رنو تعداد اعضای خانواده کولئوس را با معرفی نسخه فول Initiale Paris افزایش داده و این خودرو هماکنون در بریتانیا نیز قابلخرید میباشد.
بهای کولئوس Initiale Paris از ۳۶۷۰۰ پوند شروع شده و دارای رنگ بدنه منحصربهفرد، نشانهای جدید بدنه، رینگهای ۱۹ اینچی دو رنگ و چراغهای جلوی کاملاً LED میباشد.
داخل کابین تغییرات بیشتری رخ داده زیرا شاسیبلند زیبای رنو دارای صندلیهای جلوی گرم/سرد شونده، چرم ناپای دو رنگ، نورپردازی زیبا، نگهدارندههای فنجان گرم/سرد شونده، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیهای، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸.۷ اینچی، سیستم ناوبری تام تام، ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی و درب پشتی هندزفری میباشد.
ترمز اضطراری پیشرفته، هشدار نقاط کور، دستیار کمک به حرکت در سربالایی، تشخیص علائم ترافیکی با پیشگیری از سرعت بیش از حد و هشدار خروج خودرو از مسیر بخشی از تجهیزات ایمنی استاندارد کولئوس Initiale Paris بوده و البته سیستمهایی مانند دوربین دید عقب، حسگرهای پارک جلو و عقب، سیستم مدیریت پایداری با کنترل کشش و کم فرمانی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، آینه دید عقب الکتروکرومیک نیز در این خودرو به چشم میخورند.
نیروبخش این نسخه ویژه از رنو کولئوس پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری دیزلی با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر است که به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک X-Tronic متصل میباشد. سیستم چهار چرخ محرک نیز بهصورت استاندارد وجود داشته و شتاب صفر تا صد کیلومتر و در حداکثر سرعت آن به ترتیب برابر با ۹.۵ ثانیه و ۲۰۱ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
منبع: carscoops
Pooriya.BMW.GERMANY
۱۳ دی ۱۳۹۶بسیار ماشین شیک و باوقاری هست
واقعا لقب ژنرال برازندشه
ارزش خرید بالاتری نسبت به رقباش داره
لانتا
۱۳ دی ۱۳۹۶تا جای که ما یادمون میاد به ولوو ایکس سی ۹۰ میگفتن ژنرال سوئدی این کی خودش ژنرال جا زده خبر نداریم! الان با این قیمت جدیدش تو ایران که والا دیگه اصلا ارزش خرید نداره مثل بقیه!
بهراد
۱۷ دی ۱۳۹۶یکم گیربکسش تنبله ، اگر زبان جدید طراحی رو نداشت هیشکی سراغش نمیرف، تالیسمان هم همینطور، ۲۵۰ زیاده واسه رنو، هر کی اسم رنو رو میشنوه یه ماشین نقلی تو ذهنش نقش میبنده.اما وقتی اسم کره ای یا ژاپنی مخصوصا آلمانی میاد وسط تکلیف مشخصه.
کل دنیا فقط ۵ تا کارخونه ماشین سازی هست
۱.فراری
۲.بنز
۳.bmw
۴.پورشه
۵.تویوتا
سه برند اصلی هر کودوم شاسی بلند مخصوص خودشونو دارن.x6-cayenne -land cruiser
کارل شلبی
۱۳ دی ۱۳۹۶توی دو کلاس محصولات رنو رو واقعا دوست دارم وقبولشون دارم
۱-کولئوس
۲-تالیسمان
شاهين
۱۳ دی ۱۳۹۶من فقط تو یک کلاس محصولات رنو رو میپسندم.اونم ساخت ماشینای ارزون و اقتصادی برای اقشار متوسط و ضعیف جامعست.چیزی که رنو توش استاده و حیطه اصلیشه.لوکس سازی یا کلا ساخت خودرو تو هر محدوده ای به جز متوسط و اقتصادی از طرف رنو نظر من رو جلب نمیکنه و رقبای سنگین کره ای و ژاپنی زمین گیرش میکنن.
محمد شجاعی
۱۴ دی ۱۳۹۶ژاپنی آره ولی کره ای به هیچ وجه.
NAVID۰۰۹۸
۱۳ دی ۱۳۹۶ماشین شیکو خوبیه ولی نه در حد ژنرال
ژنرال یعنی همه چی تمام که در کشوردیگه پیدا نمیشه
ژنرال یعنی موتور ۶سیلندر نَعره بکشه بره جلو
نه ۴ سیلندر که دیگه داشتن این ماشینا تو ایران شده کلاس
شما سورنتو یا سانتافه یا مورانو ۶سیلندر سوار بشید بعد متوجه میشید که حاضرید ماشین هیچی نداشته باشه ولی موتوری قوی داشته باشه
یکی از بیمزه بازیهای طراحی رنو طرح اگزوز مصنوعی فلاپ پایین ماشینه که آدمو یاد ام وی ام x33 میندازه
ولی از حق نگذریم قیمتش نسبت به رقیباش زمانی که پیش فروش شد عالی بود ((حدوداَََ ۲۰۰ میلیون))یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیون کمتر از سانتافه. سورنتو .نیسان ایکستریل. و راو۴ .ولی الان دیگه قیمتا عشقی شده یعنی هرکی هرچی دلش بخواد میده.
من بشخصه تویوتا راو۴ بر میدارم بخاطر کیفیت ناب رانندگیش و هندلینگش
ولی کیا سورنتو اگه قیمتش دوباره معقول بشه بدون احتصاب موتور ضعیف از بقیه بهتره (( کیفیت متریال و ظاهری گیرا)).
سانتافه هم که دیگه زیادی لُس شده باید منتظر نسل جدیدش بود.
نیسان ایکستریل هم مظلوم واقع شده به دلیل طراحی خاص و گیریبکس cvt در صورتی که به نظر من ماشین دوست داشتنیه.
با احترام فراوان ، ژنرال زیادیشه
میشه بهش گفت سربازی کار درست
datsun
۱۳ دی ۱۳۹۶اگه منظورت بازار ایرانه درسته
ولی در بازار جهانی مجموع فروش ایکس تریل و روگ با کولئوس اصلا قابل قیاس نیست
محمد
۱۳ دی ۱۳۹۶درسته که طراحی محصولات یک شرکت باید نشان دهنده نام اون شرکت باشه طوری که بادیدنش سریعا اسم شرکتش رو فهمید اما دیگه نباید همه محصولات از یه طراحی خاص پیروی کنند? شباهت لازمه اما یکسان بودن خسته کنندس?. خودرو های شرکت بنز با اینکه شبیه هم هشتن اما باز یه تفاوت هایی تو طراحیشون هست♥️.
Hamid.Hellcat
۱۳ دی ۱۳۹۶بنز ؟؟؟ اون که تو شباهت مدل های مختلفش به هم رتبه اوله
Wrx
۱۳ دی ۱۳۹۶یه نظر سنجی کوچیک
کولئوس لایک
سورنتو دیس لایک
Wrx
۱۳ دی ۱۳۹۶سانتافه لایک
اوتلندر دیس لایک
lawyer hamid
۱۳ دی ۱۳۹۶هرچقدر که نسل قبلیش بد قواره و زشت بود بجاش این نسلش جبران کرد، تفاوت این نسلش با نسل قبلیش زمین تا آسمونه
مجتبی
۱۴ دی ۱۳۹۶توی سایت عصر ایران هم همین خبر با همین ترجمه تقریبا منتشر شده ولی بدون ذکر منبع
البته همین مطلب هم در سایت پدال بدون منبع منتشر شده
و این که نگین خودرو مبلغ کولئوس و تلیسمان را فقط 16 و 22 درصد افزایش داده یعنی 50 درصد کمتر از افزایش تعرفه که جالب هست
ان شالله تمهیداتی بشه ماشین های باکیفیت و خوب و با شرایط مناسب برای اونهایی که توان اش را دارن به فروش برسه
عارف
۱۴ دی ۱۳۹۶پدال که منبع رو زده از کار اسکوپ ترجمه کرده. ولی در کل من زیاد دیدم مطالب پدال رو چند ساعت بعد توی سایت های معروف کپی می کنن یا یه خورده تغییر می دن. بعد هم بقیه سایت ها هم از همون سایت های معروف کپی می کنن. شیر تو شیر می شه.
کولئوس هم توی منطقه ما زیاده و خیلی هم طرفدار داره و تقریبا جای سانتافه رو گرفته