رنو

جزئیات و بهای رنو کپچر فیس لیفت

پس از معرفی در نمایشگاه خودروی ژنو دو ماه پیش، هم‌اکنون می‌توان رنو کپچر ۲۰۱۷ فیس لیفت را در بریتانیا سفارش داد.


این خودروی ارتقا یافته هم‌اکنون با ۵ تریم عرضه می‌شود. اولین تریم Expression+ نام دارد که با پیشرانه‌ی ۸۹ اسب بخاری در دسترس بوده و بهای ۱۵۳۳۵ پوندی (۱۹۸۳۴ دلاری) دارد. تاپ ترین مدل نیز Signature S Nav grade نام داشته و از پیشرانه‌ی دیزلی ۱۰۸ اسب بخاری بهره می‌برد. بهای آغازین این تریم نیز ۲۳۱۴۵ پوند (۲۹۸۹۶ دلار) اعلام شده است.


تمامی نسخه‌های کپچر دارای ساختار تویت شده، اهرم صندلی کودک ایزوفیکس سه‌نقطه‌ای، ESC، کنترل الکترونیکی کشش، دستیار شروع حرکت در تپه، کروز کنترل با محدود کننده‌ی سرعت، سیستم مداخله‌ی حرکات بدنه و… است.


مدل پایه‌ی Expression+ دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، DRL های LED، ورود بدون کلید، پکیج تاچ کابین ایووری، سیستم تهویه مطبوع و رادیوی DAB است. از جمله تجهیزات اضافی مدل دینامیک Nav می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی، صفحه لمسی ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و پوشش داخلی جدید اشاره کرد.


اما خریداران مدل دینامیک S Nav از بدنه‌ی دو رنگ، پنجره‌های تیره‌تر، گزینه‌های رنگ جدید برای سقف، چراغ‌های جلوی کاملاً LED، مه شکن جلو و غربیلک فرمان و ترمزدستی و اهرم دنده‌ی چرمی لذت خواهند برد. تجهیزات سفارشی این خودرو نیز عبارت‌اند از سانروف شیشه‌ای ثابت و پکیج پریمیوم که شامل پدال‌های آلومینیومی، فضاهای ذخیره‌ای و آینه‌ی دید عقب الکتروکروماتیک می‌باشد.


اما مدل Signature X Nav که قبلاً با نام Signature Nav شناخته می‌شد دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی متفاوت، حسگرهای پارک جلو، کنترل کشش Xtend، پوشش نیمه چرم کابین، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link با صفحه لمسی ۷ اینچی، اندروید اتو، سیستم ناوبری تام تام، رادیو DAB، بلوتوث، پدال‌های آلومینیومی، آینه‌ی دید عقب الکتروکروماتیک (بدون هزینه اضافی) است.


جلوپنجره با عناصر کرومی و رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید باعث تمایز مدل فول Signature S Nav از دیگر تریم ها می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به صندلی‌های جلوی چرم ناپا و گرم شونده، سیستم صوتی پریمیوم Bose، هشدار نقاط کور، پارک هندزفری و جدیدترین نسخه‌ی مولتی‌مدیای R-Link اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Amir

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (56 ديدگاه)

    آفرین رنو خوب پیشرفت کرده ها

  2. مهرداد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (19 ديدگاه)

    کدوم عقل ناقصی ۳۰ هزار دلار میده به یه کپچر ۱۰۰ اسب بخاری ؟؟؟???? این بنجل خیلی قیمتش باشه ۱۵ هزارتا بیشتر نمیارزه

    1. کورش

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (7 ديدگاه)

      در بازار رقابتی اروپا که نمی توانند هر قیمتی که دلشون بخواد روی محصولاتشون بذارند

    2. محمد رضا

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (804 ديدگاه)

      عزیزم

      . بهای آغازین این تریم نیز 23145 پوند (29896 دلار) اعلام شده است
      یعنی اگر همه آپشن ها رو بخوای میره تا40هزار دلار
      خو مگه مریضه طرف میره اینو میخره bmw. X1 به نظرم تو این رنج قیمت خودروی بهتریه

      1. محمد رضا

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (804 ديدگاه)

        خودرو ها یی مثل مرسدس gla هم خوبن
        اگر هم حساسیتی هست که دقیقا توی این کلاس وسایز باشه audi. Q2. بهترین توی این کلاس واین رنج قیمته

    3. مهرزاد

      ۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      بنجول پراید و سمند و……معلومه هنوز سوار این ماشین نشدی

  3. بهرام

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    آقا رنو هست درست ، خوشگله درست ، با کیفیته درست …
    ولی آخه ۳۰ هزار دلار ?????
    چه خبره آخه بابا نمی ارزه به این قیمت

  4. امیر

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (174 ديدگاه)

    مهرداد جون برات دعا می کنم…

    1. مهرداد

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (19 ديدگاه)

      برای خودت دعا کن که سی هزارتا برا این بنحل‌رو‌منطقی میدونی ..برند پرستی تا چه حد آخه ???

  5. ASTON

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (213 ديدگاه)

    اصن این چه سگمنت مسخره ای هست که اینها درست کردن .
    واقعا قیمت گذاریش رو با نگاهی به ایران خودرو و سایپا انجام دادن ، نه اصن از رو دست اونها نگاه کردن

  6. sunmartin

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    جالبه مگه رنو برند درجه سوم اروپا نیس؟
    واقعا متاسفم برای افرادیکه بابت این خودرو که بر اساس کلیو تکوین یافته و یک ساب کامپکت بیشتر نیست و چیز خاصی نداره 30 هزار دلار بابت اون موتور 100 اسبی چول میدن

  7. مهدی

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    من در سفری که به ایسلند و دو تا از کشورای اسکاندیناوی داشتم دیدم که این ماشین یکی از ماشینای تقریبا محبوب اونجاست که با توجه به قیمت سوخت و مصرف این ماشین اصلا جای تعجب نداشت

  8. حسین

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تا حالا به این دقت کردین که قیمت ها تو بریتانیا کلا خیلی بالاتره نسبت به کشورای دیگه اروپا؟ کلا کپچر خودرو یی در محدوده ۱۵ هزار دلار هستش, همین ام جی یه زمانی تبلیغ میشد که تو بریتانیا قیمتش از ایران بالاتره, اونجا به نظر مالیات فوق العاده زیادی برا خرید ماشین هست.
    به نظر تو چین هم سیاستی شبیه به ایران تو فروش داخلی دارن, شما تو سایت china autoweb قسمت foreign brands قیمت اسپورتیج رو به یوان ببینید ۲۵۰ هزار یوان قیمت خورده که تقریبا میشه ۱۳۵ میلیون در حالیکه قیمت جهانیش حدود ۲۳ هزار دلاره که با دلار ۴ تومن میشه تقریبا ۹۰ میلیون, چینیا هم این کارو میکنن که برندای داخلیشون به قیمت بالاتری بشه فروخت.
    ما ایرانیا هم قیمت ماشینای چینی رو معمولا با قیمت های همین سایت مذکور میسنجیم در حالیکه قیمت جهانی و ارزش واقعیشون اون نیست و ما تو ایران خودروهای چینی رو هم به دو برابر قیمت واقعیشون میخریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا