مسابقات

اخراج کیات از تیم اول ردبول

تیم ردبول، نارضایتی خود از عملکرد دنیل کیات، راننده دوم این تیم را با اخراج وی و جایگزینی مکس ورشتاپن جوان به جای او، عملی کرد. کیات عملکرد مورد انتظار ردبول را در چهار مسابقه نخست فصل از خود نشان نداده و مخصوصاً در مسابقه آخر در سوچی دو بار با سباستین فتل از تیم فراری برخورد و نهایتاً خودروی او را از دور مسابقه خارج نمود.

Daniil Kvyat
Daniil Kvyat
کیات ۲۲ ساله روس، اکنون با ۲۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و باید از این پس در تیم دوم ردبول یعنی توروروسو در کنار کارلوس ساینز مسابقه دهد. در عوض ورشتاپن ۱۸ ساله که رانندگی‌های متهورانه‌ای داشته و البته با ۱۳ امتیاز در جایگاه دهم است جای وی در ردبول را خواهد گرفت. بدین ترتیب ردبول نیز یک سال زودتر از حضور ورشتاپن در تیم اصلی خود سود خواهد برد.

Daniil Kvyat
ردبول قراردادهای بلندمدتی با ۴ راننده جوان خود منعقد نموده که نشانی از توانایی‌ها و استعدادهای آن‌هاست. باید دید که کیات در تیم دوم ردبول می‌تواند از حیثیت و توانایی‌های خود دفاع کند؟

Max Verstappen
Max Verstappen

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. بهنام طیبی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    ای بابا

  2. mobin

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این خبر مال هفته پیشه تازه الان گذاشتید؟!!!!!!!

  3. بهنام طیبی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    کیات 22 سالشه اینقدر حرفه ای رانندگی میکنه ولی ما این همه سال رانندگی بلدیم انگشت کوچیکه اینها هم نمیشیم.

  4. احمد باقری

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    اتفاقا تو ایران خیلی حرفه ای داریم.

    1. بهنام طیبی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      هرچقدر هم باشن مگه چندنفر به پای دست فرمون اینا میرسن؟؟؟؟؟؟

      1. farzad

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (70 ديدگاه)

        نمی تونی بگی به پای اینا نمیرسیم چون هیچ وقت جاشون قراره نمیگیریم …

        1. عليرضا سي بي

          ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (90 ديدگاه)

          دوست عزیز
          اگر یه سری به زندگی نامه این رانندگان در سایتی مثل ویکی بزنین متوجه میشین که آن ها از سنین ده سالگی و … وارد عرصه رانندگی از طریق کارتینگ میشوند و با مربیان مخصوص آموزش میبینند…
          و با عرض پوزش ما ها (نسل ما) انگشت کوچیک این رانندگان نمیشیم.

    2. بهنام طیبی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      من با علیرضا موافقم ولی با فرزاد مخالفم
      اقا فرزاد عزیز رانندگان فرمول یک نخبه و نابغه های رانندگی هستن
      با اون سرعت رانندگی کردن و سرپیچ تعادل حفظ کردن عمرا کار من و تو و گنده تر از من و تو باشه
      شما برو مطالعه کن ببین من چ میگم

  5. یاس ی ( احمد علی )

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    جالبه که ما خودمون با راننده فرمول 1 مقایسه کنیم، لایی کشیدن توی خیابون یا دستی کشیدن با رانندگی در سطح فرمول 1 خیلی فاصله داره، توی اروپا با امکانات فراوان بازم تعداد راننده ها انگشت شماره، بعد ما توی ایران که کلا فقط ی پیست نیمه حرفه ای داریم به نظرتون میتونیم خودمون با یکی مثل کیات مقایسه کنیم !!!!!!!!!!!

    1. بهنام طیبی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      درود بر شرف شما.دقیقا همین درست گفتی.این احمد باقری و فرزاد زیادی اعتماد به نفس دارن یا شاید جو گرفته که میتونن مثل رانندگان فرمول یک رانندگی کنن

  6. Das Beste Oder Nichts

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    مقایسه کردن خودمون با راننده ای که تجربه ی یک دهه ای واقعا جالبه. من به خاطر علاقه ای که از دوران کودکی با Porsche 959به اتومبیل پیدا کردم و هنوز این علاقه در من زندست گاهی به این سایت هم سر میزنم. به جرات میتونم بگم با هر جای دنیا که رفتم و دیدم مقایسه کردم مردم ایران بد ترین و بی ملاحظه ترین شیوه ی رانندگی رو دارن. دوستان مهارت رانندگی اصلا به تند رفتن ویراژ دادن به هم زدن نظم ترافیک و به خطر انداختن جون خودمون و دیگران نیست.

    1. بهنام طیبی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      حالا من جمع نمیبندم و بازم رانندگانی در ایران هستن که نیمه حرفه و خوب رانندگی کنن ولی خودمون با رانندگان فرمول یک مقایسه کنیم کار طنز و خنده داری میباشد.
      رانندگان فرمول یک گلچین شده هایی هستن از بهترین راننده ها در سراسر جهان

  7. بهراد

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    همین طور که دوستان گفتن این راننده ها از سنین 10 سالگی کارتینگ و شروع کردن و با امکانات مناسب و آموزش مناسب تونستن خودشون رو از بین هزاران راننده کارتینگ بالا بکشن و به اینجا برسن ولی ما تو خیلی از شهر های ایران پیست کارتینگ هم نداریم پیست هم داشته باشیم مسابقات منظمی نداریم مسابقات هم باشن بخاطر هزینه های بالا شرکت کننده خیلی کم و محدود به بچه پولدارا هست و اسپانسر هم بخاطر عدم حمایت تلوزیون و رسانه از مسابقات وجود نداره

    1. بهنام طیبی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      در ایران اول باید فرهنگ سازی بشه.هنوز خیلی ها عین ادم معمولی هم رانندگی نمیکنن دیگه چه برسه به پیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا