رنو کوئید حدود چهار سال بعد از اولین معرفی جهانی در هند، برای مدل ۲۰۲۰ نخستین فیسلیفت کلی خود را تجربه کرده است. بهروزرسانی اصلی کوئید در این فیسلیفت در بخش جلویی آن صورت گرفته و تأثیر زیادی از کراساوور الکتریکی KZ-E در آن دیده میشود که اوایل امسال در چین معرفی شد. کوئید در این قسمت به چراغهای دوبخشی مجهز شده که از دیلایتهای LED در کنار جلوپنجره و چراغهای اصلی در مکانی پایینتر در سپر تشکیل است.
ازجملهٔ دیگر تغییرات بیرونی این کراساوور ارزانقیمت نیز میتوان به جلوپنجرهٔ جدید با خطوط افقی، سپرهای جدید با شبرنگهای عمودی در طرفین سپر عقب و استفاده از LED در چراغهای عقب اشاره کرد. بالاترین تیپ کوئید که Climber نام دارد نیز به ریلهای روی سقف، رینگهای آلیاژی ۱۴ اینچی خاکستری و تریم نارنجیرنگ مجهز شده است. فاصلهٔ ۱۸۴ میلیمتری خودرو از سطح زمین اما بدون تغییر باقیمانده است.
کوئید فیسلیفت شده حالا در داخل به صفحهنمایش لمسی بزرگتر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به همراه صفحه آمپر دیجیتالی با دورسنج موتور مجهز شده که هردو از رنو تریبر گرفته شدهاند. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MediaNav Evolution این خودرو نیز از اندروید اتو، اپل کارپلی، تشخیص صدا و دوربین دید عقب برخوردار است. در کابین کوئید مدل ۲۰۲۰ غربیلک فرمان جدیدی هم دیده میشود درحالیکه در نسخههای مجهز به گیربکس AMT، شیفتر دوار دنده از داشبورد به روی کنسول مرکزی منتقل شده است. روکش پارچهای جدید صندلیها و تریم جدید رو دریها هم تکمیلکنندهٔ تغییرات داخلی این ماشین هستند.
در بخش پیشرانهها اما تغییراتی صورت نگرفته و کوئید مدل ۲۰۲۰ همچنان با همان موتورهای سه سیلندر بنزینی تنفس طبیعی شامل ۰.۸ لیتری ۵۴ اسب بخاری و ۱ لیتری ۶۸ اسب بخاری ارائه میشود. انتقال نیروی موتور کوچکتر فقط توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی صورت میگیرد اما برای موتور بزرگتر گیربکس پنج سرعتهٔ AMT هم قابل سفارش خواهد بود. هند اولین بازاری است که کوئید فیسلیفت شده در آن عرضه خواهد شد. قیمت پایهٔ کراساوور کوچک رنو در این کشور از ۲۸۳ هزار روپیه معادل حدود ۴ هزار دلار آغاز میشود.
مزدا
۱۳ مهر ۱۳۹۸درسته قیمتش خیلی خوبه ولی قدرت موتورش تو ذوق میزنه . با این قیمت هم قیمت پراید هست ولی ایران بیاد بالای صدتومن میفروشن که با این حجم موتور فک نکنم موفق باشه
ایمنی خوبی هم نداره
Yashar
۱۳ مهر ۱۳۹۸این ماشین با همین موتور از پراید تیبا۲ ساینا تیبا ۴۰۵ هم خوشگل تره هم بروز تره هم مطمعن تره این اگه با قیمت ۶۰ میلیون هم بیاد همه میخرن ولی سود تو اون ماشین های ساخت داخله فقط
Aden
۱۳ مهر ۱۳۹۸این ماشین بدرد جاده های کفی میخوره نه ایران که بیشترش کوهستانیه
Peiman56
۱۳ مهر ۱۳۹۸۴۰۰۰دلار میکنه به عبارتی زیر پنجاه میلیون.یعنی هم قیمت پراید خودمون.ن۶ تنها زه بغلش آپشن خاص نیست بلکه صفحه نمایشش هم بزرگ تر و بهتر،ظاهرش بروزتر و جذابتر و تازه پشت آمپرش هم دیجیتال وال سی دی.پس چرا ما پراید رو همه امکانتش رو بر داشتیم و با همون قیمت میدیم و بازم میگیم صرف نداره و ورشکستیم.
امیر
۱۳ مهر ۱۳۹۸این فقط رنو ساخته حال سایپا رو بگیره فقط جلو پنجره و کابین با پراید مقایسه کنید البته شاید این نسخه فولش باشه مشکل سطح درآمد و ارزش پول ملی و گرنه خرید خودرو یا اجازه اون انقدم کار سختی نیست تو دنیا بر عکس ایران
Saeed
۱۳ مهر ۱۳۹۸حالا اگه این رنو بیاد ایران:
۴ سیلندر ۱۸۰۰
گیربکس فوق پیشرفته CVT
۵ ستاره ایمنی
به آخریش شک دارم موفق باشه?
حمیدرضا
۱۳ مهر ۱۳۹۸این ماشین از همون اول با اپشن های خیلی زیادی عرضه شد برعکس داتسون که اصلا چیزی به اسم امکانات رفاهی نداشت ولی هر دو بی نهایت در تست های تصادف بد عمل کردن که خوب باید اول به اون سرعت میرسیدی که با این قدرت اساسا رسیدن به سرعت بالا خیلی سخته
Saeed
۱۴ مهر ۱۳۹۸بهتر است بگیم جایگزین تندر نود میشه
یاشار کزیلو
۱۴ مهر ۱۳۹۸ایمنی رو چکار کردن؟ هنوزم بدون هیچ ستاره ایمنیه؟