بالاخره اولین تصویر از کوروت C7.R 2014 به صورت رسمی منتشر شد.
این خودرو برای رقابت در کلاس TUDOR مسابقات قهرمانی اسپرت کار آماده میشود و از الآن برای رقبایش خط و نشان میکشد. برای این خودرو دو تم متفاوت در نظر گرفته شده است اما ویژگیهای هر دو یکسان است. شکاف جلو، یک کاپوت با تهویه مناسبتر و یک اسپویلر عقب بزرگ از ویژگیهای جدید این خودرو هستند تا به کوروت کمک کنند بهتر از همیشه عمل کند. همچنین استفاده از قطعات فیبر کربنی و تعداد زیادی از آرم اسپانسر چشم را به خود خیره میکند.
هیچگونه مشخصات رسمی از زیر کاپوت این خودرو منتشر نشده است اما از آرم “Flex Fuel” روی این خودرو میتوان فهمید که سوخت این خودرو میتواند بنزین یا اتانول باشد. طبق گزارشات قبلی، انتظار میرود این خودرو از یک موتور ۵.۵ لیتری V8 بروز رسانی شده استفاده کند.
کوروت C7.R قرار است در مسابقه Rolex 24 At Daytona که در پیست و پنجم ماه ژانویه برگزار میشود، شرکت کند. بنابراین باید منتظر مشخصات بیشتری از این خودرو در ماه های آینده باشیم.
شروین
۶ آبان ۱۳۹۲حریف می طلبه…
slr722
۶ آبان ۱۳۹۲میدونید میشه رنگ ماشین عوض کرد؟؟؟(منظورم به صورت قانونی)
slr722
۶ آبان ۱۳۹۲جوونم ترکیب رنگ زرد و مشکی…
km
۶ آبان ۱۳۹۲اصن ماشین باهات حرف میزنه… ترکیب رنگش هم خوبه ولی هیچی مشکی- قرمز نمیشه <3
زیگما
۶ آبان ۱۳۹۲بسیار ماشین موفقی هست.استقبال بی نظیری ازش شد.به خاطر قیمت و کارایی بسیار خوبش.
ali reza
۶ آبان ۱۳۹۲زیگما راست می گی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن.د
۶ آبان ۱۳۹۲من خیلی علاقه ای به محصولات شورلت ندارم ولی انصافا C7 محشره!
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۶ آبان ۱۳۹۲درود.
من کامارو را بیشتر قبول دارم.
ولی هیچ وقت از نظر فنی به پای پورشه و بنز و بی ام و و … نمیرسه.
((( افتخاراتی که از طریق شمشیر به دست می اید ، از طریق شمشیر هم از دست میرود )))
توفیقی
۷ آبان ۱۳۹۲میلاد نگاه تعصبانه خوب نیست.مثلا بوگاتی که حریف نیسان با یک بیستم قیمتش نشد…
یا شورلت هم همینطور مثلا همین z28 تونسته پیست مزدا رو سریعتر از خیلی ماشینهای مطرح دور بزنه.
من هم ماشینهای آلمانی رو ترجیح میدم ولی هیچ ماشینی تو هر زمینه ای بیست نیست.حتی بنز!!!
پژمان
۷ آبان ۱۳۹۲اگه منظورت نیسان gtr هستش اینو بدون اون gtr رو انقدر تقویت ودستکاریش کردن که تونست بوگاتی رو بگیره اونم فقط تو شتاب وگرنه تو تاپ اسپید نمیتونه حریف بوگاتی بشه ضمنا ماشین تقویت و دستکاری شده رکورداش و پیروزی هاش هیچ ارزشی نداره تو تست موتوترند هم gtr اگه رقیب درست و حسابی داشت نمیتونست اول بشه یه ماشین تویین توربو و دو دیفرانسیل معلومه شتاب اولیه خوبی داره بیخود gtr رو بزرگش نکنید
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۷ آبان ۱۳۹۲درود بر اقای توفیقی.
داداشم شما که این دو رو با هم مقایسه میکنی ایا وزنشون هم با هم مقایسه میکنی؟
بوگاتی ذاتش همینه.توسط شرکتی تیونینگ نشده که.
پس او فردی که اومد برای پیکانش 40 میلیون خرج کرد و ماکسیما رو گرفت باید برتر باشه.نه باید مدل های استاندارد مقایسه بشوند.
((( ایران و المان )))
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲بوگاتی رو اینقدر سیخونک کردن 1200 تا ازش گرفتن . چرا کسی سراغ تیونش نمی ره؟؟؟؟
احسان(احسان سابق)
۷ آبان ۱۳۹۲ظاهرش خارق العادس.خیلی شکل و شمایل جذاب و اسپرتی داره.شورولت کارت درسته.واقعا که نسبت به نسل قبلش پیشرفت خوبی داشته
ESI
۷ آبان ۱۳۹۲حرف نداره
mehran911
۷ آبان ۱۳۹۲پژمان جان کاملا با نظرت موافقم gtr رو بیخود بزرگش می کنند اندازه ی این حرفا نیست
jalal
۷ آبان ۱۳۹۲شکلش زیبا و تکمیل تر شده !
توفیقی
۷ آبان ۱۳۹۲الان بهشون نیسان بدن درجا سکته میکنن از خوشحالی…..بعد میگن ماشین نیست.هر کی ندونه انگار تو پارکینگهاشون فقط سوپر اسپرت نگه میدارن!!!!!!!!!111
پژمان
۷ آبان ۱۳۹۲نیسان بد نیست هر شرکتی یه تکنولوژی ای داره ولی همینطوری میای میگی بوگاتی هم حریفش نشد من اصلا طرفدار بوگاتی نیستم ولی یه ماشینو تا خرخره تقویتش کنی و انقدر دستکاریش کنی که قدرتش چند برابر بشه و بیاد یه ماشین استاندارد رو شکست بده به نظر شما ارزشی داره؟؟؟!!!
پژمان
۷ آبان ۱۳۹۲ضمنا اگر به من نیسان بدن هیچ وقت سکته نمیکنم همون لحظه میفروشمش
محمد
۷ آبان ۱۳۹۲کاش میتونستم یکیشو داشته باشم
فوق العادست