مسابقاتهفته نامه

درگ نیسان GT-R با پورشه 911، آئودی R8 و مک‌لارن 570S

سال ۲۰۰۷ که نیسان GT-R معرفی شد به معنای واقعی کلمه همهٔ سوپراسپرت‌های آن زمان را نابود کرد خصوصاً در یک مسیر مستقیم. حال به ۹ سال جلوتر آمده‌ایم و داستان متفاوت شده است. مجلهٔ تاپ گیر برای فهمیدن اینکه جدیدترین نسخهٔ GT-R افسانه‌ای در برابر رقبای جدیدتر چه عملکردی دارد، آن‌را در یک مسابقهٔ درگ رودرروی سه سوپراسپرت آئودی R8 V10 پلاس، پورشه ۹۱۱ توربو S و مک‌لارن 570S قرار داده است.

بااینکه قدرت پیشرانهٔ V6 توربوشارژ نیسان ۲۰ اسب بخار افزایش یافته و حالا درمجموع به ۵۶۵ اسب بخار رسیده است، اما GT-R اسطوره‌ای با آن عملکرد خارق‌العاده‌اش در برابر رقبای تازه‌نفس خود که همواره سریع و سریع‌تر می‌شوند، در یک خط مستقیم کم می‌آورد.

161023-023

در این جدال دیدنی پورشه با موشک بالستیک ۹۱۱ توربو S، آئودی با نسخهٔ قدرتمند R8 V10 پلاس و مک‌لارن با مدل 570S شرکت کرده‌اند ولی نیسان GT-R از هر سهٔ آن‌ها شکست می‌خورد حتی از مک‌لارن دیفرانسیل عقب. بااین‌حال شما طرفدار GT-R باشید یا نه این گودزیلای ژاپنی به خاطر مهندسی درخشان خود همچنان قابل‌احترام است؛ اما در این رقابت در برابر رقبای جدید، سن و سال بالای خود را نشان می‌دهد؛ بنابراین برای اینکه همچنان عملکرد فوق‌العاده و اعتبار GT-R حفظ شود نیسان باید هرچه زودتر نسل جدید آن‌را ارائه کند.

161023-018

مشخصات فنی

  نیسان GT-R مک‌لارن 570S پورشه ۹۱۱ توربو S آئودی R8 V10 پلاس
پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 ۳.۸ لیتری V8 ۳.۸ لیتری H6 ۵.۲ لیتری V10
تنفس توئین توربو توئین توربو توئین توربو طبیعی
قدرت ۵۶۵ اسب بخار ۵۶۵ اسب بخار ۵۷۵ اسب بخار ۶۰۵ اسب بخار
گشتاور ۶۳۵ نیوتن متر ۶۰۰ نیوتن متر ۷۵۰ نیوتن متر ۵۶۰ نیوتن متر
محور محرک چهارچرخ عقب چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۲.۸ ثانیه ۳.۲ ثانیه ۲.۹ ثانیه ۳.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۱۵ Km/h ۳۳۰ Km/h ۳۳۰ Km/h ۳۳۰ Km/h
قیمت ۷۹,۹۹۵ پوند ۱۴۳,۲۵۰ پوند ۱۴۵,۷۷۳ پوند ۱۳۴,۵۰۰ پوند
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱ ثانیه ۱۰.۷ ثانیه ۱۰.۶ ثانیه ۱۰.۶ ثانیه

161023-024

[دانلود ویدئو]

منبع: CarScoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. ELEMENTO

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    مک لارن رو شدیدا تحسین میکنم.
    در درگ حرف اول و آخر رو مک لارن میزنه.
    خیلی ویژگی های خوب دیگه هم داره.
    من که دوستش دارم.
    قیمتش فقط یکم بالاست. حدود 2 برابر GtR
    .
    .Audi R8 و GTR هم مزیت های خاص خودشون رو دارن.
    واقعا چند دهم ثانیه ثانیه فرقی نمیکنه.
    من زیاد درگ دوست ندارم.
    گفتم فشار الکیه.
    .
    جونم پورشه 911 توربو اس.
    این ماشین عشق منه.
    خیلی میخوامش.
    عاشقشم.

    1. ELEMENTO

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      وقت تموم شد و یک حرف من موند.
      گفتم همه ی این ماشین ها برتری خودشون رو دارن.
      اما من ، به شخصه، اگر 150000 پوند داشتم انتخاب اولم Audi R8 V10 PLUS بود.
      لذت موتور 5.2 لیتری تنفس طبیعی ، سیستم کواتترو ، و صدایی که گوش آدم رو نوازش میده واقعا باید جالب باشه.
      با جون و دل دوستش دارم.
      بعد از Audi هم 911 توربو اس.
      بعد GTR
      بعد Mclaren
      .
      .
      البته سلیقه ی من اینه.
      .
      .
      من مک لارن رو تحسین میکنیم
      این جور شتابی برای ماشین RWD نشان دهنده ی نرم افزار کنترل گشتاور بسیار بسیار پیشرفته ی مک لارن هست.
      واقعا عالی کار کرده.
      اما مک لارن ماشینی نیست که من عاشقش باشم.
      با سلیقم جور در نمیاد
      از طرفی با پول مدل پایه مک لارن میتونم 911 Turbo S یا Audi R8 یا GTR فول آپشن بخرم.
      بعضی آپشن ها واقعا لازمن.

      1. vahid porsche

        ۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (474 ديدگاه)

        تبریک به مک لارن
        من نمیخام صحت این درگ رو زیر سوال ببرم اما پیروز شدن خودروی انگلیسی در یک مجله انگلیسی که سابقه ی زیادی در جانب داری از خودرو های انگلیسی داره قبول کنید شبهه برانگیزه( با توجه به برتری عددی پورشه روی کاغذ)

        1. Daniel

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (955 ديدگاه)

          موافقم

      2. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

        ۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        اقا خبر مهم …………………………………………………….
        واکینگ دد امروز اومد
        منتظر ها برن واس دانلود …………
        من که دل تو دلم نیست بینم کی کشته شده …………….

        1. (new great britain(Industrial Revolution

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2855 ديدگاه)

          پادشاه خوبه که اینقدر سریال های خفن میبینی.
          متاستفانه با اینکه میدونم سریال های بسیار خوبی وجود داره ولی من نگاه نمیکنم.
          مثل گیم آف ترانز-بریکینگ بد-the 100,وخیلی از سریال های دیگه.
          من فقط شرلوک نگاه میکنم اونم لامصب فقط سالی سه اپیزود میده بیرون.(که امسال به خاطر مشغله زیاد بازیگراش نداد)
          نه به خاطر اینکه انگلیسیه.
          به خاطر اینکه من خیلی دیر رو به سریال دیدن اوردم.قسمت های شرلوک هم تلویزیون میداد من نگاه کردم.پس به خودم گفتم سریالی که دیدم ادامشو از این به بعد دان کنم.
          الان بخوام تمامه قسمت های واکینگ دد و…. رو دان کنم خیلی زمان میبره معلوم هم نیست لینکش باشه یا نباشه.
          من فیلم زیاد میبینم.
          الانم دارم فیلمه هاردکور هنری نگاه میکنم(البته به خاطر خشونت بالا به همه توصیه نمیشه.باتشکر((:)

    2. ELEMENTO

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      من به آلمان یا ایتالیا هیچ علاقه ی خاصی ندارم.
      به خدا ندارم.
      باور کن برام مهم نیست.
      .
      ولی
      وقتی اینقدر برای انگلستان و خودروسازانش افتخارات درست میکنین و بعد همون افتخارات خودساخته و الکی رو میکوبونین تو سر آلمان و ایتالیا و پورشه و بنز و مک لارن خب منم مجبور میشم دفاع کنم…
      .
      این عکس پروفایلت یادم میمونه.
      نه ناراحتی و کینه…
      بلکه این که یادم باشه دیگه هرگز باهات بحث نکنم.
      اینقدر افتخارات الکی درست کردین که خودتون هم باورتون شده.
      .
      .
      اینقدر الکی به خودت لایک و به من دیسلایک نده
      قبلا فکر میکردم کسی حوصله ی این کار ها رو نداره.
      الان که دیدم حوصله ی عکس درست کردن واسه پروفایلت رو داری احتمال 90 درصد میدم حوصله ی چند بار دیسلایک دادن رو هم داری.
      .

      1. (new great britain(Industrial Revolution

        ۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        مجید میشه لطفا بگی با کی داری حرف میزنی؟

        1. ELEMENTO

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          دوست خوبم شما اینجا تشریف نداشتی.
          جات خالی.
          یکی از عزیزان اومد من و مهران رو مورد لطف قرار داد.
          .
          نگم بهتره.
          .
          نمیخوام آبروی کسی بره و وجهه ی کسی خراب بشه.
          پدال دیدگاه ها رو حذفشون کرده .
          .
          .
          .
          .
          کاش این دیدگاه پایینی من رو هم با اونا حذف میکرد.
          الان خیلی نامتناسب شده.
          انگار من خوددرگیری داشتم کامنت گذاشتم 😂😂😂
          .
          .
          هر چی بود فدای سرت.
          کامنتی که من پایین واسه احمد جون ! هم نوشتم مال همون موقس.
          .
          .
          بیخیال.
          فدای سرت.

        2. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          اخ اخ
          فکر کردم تو هم همه رو دنبال میکنی
          ببین به خدا جدی میگم اگه وقت ازاد داری کیبورد دسته بذار زمین واکینگ دد و گیم اف ترون رو بگیر نمیخواد دان کنی حجمت بره از بیرون با فلش تهیه کن ارزون تر می افته
          به خدا این دو سریال که بت گفتم نبینی 80 در صد عمرت بر فناست ……
          چون سلیقه ت تقریبا با من شبیه میگم
          حتما ببین …………………

    3. Daniel

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (955 ديدگاه)

      911 اول بود!!! طلا تو مشتش بود!!!
      عاشق پورشه هستم و خواهم بود.
      مکلارن هم که مثل همیشه عالی بود… .

  2. نویدی

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (409 ديدگاه)

    جالبه!نیسان gtr حدود شصت هزار پوند از بقیه ارزونتره!!!

  3. ارش

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    جی تی ار از همون اول هم مقابل پورشه بازنده بود سالهای اول یه رسوایی کوچیک داشت اونم این بود که قدرت موتور به طور استاندارد 470 اسب بخار بود ولی در بعضی تست ها تا 520 اسب بخار هم توسط دستگاه ثبت میشد یعنی دست کاری می کردن تا در مقابل ماشینهای دیگه کم نیاره.اما در کل ماشین قابلیه و قابل احترام همین که با بزرگانی مثل پورشه و فراری و لامبورگینی رقابت میکنه بس است نیازی نیست مقام بیاره.البته ماشین قابلیه و شایسته تمجید و احترام همین که با بزرگانی مثل پورشه و فراری و لامبو مکلارن و…. رقابت میکنه خیلیه

    1. ELEMENTO

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      موتور گودزیلا دست سازه.
      3 سال برنده ی درگ موتور ترند بود.
      این نیزمو نیست
      وگرنه خیلی بهتر ظاهر میشد.
      حتی میتونست اول باشه.
      .
      موتور دست ساز یه خصلتی داره.
      قدرتش در هر ماشین فرق میکنه.
      یکی 450 اسب
      یکی 500 اسب
      یکی 520 اسب
      .
      رسوایی و بی آبرویی نداشتیم !

      1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

        ۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        مجید عزیز نیسمو هم بود کاری نمیکرد این که میگم ثابت شده است فیلمش هم دیدی پس مطمئن باش محاله نیسمو اول بشه
        دوم اینکه جی تی ار موتور خوبی داره ولی پلتفرم و ظاهرش به کل باید عوض بشه با این بدنه و این ابعاد و وزن موفقیتش خیلی کمه …..

        1. Nissan...japan

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (208 ديدگاه)

          918 جان نیزمو ۲۰۱۷ بنا به گفته کارشناسا توی شتاب اولیه و چسبندگی و…خیلی پیشرفت داشته نسبت به مدل سال قبل بعدشم توربو اس باید با نیزمو مقایسه بشه…سال ۲۰۱۰ که نیزمویی در کار نبود در پیست نوربرگ رینگ جی تی ار عادی در مجموع عملکردش چند ثانیه بهتر از توربو اس بود!!!نمیدونم چرا بعد از ۲۰۱۰ دیگه توربو اس رکورد نزد تو این پیست.

        2. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          Nissan…japan اره حرفت درسته
          پورشه تمام مدل هاشو برای این پیست فرستاد ولی دیگه توربو اس رو نمیفرسته
          جی تی ار نیزمو که با موتور 6 سیلندر توربو 600 اسب بخار قدرت تولید میکنه و عملکرد بسیار بهتری نسبت به جی تی ار معمولی داره هم نتونست تو درگ مقابل 911 دوام بیاره
          البته من منکر قدرت و بزرگی جی تی ار نیستم هیچ بلکه بی نهایت تحسین میکنم و واقعا باید گفت این ماشین ابروی اسیاست
          ولی از لحاظ ظاهری باید تغییر کنه
          اصلا ظاهرش ناسب قدرتش نیست درسته اینم اصالت اسکایلاین رو حفظ کرده ولی واقعا داره حروم میشه /////

  4. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    نمیدونم چی بگم شاید مکلارن به خاطر تعداد سیلندر بیشتر همراه توربو تونست یکم سریعتر از 911 باشه
    اما باز چیزی از ارزش های 911 کم نمیشه با یک درگ چیزی نمیشه فهمید مگه باز با هم رقابت کنن مکلارن و 911 در کل همه خوب بودن ولی gtrاون طور که ازش تعریف میکنن نبود

  5. کاوه آهنگر

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (432 ديدگاه)

    چرا اینا متوجه نمیشن که باید از نیسان جی تی آر نسخه نیسمو در رقابت استفاده کنن .
    خیلی جالبه آئودی نسخه پلاس هست و پورشه هم توربو اس است یعنی در بالاترین سطح هستند اما از جی تی آر نسخه پایه استفاده میکنن !!!
    منکر این نیستم که نیسان باید به فکر نسل جدید جی تی آر باشه تا دوباره اساسی روی همه رو کم کنه ، اما در رقابت ها باید از جی تی آر نیسمو استفاده بشه. گودزیلا هنوزم قلدره

    1. سامان اذری

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      همیشه به نیسان ظلم میشه
      این درگ عادلانه نیست
      دست خودشونه هرماشینی دوس دارن میارن تو درگ اصلا به قیمت و کلاس و تعداد سیلندر کاری ندارن

    2. ELEMENTO

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      آئودی اسم مدل پایه 10 سیلندر پلاسه !
      8 سیلندر غیر پلاس.

      1. کاوه آهنگر

        ۳ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (432 ديدگاه)

        مدل 10 سیلندر قویتر است نسبت به مدل 8 سیلندر
        درست میگم دوست گرامی؟

        1. ELEMENTO

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          کاوه جان برای نسل فعلی هنوز V8 نزدن.
          لا اقل من نشنیدم
          حتی اگر هم باشه دیگه خیلی بی انصافیه بیان موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی رو با توربو مقایسه کنن.
          R8 با موتور 8 سیلندر بیشتر یک اسپورت روزمره هست. مثل 911 معمولی.
          شما که انتظار نداری 911 معمولی یا آر ایت 8 سیلندر با جی تی آر توربو مقایسه بشه ؟
          .
          ما
          Audi R8 V10 نداریم.
          همه ی V10 ها Plus هستن.
          .

        2. امیر دهقان

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (743 ديدگاه)

          مجید جان اتفاقاً در حال حاضر R8 V10 معمولی هم داریم. فعلاً آئودی R8 فقط با موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی لامبورگینی اوراکان تولید میشه اما این موتور در R8 دو سطح قدرت داره. R8 V10 معمولی با 540 اسب بخار و R8 V10 پلاس با 610 اسب بخار قدرت.

        3. ELEMENTO

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          خیلی ممنون.
          من نمیدونستم.
          تا حالا هر جا مقایسه ای بوده اسم از پلاس اومده.
          من این نسل آر 8 رو با plus میشناختم.
          خیلی خوب شد که فهمیدم. نسخه ی معمولی تر هم داره.
          .
          ممنون.

        4. arash66

          ۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (433 ديدگاه)

          نسل دوم فقط در موتور 10 سیلندر تولید میشه و 8 سیلندر دیگه نداره، در آسنده هم آئودی میخواد نسخه توربو 6 سیلندر آر 8 رو هم تولید کنه.
          10 سیلندر هم فعلا دو نسخه داره معمولی و پلاس

  6. Peyman

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    اگه امکان داره وزن خودرو ها رو هم بزنید

    1. ELEMENTO

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      سلام.
      واقعا بایدمیذاشتن تا بشه بهتر قضاوت کرد
      مک لارن
      1333 کیلو
      پورشه
      1678 کیلو
      نیسان
      1745 کیلو
      آئودی
      1555 کیلو

  7. احمد باقری

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مگه ماشین فقط سرعت و شتابه، در درجه اول و اولویت اول، ماشین باید قیافه یه ماشین رو داشته باشه، نه قیافه یه قورباغه رو.

    1. ELEMENTO

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      احمد جان صد رحمت به خودت !!
      .
      اصلا پورشه وزغ زشته !! 😂😂
      .
      کامنت بذار عزیزم !! کامنت بذار … !
      .
      اینقدر بگو پورشه زشته تا بالاخره غیر از خودت یک نفر دیگه هم قانع بشه.
      .

    1. ELEMENTO

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      تو خود پدال هست.
      نیاز به سایت دیگه ای نیست.
      من آئودی رو از همه بیشتر دوست دارم
      چه اول بشه چه آخر.

  8. دومینو

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    Mclaren با این وزنش 1333 اول شد : | اگه 1600 کیلو بود …. :|
    پورشه با این وزنش دوم شد :) 1678

  9. sevlan

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    قصد طرفداری از پورشه رو ندارم اما تو درگ بزرگ شماره ۴ موتور ترند نیسمو عرصه رو به توربو اس واگذار کرد، فیلمش هست!

  10. Monster_alm

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    هر 4 تاشون رو دوست دارم رقابت نزدیک…مکلارن 570 اس هم که من اصلا فکرشو نمیکردم همچین عجوبه ای بشه جای تبریک داره البته با توجه به نسبت قدرتشو وزنش کاملا حق دارین اگر پیروز نمیشد جای شک داشت…مکلارن خیلی ماهرانه و استادانه وزن خودروهاشو پایین میاره با توجه به اینکه 570 اس لخت و بدون اپشن نیست.

  11. mojtabaaston

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    این اولین درگیه که میبینم نیسان جی تی ار اول نشد هیچ
    آخر هم شد

  12. mohsen.b

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (73 ديدگاه)

    من خیلی تعجب میکنم-این درگ از اولش خیلی مشکوک بود-جالب اینکه تو ثانیه ی اول مکلارن اونم با دیفرانسیل عقب اول شد-شک نکنید این درگ معتبر نیست.شاهد ادعای من هم در مورد اینکه دفرانسیل عقب نباید تو ثانیه ی اول جلو بیفته یه درگ بین سوبارو wrx sti و جگواره که سوبارو بدلیل سامانه ی چهار چرخ متحرک با وجود 92 اسب بخار قدرت کمتر حدود پنجاه متر جلو افتاد ولی چون قدرت کمتری داشت تو ادامه کم اورد.اینجا هم باید اول مک لارن عقب بیفته بعد در ادامه دور بگیرهگ

    1. Monster_ Alm

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      کلا همه درگ های دنیا از نظر دوستان ایرانی جای شک و تردیده…عزیزم پراید نیستا کمپانی مکلارنه با کلی سابقه فرمول 1…یجوری میگین انگار مکلارن از چغندر آباد درومده و بقیه ناف اروپا lol
      البته حق دارین وقتی یکسریا میان برند معتبری میکوبن بقیه هم تحت شعاع قرار میگیرن…درست مثل سامسونگی ها که اپل رو میخوان به زور بکوبن.

  13. Saied

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    واسه مهندسیه مکلارن تبریک میگم. پورشه رو شکست دادن کار خیلی سختیه و افردی امسال من رو ناراحت میکنه

  14. X5

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    باز این انگلیسیا با اون لحجه تابلو شوت ماشین کشور خودشونو برنده کردن!

    1. مهدی 911

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (459 ديدگاه)

      خدا وکیلی در معتبر ترین تستها مکلارن به پورشه و ار 8 باخته در درگ موتور ترند همه میدونن به ار 8 باخت و در تست کار اند درایو به 911 که مدارکشم موجوده این تست یه خورده مشکوک میزنه

  15. Saied

    ۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی دوس دارم ۹۱۱ با موتور ۸ سیلندر بدن بیرون. اونوقت کل خیلی از ماشینارو میخوابونن.

    1. رضا

      ۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (90 ديدگاه)

      الآن هم خیلی از سوپر اسپورتها مقابلش کم میارن

  16. یاس ی

    ۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    دوستان به همه چیز گیر دادین ولی اینو در نظر نگرفتین که این چهار راننده آیا در یک سطح هستند ؟ من عاشق هر چهار ماشینم و فرقی برام نداره کدوم اول بشه واسه خاطر دوستان میگم که عامل انسانی خیلی مهمه توی مسابقات.

  17. علی

    ۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    آقا این درگ اشکال داره چطور صفر تا صد جی تی ار بهتر از همشونه ولی تو همون با اختلاف فاحشی عقبه ؟!!!

  18. مهدی.gtr

    ۲۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام برتری مکلارن نسبت به بقیه وزن بسیار پایین اون هستسش وزن نیسان gtr خیلی بالا تر از بقیه هست به همین دلیل از بقیه روقبا عقب اوفتاد وگرنه قدرت ها تقریبا برابر هست و علت پیروزی ۹۱۱ نسبت به اون دوتا گشتاور بالاتر موتور ش هست .

  19. INTEGRA

    ۱۸ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (5 ديدگاه)

    همه ابنجا از پیروزی آئودی با موتور لامبورگینی و پورشه خیابونی و مکلارن مقام اولی تازه کار گفتن
    اما دریغ از اینکه همین مکلارن تا ب امروز هر پیشرفتی ک داشته وابسته به موتور vh نیسان بوده و هست…
    پسر از پدر برنده شد….
    و نیسان همچنان لبخند میزد?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا