داچیارنو

تندر 2013 را دیده اید؟!

خوشبختانه بخت با داچیا یار بود چرا که قبل از عرضه فیس لیفت ایرانی تندر که احتمالا آبروی جهانی داچیا را با تهدید مواجه می کرد، توانست مدل های ۲۰۱۳ داچیا لوگان را معرفی کند تا اگر خدایی نکرده فیس لیفت تندر راهی برخی کشورهای خاص دیگر هم شد همه او را به عنوان نسل قبلی لوگان بشناسند نه یک مدل جدید!

۲۰۱۳ Dacia Logan

لوگان ۲۰۱۳ که تا چندماه پیش تست های جاده ای خود را می گذراند، اگرچه به لحاظ ظاهری به غیر از درب ها، تفاوت های زیادی با گذشته دارد اما هنوز هم بگونه ای طراحی شده که طیف زیادی از مشتریان را به سمت خود جذب کند. چراغ های جدید جلو به همراه جلوپنجره ای بزرگ و سپر جدید همگی چهره ای خشن تر برای لوگان به ارمغان آورده اند تا شاید همه ایراداتی که مشتریان به ظاهر ساده و بی هیجان آن داشتند در مدل های جدید دیگر به فراموشی بسپارند. همچنین به نظر می رسد چراغ های جدید عقب اگر با حوصله بیشتری طراحی می شد ظاهر کلی خودرو تناسب بیشتری داشت.

در نمای درونی نیز داچیا از طراحی به روزتری بهره گرفته که با وجود صفحه کیلومتر جدید، نمایشگر دیجیتالی کنسول و دو دکمه قرار گرفته در طرفین فرمان خودرو می تواند اندکی از میانگین سنی مشتریان لوگان بکاهد! هنوز معلوم نیست که طراحان داخلی چه اصراری بر قرار گرفتن دکمه های شیشه های برقی لوگان در کنسول وسط دارند؛ شاید برای خالی نیودن کنسول بوده!

بروز رسانی: همانطور که رنو قول داده بود بالاخره مدل های جدید لوگان و ساندرو ۲۰۱۳ در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ رونمایی شد. برای هر دو مدل پیشرانه های یکسانی درنظر گرفته شده؛ اول از همه از موتور سه سیلندر توربوی بنزینی شروع می کنیم که با حجم 898cc قادر به تولید ۹۰ اسب بخار در ۵,250rpm و حداکثر گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر است. مصرف آن معادل ۵.۲ لیتر و میزان آلایندگی آن ناشی از تولید CO2 نیز ۱۲۰ گرم در هر کیلومتر است.

۲۰۱۳ Dacia Logan

دومین پیشرانه این خودروها موتور ۱.۲ لیتری بنزینی با قدرت ۷۵ اسب بخار و مصرف ۵.۹ لیتر است که ۱۳۷ گرم CO2 تولید می کند. اگر ورژن LPG همین پیشرانه را سفارش دهید میزان آلایندگی آن به حدود ۱۲۰ گرم در هر کیلومتر خواهد رسید.

حال به سراغ موتور ۱.۵ لیتری دیزلی می رویم که در دو مدل قابل سفارش است؛ ۷۵ اسب بخار با ۲۰۰ نیوتن متر در دور ۱,750rpm یا ۹۰ اسب بخار با ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور و مصرف ۳.۸ لیتر.

۲۰۱۳ Dacia Logan

داچیا برای هر دو مدل از سیستم چندرسانه ای Plug&Radio بصورت استاندارد بهره گرفته که دارای امکاناتی نظیر پخش CD/MP3 با اتصال USB و ارتباط بلوتوث است. همچنین برای نمایشگر هفت اینچی لمسی خودرو سیستم راهیابی MEDIA NAV نیز بصورت سفارشی قابل دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۵۰ دیدگاه‌ها

  1. امين

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    دوستان این خودرویی است جهت اقشار کم در امد ساده اقتصادی کم مصرف البته لوگان های ما این طور نیستند فقط اقشار متوسط به بالامی توانند بخرن .هیچم اقتصادی نیستند به همین خاطر ظاهرش اینقدر ساده است .قیمت در اروپا 6000تا 7000یورو البته پول ما بی ارزش است ./

    1. Ali/n

      ۱۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (102 ديدگاه)

      ظاهرش خیلی بهتر شده!

    2. امیر

      ۱۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (37 ديدگاه)

      قشر متوسط ماشین 20-25 میلیونی نمی خره – می ره تو رده قیمتی 80-150 ماشین می خره
      زیر 30 میلیون مر بوط میشه به قشر پایین روبه متوسط

      1. hooman

        ۱۶ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (8 ديدگاه)

        قشر متوسط ماشین 80 تا 150 میلیون می خره این از کجا گفتی دوست عزیز ما تو l90 موندیم پس اینجوری که شما گفتید 60% تهرانی ها باید سوار هیوندا و سراتو و مدلهای قدیمی بنز و bmw باشند لطفا کمی سنجیده تر حرف بزنید

      2. امیر

        ۱۸ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (37 ديدگاه)

        مشکل دقیقا همین جاست
        همون 60% جزو متوسط به پایین هستن،ولی کسی قبول نمی کنه
        حالا 80-150 نه ولی بین 50-100 انتخاب می کنه
        آخه تو این وضعیت که پراید حلبی شده 15 میلیون و مزدا 2 شده 60 میلیون!!!! دیگه قشر متوسط هم توان خریدشو از دست می ده

  2. Designer

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (38 ديدگاه)

    تو مقاله خوب توضیح داده شده.
    چهرش خشن تر و بزرگتر از لوگان داخل ایران هست و همینطور خیلی زیبا تر شده
    مخصوصا زه های کرمی، نمای جلو، چراغ ها و …. خیلی زیباش کرده.
    لوگان قبلی پایین ترین قیمت با موتور 1600 16v تو اروپا 7500 یورو (22-23 میلیون ما)و با آپشن (گرم کن صندلی و…)11 هزار یورو.
    این هم چون جایگزین میشه تفاوت قیمت زیادی نداره
    عکس اول خیلی زیباست
    امیدارم موتورش هم قویتر شده باشه با توجه به چهره خشن وبزرگ ماشین،موتور قویتر خیلی به بازارش کمک می کنه.

    حتما اینجا رو ببنید. طراحیش که خیلی خوه امیدوارم تو مشخصات هم قویتر و بهتر شده باشه
    سایت پدال این عکسها رو میتونی بزاری با آرم رنو هست.

    http://www.autosblog.com.ar/wp-content/gallery/renault-logan-2013/renault-logan-2013-01.jpg

    http://www.autosblog.com.ar/wp-content/gallery/renault-logan-2013/renault-logan-2013-03.jpg
    این هم ساندرو

    http://www.autosblog.com.ar/wp-content/gallery/renault-logan-2013/renault-sandero-2013-03.jpg

  3. ali

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    قیمت لوگان در اروپا در حدود 7500 یورو هست . که با تبدیل آن به تومان میشه 22.5 میلیون تومان دوست عزیز! که به نظر من ارزشش رو داره و اگه همین خودرو سال دیگه تو ایران تا قیمت 25 میلیون تولید کنند به نظر من بهترین و منطقی ترین انتخاب زیر 30 میلیون تومان میتونه باشه و استقبال زیادی هم ازش خواهد شد . خدا کنه این کار رو بکنن

    1. مهدی

      ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (6 ديدگاه)

      دوست عزیز، تبدیل قیمت اروپا بدین شکل اشتباهه!
      اونجا مالیات سنگینی روی خرید محصولات در داخل اروپا دارند. طوری که شما وقتی قصد خروج محصولی رو از فرودگاه به مقصد خارج از اروپا داشته باشین میتونین برین مالیاتی رو که موقع خریدش پرداخت کردین با ارائه فاکتور پس بگیرین!
      این قیمیت 7500 یورو دست کم 25 الی 30 درصد مالیات رو شامل میشه

      1. احسان

        ۲۹ آبان ۱۳۹۱
        سوابق: (4 ديدگاه)

        راس میگه راس میگه! همین الان شما برو خرید کن با یه قیمتی تو فروشگاه بت میفروشن بعد اگه فاکتورو داشته باشی تو فرودگاه چون شهروند اونجا نیستی مالیاتو بت پس میدن 20% ه فکر میکنم! قطها رو ماشینای ما این بحث نیست خب! اینارو ولش 10 ماه وارد کننده ها ماشینای وارداتیو با دلار 1226 تومنی وارد میکردن 3000 تومنی فروختن!!! تازه 1 ماه شده که اولویت 9 و 10 رو برداشتن اینا خیلی نامردن!

    2. راد

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      چرا اون موقعی که یور ارزان بود را نمیگی که چقدر مینداختن به مردم.یچیزی نزر کن بشه 30 میلیون بری بخری.طرز فکرتو قربون داداش.این ماشین باید وقتی تو ایران تولید میشه نهایت 9 میلیون به فروش برسه نه 30 میلیون

  4. نیما

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام واقعا کارشون ازنظر طراحی عالی بوده همین الان صدر جدول هستش وای به حال خودروسازان ما که به غیراز فروش این خودرو ازمحصولات خودشون خبری نیست خسته نباشیدمیگم به بروبچ فرانسه

  5. نوید .audi

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (47 ديدگاه)

    جلوش شبیه فورد فیوژن شده.در کل خیلی بهتر شده.

  6. دکتر ماشین

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جای دگمه های شیشه بالابر اگه وسط باشه خیلی بهتره چون معمولآ دست چپ راننده با فرمان درتماس هست و دست راست دائم با دنده و پخش خودرو و … درگیر هست که خب خیلی راحت تر میشه از دگمه ها استفاده کرد تا اینکه سمت چپ باشن و مثل بعضی از خودرو ها فضای نامناسبی برای قرار گرفتن و استراحت دست روی برآمدگی سمت چپ در ایجاد کنه …

    1. mohammad !

      ۱۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (8 ديدگاه)

      همین الان طراحش اس ام اس زد از جناب دکتر ماشین معذرت خواهی کرد !! گفت واقعا شرمندم بخاطره این طراحی !!!!!!!!!!!!!!

      1. دکتر ماشین

        ۱۶ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (5 ديدگاه)

        فکر کنم اس ام اس برای شما اومده بود از طرف نویسنده که نوشته بود اول مطلب رو کامل بخون ببین درباره ی چی هست اصلآ چی به چیه بعد کفشهات رو در بیار

  7. امین

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ولی اینایی که وطن میزنه تا20 سال دیگه اتاق فعلی هست

  8. reza

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یکی از بهترین ها برای بازار ایران،چون برای مصارف کشورهای جهان سوم ساخته شده نه مثل خیلی دیگه که برای مصارف کشورهای توسعه یافته است .

  9. hesan

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (484 ديدگاه)

    هر چی باشه.ال نود از 206 و ریو بهتره.

    1. حسن

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (61 ديدگاه)

      خداوکیلی سینه و داشبورد 206 خیلی خیلی خیلی از ال نود بالاتره، البته ال نود توفنی یه سر وگردن بهتره چون 80 سال بعد 206 طراحی شده.

    2. راد

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      پس معلوم سوار چیز دیگه ای به غیر از ال لگن نشدی.اخه ان چه ربطی داره به گوشت کوبیده

  10. کیان

    ۱ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    از نمونه ایرانی قشنگ تره و در کل چنگی به دل نمیزنه.

  11. سجاد

    ۱ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    واقعا به این میگن فیس لیفت ببینید وجداناچقدر تغییر در مدل اول ودوم هست کل نقطه ضعفهای خودشون رو گرفتند ایران هم هست فیس لیفت سمند میشه سمند ال ایکس بعد میشه سورن واقعا این کجا و آن کجا!!!

    1. :)

      ۲ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (15 ديدگاه)

      بله موافقم به این می گن فیس لیفت ،
      به نظر من فیس لیفت سمند هم می شه همین دنا ؛ نه سمند ال ایکس و نه حتی سورن !

  12. هومن

    ۲ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    کلا ما تو ایران فیس لیفت رو یک چیز معنی میکنیم اونم یعنی تعویض چراغ عقب یا جلو بعضی وقتا هم شاید شکل عقربه ها و داشبورد دیگه به هیچ کجای اتاق و بدنه نباید دست بزنیم آخه گناه داره شرکت سازنده اصلی ناراحت میشه!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. بنده خدا

    ۲ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.تندر24تومنی هم نوبره.الان بیشتر اجزاش تولید داخل چرا24تا.باید باشه16تومن فولش.راستی مثل رانا که بلتفرم206sdرو داره 2قطب بزرگ خودروساز ما میتونن یه خودرو جدید به اسم مونا یا مانا یادرنا بزارن.

  14. akbar

    ۱۱ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت لوگان در اروپا در حدود 7500 یورو هست . که با تبدیل آن به تومان میشه 33 میلیون تومان (با توجه به قیمت جدید یورو در ایران) دوست عزیز! که به نظر من ارزشش رو داره و اگه همین خودرو سال دیگه تو ایران تا قیمت 25 میلیون تولید کنند به نظر من بهترین و منطقی ترین انتخاب زیر 30 میلیون تومان میتونه باشه و استقبال زیادی هم ازش خواهد شد . خدا کنه این کار رو بکنن

    1. هیچکاره

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (294 ديدگاه)

      یعنی میفرمایین تو ایران ارزون تر از خود فرانسه هست یارانه بهش تعلق میگیره

      1. همكاره

        ۲۲ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (4 ديدگاه)

        نه دوست عزیز پولمون بی ارزش شدن. شما حساب کن قیمت تیبا شده 15 میلیون پراید شده 13 میلیون (البته با یارانه!!) بحث ارزون تری نیست بحث بی ارزش شدن روز به روز پول ما نسبت به اوناست

    2. راد

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      حقتون هر چیزی سرتون بیاد.اخ که بعضی ها چقدر … هستن .دعا میکنه بیاد بشه 30 میلیون ماشینی که باید وقتی تو ایران تولید میشهقیمتش 9-10 میلیون باشه

  15. فريا

    ۱۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (22 ديدگاه)

    یعنی همین 4 موتور کم قدرتو روش میذاره ؟ چرا این ظاهر قشنگش با این موتورا تلف شه ؟ اگه یه موتور 1800سی سی 130 اسبی داشت خیلی خوب بود ولی …

    1. Alireza

      ۱۶ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (5 ديدگاه)

      شما به گشتاور موتور دقت کن 200 و 220 نیوتن متر … یعنی بازدهی موتور بسیار بیشتر از نسل قبلی شده و چون این خودرو مخصوص اقشار کم درآمد هست به مصرف سوختش هم توجه شده که از خودرو قبلی که سیکل ترکیبی 9 لیتر داشت به سیکل ترکیبی 5.2 رسیده …
      موتور 1800 رو برای این جور خودرو ها معمولآ استفاده نمیکنن …

  16. امير

    ۱۳ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    کلا تو ایران قیمت خودرو ها سرسام اوره در صورتی که اصلا ارزششو ندارن
    توخیابون ها بری از 20 تا ماشین 12 پرایده
    3 206 تا 405 2 تاش سمند حالا یدونه یه ماشین درست حسابی شاید باشه
    تو ایران اصلا تنوع خرید وجود نداره و کلا ماشین تندر 90 دارای ظاهر و استیل مزخرفی هست
    ولی مدل های بالاترش مثل مگان که بالای 30 تمون هست قشنگه
    به نظر من بهترین ماشین زیر 30 میلیون mvm530 هست واقعا شاهکاره از هموشن سر تره

  17. فريا

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (22 ديدگاه)

    دوستان بحث نکنید . رنو پارس اعلام کرد که :((نسل جدید تندر 90 به ایران نمی آید.)) دلمون به این خوش بود اونم آقای پیمان کارگر(مدیر عامل رنو پارس) ازمون گرفت.

    1. راد

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      یک چیزی نزر کن بیاد.فدات بشم که دنیات اندازه ال لگن جدید

    2. بهرام

      ۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      پس اینهمه تعریف و تمجید از همین مدل داخل ایران چی میشه؟با داشتن تندر چرا باید آرزو کنی فیس لیفتشو وارد کنند؟ما هرچی گفتیم ماشین بدی نیست ولی یه سری نواقص هم داره که بهتره برطرفش کنند ,ال90دارها گفتند نخیر این آخر ماشینه!حالا موندم چرا خود رومانی فیس لیفتش کرده اونم اساسی.!

  18. peiman09

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (134 ديدگاه)

    امیر جان شما یا نمی دونی قشر چیه یا معنی متوسط نمی فهمی

  19. ایمان

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    واقعا که آدم معنی فیس لیفتو تو این ماشین میتونه لمس کنه. فقط موتورش ضعیفه. مطمئن باشید با توجه به قیمت جهانیش و با افزایش قیمت تو بازار ایران بالای 30 میلیون تموم میشه که ارزششو نداره. به نظر من ارزشش 22 یا 23 میلیونه. اگه کسی میخواد ماشینی بخره که زیر 30 میلیون باشه بهترین گزینه ام وی ام 530 هستش. دیروز 13 مهر قیمتش از 24میلیون و 70 هزار تومان شد 28 میلیون و هشتصد هزار تومان. به زودی میره بالای 30. البته باید دید قیمت بازارش به چند میرسه. این قیمت ثبت نام 40 روزه نمایندگیه. به هر حال تا گرونتر نشده بشتابید به سوی ام وی ام 530

  20. ali

    ۱۴ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ال 90 رو هر کاریش کنن باز هم بی ریخته .

  21. فرهاد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    آهای جامعه شناس،قشر متوسط یعنی ای! گیر اساسی نداره تو اختصادش! جای ماشین 150 میلیونیش هم درد نمی کنه، یه پرایدی، پژویی، یه چیزی تو این مایه ها سواره! اون مرفه بی درد رانت خواره که ماشین 150 میلیونی سواره دایی گلو!

    1. امیر

      ۱۵ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (37 ديدگاه)

      عجیبه!پس چقدر مرفه بی درد زیاد شده – اطراف ما انقدر پورشه می بینی که حالت از پورشو پورش سوار حالی به هوولی میشه

      پس از نظر ایشون پراید و پژو(از نوع روآ) سوار یعنی قشر متوسط !
      پس آزرا و اسپورتج سوار یعنی قشر مرفه بی درد!؟
      عجب !!!!

      لابد BMW و… سوار هم یعنی دزد و رانت خوار …..
      کلی خندیدیم :)

  22. نیوشا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی بغلش زیاد فرق نکرده ولی طراحی جلو و عقبش میتونه گمراه کنه.در کل ماشین بسیار زیبایی هست.از نویسندگان تشکر میکنم

  23. راد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (85 ديدگاه)

    اینم از ال لگن جدید.مبارک باشه.قبلی شبیه دکه روزنامه فروشی بود جدید شبیه دکه گل فروشی میمونه.بعضیها برن نزر کنن شاید اومد ایران برن 30 میلیون بدن بخرن

    1. اسی

      ۱۷ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      نمیدونم مشکل یه عده که اصلآ هم “مشخص” نیست از طرف کدوم کارخونه کامنت میزارن با این ماشین چیه …
      کامنتی چند ؟

  24. فرهاد

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بعضی از دوستان انگار پورشه و بنز سوارند یا تو ایران نیستن! یا چون ماشیناشون چیز دیگس بهش تعصب دارن دنبال ایراد گرفتن از این خودرو هستن . به هر حال به نظر من ماشینی با این کیفیت و امکانات در رنج قیمتی خودش (7000 یورو) فوق العادس و از خوردروهای بی کیفیتی و قدیمی مثل سمند و پارس و سورن و 405 206 و اس دی و … که الان دیگه تو بازار اروپا و غیر اروپا راهی ندارن خیلی بهتره . با این طرز فکر بهتر تا 50 سال دیگه 405 سوار شیم .

    1. ایمان

      ۱۶ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (7 ديدگاه)

      آقا سلام. من همه ماشینایی که اسم بردیو داشتم اما الان هیچکدومو ندارم.هیچ تعصبیم ندارم چون همشون آشغالن. این ماشینم عالیه(البته به جز موتورش که ضعیفه). اما حتما میدونی که اون 7000 یورو قیمت جهانیه. میدونی که ماشین بیاد تو ایران از 50 تا 150 درصد افزایش قیمت داره. پس این محاسبه اشتباس که فکر کنی تو ایرانم همونه قیمتش. مثلا تویوتا اف جی کروزر قیمت جهانیش 26000 دلاره. با قیمت امروز دلار میشه 50 میلیون. اما قیمتش تو ایران چنده؟ منکه میگم اگه بیاد تو ایران نمیرزه. چون افزایش قیمت وحشتناکه. ضمنا این داخلیام نمیرزن

    2. راد

      ۱۷ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      تو چه میدونی ماشین چیه.یچرخ پزو 504 حتی میارزه به کل ال لگن های ایران.برو پیش 4تا ماشین باز 206 با ال لگن مقایسه کن اون موقع میفهمی جند سال از دنیا عقبی

    3. راد

      ۱۷ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      هرچی سواریم ال لگن سوار نمیشیم دیگه.خیلی ضایع هستش.فکر کن باال لگن برم سر ساختمون یا دانشگاه.وایییییییییییییییییییییییییییییییی.اخه کی به ماشین تعصب داره.یکی بود اونم اتقی خوشرکاب بود که اخرش اونم بی خیال شد.ما اگه چیزی میگیم از دلسوزی داداش.من همه ماشینای ایرانی تا زانتیا راداشتم که از 206 تیپ 5 بیشتر از همه خوشم اومد وراضی بودم

      1. اسی

        ۱۹ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (3 ديدگاه)

        شما رو با نیسان میبرن سر ساختمان … اگر هم از ال90 خوشت نمیاد یه لطفی در حق دیگران و خودت بکن دکمه ی کلوز بالای صفحه رو بزن چون این مطلب در باره ی ال90 هست … مجبور نیستی که بخونی !

  25. برزو

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    حقتون هر چیزی سرتون بیاد.اخ که بعضی ها چقدر … هستن و IQ بالایی دارن. میگه قیمت این ماشین باید 9-10 میلیون باشه(به نظر من منم باید ماهی 10 میلیون درامد داشته باشم) ولی باید همه چیز مون بهم بیاد . آخه انصافاً الان با 10 میلیون هم الا… هم میشه سوار شد لیاقت شما که ادعا میکنید … نیستید همون پژو پارس 32 میلیونی و محصولات قدیمی خاندان پژو هست . منظور دوستان اینه که در مقایسه با افزایش قیمت که به ناحق گریبانگیر تمامی محصولات داخلی شده( مثلاً تیپ دو 206 که هیچی نداره 25 میلیونی شده) کاملاً به صرفه تره اگه قیمت فیس لیفت جدید لوگان 25 میلیون تو ایران ارائه بشه .

  26. حامد

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ببینید به کجا رسیدم که استدلالمون برای ارزیابی این خودرو اینه ”اگه بیاد ایران حتماً 150 درصد افزایش قیمت داره پس نمی ارزه” . فکر کنم خودروسازها باید دنبال خودرویی باشن که تو اروپا قیمتش 1 یوروباشه تا پس از افزایش 150درصدی قیمتش تو ایران، خریدش مقرون به صرفه باشه

    1. ایمان

      ۱۶ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (7 ديدگاه)

      به نظرت ال 90 قدیمی میرزه 25 میلیون؟
      این جدید میرزه 35؟
      چرا بتون بر میخوره؟ تو همه دنیا اولین و مهمترین آپشن خرید ماشین حداقل بین 95% ملت قیمتشه. آره که کارمون به اینجا رسیده که باید ببینیم تو ایران با چه مبلغی عرضه میشه. وگرنه همه کمپانی داچیا رو تحسین کردن با این فیس لیفتی که داده. نه مثل سمند ما که 2 سانت ازین ور اونور چراغاش گرفتن شده ال ایکس یا همون فیس لیفت سمند. این ماشین فقط با قیمت جهانی اونم با دلار 1226 تومنی دولت ارزش سواریو داره. وگرنه خیر

      1. راد

        ۱۷ مهر ۱۳۹۱
        سوابق: (85 ديدگاه)

        خوشم سمند شده کابوس ال لگن بازا.خوشم میاد هنوز چه داخلش چه بیرونش چه راه رفتنش از ال لگن سر وهمه قبول دارن جز شما ها.خوش باشید با این دکه روزنامه فروشیتون.برید خرج زانتیا را براش بکنید سواری تیبا را بگیرید

  27. علی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این هزینه گمرک که برای کمک به صنعت خودروی کشور بود فقط باعث سستی و سودجویی وارد کننده ها شده!
    این ماشین رو ایران خودرو 2 سال دیگه هم نمی تونه به تولید انبوه برسونه!

    1. بهرام

      ۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      اصلا اجازه تولیدشو به ایران ندادن که ما بخواهیم سر قیمتش با هم کلنجار بریم.خدمت اقا امیر هم عرض کنم 60درصد مردم ایران زیر خط فقر زندگی میکنند.کاش پول داشتن یه چکاپ از خودشون میکردن ماشین 100میلیونی که هیچ 30 میلیونی هم آرزو برای خیلیها.ظاهرا شما دارید خودتو با دورو بریهات مقایسه میکنی که احساس میکنی طبقه متوسط هستی.یه روز بیا با ما بشین تا احساس میلیاردری بهت دست بده.

  28. کیهان

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (112 ديدگاه)

    از قبلیه بهتره و بازم خیلی خوشگل نیست!

    1. راد

      ۱۷ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (85 ديدگاه)

      کلوگن از اسمش که شبیه لگن معلوم طراحیش چیه .کی خوشگل بود که از این به بعد باشه

  29. احمد

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان،قیمت جهانی این خودرو بین 10تا15میلیون تومان است.اما وقتی توایران تولیدبشه قیمتش حداقل 2برابر میشه.مثلا بین 20تا30میلیون میشه.که البته قشرضعیف یامتوسط ترجیه میده یه وام بگیره بزاره روی آن بره یه خونه کلنگی 50 متری بخره توحاشیه شهر،ماایرانیها بدبخت ترین موجودات روی زمین هستیم.

  30. راد

    ۱۷ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (85 ديدگاه)

    دوستان لوگولی سوار.ببخشید اگه جسارت به شما شد.من که به هیچ کدوم نظرها منفی ندادم ولی شما انقدر بدید تا ال لگن بشه بهترین وبا کلاسترین خودروی ایران در بین مردم که فکر کنم اگه خورشید از مغرب طلوع کنه یا ماست سیاه بشه ال لگن هم با کلاسترین ئبهترین میشه خدا میدونه که حقش اگر که جدول بر عکس بشه ال لگن بهترین میشه.ال لگن بهترین میشه.اره جواب بدید.بگید پژو مگه مال بابات و….اره هست مشکلیه؟

    1. اسی

      ۱۹ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      شما یه مشکل خاصی داری که تعریف روانشناسی خاصی داری … بعضی ها بهش میگن عقده … این مشکل شما هم اینجا حل نمیشه به امام زاده ای جایی مراجعه کنید (زنجیر فراموش نشه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا