مسابقات

راند دوم مسابقه اتریش و یک و دوی مرسدس با همیلتون و بوتاس

دومین مسابقه جایزه بزرگ اتریش با مشکلاتی که به علت بارش شدید باران در تعیین خط ایجاد شده بود سرانجام به گونه‌ای استارت خورد که لوئیس همیلتون توانسته بود خط نخست را از آن خود کند و هم‌تیمی او که پیروز مسابقه قبلی شده بود در اینجا در خط چهارم قرار داشت.

خط دوم استارت را ورشتاپن در اختیار داشت و کارلوس ساینز، راننده فصل بعدی فراری و جانشین فتل هم در خط سوم، باعث شگفتی شده بود. مسابقه در هوایی مناسب آغاز شد. اتفاق خاصی در بین پیشتازان نیافتاد اما اتفاق اصلی در انتهای صف خودروها و بین رتبه‌های دهم و چهاردهم یعنی خودروهای فراری افتاد. چارلز لکلرک با برخورد به خودروی سباستین فتل، با آسیب اساسی به خودروی او، هر دو خودرو را از مسابقه خارج کرد و این اتفاق برای تیم فراری فاجعه و برای تیم‌هایی چون مک لارن، ردبول، رنو و حتی ریسینگ پوینت موهبت بود.

اندکی که از مسابقه گذشت، سه خودروی پیشتاز همان‌طور که انتظار می‌رفت، همیلتون، ورشتاپن و بوتاس بودند. طبق معمول همیلتون با خودروی مرسدس خود فاصله خوبی با سایرین ایجاد کرد.

سرجیو پرز، راننده ریسینگ پوینت یکی از بهترین نمایش‌های خود را داشت و سبقت‌هایی تماشایی از کارلوس ساینز، دنیل ریکاردو و استرول به نمایش گذاشت. او سریع‌ترین دورهای مسابقه را می‌زد و خود را از جایگاه ۱۷ در ابتدای مسابقه به رتبه چهارم رسانده بود و در حال فشار به آلبون برای کسب رتبه سوم بود اما در دور پایانی با بدشانسی کامل با برخورد به خودروی آلبون باله جلوی خود را از دست داد و به رتبه ششم سقوط کرد.

هرچه مسابقه به انتها نزدیک‌تر می‌شد هیجان نیز افزون می‌شد. ورشتاپن در دور ۶۰ مسابقه با مشکلی کوچک در لبه پایینی باله جلو مواجه شد و همین ایراد کوچک باعث شد تا بوتاس سایه خود را بر او انداخته و سرانجام در دور ۶۷ او را پشت سر بگذارد. ورشتاپن که رتبه دومی را از دست داده بود تصمیم گرفت به پیت لین رفته و با تایرهای نرم و نو برای گرفتن امتیاز سریع‌ترین خودروی مسابقه تلاش کند. غافل از اینکه در همین زمان کارلوس ساینز رکورد سریع‌ترین دور پیست را شکسته است.

همیلتون با فاصله بسیار خوب مسابقه را تمام کرد در حالی که تهدیدی جدی نیز توسط سایرین احساس نکرد. این اولین پیروزی همیلتون در این فصل و هشتاد و پنجمین پیروزی او در مجموع بود. بوتاس دوم شد و ورشتاپن نیز سکوی سوم را به دست آورد.

لندو نوریس که در مسابقه قبلی رتبه خارق‌العاده سوم را کسب کرده بود نزدیک بود توسط همیلتون لپ شود اما با رتبه پنجم امتیازات خوبی کسب کرد.

نیکلاس لطیفی در این مسابقه هم رتبه جالبی کسب نکرد و آخرین راننده‌ای بود که از خط پایان گذشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    فراری داره چه غلطی می کنه

    1. زیزیگولو

      ۲۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (6036 ديدگاه)

      بچه ها ببینین خداییش سلبریتیهای اونا با زحمتو تلاش شدن سلبریتیای معروف جهانی مثل شوماخر، همیلتون، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، دیوید بکهام، آنجلینا جولی، تام کرروز و …. خیلیای دیگه که با زحمتو تلاش بی وقفه خودشون شدن سلبریتی جهانی ولی درست برعکس بازیگرا و فوتبالیستای ماستو بی خاصیت ما که هیچ عددیم نیستن و فقط با زدو بندو پارتیو واسطه گری اومدن بالا و فقط ما مردم الکی بزرگشون کردییم ولی هیچوقتم پشت مردم نیستن و بیشتر “سلبریدی” هستن تا سلبریتی

      1. محمد حسین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (489 ديدگاه)

        ربطش به گرندپری اتریش چی بود ؟!

        1. زیزیگولو

          ۲۳ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (6036 ديدگاه)

          محمد حسین این خبر درمورد همیلتون بود و ربطش این بود که امثال همیلتون به معنای واقعی سلبریتی هستن پس حالا بهتر نیست به جای زیر سوال بردن من به واقعیتی که گفتم فکر کنی داداش؟؟؟

  2. ایمان جباری

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    اون فراری که همه ما می شناختیم کجا و این فراری کجا ??
    به خودت بیا و دشمن شاد کن نباش ؛ همین

    1. یانکی

      ۲۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2351 ديدگاه)

      فراری دیگه تموم شده.تو تمام مسابقات موتوری.فرمول1 هم واقعا مسابقه احمقانه ای شده.

    2. Mسابق

      ۲۳ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      تنها مشکل فراری خصومت راننده هاش با هم دیگس !
      رابطه بوتاس و همیلتونو ببینید !
      بعد یه نگاهم به رابطه فتل و لکرک بندازین !
      فقط چند بار خودشون خودشونو حذف کردن !
      این که خوبه پارسال فتل اول بود لکرک دوم خوردن به هم جفتشون اوت شدن !
      وگرنه خود همیلتون پارسال البته اعتراف کرد :
      ماز از اتومبیل های خود راضی هستیم اما خودروهای فراری در سطح دیگری قرار دارند !!!

  3. امین قلی پور

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (121 ديدگاه)

    مرسدس و همیلتون و بوتاس سلطااااان ??فراری خراب کرده ?

  4. میلاد

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اولا پرز به اکون فشار نمیاورد به آلبوم فشار می‌آورد…اکون اصن خارج شد از مسابقه.بعدشم پرز همون چهارم شد…استرول کند کرد و راه ریکاردو رو بست تا رد نشه!!!!

    1. سردبیر

      ۲۲ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (761 ديدگاه)

      حق با شماست. اصلاح شد. ممنون

  5. AMG_63

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (110 ديدگاه)

    همیلتون فوق العاده بود ، اون از تعیین خط محشرش اینم از ریس عالى و کم اشتباهش .
    جواب تمام انتقادات و انگشت اتهامى که واسه برخورد با آلبون سمتش بود رو داد چند دور دیگه مسابقه ادامه داشت آلبونم لپ میکرد

  6. محمد

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    همون همیشگی?تبریک به خودم و مرسدسی ها و به امید بازگشت فراری به کورس قدرت

  7. دانیال_Surrey،England

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2855 ديدگاه)

    فراری یه زمانی تهدید به ترک اف1 کرده بود و…..
    من که مسابقه رو میدیدم خیلی حسی خاصی نداشتم نسبت به نبودنشون.
    ..
    دم مک لارن هم گرم که به نصف بودجه ی بعضی ها عالی عمل کردن.?

    1. آرش وان

      ۲۳ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (317 ديدگاه)

      موتور مک لارن مال کیه ؟ هوندا یا رنو ؟

      1. محمد حسین

        ۲۳ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (489 ديدگاه)

        رنو
        از سال آینده تا 2024 هم مرسدس

  8. مجید

    ۲۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (75 ديدگاه)

    به نظر من فارغ از این که چه کسی چه رتبه ای داره مسابقات رو نگاه کنید و تک تک سبقت ها لذت ببرید من امروز از رانندگی پرز لذت بردم

  9. مانی

    ۲۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    باید گوش لکرک رو بکشن
    این چه حرکت مشنگانه‌ای بود؟
    خیلی‌ بی‌ پروا سوار ماشین فتل شد

  10. فرید

    ۲۳ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    مرسدس صورتی دیگه چه شرکتیه؟
    سالهای پیش بهش پلنگ صورتی میگفتن!

  11. آریا ماشین

    ۲۴ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    هر چی فراری و رنو بد بودن این فصل مک لارن و ریسینگ پوینت عالی بودن!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا