رنو هفتهی پیش از پنجمین نسل خودروی کلیو رونمایی کرد. اگرچه این خودرو از پلتفرم بهروز شدهی نسل قبلی استفاده میکند اما طراحی ظاهری و داخلی آن کاملاً دگرگون شده است.
همچون همیشه در ابتدا پیشرانههای بنزینی و دیزلی متنوعی برای کلیو ارائه میشوند اما ماشین بازها بیشتر به دنبال خودروی کلیو RS اسپورت هستند.
از آنجایی که کلیو جدید دارای برخی شاخصههای طراحی مگان است بنابراین تصور مدل RS کلیو خیلی سخت نخواهد بود. تنها کافی است ویژگیهای متمایز مگان RS را روی کلیو هم بکار بگیرید تا ایدهای مناسب از این خودرو دستتان بیاید.
اما یکی دیگر از طراحان به نام کلبر سیلوا روش دیگری را در پیش گرفته و از رنگ قرمز و عناصر مشکی کمتر در بدنه استفاده کرده است. در نمای عقب نمایی ورزشکاری به چشم میخورد و همان سپر، دیفیوزر و خروجی اگزوز مگان RS با ابعاد کوچکتر دیده میشود.
خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه نسل جدید رنو کلیو RS احتمالاً از پیشرانهی برادر بزرگتر اما با قدرت کمتر سود خواهد برد. این قلب آهنین ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربو در هاچبک داغ مگان RS تروفی قدرت ۳۰۰ اسب بخاری دارد.
نسخهی ضعیفتر همین پیشرانه که در آلپاین A110 بکار رفته خروجی ۲۵۲ اسب بخاری را ارائه میکند.
farhad
۱۵ بهمن ۱۳۹۷اگر هندلینگش مثل مگان باشه واقعا عالیه مخصوصا به عنوان ماشین دوم داخل شهر. رنو در طراحی پیشرفت چشمگیری داشته در چند سال اخیر.
حسن
۱۵ بهمن ۱۳۹۷حیف نیست ادم این ماشین رو ول کنه بره هیوندا ولستر سری n رو با 153 هزار دلار!!!!! بخره
AMANTE
۱۵ بهمن ۱۳۹۷اون ولوستر که شما دربارش حرف میزنی، مدل N TCR هست و مخصوص پیست و مسابقه طراحی شده و اجازه تردد تو جاده رو نداره.
به طور مثال خود رنو هم مدل کلیو کاپ ریسینگ رو ساخته بود که قیمت حدودا ۴۰ هزار یورویی داشت.
( میدونم قیمت هیوندای ولوستر N TCR بیشتره )
حسن
۱۵ بهمن ۱۳۹۷به ظاهر بله ولی وقتی مشخصاتش رو میبینید اصلا و ابدا در حد یه ماشین 50 هزار دلاری هم نیست چه برسه 153 هزار دلاری
ahmad
۱۵ بهمن ۱۳۹۷اونا هر چندسال که میگذره نسل جدیدشو میدن بیرون که وقتی نگاه میکنی میبینی نسبت به قبلی زیباتر شده ، ماهم میایم فیس لیفت رو ماشینامون انجام میدیم (خخخخخ) اون ماشینی هم که یه قیافه درست و حسابی داره میزنیم میر…. توش .
amirhosein
۱۶ بهمن ۱۳۹۷البته فکر کنم توی این نسل کلیو سیستم رانندگی خودکار یا بهتره بگم سیستم دستیار راننده نسل 3 اضافه شده