوشه هستند. درون کابین این خودرو هم به مطابق با سبک روز طراحی در جهان به جای استفاده از کلید و دکمه های بسیار، این کنترلرها به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی بالای داشبورد منتقل شده است و دکمه های ضروری تر نیز روی پنلی در زیر نمایشگر قرار دارند.
MVM به طور کلی سعی دارد در طراحی صندلی ها به بهترین شاخص های فیزیکی که منطبق بر اناتومی بدن انسان و ستون فقرات است دست پیدا کند تا ارگونومی لازم در این مسیر ایجاد شود. صندلی ها در خودرو MVM X55 PRO با استفاده از فیدبک های مشتریان نسبت به صندلی نسل قبلی این خودرو طراحی شده است. از این رو صندلی های مدل جدید راحت تر هستند و در مسیرهای طولانی و ترافیک هم نرمی مناسبی به سرنشینان ارائه می کنند و در در شتاب های جانبی بدن را به خوبی مهار خواهند کرد.
ضمنا بخش Leg Roon یا فضای پاها این صندلی ها که قابلیت تنظیم نیز دارد، با دو سطح متفاوت از ابر ساخته شده است تا در بخش مرکز سقف بدن بتواند نرمی بیشتری داشته باشد. از طرفی عرض این بخش نیز در مدل PRO گسترش یافته است و این باعث شده افراد با سایز بزرگ تر و وزن بیشتر هم از کیفیت انها راضی باشند.
سخن آخر
MVM X55 PRO در بخش تجهیزات ایمنی و رفاهی لیست بلندبالایی دارد که نسبت به بسیاری از رقیبان خود برتر است. همچنین طبق نظرسنجی های صورت گرفته از توسط سازنده، این خودرو توانسته نیاز مشتریان را در بخش امکانات رفاهی برطرف کند. این در حالی است که قیمت این خودرو حدود ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است. به این معنی که این خودرو در کلاس خود با ارزش بالای خرید به حساب می آید. از طرفی شبکه گسترده خدمات پس از فر وش مدیران خودرو در سراسر کشور همراه با بازار دست دوم مناسب از جمله فاکتورهای مثبت این خودرو به حساب می آیند.
sinasvj
۳۰ مرداد ۱۴۰۲موحتوای طنز
Kato
۳۰ مرداد ۱۴۰۲من این ماشین حدود سه ماه داشتم و یه مسافرت هم باهاش رفتم …بدون تعصب میگم ماشین بسیار نرم و راحت و برو و عالی هست …واقعا ارزش خرید داره با این قیمت … دلیل فروش من هم خرید تیگو ۷ پرو بود که جادارتر و با ابهت تره … از نظر موتور گیربکس و کابین هم کپی تیگو ۷ پرو هست … حتی من از هندلینگ ایکس ۵۵ بیشتر از تیگو ۷ پرو راضی ام …
ehsan fa
۳۱ مرداد ۱۴۰۲مدیران خودرو خیلی خوش برخورد هست مثلا ماشین رو فقط تو بم تحویل میده مهم نیست شما کجای ایران هستی و به جای تحویل سرموقع ۷ ماه دیرتر تحویل میده که قشنگ سرذوق بیای
Navidd
۳۱ مرداد ۱۴۰۲عالی🤣🤣🤣🤣
RIO
۳۰ مرداد ۱۴۰۲دوستان عزیز بی ربط ولی یه سوال سانگ یانگ موسو چجور ماشینینه ارزش خرید داره؟؟
سامان اذری
۳۰ مرداد ۱۴۰۲نه کاکو
اون موقع که قطعه داشت همه ازش مینالیدن
الان که دیگه افتضاح
تیوولی رو بگی میگم خوبه ولی موسو دیگه به رحمت خدا رفته
نظر شخصی
RIO
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ممنونم🙏
ehsan fa
۳۱ مرداد ۱۴۰۲یکی از افتضاح ترین فنربندی های بازار رو داره ، مثل اینکه رو الاکلنگ نشستی
amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۲من خرداد ماه این ماشین رو خریدم و خیلی صادقانه میخوام راجبش حرف بزنم ولی این بگم که فقط 800 کیلومتر باهاش روندم
1- شتابش واقعا خوبه و فکر نکنم کسی بتونه از شتابش ایراد بگیره . من اکتان بوستر المانی gat ریختم توش . سرعت وقتی بالا 120 میره فرمون سفت میشه و حس خوبی داره . موتور و گیربکس کاملا با تیگو 7 پرو مشابه هست داخل ماشینم با تیگو 7 پرو یکی هست .
2-امکاناتش تو رنجش بدک نیست مخصوصا از لحاظ ایمنی که 6 تا ایربگ داره ،اتو هلد داره ، سیستمهای ترمزش کامله،ESP ،گرمکن داره برای ردیف جلو ،کیلس داره کولباکس داره ولی جای خالی سنسور نقطه کور توش حس میشه ،صندلی شاگرد برقی نیست،سانروفم کوچیکه به نظرم
3-فضای عقبش نسبت به فیدیلیتی و تیگو 7 کوچیکتره ولی از تیوولی بزرگتره ولی اصلا اذیت کننده نیست من با قد 178 سانتی متری اصلا اذیت نمیشم برای ردیف عقب دریچه کولر و usb داره صندوقشم برای خانواده 4 نفره اوکیه
4- کیفیتش با 800 دونه کیلومتر نمیشه نظر داد فعلا مشکل خاصه موتوری که نداشته ولی مانیتور ماشین 2 بار قطع شد به مدت 5 دیقه و خودش درست شد و یک ماهی هست که قطع نشده نوبت دوره اول بشه این موضوع رو چک میکنم ولی پیگیری کردم مثکه این ایراد رو بعضیاشون دارن و تیگو 7 پرو هم دارن این ایراد رو بعضیاشون البته
همین
new reventon
۳۰ مرداد ۱۴۰۲تابلوعه مهره خودشونی
این نونا خوردن نداره
amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۲والا 7 ساله روزی 12 ساعت دارم کار میکنم بزور این ماشین و خریدم مهره خودشونم؟ حواستون به حرفاتون باشه .
توی این مملکت مجبورم ماشین چینی بگیرم دیگه چی بگیریم تهه ارزوی ما کارمندا شده این.
new reventon
۳۰ مرداد ۱۴۰۲اخه از یه چینی آشغال کی ایقد هی نکته مثبت میگه
بعدشم آرزوی کارمندا حداکثر دنا یا تاراس
چون بیشتر از این زورشون نمیرسه
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۳۰ مرداد ۱۴۰۲New reveton عزیز بنده هم کارمند مپنا بخش it هستم ولی تیگو۷ پرو سوار میشم یعنی منم دزدی کردم قبل از اون هم سری ۵ یعنی من دزدم؟ یعنی منم تبلیغات مدیران خودرو رو میکنم؟ همه چیز بستگی به در آمد و شغل طرف داره نیاز هم نیست اینقدر بد بین باشیم
amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۲مستر new reventon مثکه متوجه نمیشی یا نمیخوای بشی
علاقه ای به توضیح دادن ندارم اینجا هم نمیشه مدرک اتچ کرد وگرنه میکردم فقط بدم میاد از این جمله “این نون خوردن نداره”
من که تو زندگیمون سالم بودم و گرنه مثه این اقا زاده ها باید بنز و بی ام و زیر پام بود نه ماشین چینی
ته زورم شده این ماشین چینی که هیچ گزینه ی دیگه نداشتم برای ماشین صفر یا این بود یا هایما s5 یا دسته دو های بالای 100 تا کار مثل سراتو تازه رنگدار
اینایی که الان ماشین چینی دارن همه رییس و مدیرن هیشکدوم کارمند و کارشناس نیستن؟ هیشکدوم وام نمیگیرن؟
تهمت نزن
X
۳۰ مرداد ۱۴۰۲پشت سر هم اکتان نریز به موتور توربو آسیب میزنه
هومن
۳۰ مرداد ۱۴۰۲والا انقد ملت الکی میان کامنت میزارن آدم نمیدونه راست میگن یا دروغ! مثلا قبل اینکه بگیرم یکی همینجا گفته بود این ماشینو دارم. ازش پرسیدم دوربین خودرو داره گفت آره! بگذریم ما بنا روی حقیقت گویی میزارم. الان شما مشکل لاستیک نداری؟ چون از هر ده نفر پنج شش نفر مشکل لاستیک دارن، بعد ازون مشکل مانیتور و بعد از اون ضعف کولر، خلاصه که هر کی حداقل یکی ازینهارو داره البته من مشکل لاستیکو نداشتم ، مانیتور من اوایل از هر چهار بار یکی در میون، الان شده از هر ۱۵ بار یکی در میون روشن نمیشه و خاموش روشن میکنم ماشینو دوباره میاد بالا، یه مشکل دیگم با اینکه تو تنظیمات خوش آمد گوییو خاموش کردم اما باز چراغ میزنهو آیینه ها باز بسته میشه، اینارو گفتم شاید یه نفر خواست بخره تو جریان باشه آقا ته مشکلش همیناست کولرم بعد از یکساعت استفاده تو ترافیک یه ۳۰ درصدی راندمانش میاد پایین و تو مخه یکم. البته هزارتا نشده که ببینم نمایندگی بعدش چه میکنه گرچه الانشم گفتن بیار البته آشنام بوده شاید واسه همون. ما بقی اوکیه من راضیم. تا حالا هیچ اوکتانی هم نریختم بنزین سوپرم نزدم، ناکو لگم نزده. یه گروهم هست که تمام افرادی که این ماشینو خرید اونجا هستیم یعنی خودشون درست کردن و تبادل نظر و.. میشه زیر نظر چندتا ادمین. بخاطر همین اکثرا کسی که واقعا این ماشینو داره میره همونجا حرفشو میزنه که راحتتر و بهتر و مطمنا بدردبخور تر هم جواب میگیره،.. راستی سینی زیر موتور هم نزارید بهتره چون باعث افزایش دما آب میشه،
Amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۲من گفتم که مشکل مانیتور داشتم ، همون اوایل که گرفتم ۲ بار قطع شد الان یک ماهه قطع نشده مخصوصا اگه مانیتور رو خاموش کنید بیاد رو ساعت که
مشکل کولر و لاستیک نداشتم نمیدونم مشکل لاستیک منظورتون چیه
چجوری میتونم عضو اون گروه بشم؟
محمد
۳۰ مرداد ۱۴۰۲لاستیک کویر زیر ماشینه.اکثرا مشکل دارند .من هم مجبور به تعویض شدم. شرکت هم زیر بار لاستیک خراب نمیره.
amir
۳۱ مرداد ۱۴۰۲واسه من چینی لاستیکش کویر نیست
هومن
۳۱ مرداد ۱۴۰۲امیر و محمد ای دی تلگرام اگه دارید بزارید من باز اینجا سر میزنم. خب شانس اوردی پس منم مشکل مانیتورم تقریبا رو به صفریه ولی کولر نه بعد یکساعت استفاده واقعا رو مخه حالا فردا نه صبح میرم نمایندگی ببینم چه میکنن. اگه برا شما لاستیک چینی بوده پس مدل چهارصدو یک باید باشه ماشینت. من چهارصدو دو هستم که دیگه همه رفته رو ایرانی کویر.
آقا محمد سلام من هنوز عوض نکردم البته پیش نیومده ۱۰۰ تا بیشتر برم، ولی تاحالا که مشکل نداشته، صد البته تعویض با لاستیک بهتر که بی تاثیر نیست. چیزی که فهمیدم بخاطر پارک به مدت زیاد زیر آفتاب تو پارکینگ سازندست.
راستی گروه واتس آپم من کاری نکردم خودشون هرکی میخره وارد اون گروه میکنن.
محمد
۳۰ مرداد ۱۴۰۲تا وقتی که مردم این اشغال ها رو میخرن و با آب و تاب تعریف میکنن و بقیه هم لایک میکنن امیدی به بهبود وضع نیست ، فقط اونجایی که از شتابش تعریف کرد 🤦🏻♂️ کسی که با این قیمت ها این اشغال هارو میخره دیگه نباید نقد کنه
Amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز من ماشین قبلیم ۲۰۶ تیپ ۲ بوده مگه دارم با تویوتا اریون مقایسش میکنم واسه من شتابش خوب بوده دارم.
وضعیت ما خراب نکردیم مسول مملکت خراب کرده که مجبوریم ۱۳۰۰ بدیم چینی بخریم
هیچ ماشین چینی قابل مقایسه با هیچ ماشین کره ای نیست چه برسه ماشین کشورای دیگه شعورمون در این حد هست که بفهمیم اینو ولی با شرایط فعلی فقط چینی در دسترسه که مقصرش من نیستم
رضا
۳۰ مرداد ۱۴۰۲سلام به همگی دوستان، من هم آبان ماه ۱۴۰۱ خریدم ماشین رو واقعا هم راضیم البته یکی دومورد اشکال که دوستان گفتن واسه من هم هست مثل کوچک بودن صندوق و خاموش شدن مونیتور و هنگ کردن سیستم پخش ، ولی واقعا از نمایندگی هاش شاکیم فقط دنبال تیغ زدن مشتری هستن مخصوصا کارمندهای خدمات پس از فروش واحد شکایت یا crm هم واقعا داغونه،، اصلا نمیشه تماس بگیری و اگه موفق هم بشی اصلا درست مشکل رو پیگیری نمیکنن فقط از سر واکنی، حیف این خودرو که توسط مدیران خودرو داره توزیع میشه وباعث میشه کیفیتش دیده نشه، ((باتوجه به چینی بودن و قیمت پایین ترش نسبت به محصولات مشابه ))
مهران
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ایشالا چرخش بچرخه برات داداش…سراغ سراتو یا مزدا نیو نرفتی؟
تو این رنج قیمت سراتو خوب و کم کار پیدا میشه که وااااقعا کم خرج و همه جوره نسبت به قیمتش میصرفه.
ایشالا که پشت X4 باشی یه روزی و بیای تعریفشو کنی😉
نویدی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲نوشته((شبکه گسترده خدمات پس از فروش و بازار دست دوم مناسب))
دقیقا همین دو مورد رو نداره😂😂😂😂
کی جرات میکنه ماشین چینی دست دوم بخره.
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۳۰ مرداد ۱۴۰۲دیدم مثل تیگو ۷ و ۵ زیاد دیدم کارکرده بگیرن
هوشنگ بایی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲واحد آگهی ورپورتاژ!!!!!آقای پدال خیلی از خودرو سازان بزرگ دنیا حاضرند چندین میلیون دلار بدهند تا فلان سایت خودرویی یا نشریه مشهور خودرویی از فلان محصول شأن تعریف کند ولی آنها واقعیت رو مینویسند یا کلارکسون همین شکل این رفتارها وبیان واقعیت ارزش و اعتبار یک نشریه یا سایت رو مشخص میکنه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳۰ مرداد ۱۴۰۲لطفا از چشم های قشنگتون دقیقتر استفاده کنید
حتی در صفحه اصلی سایت هم عبارت “رپورتاژ” نوشته شده
این نوع تبلیغات در تمام سایتهای خبری دنیا هست و ما هم برای کسب درآمد ناچاریم انجام بدیم
گاهی اوقات دوستان حواسشون به هزینههای سنگین سایت با چند نفر کارمند و نویسنده و سرور نیست، خوبه که پدال سایت خبری رایگان هست و پول اشتراک نمی گیره 😄 اصلا خودتون بگین ما از کجا خرج مون در بیاریم
هوشنگ بایی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز چشمای شما خیلی قشنگتر چشم منه ،خوب ،اینو از اول بگو که خط مشی شما چیه ، البته این خط مش خیلی هارو به اشتباه میندازه .اگه یکی مثل من این مطلب رو مینوشت گله ای نبود چون مخاطبی ندارم ولی این کار. از جانب شما ،نمی دونم چی بگم خلاصه موفق بی نیاز باشید
behiii
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ملت همیشه مفتخور انتظار دارن همچی مجانی در اختیارشون باشه، این واکنش تو زومیتم بود تو طرفداری هم بود و در کل تو هر سایت بدرد بخوری که هستش وجود داره، انگار نه انگار که چند نفر نشستن دارن تولید محتوا میکنن برا مخاطب، خب دوست عزیز این چند نفر چه بدهی به منو تو دارن که مفتی کار کنند.
امثال اینا همونایی بودن که دنبال آب و برق مفتی بودن!!!
لطفاً تأیید کن که اعصابم داغونه😂
احمد
۳۰ مرداد ۱۴۰۲باشه تبلیغات کنید حرام که نیست
منتهی همیشه خصوصا در انتشار خبر انصاف رو در نظر بگیرید و هیچ وقت با غرض و القا نامیدی کار نکنید.
اما درخصوص درآمد هم می تونید با تبلیغ سایت های فروش کالا و مسائل اینچنینی درآمد کسب کنید
چراکه تبلیغات به این نحوه در خصوص خودرو به اعتبار شما ضربه میزنه به این دلیل که خواننده به شما به دیده یک کارشناس بی طرف نگاه می کنه.
هوشنگ بایی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲خواهشاًن حداقل چیزی بنویسید که خودتان به آن باور داشته باشید
شاهین
۳۰ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز فکر کنم شما با مطالب رپورتاژ اصلا آشنا نیستید. توصیه میکنم حتما ماهیت این نوع مطالب رو مطالعه بفرمایید تا دچار مشکل تحلیل موضوع نشین.
۳۰ مرداد ۱۴۰۲خواهشاً زیر یه ملیارد کنید ما بتونیم بخریم (تیگو ۷ پرو منظورمه)😐😭😭😭
محمود مرادی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲سلام، من این ماشین رو از عید امسال سوارم، اول قصدم خرید موقتی بود و دنبال یه مزدا3 نیو تمییز بودم ولی الان نظرم کاملا تغییر کرد، اصلا فکر نمیکردم ماشین چینی اینقدر خوب باشه، بسیار چالاک، پرشتاب، کم مصرف میانگین حدود صدی هفت و نیم، پرآپشن، برو چه کفی چه سربالایی، قیافه زیبا مخصوصا رنگ ماشین من خاکستری، کابین جادار، ابعاد مناسب هم برای شهر و ترافیک و هم جاده و مسافرت، فقط صندوقش خیلی بزرگ نیست البته خیلی کوچیک هم نیست، متوسطه و سه تا چمدون بزرگ کیپ هم بذاری توش جا میشه که برای یه خانواده 4 نفره کاملا بسه، لذت رانندگی که نگم. با ماشین های همکارام ریسپکت، لاماری، آریزو 5و هایما S7 مقایسه کردیم خب آریزو نرمتره و ریسپکت یکم جادارتره ولی هیچکدوم احاطه راننده به جاده و لذت رانندگی x55 رو ندارن.
فرهاد
۳۰ مرداد ۱۴۰۲دوستان میدونم ربطی نداره اما بین تیگو ۷پرو و فیدلیتی کدوم بهتره یا اصلا توی این بازه قیمت چه ماشین صفر خوبه؟
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۳۰ مرداد ۱۴۰۲تیگو۷ پرو به نظرم بهتره نسبت به فیدلیتی چون چند باری پشت فیدلیتی نشستم اصلا تجربه خوبی نیست
فرهاد
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ممنون
نویدی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲چینی هایی که وارد ایران شدن بهتر و بدتر ندارن،همشون از نظر کیفیت و فنی تقریبا در یه سطح هستن…ببین ظاهر کدومشو بیشتر میپسندی همونو بخر…ماشین صفر کیلومتر میخوای وگرنه جنازه پژو 2008 به کل چینیا می ارزه.
AMIN (M.A.S)
۳۰ مرداد ۱۴۰۲دوست عزیز اول عرض کنم هیچکدوم رو سوار هم نشدم حتی
ولی تا جایی که خوندیم از نظر فنی پایه فیدلیتی و تیگو ۷ یکیه
هردو ساخت چری هستن و موتور 1.5 لیتری 4T15C دارن که نسخه بروز شده موتور اریزو ها هستش
تفاوتشون توی سیستم انتقال قدرته که تیگو ۷ پرو سیستم CVT داره همون ۹ سرعته ای که تو اریزو ها و ماشین همین مقاله هم هست ولی فیدلیتی گیربکس کلاچ دوبل ۶ سرعته داره که نسخه های قبلیش خشک بودن و ممکن بود در اثر استفاده زیاد شهری زودتر مستهلک بشن
جدیدا میگن گیربکس تر استفاده کردن و یه فرقای ریزیم تو امکانات کرده که نمیدونم عرضه شده یا هنوز نه
میشه گفت فیدلیتی یه کمی کیفیت رانندگیش بهتره ولی مخصوصا تو سری گیربکس خشک ها ممکنه جلوی CVT تو دوام دست پایین بشه (عرض کردم ممکنه یعنی شایدم اینطور نباشه)
فرق دیگه شون اینه که فیدلیتی هم به صورت دو ردیف و هم سه ردیف عرضه میشه که نسخه سه ردیف ردیف سوم خیلی کاربردی نیست بیشتر برای بچه خوبه و موقع استفاده ازش خیلی صندوق زیادیم ندارید ولی خب کماکان یه دوتا صندلی اضافه هرچند کوچیک رو دارید
وزن فیدلیتی هم بیشتره که میتونه به ابعاد یه کمی بزرگترش برگرده
از نظر سواری و هندلینگ تا جایی که خوندم شبیه همن و سواری نسبتا نرمی دارن البته کوبش دارن ولی نه تا جایی که بگیم خیلی خشکن
مرکز ثقلشون یه ذره بالاس و تو فاز هندلینگ کاملا معمولین
یعنی شرکت سعی کرده با یه سیستم کنترل پایداری مانع نمایان شدن ضعف توی این بخش بشه و نهایتا برای استفاده خانوادگی و معمولی بد نیست ولی انتظار شگفت انگیز بودن و لایی کشیدن نباید ازش داشت تک دف هم که هستن رو افرود حساب انچنان نکنید
کشش و عملکردشونم بسته به انتظار شما داره نه اونقد سریعن که بگیم در حد امثال ۲۰۰۸ و GS نه هم جورین که بگیم کلا تعطیلن و کم میارن
معمولی و در حد قیمت و موتورشون فرض کنید ( فک کنم ولی فیدلیتی ۷ نفره چون سنگین تره اگه پر هم باشه یه کمی کشش و عملکردش کمتر میشه حالا چقدرشو باید تو عمل دید)
درباره موتور هم یه سری کارای مربوط به نگهداری موتور توربو هست که مثلا روغنو به موقع عوض کنید رو کیفیت سوخت یه کمی حساس باشید (البته ظاهرا میگن موتور اینا از موتورای توربو دیگه کمتر حساسه ولی خب بازم حواستون باید باشه) و…
کیفیت و دوام ، خرابیا ، خدمات شرکت و پیداشدن قطعه چون عرض کردم حتی سوار هم نشدم صحبت نمیکنم ولی اینا فاکتور های مهمی هستن که توصیه میکنم از مالکینشون جویا بشید
اگر به این دوتا ماشین علاقه دارید بین کراس اوورای صفر به عنوان دوتا گزینه جانبی و تقریبا مشابه این دوتا میتونید تیگو ۷ معمولی و همین X55 پرو تو اگهی رو هم تو لیست بررسیتون بذارید تقریبا با اینایی که فرمودید مشابه هستن حالا تیگو ۷ معمولی امکاناتش کمتره و یه ۱۰ اسب و ۲۰ نیوتون متر خروجیش کمتر به اضافه اینکه گیربکسش خشکه و X55 پرو عملا تیگو ۷پرو البته با ابعاد کوچیک تر هست که فک کنم در حد چند مورد امکاناتش کمتره ولی خب دور و بر ۳۰۰ میلیون ارزون ترن (X55 پرو زیر ۱ میلیارد و ۳۰۰ هم پیدا میشه) و پول کمتری براشون میدید هرچند بازم عرض میکنم تو فاز کیفیت و دوام ، پیدا شدن قطعات ، خدمات و خرابی هیچکدومشون نظر نمیدم و اینارم صرفا به خاطر قیمت پایین تر اگر علاقه مند به اون دوتایید گفتم
توصیه میکنم بررسی هاشونو خودتون هم مطالعه کنید و از دوام و خرابیا و خرج هاشون هم جویا بشید (فک کنم سایت پدال یه مقاله تیگو ۷ پرو کار کرده بود)
امیدوارم مفید بوده باشه و دوستان و مالکان مغایرتی دیدید لطفا اصلاح کنید
هوشنگ بایی
۳۰ مرداد ۱۴۰۲تو فکر کن ما مفت خوریم ولی خدارو شکر مثل تو دستمال بدست وکوچیک نبودیم ،آدمای کوچیکی مثل شما توی این مملکت بت سازی میکنید که طرف فکر میکنه خداست یاد بگیر به هر کس یا چیزی به اندازه خودش اهمیت بده