رنو

مگان جدید در راه ایران

مدیرعامل شرکت نگین خودرو از ورود مگان ۲۰۱۸ در نیمه نخست سال ۹۷ به بازار ایران خبر داد. مگان بعد از تلیسمان و کولئوس و سیمبل می‌خواهد به تثبیت بازار رنو در ایران کمک نماید.


مگان خودروی محبوب و پرفروشی در ایران محسوب می‌شد و اینک می‌توان انتظار داشت نسخه جدیدان نیز بتواند همان میزان موفقیت را تکرار نماید.


رنو مگان سدان را باید نسخه کوچک شده تلیسمان دانست که از طراحی و کابین مشابهی سود می‌برد. این طراحی می‌تواند برگ برنده این خودرو در مقابل رقبای آن نظیر هیوندای النترا، تویوتا کرولا، کیا سراتو و میتسوبیشی لنسر باشد.


مگان جدید مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو است که ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مصرف سوخت مگان با این موتور هم ۵.۴ لیتر به صورت ترکیبی می‌باشد. برای انتقال نیرو از یک گیربکس ۷ سرعته خودکار استفاده می‌شود که می‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۱۰.۹ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعتی را به ارمغان آورد. موتور کم‌حجم مگان باعث می‌شود تا از مزیت تعرفه واردات به مراتب پایین‌تری نسبت به رقبای ۲ لیتری خود برخوردار شود و نهایتا روی قیمت تمام شده آن برای مشتری خود را نشان خواهد داد.


رنو مگان جدی از مزایایی چون جاداری بسیار خوب کابین و صندوق با وجود ابعاد جمع و جور بدنه، تجربه رانندگی با کیفیت، طراحی مدرن و باکلاس و سواری راحت و نرم و بی‌صدا سود می‌برد. از سویی باید پشتیبانی نکردن از کارپلی اپل یا اندروید اتو از نقاط ضعف این خودرو محسوب می‌گردد.


رنو مگان در بازار اروپا معمولاً به صورت هاچ‌بک عرضه می‌شود اما احتمالاً نسخه سدان آن که محصول رنوی ترکیه است برای بازار ایران درنظر گرفته شود. پیش‌بینی می‌شود قیمت مگان جدید در ایران کمتر از ۲۰۰ میلیون باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. mohsen

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    یعنی موتورش موتور کپچره؟

    1. آرش وان

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (316 ديدگاه)

      موتور ۲۰۰۰ تنفس طبیعی هم داره
      و فروشش توی کشورهای حوزه خلیج فارس آغاز شده
      با شتاب ۹.۹ ثانیه
      منبع هم drivearabia.com

    2. Abadan

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (308 ديدگاه)

      همونطور که موتور تالیسمان همون موتور نیسان جوک میباشد . از وقتی نیسان با رنو همکاری میکنه متحول شده رنو

  2. Amir

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (173 ديدگاه)

    خیلی زیبا ??
    ولی کاش با قیمت منصفانه عرضه میشد نه رقم های نجومی…

    1. امیر.عارف

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (876 ديدگاه)

      دوست عزیز در فرهنگ و لغت مسئولین ما انصاف ، مرام و مدارا با مردم وجود خارجی ندارد

      1. Amir

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (173 ديدگاه)

        موافقم

  3. NAVID۰۰۹۸

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    welcom to iran
    برو سَرِ اصل مطلب ببینیم چند میدین دست مردم و اِلا که آوردن مهم نیست این روزا
    اَلان مهمترین قسمت خودرویی قیمت اونه نه اومدنش.
    به دلیل حجم موتور و تعرفه کمتر باید زیر ۱۵۰ میلیون بدن وگرنه خرید این اتاق در مقابل رقباش دیوانگی مَحزه
    اونم موتور۱۲۰۰ توربو پر اصطحلاک بنزین داخلی.
    در ایران باید موتور ماشینت تنفس طبیعی باشه در غیر این صورت بعد دو سال بگرد دنبال مشتری با التماس رَدِش کن
    اینو برین در هر نمایشگاهی که دوست داشتین بپرسین .یا از کسانی که تجربه خرید و فروش داشته اند بپرسید .
    توربو دو سال اولش خوبه ولی وای بحالت با مکافاتای بعدیش هروز تعمیرگاهی
    لکسوس و رنو یا چری چین هم فرق نداره . چون توربو با سبک رانندگی ما ایرانیا و بنزین ما جور نیست

  4. حمید

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خخخخ کمتر از 200 ملیون
    با حقوقهای دریافتی ما یکم خنده داره

  5. ahmad

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (566 ديدگاه)

    دوستان همیشه حاضر درصحنه اماده: یک دو سه : حمله به سوی فرانسه . خخخخ

  6. Genius

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    ماشینی که بهای جهانیش با همین اوضاع وخیم دلار باید 110 میلیون باشه رو دارن با کلی منت میدن 200میلیون و اونوقت با آب و تاب از ورود این اعجوبه صنعتی جهان(!!)و شادکامی خانواده های ایرانی حرف میزنند!!!

  7. نیما

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (345 ديدگاه)

    با این حجم موتور و قیمت، میتسوبیشی 1800 با تنفس طبیعی و تکنولوژی ژاپنی رو بیشتر می پسندم.

    1. مانی

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با توجە بە حجم موتور کمتر مگان باید قیمتش خیلی از لنسر پایینتر باشە اما بعید میدونم اینطور بشه!به هر حال اینجا ایران است ):

  8. Kian70

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (107 ديدگاه)

    با این قیمت گذاری و فشار به مردم واقعا باید نگران بود
    واقعا بی انصافیه آدم نمی دونه باید از دست مسولان بی فکر به کی شکایت کنه…

  9. سورنا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    قیمتو دریاب :|

    خودروهای ارزان و اقتصادی اونور میشه لاکچری ما تو ایران :)

  10. محمد

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (31 ديدگاه)

    منطقه آزاد انزلی زدن میلیون واقعا مسخرست چند سال پیش با تومن کامارو میخریدن 6سیلندر الان باید یه ماشین حدود 55 میلیونی رو 2برابره قیمت بخری با این قیمت هنوز انتخاب بهتری تو منطقه هست مثل سیویک 1.5 توربو یا 208 جی تی

    1. محمد

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (31 ديدگاه)

      120 میلیون تایید کردم تازه دیدم قیمت نخورده خخ شرمنده

  11. Pouya

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    وارد بشه یا نشه . درک . ذهنیت ما از مگانو خراب میکنن

  12. حسین

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دیروز تو تبریز یه ارس پلاکشو دیدم ماشین زیباییه

  13. رامـینـ

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    قیمت احتمالی زیر ۲۰۰ میلیون قیمت قطعی ۲۷۵ میلیون البته با آپشن کمتر.

  14. مكانيك

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شخصا طراحی های اروپایی رو به کره ای و ژاپنی ترجیح میدم شرکت های کره و ژاپن اینقد فضایی طراحی میکنن که حال به هم زن شدن
    ( البته ناگفته نمونه طراحی ایرانی از اروپایی هم بهتره خصوصا دنا )

  15. niloofar

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جالبه برام سال۹۶ هم مردم ما ناراضی بودن اونوقت الان تو سال۹۸ بااین قیمت های وحشتناک چندبرابرشده و افزایش حقوق های ناچیز دیگه چی برای گفتن میمونه..الان استپ وی ۲۰۰میلیون شده چه برسه به مگان و کولئوس و تلیسمان و کپچر!!
    جز تاسف به وضع مملکت چیزی نمیشه گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا