با بهای ۵۹۹۵ پوندی (۷۳۴۷ دلار) داچیا ساندرو هنوز هم ارزانترین خودروی جدیدی است که میتوان در بریتانیا بدان دست یافت و این یک نقطه قوت پررنگ برای فروش بیشتر است.
هرچند از زمانی که رقبای مطرحی چون فورد فیستا، واکسهال کورسا و فولکسواگن پولو در بازار حضور دارند، کار برای داچیا سختتر شده و این سؤال پیش میآید که آیا ساندرو میتواند در برابر این حریفان حرفی برای گفتن داشته باشد؟
بسته به نگاهی که به خرید خودروی جدید وجود دارد، جواب پاسخ فوق میتواند بله باشد مخصوصاً اگر بودجهی خریدار نیز با محدودیت مواجه باشد. برخی نقاط ضعف در داچیا ساندرو وجود دارند که از آن جمله میتوان به ایزولهی بد صدا و تکانهای بدنه اشاره کرد.
علاوه بر این پلاستیکهای ارزان در کابین به وفور دیده شده و نسخههای پایهی خودرو تجهیزات استاندارد کمی دارند به گونهای که حتی رادیو نیز در آن وجود ندارد. البته اگر بخواهید مدل فول کامل Laureate را بخرید باید بهای ۸۹۹۵ پوندی را بپردازید و البته با این پول به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۷ اینچی و سیستم ناوبری نیز دست پیدا میکنید.
<<<<<
۲۳ اسفند ۱۳۹۵Rebecca Jackson خیلی خوب و مختصر و مفید فیلم های بررسی خودرو را انجام میده
عطا
۲۳ اسفند ۱۳۹۵فقط کوییک هست که ارزش خرید داره :)
peyman
۲۳ اسفند ۱۳۹۵بر فرض این خودرو هشت هزار دلار باشه و دلار رو هم چهار تومن در نظر میگیریم .میشه سی دو میلیون تومان.حالا اگه همین خودرو رو به ایران بیارن کلی بوق و کرنا میکنن بیاید خودرو روز دنیا رو اوردیم داریم مفت میفرشیم.
خریدار:داداش قیمتش چنده؟
فروشنده:داداچ چون پسر خوبی هستی قیمتش از ۶۰ میلیون شروع میشه تا ۱۰۰ میلیون
خریدار:وای وای مفته.اونی که صد میلیون هست چه امکاناتی داره ؟
فروشنده: چندتا اسب بخار بیشتر داره نسبت به مدل پایه یه صفحه نمایش هفت اینچی هم داره که موقع سفر میتونی با خانواده فیفا بازی کنی !!
فروشنده:???اقا میخرم بنویس
Mahdi DODGE
۲۴ اسفند ۱۳۹۵نسل قبلیش که اینجا از 43 تا 49 قیمتشه
اگه اینو بیارن با قیمت بالاتری میندازن به مردم
فعلا که کوییک(پراید فیس لفت) قراره گینس کلاس بندی خودرو بشکونه
اینجوری که از بعضی ها شنیدم انگار کوییک طرفدار پیدا کرده و فروش بالایی خواهد داشت متاسفانه
علی
۲۷ اسفند ۱۳۹۵دوست عزیز قیمت مدل پایه ۶ هزار پونده با قدرت موتور ۷۴ اسب بدون آپشن و بدون رادیو معادل ۲۹ میلیون تومان. حالا مدل فولش رو نوشته ۹ هزار پوند که احتمالا گیربکس اتومات هم نیست. یعنی با قیمت تقریبی ۴۳ میلیون که قدرت موتورش هم زیر ۹۰ اسب هست. اگر اتومات باشه به نظر شما با هزینه پلاک و بیمه ۵۰ میلیون منطقی نیست؟ حالا شما گفتی بالای ۶۰ میدن اما اگر ۵۰ هم بدن همین حرفها رو میزنید
فرامرز
۲۴ اسفند ۱۳۹۵Mat Watson هم عالیه و خیلی فان و باحاله. اینا تا دو سال پیش با هم کار میکردن ولی بعد از اتو اکسپرس و کاربایر جدا شدن و به دو شرکت دیگه رفتن.
OMID-LAMBO
۲۳ اسفند ۱۳۹۵والا ارزانترین خودروی دنیا هم که باشه بازم ما و امثال ما با چنین حالتی بهش نگاه میکنیم…
:/
با کوییک تازه وارد که قراره کلاس خودروهای کراس اوور دنیا رو متحول کنه چه کنم ؟؟
منصور
۲۳ اسفند ۱۳۹۵بنظرم یه کاتالوگ با لیست قیمت ایران خودرو و سایپا بفرستیم واسشون تا قشنگ بفهمن این ارزش خرید داره یا نه
<<<<<
۲۳ اسفند ۱۳۹۵مدل 2017 هم رد لاین دور موتور نداره!!
Mehrbod
۲۴ اسفند ۱۳۹۵پیشرانه ساندرو ، یک عملگر قطع کننده سوخت دارد که در هنگام بالا رفتن دور موتور به ناحیه آسیب رسان ، کات آف می کند و از این روی نیازی به رد لاین دور موتور ندارد..
aaa
۲۴ اسفند ۱۳۹۵داداچ پراید هم اینو داره(جلوگیری از بالا رفتن دور موتور و آسیب به موتور) قابلیت جدیدی نیست
ارش
۲۳ اسفند ۱۳۹۵عجب آشغالیه خوب با این پول میشه یه بنز اس 500 و یا بی ام و سری 7 دهه 90 بگیری که خیلی بتره یا مرسدس سی کلاس مدل 2003
Ali kjh
۲۳ اسفند ۱۳۹۵عزیز من اونجا مث اینجا بی در و پیکر نیست هر ماشینی بگیری راحت برونیش.
یه ماشین کارکرده بگیری با توجه با کارکردش و حجم و آلایندگی موتورش و حتی سایز ماشین هم باید مالیات جاده و مالیات های دیگه بپردازن.
پس اینکه بیای یه ماشین صفر با موتور کم حجم و آلایندگی کم بخری مسلما خیلی کم خرج تر خواهد بود!
ونوم اف ۵
۲۳ اسفند ۱۳۹۵اگه دلار هنوز هزار تومن بود تازه با گمرک دو برابر میشد با ۱۴ میلیون خرید اینو ولی اینقدر ریال بی ارزش شده که اگه گمرک هم اصلا نگیرن سی تومن درمیاد با گمرک برو بالای ۶۰ ملیون
ونوم اف ۵
۲۳ اسفند ۱۳۹۵یادش بخیر پنج سال پیش حدودا پراید نزدیک هفت تومن بود بحث سال خریدارا این بود که پراید باید بیاد حدود پنج تومن و یکی از مسولای سایپا هم تایید میکرد که باید ارزون بشه که ناگهان پراید تبدیل به سوپرلوکس شد رفت بالای بیست میلیون
عارف
۲۳ اسفند ۱۳۹۵عجب تیتر سنگینی بود!(با توجه به شرایط ایران)
حمیدرضا
۲۳ اسفند ۱۳۹۵اپشن پایه خیلی دیگه لخته ماشین ولی خوب ایمنیش بالاست که این مهمه قیمتشم خوب باتوجه به حجم موتور و برند خیلی خوبه ولی خوب همون طور که اشاره شد بعد از سه سال که به مالیات بیفته صاحب ماشینو بیچاره میکنه
peyman
۲۳ اسفند ۱۳۹۵داداش ارزونترین ماشین ما پراید هست.به نظرت همین اپشن های مدل پایه رو داره؟تویه مدتی اصلا ضبط هم رو پراید ننداختن گفتن نمیصرفه??
علی
۲۷ اسفند ۱۳۹۵بیشتر خودروهای زیر ۲۵ میلیون در دنیا هیچ آپشنی ندارن این موضوع منحصر به ایران نیست. کیا پیکانتو در قیمت پایه ۳۰میلیون تومن هست که کمترین آپشنها رو داره
احسان(احسان سابق)
۲۳ اسفند ۱۳۹۵با وجودی که 4-5 سال از تورم وحشتناک قیمت دلار میگذره هنوز نمی تونم درک کنم ارزونترین ماشین کشور 20 میلیون قیمت داره
Amir.dp
۲۳ اسفند ۱۳۹۵اینجا واسه ی نسل قبلی ساندرو ثبت نام میکنند ،پول واقعی ماشین و ازت میگیرن بعد با تاخیر هم بهت میدن ،تازه خودروشم با این کیفیت ماشین نیمه لوکس خانواده های متوسط رو به بالاست. احتمالا تا 40 سال هم باید تولید بشه تا شاید نسل فعلی رو بزنند.
Farhad
۲۴ اسفند ۱۳۹۵این ساندرو استپ که تو ایران نیم ساعته پیش فروش شد. و تو بازار تا 63 ،64 م فروش میره؟ !
ای ملت فداکار. ….
amir
۲۴ اسفند ۱۳۹۵هشت هزار دلار حقوق 4 ماه یه کارمنده سادست قدرت خرید اونا با ما قابل قیاس نیست
حميد
۲۴ اسفند ۱۳۹۵قیمتش منصفانه هست
علی
۲۴ اسفند ۱۳۹۵بیشتر ماشینای جدید کات اف دارن یعنی نباید رد لاین بذارن؟!!!!
آریا
۲۴ اسفند ۱۳۹۵میون ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.
تو ایران هرکی وضع خوبی داشته باشه ساندرو نسل قبل میگیره ولی اونجا ساندرو 2017 شش هزار پونده (به انداز حقوق 3 ماه یک کارمند جوان).
علی
۲۷ اسفند ۱۳۹۵فرض کنیم این ماشین به جای اینکه تولید بشه وارد بشه. با تعرفه صفر از مدل پایه تا مدل فول ۳۵ تا ۵۰ میلیون قیمت خواهد داشت. البته با توجه به اینکه مدل پایه این ماشین ۷۴ اسب قدرت داره. پس یک حقوق بگیر باید ۱۰ میلیون ماهانه بگیره تا بتونه در کمتر از ۵ ماه این خودرو رو بخره. حالا به نظر شما چه راهکاری برای افزایش حقوق یک کارمند جوان تا ۱۰ میلیون تومان وجود داره؟ به نظر من هیچ راهی وجود نداره غیر از ۲۰ سال زمان تا با رشد اقتصادی قدرت خرید مردم به مرور بالاتر بره.
قطعا یکی از جوابها کاهش قیمت ارز هست که روشی کاملا پوپولیستی هست و به هیچ عنوان با اصول علم اقتصاد همخوانی نداره. کوتاه سخن اینکه افزایش ارزش ریال و کاهش قیمت ارزهای خارجی فقط و فقط زمانی اتفاق خواهد افتاد که تورم زیر ۵ درصد و اقتصادی پویا و توانمند داشته باشیم. در شرایط فعلی در بر همین پاشنه خواهد چرخید و کارمند جوان حداقل ۵ سال باید کار بکنه تا بتونه چنین خودروی سطح پایینی رو خریداری بکنه.