رنو در حال عرضه مدل اسپیس ۲۰۱۷ در بازار اروپا بوده و در همان زمان نیز تمامی جزئیات و گالری تصاویر آن را منتشر کرده است.
بهروزرسانی پنجمین نسل اسپیس با تغییرات خیلی زیادی برای کراس اووری که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در بازار حضور دارد همراه نبوده است.
مهمترین بهروزرسانی این خودرو اضافه شدن پیشرانه جدیدی است که توسط بخش رنو اسپورت توسعه یافته است. این پیشرانه TCe 225 EDC نام داشته و همان واحدی است که در مدل آلپاین A110 وجود دارد. البته این پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو بجای خروجی ۲۵۲ اسب بخاری محصول آلپاین، در رنو اسپیس قدرت ۲۲۵ اسبی و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری دارد.
پیشرانه مذکور تنها با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همراه میشود. رنو ادعا میکند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو در ۷.۶ ثانیه ثبت شده و در هر صد کیلومتر نیز بهصورت ترکیبی ۶.۸ لیتر سوخت مصرف میکند.
رنو اسپیس ۲۰۱۷ همچنین با دو پیشرانه دیزلی نیز همراه است که به ترتیب با کدهای dCi 130 و dCi 160 شناخته میشوند.
رنو همچنین رنگ جدید خاکستری تیتانیوم، دو رینگ جدید ۱۸ و ۱۹ اینچی را به خودرو اضافه کرده است. این خودرو هماکنون دارای صندلیهای جلوی سرد شونده، پوشش چرم خاکستری سفارشی و نورپردازی جدید LED در کابین میباشد.
جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link 2 رنو نیز در اسپیس ۲۰۱۷ وجود داشته و سیستمهای اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در آن به چشم میخورند.
فرشاد سجادیان
۱۲ تیر ۱۳۹۶طراحی داخلیش شیکه، قدرت و امکاناتشم ایدهآله، فقط کمی با طراحی نیمه عقب از دید بغل مشکل دارم.
Sina Naseri
۱۲ تیر ۱۳۹۶توی این کلاس واقعا جذابه
طراحی رنو تقریبا رشد عمودی پیداکرده
حسین
۱۲ تیر ۱۳۹۶طراحیش جالبه . از هر زاویه ای ی فرم به نظر میرسه
مخصوصا شیشه جلو و اون پنجره های بقلش برای دید بهتر
موتور و گیربکس هم قابله قبوله برای این کلاس
در ضمن بهینه ترین نوع وسیله ی نقلیه این شکل خودرو ها هستن