لوکا دِ مئو سال آینده از برنامه ۸ ساله رنو برای احیای خود رونمایی خواهد کرد. این خودروساز فرانسوی میخواهد اثرات بد شیوع کرونا روی افت فروش را جبران کند.
مدیرعامل جدید رنو در خلال مصاحبه با رسانهها به جزئیات این برنامه اشاره کرده است. انتظار میرود برنامه احیای رنو شامل لوکستر شدن خود برند رنو باشد.
دِ مئو قبلاً درباره روشهایی که باعث خواهد شد میزان صرفهجویی مالی این خودروساز حتی بیشتر از ۲ میلیارد یوروی قبلی باشد سخن گفته است. او گفته است:
دو سال آینده شرایط سختی برای ما خواهد بود. ما برنامهای هشتساله داریم که در ماه ژانویه جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد و با آن میتوانیم ورق را کاملاً برگردانیم.
البته مدیرعامل رنو از اشاره به جزئیات ابتدایی این برنامه مفصل خودداری کرده است.
ولی با توجه به اظهارات قبلی دِ مئو و همچنین خبرهای منتشر شده در ماههای پیش میتوان گفت که جهتگیری این برنامه چگونه خواهد بود. در ابتدا باید بگوییم دِ مئو خواهان بهبود تصویر ذهنی رنو میباشد. به این ترتیب رنو از خودروهای سواری کوچک و ارزان دست خواهد کشید و وظیفه تولید آنها را به داچیا واگذار خواهد کرد.
همچنین رنو بیش از آنکه به دنبال تولید خودروهای بیشتر باشد روی ارزش و سوددهی بهتر تمرکز خواهد کرد.
ما همچنین میدانیم رنو برنامههای مفصلی برای آلپاین دارد شرکتی که در سال ۲۰۲۱ وارد فرمول ۱ خواهد شد و در درازمدت نیز روی تولید خودروهای الکتریکی و اسپورت تمرکز خواهد کرد. احتمال دارد برخی از این خودروها لوکس و گرانبها هم باشند.
در خبرهای دیگر ادعا شده محصولات پرفورمنس رنو در آینده با برند آلپاین و یا همراه با برند رنو اسپورت عرضه خواهند شد.
Ho3in
۲ آبان ۱۳۹۹همیشه برنامه ریزی میتونه مایه موفقیت باشه
امیدوارم شکست نخورن و برنامه ریزیشون درست از آب دربیاد
الپاین هم دوست داشتنیه ?ولی یکم قیمتش?
Aria
۲ آبان ۱۳۹۹حالا ماشین لوکس بزنه
کی حاضره پول جاش بده?
اونم ماشین لوکس رنو??
مثالش تو ایران مثل اینه که دنا رو با سراتو مقایسه کنی
اونجا هم رنو تو همین مایه هاست
Amin-mc20
۲ آبان ۱۳۹۹هم قیمتش هم موتورش???
MjM
۲ آبان ۱۳۹۹هرچند فرانسویا جز خودروسازهای درجه دو اروپا حساب میشن و ماهم ک خیری ازشون ندیدیم! ولی این چند ساله رنو و پژو خوب پیشرفت کردن و زبان طراحیشونم خیلی خوب شده
♤Angus_812♤
۲ آبان ۱۳۹۹داداش کدوم درجه ۲ ؟؟؟؟
از نظر لوکس بودن رقیب آلمان نیستن
از نظر پرفورمنس ایتالیا
ولی بهترین ماشینهای کوچک و ارزونو میسازه
لطفا ماشینی که قیمت کم داره رو ماشین بد ندونید
فرزاد
۲ آبان ۱۳۹۹فرانسویا و رنو اگه درجه دو حساب میشد فقط یه کلیو رتبه دوم فروش تو چندین سال متوالی پشت سرم هم نمیشد تازه تو یه خبری که خود پدال چند ماه پیش گذاشت حتی گوی سبقتو از گلف گرفت و رتبه اول به لحاظ امار فروش داشت تازه رنو این همه مدلهای مختلف مثل کجار کپچر تالیسمان کولیوس مگان زوئی داره به غیر از اون بخش رنو تراک که تریلی هایی مثل پرمیوم میدلام مگنوم داره که بعد تریلی های بنز حرف اول میزنه ون های غولی مثل renault master duel cup داره بخش فرمول 1 که به غیر از خود رنو برای شرکتهای دیگه مثل مک لارن یا ردبول انجین تولید میکرد همکاریش با شرکت مرسدس بنز که شامل طراحی موتورهای کلاس a بنز هست و ….. شرکتهای درجه 2 به شرکتهایی مثل داچیا اشکودا یا سئات میگن نه رنو پژو فولکس و …..
AMG_73///
۲ آبان ۱۳۹۹پژو باز یه چیزی اما رنو ?
(Saeed(peugeot
۲ آبان ۱۳۹۹موفق میشه حتما رنو ….. چون خودروسازی هست که کلا اروپایی ها دوسش دارند و سالی ۱ میلیون دستگاه داره میفروشه …..
پیشرفت فرانسوی ها هم تو چند سال اخیر واقعا عالی بوده ….
از رشد فروش پژو و خرید اوپل و واکسهال و سود ده کردن این برند ….
از اتحاد رنو نیسان میتسوبیشی ، که ای کاش گوسن الان بود ، تا میدیدیم رنو رو به کجا رسونده بود.
AMG_73///
۲ آبان ۱۳۹۹اون دو خط اول معنی پژو بود نه رنو ?
MaF
۲ آبان ۱۳۹۹دوستان مگان ار اس مگه سریعترین هاچبک دیف جلو نیس؟؟
خب رنو کجاش بده؟؟
هم اقتصادی هم عالی
فرشاد
۴ آبان ۱۳۹۹قراره ماشینو کادو پیچ کنن قیمتو بیارن بالا