پس از معرفی در نمایشگاه خودروی ژنو دو ماه پیش، هماکنون میتوان رنو کپچر ۲۰۱۷ فیس لیفت را در بریتانیا سفارش داد.
این خودروی ارتقا یافته هماکنون با ۵ تریم عرضه میشود. اولین تریم Expression+ نام دارد که با پیشرانهی ۸۹ اسب بخاری در دسترس بوده و بهای ۱۵۳۳۵ پوندی (۱۹۸۳۴ دلاری) دارد. تاپ ترین مدل نیز Signature S Nav grade نام داشته و از پیشرانهی دیزلی ۱۰۸ اسب بخاری بهره میبرد. بهای آغازین این تریم نیز ۲۳۱۴۵ پوند (۲۹۸۹۶ دلار) اعلام شده است.
تمامی نسخههای کپچر دارای ساختار تویت شده، اهرم صندلی کودک ایزوفیکس سهنقطهای، ESC، کنترل الکترونیکی کشش، دستیار شروع حرکت در تپه، کروز کنترل با محدود کنندهی سرعت، سیستم مداخلهی حرکات بدنه و… است.
مدل پایهی Expression+ دارای رینگهای آلیاژی ۱۶ اینچی، DRL های LED، ورود بدون کلید، پکیج تاچ کابین ایووری، سیستم تهویه مطبوع و رادیوی DAB است. از جمله تجهیزات اضافی مدل دینامیک Nav میتوان به رینگهای ۱۷ اینچی، صفحه لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و پوشش داخلی جدید اشاره کرد.
اما خریداران مدل دینامیک S Nav از بدنهی دو رنگ، پنجرههای تیرهتر، گزینههای رنگ جدید برای سقف، چراغهای جلوی کاملاً LED، مه شکن جلو و غربیلک فرمان و ترمزدستی و اهرم دندهی چرمی لذت خواهند برد. تجهیزات سفارشی این خودرو نیز عبارتاند از سانروف شیشهای ثابت و پکیج پریمیوم که شامل پدالهای آلومینیومی، فضاهای ذخیرهای و آینهی دید عقب الکتروکروماتیک میباشد.
اما مدل Signature X Nav که قبلاً با نام Signature Nav شناخته میشد دارای رینگهای ۱۷ اینچی متفاوت، حسگرهای پارک جلو، کنترل کشش Xtend، پوشش نیمه چرم کابین، صندلیهای جلوی گرم شونده، سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link با صفحه لمسی ۷ اینچی، اندروید اتو، سیستم ناوبری تام تام، رادیو DAB، بلوتوث، پدالهای آلومینیومی، آینهی دید عقب الکتروکروماتیک (بدون هزینه اضافی) است.
جلوپنجره با عناصر کرومی و رینگهای ۱۷ اینچی جدید باعث تمایز مدل فول Signature S Nav از دیگر تریم ها میشوند. از دیگر ویژگیهای این خودرو میتوان به صندلیهای جلوی چرم ناپا و گرم شونده، سیستم صوتی پریمیوم Bose، هشدار نقاط کور، پارک هندزفری و جدیدترین نسخهی مولتیمدیای R-Link اشاره کرد.
Amir
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶آفرین رنو خوب پیشرفت کرده ها
مهرداد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶کدوم عقل ناقصی ۳۰ هزار دلار میده به یه کپچر ۱۰۰ اسب بخاری ؟؟؟???? این بنجل خیلی قیمتش باشه ۱۵ هزارتا بیشتر نمیارزه
کورش
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶در بازار رقابتی اروپا که نمی توانند هر قیمتی که دلشون بخواد روی محصولاتشون بذارند
محمد رضا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶عزیزم
. بهای آغازین این تریم نیز 23145 پوند (29896 دلار) اعلام شده است
یعنی اگر همه آپشن ها رو بخوای میره تا40هزار دلار
خو مگه مریضه طرف میره اینو میخره bmw. X1 به نظرم تو این رنج قیمت خودروی بهتریه
محمد رضا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶خودرو ها یی مثل مرسدس gla هم خوبن
اگر هم حساسیتی هست که دقیقا توی این کلاس وسایز باشه audi. Q2. بهترین توی این کلاس واین رنج قیمته
مهرزاد
۵ خرداد ۱۳۹۶بنجول پراید و سمند و……معلومه هنوز سوار این ماشین نشدی
بهرام
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶آقا رنو هست درست ، خوشگله درست ، با کیفیته درست …
ولی آخه ۳۰ هزار دلار ?????
چه خبره آخه بابا نمی ارزه به این قیمت
امیر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶مهرداد جون برات دعا می کنم…
مهرداد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶برای خودت دعا کن که سی هزارتا برا این بنحلرومنطقی میدونی ..برند پرستی تا چه حد آخه ???
ASTON
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶اصن این چه سگمنت مسخره ای هست که اینها درست کردن .
واقعا قیمت گذاریش رو با نگاهی به ایران خودرو و سایپا انجام دادن ، نه اصن از رو دست اونها نگاه کردن
sunmartin
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶جالبه مگه رنو برند درجه سوم اروپا نیس؟
واقعا متاسفم برای افرادیکه بابت این خودرو که بر اساس کلیو تکوین یافته و یک ساب کامپکت بیشتر نیست و چیز خاصی نداره 30 هزار دلار بابت اون موتور 100 اسبی چول میدن
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶من در سفری که به ایسلند و دو تا از کشورای اسکاندیناوی داشتم دیدم که این ماشین یکی از ماشینای تقریبا محبوب اونجاست که با توجه به قیمت سوخت و مصرف این ماشین اصلا جای تعجب نداشت
حسین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶تا حالا به این دقت کردین که قیمت ها تو بریتانیا کلا خیلی بالاتره نسبت به کشورای دیگه اروپا؟ کلا کپچر خودرو یی در محدوده ۱۵ هزار دلار هستش, همین ام جی یه زمانی تبلیغ میشد که تو بریتانیا قیمتش از ایران بالاتره, اونجا به نظر مالیات فوق العاده زیادی برا خرید ماشین هست.
به نظر تو چین هم سیاستی شبیه به ایران تو فروش داخلی دارن, شما تو سایت china autoweb قسمت foreign brands قیمت اسپورتیج رو به یوان ببینید ۲۵۰ هزار یوان قیمت خورده که تقریبا میشه ۱۳۵ میلیون در حالیکه قیمت جهانیش حدود ۲۳ هزار دلاره که با دلار ۴ تومن میشه تقریبا ۹۰ میلیون, چینیا هم این کارو میکنن که برندای داخلیشون به قیمت بالاتری بشه فروخت.
ما ایرانیا هم قیمت ماشینای چینی رو معمولا با قیمت های همین سایت مذکور میسنجیم در حالیکه قیمت جهانی و ارزش واقعیشون اون نیست و ما تو ایران خودروهای چینی رو هم به دو برابر قیمت واقعیشون میخریم