آیا داچیا داستر پیکاپی را که قبلاً خدمت شما معرفی کرده بودیم به یاد دارید؟ آن خودرو در واقع نسخهای سفارشی از داستر شاسیبلند بود که توسط یک کوچ بیلدر محلی ساخته شده بود؛ به عبارت دیگر این خودرو بهصورت رسمی توسط داچیا تولید نشده بود اما همهی این موارد در حال تغییر است چراکه رنو اعلام کرده داستر پیکاپ را خودش اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد.
یکی از مدیران ردهبالای رنو برنامههای این خودروساز برای تولید نسخهی کاربردی از شاسیبلند بسیار محبوب داستر را اعلام کرده است. مهندسان مرکز فنی رنو در تیتو به منظور تولید این خودرو با متخصصان همان شرکت کوچ بیلدر یاد شده همکاری خواهند کرد.
چیز زیادی دربارهی این پیکاپ جدید نمیدانیم اما مدیر رنو گفته این خودرو بجای نسخهای زیبا و شهری همچون رنو Oroch خودرویی کاری و سرسخت خواهد بود؛ به عبارت دیگر این خودرو همچنان به فلسفهی برند داچیا یعنی تولید خودروهایی بدون تجهیزات زیاد و قیمت پایین وفادار خواهد بود.
جدای از اعلام تولید اسب بکاری داچیا، مدیر رنو همچنین برخی خبرها دربارهی برنامههای داچیا در سال ۲۰۱۹ را نیز منتشر کرده است. در سال جاری حداقل سه نسخهی سفارشی از محصولات متنوع داچیا که شامل یک نسخه برای شاسیبلند آن است معرفی خواهند شد.
داچیا به بازیگر مهمی در اتحادیه اروپا تبدیل میشود زیرا سال پیش چهاردهمین خودروساز بزرگ این قاره بوده و حتی کیا را پشت سر گذاشته است. این برند رومانیایی در کل ۵۲۸۲۴۹ دستگاه خودرو فروخته که رشد قابلتوجه ۱۱.۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن را نشان میدهد.
اگر همهچیز طبق برنامه پیش برود داستر پیکاپ از چند ماه آینده وارد بازار خواهد شد. فعلاً مشخص نیست که طراحی آن به چه شکلی خواهد بود و آیا بهصورت تک کابین تولید خواهد شد یا دو کابین.
NAVID۰۰۹۸
۲۱ بهمن ۱۳۹۷بابِ ایرانِ خودمونه
محمد
۲۲ بهمن ۱۳۹۷حیف که سرمایه گذاری در ایران ریسک بالایی داره و بازارش هم انحصاریه
وگرنه داچیا فلسفه اش ارزان سازی است
میتونست قطعات رو وارد ایران کنه
اینجا با ارزانترین نیروی کار دنیا (در تبدیل دستمزد ریالی به دلار و یورو) مونتاژ کنه
و حتی ارزانتر از قیمتهای فعلی در اتحادیه اروپا بفروشه
اینطوری صنعت ما هم پیشرفت میکرد
و اشتغال زایی هم میشد
حیف حیف
.
بهرحال داچیا با فلسفه خودش قطعا روند رو به رشد فروشش رو در سالهای آینده حفظ خواهد کرد
داچیا در آینده نزدیک هنوز هم جایگاه بالاتری در اتحادیه خواهد داشت
Cadillac
۲۱ بهمن ۱۳۹۷خب فک نکنم تک کابینش بیشتر از دو کابینش فروش بره چون لوگان وانت هست،اگه باربری باشه خریر لوگان به صرفه تره
احتمالا اور هنگ عقبش ۲۰ سانت کشیده تر بشه
و فاصله محوریش هم همینطور واسه نسخه دوکابین
آرین
۲۱ بهمن ۱۳۹۷پیکاپ بودن اصلا بهش نمیاد
سام
۲۱ بهمن ۱۳۹۷برای جا به جایی بار در درون شهرها داچیا داستر پیکاپ گزینه خوبی محسوب می شود.
ADAK
۲۱ بهمن ۱۳۹۷مثلا بیاد ایران
300 میلیون بدی وانت بخری ، باهاش بار جابجا کنی …