یک بار دیگر موتورترند همه را شگفت زده کرد . این بار آن ها ۱۲ شاهکار صنعت خودروسازی را در کنار هم قرار دادند تا قسمت سوم بزرگترین درگ جهان را شکل بدهند .
بنا به گفته ی مجله موتورترند این سری مسابقات نه یک آزمون مقایسه ی جدی و نه یک تجربه ی رانندگی است ، بلکه آن ها می خواهند تا در یک باند قدیمی تا جایی که می توانند به این خودرو گاز بدهند و حد نهایت سرعت را تجربه کنند . اگرچه در این مسابقه جای خیلی از برندها همچون فراری ، لامبورگینی ، شورولت و مک لارن شرکت کننده در درگ سال ۲۰۱۲ خالی است ، اما بازهم شاهد یک درگ خاص خواهید بود .
در مسابقه ی سال ۲۰۱۳ ، ۱۲ خودرو در خط استارت قرار گرفته اند . مجموع ارزش این خودروهای پرطرفدار ۱,۶۸۶,۲۹۴ دلار است . پیشرانه های این ۱۲ خودرو روی هم رفته ۹۸ سیلندر و ۹ توربو شارژر دارند . قدرت و گشتاور کل مجموعه به ترتیب ۶۱۴۰ اسب بخار و ۷۳۱۳ نیوتن متر می باشد . برنده ی این درگ هم همچون درگ سال ۲۰۱۱ ، گودزیلا بود . نیسان GT-R Track Pack توانست تیک چهارم مایل را در ۱۱ ثانیه با حداکثر سرعت ۲۰۱ کیلومتر در ساعت پشت سر بگذارد و ربته ی اول را به خود اختصاص دهد .
jaguar
۳ شهریور ۱۳۹۲یه رقابت آلمانی انگلیسی
با نماینده هایی از ایالات متحده و ژاپن!
جای ایتالیا و مکلارن به شدت احساس میشد
میشد یه جای کیمن و E63 و فوکوس
یه نماینده از فراری و لامبو و مکلارن انتخاب کرد
تا جذابیتش بیشتر بشه
ولی قشنگ بود
فقط پدال جان اولش نگو کی اول میشه
حالا میشه حدس زد تو این جمع نیسان اول بشه
ولی خو هیجانش میره وقتی میگی :D
اصغر
۳ شهریور ۱۳۹۲بیچاره فوکوسه 25000 دلاری
نوید
۳ شهریور ۱۳۹۲برای کسایی که ویدئو رو نمیتونن ببینن (رو علامت آپارات – کنار play – کلیک کنید و بعد دانلودش کنید):
http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/232/1ffdeb080afb9041201ef686ff87fb49695408.mp4
بعد اینم بگم که من نمیدونم که چرا اینا به جای کیمن، توربو S یا GT3 رو نمیارن؟
عليرضا a
۳ شهریور ۱۳۹۲آورین به e کلاس اتیشن و خاک بر سر راننده ونکوییش!!
نوید
۳ شهریور ۱۳۹۲اگه به جای کیمن، 911 توربو S یا GT3 رو میاوردن جالب تر بود.
DANI
۳ شهریور ۱۳۹۲نچ باس لامبو میاوردن پورشه های 911 که این همن فقط قیمتشون تغییر میکنه
نوید
۳ شهریور ۱۳۹۲:) :)
علی
۳ شهریور ۱۳۹۲جای پورشه 911turbo s واقعا خالیه
چند وقت پیش یه مقاله خوندم در مورد درگ بوگاتی ویرون و پورشه توربو اس و نیسان GTR که بوگاتی توی درگ با اختلاف نه چندان زیاد پورشه رو زد و پورشه هم با اختلاف نیسان رو زد
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۵ شهریور ۱۳۹۲درود.واقعا عالی بود.اقایونی که میگن مرسدس فقط رو کاغذ خوب بوده.بیان تحویل بگیرن که اون وایپر رو لوله کرد.ولی انصافا فقط چند ثانیه با جی تی ار اختلاف داشت.
اصلا توجه کردید که راننده ی بنز استیشن یک زن بود.!!!!!!!!!!
قبل از این ها بنز اعلام کرده بود که روی بنز های 8 سیلندر تغییرات بزرگی ایجاد میکنه.
فقط المان.
V12
Arash66
۳ شهریور ۱۳۹۲البته بهتر بود نتیجه کل تست بهترین خودرو ها از لحاظ رانندگی به انتخاب موتور ترند رو قرار می دادید و نه فقط درگ
فرامرز
۳ شهریور ۱۳۹۲جالب بود و نسبت به درگ های قبلیشون منصفانه تر بود. البته اگه کیمن و فوکوس نبودند خیلی بهتر بود چون از نظر مشخصات فنی خیلی ضعیف تر از بقیه بودن. بعضی دیگه هم در حد اعدادی که گزارش کردن نبودن مثل بنتلی، استون مارتین و وایپر!
BMW
۳ شهریور ۱۳۹۲عالی بود البته خبری از وننو یا p1 نبود فکر کنم چون تولید محدود بودن نیاوردن
mani
۳ شهریور ۱۳۹۲آفرین ژاپن
alireza
۳ شهریور ۱۳۹۲کی بود می گفت گودزیلا سوپر اسپرت نیست ؟! امان از آدمهای افراطی و متعصب !
رضا
۳ شهریور ۱۳۹۲http://www.aparat.com/v/QeV5h
دوستان عزیز این فیلم در اکانت پدال در سایت اپارات بارگذاری شده…
منکه خیلی لذت بردم…
گروه خبری پدال
۳ شهریور ۱۳۹۲ویدئو مجددا اصلاح شد
ممنون.
VAHID JINPACHI
۳ شهریور ۱۳۹۲شما دیدید قدرت ژاپن رو .
پس این قدر کره کره نکنید .
فقط ژاپن…
100 بار گفتم باز هم می گم زنده باد ژاپن.
امین ~ تویوتا
۳ شهریور ۱۳۹۲اره کاملا موافقم .
nima
۴ شهریور ۱۳۹۲تو که تا چند روز پیش تویوتا ، تویوتا میکردی حالا دیدی از تویوتا ابی گرم نمیشه چسبیدی به نیسان . تازه GTR نسخه تیون شدش بود که تونست اینا رو ببره ولی نسخه بدون تیونش عمرا بتونه . تازه جای بزرگان المانی و ایتالیای خالی بود . بردن یه فورد فوکوس خوش حالی داره ؟
سعید
۳ شهریور ۱۳۹۲پدال جان ازت ممنونم که این چند وقته تلاشت رو دو چندان کردی، هر وقت اومدیم یه چیز تازه رو کردی:) ممنون
پژمان
۳ شهریور ۱۳۹۲ممنون پدال. چه درگ بیخودی نمیدونم چرا همیشه بهترین راننده میشینه پشت gtr ؟ ولی gtr برنده شدنشو مثل درگ 2011 مدیون راننده خوبش و توربوهاش بود
AMIN
۳ شهریور ۱۳۹۲عجی درگی بود… ولی باید اسم نیسان جی تی آر رو تغییر بدن به پوز زن…
موقعی که از زمین کنده میشه کناریاش خودشونو خیس میکنن
پژمان
۴ شهریور ۱۳۹۲amin جان شما هم کلیپ ها رو دیدی که اینو میگی؟ اون سرچی که گفتم اگر انجام بدی میبینی که فراری 458 چند بار gtr رو برده این نشون میده تو درگ 2011 gtr برنده شدنشو مدیون رانندش بود که شروع عالی داشت ولی راننده فراری شروعش افتضاح بود
پژمان
۳ شهریور ۱۳۹۲اینم مدرک : اینم ادرس : http://www.aparat.com/v/Gmi9A و http://www.aparat.com/v/gDi29 یا اینو که مینویسم در سایت اپارات و قسمت سرویس اشتراک ویدیو برید و به همین صورت سرچ کنید کلیپ های بیشتری میبینید. درگ فراری 458 و نیسان GT-R
AMIN
۴ شهریور ۱۳۹۲این آدرسی که دادی به هیچ عنوان تست استانداردی نیست و اصلا شوخیشم قشنگ نیست…
پژمان جان به تست توی پیست نوربرگ رینگ که دیگه مشکلی نداری؟؟؟
نیسان تو 7.19 به پایان برده در (آخرین تست) ولی ما برمیگردیم به همون 2012 با زمان 7.24 تموم کرده…
ولی فراری 458 با زمان 7.32 به پایان برده…
km
۳ شهریور ۱۳۹۲پدیده این درگ بدون شک مرسدس E63 AMG STATIONبود که زودتر ازBENTLEY CONTINENTAL BMW M6٬ و JAGUAR F-TYPE از خط پایان گذشت
رضا
۳ شهریور ۱۳۹۲کاملا موافقم.
پژمان
۳ شهریور ۱۳۹۲اینم دلیل : در سایت اپارات و قسمت سرویس اشتراک ویدیو برید و به همین صورت سرچ کنید کلیپ های بیشتری میبینید. درگ فراری 458 و نیسان GT-R
سالار
۳ شهریور ۱۳۹۲دیگه بردهای GT-R خسته کننده شده!!
jaguar
۳ شهریور ۱۳۹۲اولین پست پدال :D
http://www.pedal.ir/%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88/%D9%88%D9%84%D9%88%D9%88-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85-%D9%87%D8%A7/
امین
۳ شهریور ۱۳۹۲ممنون پدال از اینکه ویدیو رو گذاشتی .( و هم چنین کامنت مارو درباره ی دیدگاه ها پاک کردی :) )
محسن.د
۳ شهریور ۱۳۹۲آخه یعنی چی؟! این درگ به درد خودشون میخوره. همه حجم موتور5-6هزار داشتن اونوقت ورداشته پورشه موتور3400 آورده! اگه جرات داشت 911Turbo S یا 911GT3رو میاورد تا معلوم بشه دنیا دست کیه!
ali
۴ شهریور ۱۳۹۲i love gtr
سعید از بوشهر
۴ شهریور ۱۳۹۲آفرین ژاپن
سینا
۴ شهریور ۱۳۹۲انتخاب Cayman به عنوان نماینده پورشه کار مسخره ای بود، پورشه باید 911 Carrera turbo S رو می فرستاد یا حداقل Panamera turbo S، در ضمن اگه از SLS-AMG یه ورژن Black serie رو انتخاب می کردند، نیسان اول نمی شد.
در ضمن اگرچه شخصاً از B.M.W حالم به هم می خوره ولی انصافاً جاش خالی بود. بالاخره B.M.W همیشه یکی از مدعی های شتاب و سرعت هست.
پژمان
۴ شهریور ۱۳۹۲bmw که بود m6
شهاب
۴ شهریور ۱۳۹۲شما که GTR با فراری مقایسه میکنی قیمتشم مقایسه کن که یک سوم 458 هست دوست عزیز .
محسن.د
۴ شهریور ۱۳۹۲آقا سینا تا جایی که من میدونم مدلی به اسم 911 Carrera turbo s نداریم. 911Carreara هست و 911Turbo. درضمن SLS موجود هم نسخه Black Series بود. پس اون BMW M6 چی بود؟؟؟!!! مطمئنی کلیپ رو دیدی؟؟؟؟
جلال
۴ شهریور ۱۳۹۲واقعا جای آونتادور و 458 خالیه
ممنونم پدال جون که چند وقته کلیپهای زیبا میگذاری…
LP-1200 AVENTADOR TWIN TURBO
۵ شهریور ۱۳۹۲همگی قبول کنیم لامبورگینی بعد از بوگاتی بهترین تولید کنده ی ماشین از هر لحاظ است اگر قبول ندارید توضیح دهید
پژمان
۷ شهریور ۱۳۹۲اقای aventador خودم یکی از طرفدارهای اونتادرم خیلی شاخه ولی بوگاتی بهترین تولید کننده ماشین نیست چون هدف اصلی المانی ها از ساختن بوگاتی این بوده که سریعترین ماشین دنیا رو تولید کنن میدونی یه ماشین 16 سیلندر 8 لیتر با 4 توربوشارژر چه مصرف بنزینی داره؟ این یعنی ضعف تکنولوژی اگر فراری بخواد یه ماشین با همچین مشخصاتی درست کنه که میشه موشک. اصل تکنولوژی پیشرفته یعنی لافراری که از هر لحاظ از بوگاتی ضعیفتر و پایینتره نه 16 تا سیلندر داره نه 8 لیتر حجم داره نه 4 توربو ولی شتاب 0 تا 300 ش از بوگاتی بهتره به این میگن تکنولوژی واقعی بهترین تولید کننده های ماشین فراری ولامبورگینی هستند که هنوزم با وجود این همه رقیب با تنفس طبیعی کار میکنن
پژمان
۴ شهریور ۱۳۹۲amin جان اگر جوابمو خوندی منتظر جوابت هستم
نيما
۴ شهریور ۱۳۹۲یه خرده از وایپر انتظار بیش تری داشتم ولی بازهم خوب بود ،ماشاالله به گودزیلا.
پژمان
۴ شهریور ۱۳۹۲amin در مورد اتیش گرفتن 458 باید بگم که دلیل فنی نداشت و بخاطر چسب داخل گلگیر بود که فورا حلش کردن تو اینترنت سرچ کن ببین اتیش گرفتن برای خیلی از ماشینا پیش اومده حتی gtr و لامبورگینی و پورشه و مرسدس و bmw و…. اینم میدونی که هیچ خودروسازی تو پیشرفت به فراری نمیرسه چون فراری تنها خودروسازیه که از کمترین حجم و سیلندر و بدون توربوشارِژر و سوپرشارژر و… بیشترین قدرت و سرعت و شتاب رو میکشه بیرون شما پیست نوربرگ رو میگی داخل پیست هرسال اتفاقات جدید میفته و رکوردهای جدید زده میشه زمانی که فراری تو مسابقات فرمول 1 و GT و challenge و.. اول میشد و میشه gtr کجا بود؟ نمیگم gtr بده اتفاقا امسال کارش خوب بود که از sls جلو زد ولی اینو مطمئن باش که فراری پیشرفته تر از نیسانه اتفاقا تو ویکی دیدم اون gtr که تو درگ 2011 بود 530 اسب بخار قدرت داشت و شتابش 2.9 بود و 0 تا 200 ش 11.1 ولی 458 0 تا 200 ش 9.2 بود به همین دلیل میگم اون مدل gtr نمیتونه حریف 458 بشه و ضعف راننده بود
احمد.ف
۵ شهریور ۱۳۹۲آخر نامردی بود آخه لامصبا فوکوس ST با دیفرانسیل جلو و ۴ سیلندر و ۲۵۰ اسب چه ارتباطی به GTR یا SLS یا Viper داره آخه؟؟ همچنین پورشه کیمن
walid
۵ شهریور ۱۳۹۲واقعا خاک تو سر m6 که یه استیشن تحقیرش کرد
پژمان
۵ شهریور ۱۳۹۲این درگ فقط کارگردانی خوبی داره اگر میگن بزرگترین درگ جهان پس حتما باید قویترین ماشینا شرکت کنن تو درگی که معلومه gtr برنده میشه پس برگزاریش چه معنی داره؟ مثلا اگر فراری f12 یا لامبورگینی اونتادر یا مک لارن بودن نتیجه عوض میشد باید قویترین پورشه و جگوار رو میاوردن این درگ بزرگترین درگ جهان نیست و پیروزی gtr دلیلی بر بهترین بودنش نیست
walid
۵ شهریور ۱۳۹۲آفرین بر E63 واقعا غافلگیرم کرد. بدجوری حال M6 رو گرفت