داچیا ساندرو استپ وی که در کشور ما با برند رنو عرضه میشود با بهبودهایی در بازار بریتانیا همراه شده است. این خودرو هماکنون از دو پیشرانهی بنزینی SCe 75 و دیزلی Blue dCi و همچنین تریم های متفاوت بهره میبرد. قیمت ساندرو استپ وی نیز هماینک از ۸۹۹۵ پوند آغاز میشود.
پیشرانهی SCe 75 تنها با تریم Essential عرضه میشود و گیربکس همراه آن نیز از نوع دستی است. این پیشرانه در هر کیلومتر ۱۲۴ گرم دیاکسید کربن تولید کرده و حداکثر گشتاور ۹۵ نیوتون متری آن نیز در دور ۳۵۰۰ پیشرانه حاصل میشود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ساندرو استپ وی ۱۶.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۶ کیلومتر در ساعت است.
اگر خواهان پرفورمنس بهتری باشید باید پیشرانهی بنزینی و توربوی TCe 90 را انتخاب کنید که قدرت ۹۰ اسبی و گشتاور ۱۴۰ نیوتون متری دارد. این نسخه شتاب ۱۱.۱ ثانیهای داشته که اگرچه چشمگیر نیست اما سریعترین نسخهی ساندرو استپ وی در بریتانیا محسوب میشود.
اما پیشرانهی دیزلی جدید هم در دسترس خریداران است که با دو تریم Essential و کامفورت عرضه شده و تنها با گیربکس دستی همراه میشود. قیمت این مدل نیز از ۱۱۱۹۵ پوند آغاز میشود. این پیشرانه گشتاور ۲۲۰ نیوتون متری و آلایندگی دیاکسید کربن ۱۰۳ گرم در هر کیلومتر دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این نسخه از ساندرو استپ وی برابر با ۱۲.۳ ثانیه بوده هرچند گشتاور بیشتر آن باعث خواهد شد در دورهای میانی جذابتر از مدل بنزینی باشد.
اگر تریم Essential را انتخاب کنید صاحب تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، شیشههای جلوی برقی، رادیو DAB، بلوتوث، سپرهای همرنگ بدنه و رینگهای ۱۶ اینچی خواهید شد. تریم کامفورت هم از صفحه لمسی، سیستم ناوبری، اندروید اتو و اپل کارپلی، حسگرهای پارک عقب، کروز کنترل، آینههای جانبی برقی و گرم شونده و شیشههای عقب برقی بهره میبرد.
NAVID۰۰۹۸
۲۲ دی ۱۳۹۷نمیدونم چرا این ساندرو را که میبینم ، اِنگار آب داغ میریزند روی سر من و ۸۰میلیون ایرانی بَخت برگشته .
(( سال ۱۳۹۶ شمسی ))به طرف میگفتیم عزیز من ، آخه چی داره که برای مدل سال ۲۰۰۸ میلادی این خودرو ۶۵ میلیون پول میدی در صورتی که با ۱۰ میلیون کمتر میشه معمولیشو (( هاچبک)) گرفت ، فقط نمیدونستیم که دیگه مملکت در این حَد خرتوخره و حالا باید بیش از دوبرابر اون پول را براش بدی و این من دیوانه بودم که زیر سئوال رفتم ، نه اونی که به نظر من دیوانه میومد و ۱۰ میلیون پول بیشتر بابت ارتفاع و مواد پلاستیک چسبیده میداد که حالا فکر کنه سوار هواپیما شده ، چرا که به حساب خودش ماشینش از دسترس عموم خارج و رفته تو جمع خاص سوارها ، تازه پُز هم میده که ۱۵۰ میلیون شده ماشینه و ارتفاع داره در حَدِ بلیزر ، جا اِسکی هم بسته روی سقف که یعنی دیگه آره آره .
وای خدا ((داچیا رنو لوگان ساندرو رومانی فرانسوی سایپایی شده جاده مخصوص منتاژ شده )) را دوباره به ما برگردون تا به حِسِ رولزرویس سواری دست پیدا نکردیم .
خیلی مَسخرس ، رنو نسل جدیدشو تولید میکرد ، بعد تو باید برای قدیمیش تو نوبت هم زنبیل میزاشتی .
اما از حق نگذریم خودرو خوبیه برای پدر خانواده .
محمد
۲۲ دی ۱۳۹۷برای منم غیر منطقیه خریداری که ۱۴۰ ۱۵۰ میلیون پول میده برای ۱ ریل سقفی و ۲ تا خط برچسبی روی در که شده شاسی بلند!!!
بعد تازه بروز رسانی که سهله، ۱۰ تا نسل هم عوض کنه امکان نداره مدلهای جدیدش بیاد اینجا
میدونید چرا؟؟؟
چون خودروهای قدیمیتر حق کپی رایت کمتری دارن و سود خودروساز داخلی واسه مونتاژ خودرو رده خارج بیشتر میشه
حق مصرف کننده هم که به اندازه یه نقطه توی این صنعت جا نداره!
فورد
۲۲ دی ۱۳۹۷سواری در حد نیسان مصرف بالا و عدم تعادل خودرو که سریع چپ میکنه از مشکلات ساندرو هستش
سیاه قلم
۲۲ دی ۱۳۹۷مهم نیست شما درست فکر می کنید . مهم این است در این کشور هیچ چیزی منطقی پیش نرفته که بازار خودرو پیش برود . کلی اقتصاد دان مات مانده اند که این ملت بزرگوار همیشه در صحنه چگونه آینده را پیش بینی می کنند !!!!!!! با این شرایط چاره ای جز همرنگ جماعت شدن نیست . خود دانی .
Abbas
۲۲ دی ۱۳۹۷نمیدونم چرا ولی یه نفرت عمیق و خاصی نسبت به ساندرو دارم
sina7
۲۲ دی ۱۳۹۷منم همینطور
به احتمال زیاد به خاطر قیمتشه
اصن تو تصورم نمیگنجه که 140 میلیون واسه این باید داد
اخه من نمیدونم چجوریه که خود خارجیا هم به تفاوت قیمت دستی و اتومات زیاد توجه نمیکنن و ته تهش 500 یا 1000 دلار میذارن روش
ولی اینجا اتومات بخوای باید 20-25 تومن بذاری روش
حالا ساندرو یه مسخره بازیه دیگه ای هم به اسم معمولی و استپ وی هم داره که باید به خاطر 4 تیکه پلاستیک و 5 سانت فنر بلند تر 10-15 میلیون بیشتر بدی
آرش وان
۲۲ دی ۱۳۹۷جدول آمار فروش سگمنت خودروهای کامپکت در آلمان در کل سال 2018
ساندرو ، فروش خوبی داشته ، حداقل بالاتر از i30 و مزدا3 و مگان و …
منبع: KBA.de
دستگاه مدل
____________________
VW GOLF 211,512
SKODA OCTAVIA 58,444
FORD FOCUS 49,278
OPEL ASTRA 45,932
AUDI A3, S3, RS3 45,901
BMW 1ER 44,143
SEAT LEON 43,045
BMW 2ER 38,189
MERCEDES A-KLASSE 35,252
DACIA SANDERO 25,109
HYUNDAI I 30 22,044
RENAULT MEGANE 16,646
SKODA RAPID 16,106
TOYOTA AURIS 12,844
PEUGEOT 308 12,532
MAZDA 3 11,718
KIA CEED 10,764
DACIA LOGAN 7,550
CITROEN C4 6,308
VW BEETLE 5,871
FIAT TIPO 5,521
HONDA CIVIC 5,315
HYUNDAI IONIQ 5,068
NISSAN PULSAR 4,593
MAZDA MX-5 4,545
FIAT 124 SPIDER 2,660
NISSAN LEAF 2,380
TOYOTA PRIUS 1,347
ALFA ROMEO ALFA GIULIETTA 1,008
SEAT TOLEDO 570
LADA VESTA 485
LEXUS CT 411
SUBARU IMPREZA 408
OPEL AMPERA 385
DS DS4 377
LADA GRANTA 377
INFINITI Q30 321
SUBARU WRX 215
MITSUBISHI LANCER 169
TOYOTA COROLLA 89
CITROEN C-ELYSEE 30
VW JETTA 29
SONSTIGE 7
Abbas
۲۲ دی ۱۳۹۷تو رو خدا قیمت اون ور آب رو نگاه:))
بعد تو این خراب شده ازش اس کلاس ساختن!!
بعد رنو واس دادن قطعات همین آشغالم ناز میکنه اونم چی مدل قدیمیش
Ahmad
۲۲ دی ۱۳۹۷داداش ناز نمیکنه چیزی به نام تحریم شیندی تحریمیم و وقتی هم که تحریم هستیم شکلات هم بهمون نمیدن چه برسه به قطعه .
مهمان
۲۳ دی ۱۳۹۷وقتی تحریم نبودیم هم مدل سه نسل قبلشو به قیمت گلف میدادن بهمون
هموک بهتر که همچین لگن هایی تولید نشه
حمیدرضا
۲۲ دی ۱۳۹۷قیمتش به نسبت درامد در انگلستان مناسبه شاید یکم مالیات بر اتوبانش زیاد باشه که اونم به خاطر میزان الایندگیشه
انصافا داچیا در اروپا با رویکرد ساخت اتوموبیل های اقتصادی واقعا موفق بوده و نشون داده در عصر تکنولوژی و لوکس پسندی هنوزم خودروهای اقتصادی توجیه دارن
بهراد
۲۲ دی ۱۳۹۷قیمت این خودرو تو بریتانیا گرونترین مدلش 12 هزار پوند هست از اون جایی که اونا حداقل 3 هزار پوند حقوق میگیرن مثل این میمونه که سه میلیون حقوق میگیرن و این خودرو رو انگار 12 میلیون میخرن یعنی با حقوق 4 ماه نه مثل ما با حقوق 3 سال :-) !!!!! اندکی تفکر