تنها نیم ثانیه، ۵ نفر اول را از هم جدا کرد. در تمرینی که نیم ساعت آخر آن در باران شدید اتفاق افتاد، لوییس همیلتون و والتری بوتاس اول و سوم شدند و پیشتاز تمرین اول، رایکونن نیز دوم شد.
مکس ورشتپن، چهارم شد و سباستین فتل، مکان پنجم را به خود اختصاص داد و ریکاردو ششم شد تا بار دیگر ۶ راننده برتر از سه تیم برتر باشند و بقیه تیمها برای رده چهارم مبارزه کنند.
هر دو راننده رنو در بین ۱۰ نفر برتر قرار گرفتند، هالکنبرگ هفتم و پالمر دهم شد. و میان آن دو استبان اکن از فورسایندیا و کارلوس ساینز از تورو روسو قرار داشتند.
فیلیپه ماسا که در تمرین اول تصادف کرده بود به تمرین دوم نرسید زیرا شاسی خودروی او آسیب دیده و باید تعویض شود.
جدول تمرین دوم
رده | راننده | اتوموبیل | زمان | فاصله |
۱ | لوییس همیلتون | MERCEDES | ۱:۴۴.۷۵۳ | |
۲ | کیمی رایکونن | FERRARI | ۱:۴۵.۰۱۵ | +۰.262s |
۳ | والتری بوتاس | MERCEDES | ۱:۴۵.۱۸۰ | +۰.427s |
۴ | مکس ورشتپن | RED BULL RACING | ۱:۴۵.۲۲۵ | +۰.472s |
۵ | سباستین فتل | FERRARI | ۱:۴۵.۲۳۵ | +۰.482s |
۶ | دنیل ریکاردو | RED BULL RACING | ۱:۴۶.۰۷۲ | +۱.319s |
۷ | نیکو هالکنبرگ | RENAULT | ۱:۴۶.۴۴۱ | +۱.688s |
۸ | استبان اُکُن | FORCE INDIA | ۱:۴۶.۴۷۳ | +۱.720s |
۹ | کارلوس ساینز | TORO ROSSO | ۱:۴۶.۵۶۱ | +۱.808s |
۱۰ | جولین پالمر | RENAULT | ۱:۴۶.۶۷۰ | +۱.917s |
۱۱ | فرناندو آلونسو | MCLAREN HONDA | ۱:۴۶.۷۴۳ | +۱.990s |
۱۲ | سرجیو پرز | FORCE INDIA | ۱:۴۶.۹۸۴ | +۲.231s |
۱۳ | رومن گروژان | HAAS | ۱:۴۷.۲۸۵ | +۲.532s |
۱۴ | استافل وندورن | MCLAREN HONDA | ۱:۴۷.۳۰۳ | +۲.550s |
۱۵ | دنیل کویات | TORO ROSSO | ۱:۴۷.۴۵۰ | +۲.697s |
۱۶ | کوین مگنوسن | HAAS | ۱:۴۷.۵۵۶ | +۲.803s |
۱۷ | لنس استرول | WILLIAMS | ۱:۴۷.۸۶۱ | +۳.108s |
۱۸ | مارکوس اریکسون | SAUBER | ۱:۴۹.۲۱۴ | +۴.461s |
۱۹ | پاسکال ورلاین | SAUBER | ۱:۴۹.۷۲۵ | +۴.972s |
فرشاد
۳ شهریور ۱۳۹۶از قبل قابل پیش بینی بود که این پیست بیشتر مناسب خودروهای مرسدسه تا فراری.
FXXK
۴ شهریور ۱۳۹۶مسابقه مشخص میکنه حرفت درسته یا نه!
FXXK
۴ شهریور ۱۳۹۶اگر فورمول ۱ رو جدی و تخصصی دنبال میکردی متوجه میشدی که عملکرد ماشینا توی هر مسابقه با مسابقه ی قبلی فرق میکنه! فرقایی که حتی اختلافات بین ۰.۵ ثانیه تا ۱ ثانیه رو بوجود میاره!
پس برای مثال نمیشه گفت (مرسدس توی ۲۰۱۷ ماشینش بهتر از فراری بود)
ولی شما با دیدن یک تمرین از سه تمرین قبل از مسابقه قضاوت کردینو گفتین مرسدس توی این پیس بهتره تا فراری!
احتمالا چون با خودتون فکر کردین این پیست پیستیه که کمتر داونفورسیه و بیشتر سرعتی این قضاوت رو کردین ولی بنظر من اشتباهه چون حتی توی پیستای سریع هم نمیتونیم بگیم موتور حرف اولو میزنه و ایرودینامیک(چیزی که فراری توش سر تره) پشم!
Ahmad
۴ شهریور ۱۳۹۶خدا از زبونت بشنوه.ما که امیدواریم.
امروز بعد ازظهر تایم گیری تا حد زیادی متوجه این موضوع میشیم البته باز حالت مسابقه ای تا حدودی فرق داره