اولین سری تستهای ۴ روزهی پیش فصل فرمول ۱ در سال ۲۰۱۷ هفتهی پیش انجام شد و درحالیکه خودروها ثابت کردند بسیار سریعتر از سال قبل عمل میکنند اما همهچیز به خصوص برای تیم مک لارن خیلی خوب نبود.
از زمانی که این تیم بریتانیایی در سال ۲۰۱۵ به استفاده از پیشرانههای هوندا روی آورده، خودروهای مک لارن با مشکلاتی دستبهگریبان بودهاند و علیرغم اینکه تأمین کنندهی پیشرانهی ژاپنی ادعا میکند برای فصل ۲۰۱۷ پیشرانهها را بازطراحی کرده اما بازهم در طول تستها مشکلات زیادی به چشم میخورد.
تیم مک لارن در اسپانیا و در ۴ روز تست پیش فصل از ۵ پیشرانهی هوندا استفاده کرده است. به عنوان یادآوری باید گفت تیمها میتوانند تنها از ۴ پیشرانه برای کل فصل و قبل از دریافت پنالتیها استفاده کنند.
تنها پس از طی یک دور در روز اول تستها، مشکل تانک روغن باعث تغییر پیشرانه شد. در روز دوم مک لارن MCL32 در حال استفاده از سومین پیشرانه بود اما پس از ۲۹ دور آن هم با مشکل مواجه شد. همین امر منجر به استفاده از چهارمین و پنجمین پیشرانه برای دو روز آخر تست گردید.
در این مرحله ما باید به مشکلات زیادی غلبه کنیم؛ بنابراین گاهی اوقات ما نیاز داریم تا بحثوجدل کرده و یا اینکه بحثهای سازندهای داشته باشیم؛ اما من فکر میکنم که در حال انجام کار بسیار خوبی بوده و همکاری و ارتباط بسیار خوبی داریم.
Parsa
۲۴ اسفند ۱۳۹۵انگلیسی باز نیستم ولی امید وارم مکلارن به دوران اوجش برگرده تا تنور فرمول1 داغتر بشه،هوندا هم که انگار بدجوری سد راهش شده??
سیاوش
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ژاپنی ها مدت هاست در توسعه پیشرانه هاشون از تکنولوژی روز دنیا عقب موندن
حتی در خودروهای سواریشون هم این مسئله دیده میشه البته نه از بحث کیفیت بلکه از لحاظ پرفورمانس و بازدهی بیشتر موتور اینه که توی مسابقات تخصصی فرمول یک با پیشرفته ترین تکنولوژی ها عقب موندن
the best or nothing
۲۴ اسفند ۱۳۹۵اینجاست که تفاوت ها آشکار میشه!!ادم احساس میکنه مرسدس بنز یه پنجاه شصت سالی از بقیه جلوتره ?
علي
۲۴ اسفند ۱۳۹۵(((مک لارن و آستین ))) که هر دو برچسب انگلیسی الاصل یدک میکشن و دارای پشتیبان تبلیغات رسانه ایی فوق العاده قوی بریتانیایی هستن ، طبل تو خالی بیش نیستند و منتظر ورشکستی و ادغام در کمپانیهای مادر صنعت خودرو سازی مثل …. در آینده نزدیک باشید .
با تچکر
RRTT
۲۴ اسفند ۱۳۹۵شاید تو زمینه س تولید انبوه خودرو انگلیس الآن برندی نداشته باشه (به خاطر سیاست های تاچر که خیلی از صنایع ساختنی بریتانیا رها شد.) ولی هنوز قلب فرمول یک تو انگلیسه. الان تمام تیم های فرمول یک به جز فراری و سابر مرکزشون داخل انگلیسه. حتی مرسدس و فورس ایندیا و رنو.
Mehrbod
۲۴ اسفند ۱۳۹۵منطقه صنعتی آکسفورد شایر..
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۲۴ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز برو مطلب «آیا همکاری مکلارن با هوندا ادامه می یابد؟» سایت فرمول یک ایرانو بخون،یه قسمتش درمورد مرسدسه،بعدش برو تو نت یه سرچی درمورد اندی کاول بکن تا با تمام وجودت طبل تو خالیو درک کنی!
NOBLE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵امیدوارم مشکلات مک لارن هر چه زودتر تموم بشه.
برام فرقی نمیکنه کی قهرمان بشه ، می خوام شاهد رقابت های نفس گیر و جالب باشم.
ارمان
۲۵ اسفند ۱۳۹۵بعضی دوستان به جک گفتن علاقه دارن عجیبه چو ن این چند ساله که مکلارن نتیجه نگرفته موتور مرسدس هم در اختیار داشته اما همه عزیزان ستاد پیش داوری هستن فراری هم نتیجه مورد علاقشو نمیگیره ، مرد میخوام بیاد فراری رو ببره زیر سوال
دوستان عزیزان هم قطاران فرمول یک یه دنیای دیگست اینقدر متفاوته که شربت فروشی ردبول واسه فراری شاخو شونه میکشه ، فقط منطقی باشیدو تا روز مسابقات صبر کنید . نمیدونم اگه مکلارن رو با فرمول یک میشه زیر سوال برد چرا کسی رنو رو با فرمول یک بالا نمیاره؟