مسابقات

هوندا، فاتح موتو جی پی آلمان

راند هشتم از رقابتهای موتور سواری موتو جی پی(MotoGP) با قهرمانی تیم رپسول هوندا به پایان رسید. در دور نهایی رقابتهای موتور سواری آلمان در رده موتو جی پی که در پیست ساخسن رینگ (Sachsenring) برگزار شد، دنی پدروسا با موتورسیکلت هوندا و با کسب زمان ۴۱ دقیقه و ۲۸ ثانیه و ۳۹۶ هزارم ثانیه به مقام نخست رسید.

دنی پدروسا از تیم هوندا-رپسول
دنی پدروسا از تیم هوندا-رپسول

پدروسا پس از کسب عنوان قهرمانی این بخش در کنفرانسی خبری گفت: سرانجام به مقام قهرمانی رسیدم و از این موضوع خیلی خوشحالم زیرا کسب این عنوان قهرمانی پس از آن تحقق یافت که در مسابقات پیشین مقامی بهتر از دومی و سومی را کسب نکرده بودم و به همین خاطر در پوست خود نمی گنجم و نمی توانم احساسم را برایتان توصیف کنم.
پس از پدروسا،خورخه لورنزو و آندریا دوی زیوسو هر دو از تیم یاماها به ترتیب رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در جریان برگزاری دور آخر این مرحله کیسی استونر هم تیمی پدروسا از تیم هوندا دچار حادثه شد و از دور رقابتها کنار رفت.
در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری در رده موتوجی پی هم در حال حاضر خورخه لورنزو از تیم یاماها با کسب ۱۶۰ امتیاز همچنان پیشتاز است و پس از وی دنی پدروسا با ۱۴۶ امتیاز و کیسی استونر با ۱۴۰ امتیاز هر دو از تیم هوندا به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

مارک ماکز از تیم رپسول
مارک ماکز از تیم رپسول

در دور نهایی رقابتهای موتورسواری در رده موتو تو (Moto2) هم مارک مارکز آلمانی از تیم CatalunyaCaixa Repsol با کسب زمان ۴۱ دقیقه و۳۲ ثانیه و۴۶۷ هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی میکا کالیو از تیم کالکس و آلکس دی آنجلیس از تیم سوتر به ترتیب عناوین بعدی را کسب کردند.
در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتورسواری رده موتو تو در حال حاضر مارک مارکز از تیم سوتر با کسب یکصد و پنجاه و دو امتیاز رده نخست را در اختیار دارد و پس از وی پل اسپارگارو از تیم کالکس با یکصد و نه امتیاز و توماس لوثی از تیم سوتر با یکصد و هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام-ردبول
ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام-ردبول

در دور نهایی رقابتهای رده موتو تری (Moto3) هم ساندرو کورتیسی از تیم KTM با کسب زمان ۴۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۸۶۸ هزارم ثانیه به مقام نخست رسید و پس از وی آلکسیس ماسبو از تیم هوندا و لوئیس سالوم از تیم کالکس به ترتیب در رده های بعدی جای گرفتند.
در رده بندی کلی و جهانی رقابتهای موتور سواری رده موتو تری در حال حاضر ساندرو کورتیسی از تیم کی تی ام با کسب یکصد و چهل و هشت امتیاز اول است و پس ای وی ماوریک وینالس از تیم هوندا با یکصد و سی امتیاز و لوئیس سالوم از تیم کالکس با یکصد و چهار امتیاز به ترتیب رده های بعدی را در اختیار دارند.

منبع: iribnews

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. مرتضی

    ۱۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (49 ديدگاه)

    من یه موتور 400 هوندا داشتم
    بخدا هر موقع به نرمی و راحتی و سرعتش فکر میکنم فقط آآآآآه میکشم
    فقط بخاطر قانون های به دردنخورشون مجبور شدم بفروشمش که جریمم نکنن
    […]

  2. محمدعلی

    ۲۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (172 ديدگاه)

    باید تو ایران فقط 125 سوار بشی اونم از نوع چینیش .

  3. بهزاد

    ۲۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2563 ديدگاه)

    نکته ی جالب خداحافظی کیسی استونر در اوج مهارت وسن کم از این مسابقات در سال جاری هست واقعا جاش خالیه اگر این کار رو انجام بده.

  4. رضا

    ۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    اخ گفتی اقا مرتضی داغمو تازه کردی مخصوصا بندیت400 عاشق شتاب و سرعتش بودم

  5. سام

    ۶ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من تا چند وقته دیگه یه هوندا سی بی 400 میخرم ترسش به حالش می ارزه.واقعا موتوره.

  6. سروش

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    فقط suzuki x7

  7. tirdad

    ۱۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دستتون درد نکنه خیلی مطالب قشنگی بود راستی داداش تروخدا درمورد اتومبیل بوگاتی هم بنویسید

  8. amirfg

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قابل توجه موتورسواران و رانندگان مسابقات اتومبیلرانی: از این به بعد برای صحبت کردن با ترک نشین یا یار خود مشکلی نخواهید داشت. دستگاه ارتباطی فوق به شما امکان صحبت کردن روی موتور و یا هنگام رانندگی در مسابقات با یارتان را بدون هیچ مشکل و صدای اضافه ای ایجاد می کند. با این دستگاه حتی می توانید بطور همزمان به موسیقی دلخواهتان گوش کنید و از مصاحبت با یکدیگر لذت ببرید.
    مشخصات:
     ولتاژ مصرفی: UM-4 (GrAAA) x 2 festivals
     بازده: 150Mw
     دامنه فرکانس: 50 – 20000Hz +/-3Db
     خروجی: 320Hm, 150 Mw, 84dB +/-3Db
     سایز کنترلر: 63 x 56 x 19mm
     وزن: بدون باتری 40g
     محدوده حرارتی : 20 (-) deg. C to 50 (+) deg. C

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا