اندکی پس از معرفی خودروی جدید مرسدس-ای ام جی برای فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمول ۱ فراری هم خودروی SF71H را در مارانللو معرفی کرد.
جدای از تغییرات آئرودینامیکی واضح صورت گرفته در خودروی جدید، این برند همچنین فاصله بین محوری را بیشتر کرده است. مرسدس در سال قبل همین کار را انجام داده و موفقیت چشمگیری را به دست آورد.
از دیگر تغییرات طراحی خودروی جدید فراری میتوان به نبود برند سانتاندر و سیستم محافظت هالو اشاره کرد. برخلاف مرسدس که پوشش حفاظتی آن رنگ نشده است فراری تلاش داشته با رنگآمیزی قرمز از میزان زشتی آن بکاهد. هالو همچنین دارای عنصر آئرودینامیکی کوچکی است که هیچیک از تیمهای مرسدس یا ردبول آن را بکار نبردهاند.
فراری در زمان معرفی SF71H گفته که پیشرانه خودرو نسبت به سال قبل تکامل یافته و قابلیت اطمینان آن بهبود یافته است.
این خودرو از نظر سیستم تعلیق جلویی همچنان دارای میلههای کششی در جلو و عقب میباشد. البته فراری میگوید پس از تجربهای که با استفاده از لاستیکهای پهنتر پیرلی در فصل قبل به دست آورده طراحی آن را بهروز کرده است.
SF71H نشان دهنده تکامل نسبت به سال قبل بوده و البته همان خودرو نیز پروژهای خوب بود.
ما تلاش کردهایم تا نقاط قوت خود را حفظ کنیم. اولین نقطه قوت ما پیشرفت در برخی مفهومها بوده است. ما خودرویی را طراحی کردهایم که در پیستهایی با سرعت پایین عملکرد بسیار خوبی داشته اما میدانیم که باید در بخشهای جدید تلاش زیادی انجام دهیم. برای مثال تلاش داشتهایم تا عملکرد خودرو در پیستهای پرسرعت را افزایش داده و البته قابلیت اطمینان آن را نیز بهبود بخشیم.
فراری SF71H جدید ۲۵ فوریه در بارسلونا برای فیلمبرداری حاضر خواهد شد و پس از آن نیز تستهای آمادگی پیش از فصل را پشت سر خواهد گذاشت.
Ferrari
۵ اسفند ۱۳۹۶بسیار عالی.
For a Ferrari
M40
۵ اسفند ۱۳۹۶فراری
تو فصل قبل آئرودینامیک ترین ماشین رو داشت،
مطمئنا تو بحث آئرودینامیک هم تو فرمول یک و پیست مخصوصا xx هم توی شهری جزو بالاترین رده ها
هستش
ایمان
۵ اسفند ۱۳۹۶رقابت اصلی این فصل هم بین فراری و مرسدس بنز هست
البته از ردبول و مکلارن هم نمیشه گذشت که امسال میخوان خودی نشون بدن ولی با این همه حال امیدوارم فصل جذاب و هیجان انگیزی رو شاهد باشیم
مهدی
۵ اسفند ۱۳۹۶یکی از بهترین شتاب گیری های دوره قبل مال فراری بود تو مسیر صاف هیچکس حریفش نبود قشنگ همه رو میخورد
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۵ اسفند ۱۳۹۶خیلی طراحی جالبی داره،وقتی دیدمش خیلی خوشم اومد،توجه ب جزئیاتش فوق العادس،اینکه بیشترش قرمز شده هم خیلی عالیه،فصل قبل فراری از نظر آیرودینامیک عالی بود و الانم ب نظر بهتر شده،البته اینو میدونم با دیدن فقط ظاهر طراحی نمیشه درمورد آیرودینامیک نظر داد و تست های تونل باد مهم هستن.
Ali keyhani
۵ اسفند ۱۳۹۶امیدوارم امسال دیگه سال فراری باشه،هرچند که پارسال هم سال بدی نبود اما دیگه فقط قهرمانی میتونه طرفدارای فراری رو راضی کنه،امیدوارم وتل اولین قهرمانیشو با فراری بدست بیاره و کیمی هم به وتل کمک کنه برای قهرمانی تیمی.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۵ اسفند ۱۳۹۶این فصل برام خیلی جالبه و هیجان زیادی دارم،فراری آیرودینامیک خوبشو بهتر کرده و موتورشو قوی تر کرده تا اختلاف قدرتش با مرسدس کمتر بشه،مرسدس هم موتورشو قوی کرده و از طرفی ب خاطر کم شدن اختلاف قدرت سعی کرده روی آیرودینامیک هم تمرکز کنه و متفاوت عمل کرده،رنو و فورس ایندیا هم با پیشرفت خوب فصل قبل انگیزه و شوق بهتر شدن دارن،از طرفی رنو روی دوام و قدرت موتورش هم تمرکز کرده تا اختلافو کمتر کنه،سائوبر با مدیریت جدید و همچنین موتور پرقدرت جدید انگیزه پیشرفت پیدا کرده،مکلارن ب خاطر تغییر موتور با قدرت و تمرکز بیشتری سعی کرده شاسی و آیرودینامیک خوبشو بهتر کنه،با اومدن پدی لو و dirk de beer ب ویلیامز خودروی جدید از نظر فنی و آئرودینامیک پیشرفت خیلی خوبی داشته.
نتایج تلاش همه اینا در تست پیش فصل مشخص میشه.بی صبرانه منتظرم.
مهران
۵ اسفند ۱۳۹۶دوستان کسی اطلاعاتی در مورد قدرت و شتاب خودرو های فرمول 1 داره؟
M3csl
۵ اسفند ۱۳۹۶تا اونجایی که من خبر دارم،،
قدرت ماشینای فصل پیش بین
۷۵۰ تا ۸۰۰ اسب برای تیمهای مختلف بود،
شتاب صفر تا صد حدود ۲/۴ ثانیه،
شتاب صفر تا دویست حدود ۶ ثانیه،
حداکثر سرعت با کمک DRS 375 KM،،
و وزنشون حدود ۷۴۰ کیلوگرم.
الف.ی
۵ اسفند ۱۳۹۶شتاب که تا حد خیلی زیادی بستگی به راننده داره ولی فکر کنم دو سال پیش 2.3 ثانیه برای مکی بود
قدرتشون هم گفتن نزدیک 1000 اسب شده
حداکثر سرعتشون هم قطعا بیشتر از 375 کیلومتره و البته ماشین های 2017 با وجود موتور قدرتمند تر به دلیل دون فورس بسیار بیشتر نسبت به سال 2016 کند تر بودن – سال 2016 والتری بوتاس با ویلیامزش تونست تو مکزیک به 372 کیلومتر بر ساعت برسه
وزنشون هم 728 کیلوگرم بود
امسال با وجود Halo این وزن بیشتر شده حدود 15 کیلو که خود قطعه فکر کنم حدود 7 کیلو باشه