رنو با اضافه کردن پیشرانهی جدید به نسل جدید اسپیس، این خودرو را وارد مدل سال ۲۰۱۷ کرده است.
پیشرانهی جدید که توسط رنو اسپورت توسعه یافته و در تریم های Zen، Intense و Paris در دسترس است قدرت ۲۲۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری داشته و به ترتیب ۲۵ اسب بخار و ۴۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر نسبت به پیشرانهی قبلی TCe 200 دارد.
این پیشرانه به همراه یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک کار میکند و علیرغم قدرت و گشتاور بیشتر در هر صد کیلومتر تنها ۶.۸ لیتر سوخت مصرف میکند. طبق تستهای NEDC، رنو اسپیس با این پیشرانه در هر کیلومتر تنها ۱۵۲ گرم دیاکسید کربن تولید میکند.
اما جدای از پیشرانهی جدید، ویژگیهای دیگری نیز به اسپیس ۲۰۱۷ اضافه شده که از آن جمله میتوان به رینگهای ۱۸ و ۱۹ اینچی و رنگ خاکستری تیتانیوم جدید، پوشش چرم خاکستری کابین، صندلیهای تهویه دار و سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link 2 سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد.
رنو قبلاً قبول سفارشها برای این MPV را در فرانسه آغاز کرده و بهای آن از ۴۰۶۰۰ یورو آغاز میشود.
توضیح: تصاویر به رنو اسپیس ۲۰۱۵ تعلق دارند.
Nima
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶چه گرون! کرایسلر پسفیکا بهتره به نظرم
از 30000 هزار دلار شروع میشه تا 40000 دلار یعنی نمونه هیبرید فولش بازم از این که نزدیک 50000 هزار دلار نسخه پایشه ارزونتره.
موتور قویتر ، مصرف سوخت کمتر نمونه هیبرید ، شتاب بهتر ، جوایز و طراحی (البته سلیقس ولی به نظرم هم کابین هم بیرون بهتری داره.)
Nima
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶دوستان(شاهین جان) چرا مطلب مربوط به اولین تجربه رانندگی با فورد gt جدید رو قرار نمیدین؟
کارال
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶طراحی اسپیس جالبه مخصوصا . طراحی کنسول خیلی شیک و باحاله اورین رنو خیلی ب نظرم از لحاظ طراحی این دو سال پیشرفت کرده و عالی شده
Audi R8 V10 Plus
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶بله مخصوصا جلوپنجره ی جدید رنو خیلی باشکوهه.
ASTON
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶خیلی باحاله اما قیمت تنده
نیما جان مخلص کلام رو بیان کردن پاسیفیکا گزینه بهتری هست