اگر در اروپا زندگی میکنید و به دنبال خودرویی هستید که بازگشتی مناسب به اصول اولیه صنعت خودرو داشته باشد شاید داچیا لوگان به همراه فیات تیپو در لیست خریدتان قرار داشته باشد. در ایران هم میتوانید این خودرو را با نام سیمبل بیابید. هماکنون لوگان در دومین نسل خود بوده و فیس لیفتی را نیز تجربه کرده است. این خودرو سدان کوچک صادق و بی غل و غشی است که ترکیبی از زیرساخت رنو با طراحی یکدست و قیمتی کاملاً دستیافتنی میباشد.
خب میپرسید چقدر ارزان؟ نسخه پرستیژ ۱.۵ dCi 90 Easy-R لوگان در رومانی تنها ۱۴۳۷۰ یورو قیمت دارد؛ اما خب اگر لوگان بخواهد کمی لوکستر شود و بهای آن به حدود ۲۰ هزار یورو برسد چه؟! این همان ایدهای است که لائورن اشمیت با طرح لوگان لوکس داشته است!
درحالیکه لوگان مجازی ما چیزی بیش از یک کابین خیالانگیز و لوکس است اما در کل نسبت به مدل پرچمدار پرستیژ یاد شده سطح کاملاً متفاوتی را نشان میدهد. این مدل مجازی نه تنها قطعاتی را از مدلهای جمعوجور مرسدس همچون A کلاس و CLA قرض گرفته بلکه دارای پشت آمپرهای دیجیتالی و سیستم اطلاعات سرگرمی رنو است. چرم، چوب و سیستم صوتی برمستر از دیگر شاخصههای این لوگان لوکس مجازی بوده و البته ورودیهای هوای مرکزی نیز جای خود را به سیستم R-link رنو دادهاند.
اما در بخش بیرونی میتوانیم چراغهای جلوی LED احاطه شده با جلوپنجرهای جدید که دارای عناصر متالیک است را ببینیم. چشمان تیزبین ما همچنین سپر جلوی متفاوت که دارای دو مه شکن بزرگ با تریم متالیک بوده را نیز تشخیص میدهد.
لوگان لوکس مورد بحث کم ارتفاعتر از مدل واقعی بوده و در آن رینگهای بزرگتر به همراه دستگیره درب متفاوت نیز بکار رفته است. بخش پایینی سپر عقب نیز اصلاح شده تا دو خروجی اگزوز را در خود جای دهد. همچنین نوار میلهای چراغهای عقب نیز یادآور آئودی A8 است.
فکر میکنید مرسدس و داچیا نمیتوانند هیچ وجه اشتراکی داشته باشند؟ اینطور نیست! پیشرانه ۱.۵ لیتری dCi رنو را از یاد نبرید!
[دانلود ویدئو]
حسین
۴ بهمن ۱۳۹۶اگه تبدیل به واقعیت بشه چی میشه .به لطف مافیای زحمت کش تندر 250 میلیونی هم احتمالا سوار میشیم
حسین
۴ بهمن ۱۳۹۶بازم عقب و کنارش زشته
رضا
۴ بهمن ۱۳۹۶ال ممد ارزش این همه هزینه را ندارد
Sajjad
۵ بهمن ۱۳۹۶لابد دنا پلاس ارزش داره!
اونم با پلتفرم 50 سال پیش 405 و ایمنی مسخره کذب
A.jordan
۱۰ فروردین ۱۴۰۲راست میگه . خدایش کم استحلاک بودن رنو انگار ته خیلیا رو میسوزونه .
رنو چشم بسیرت میخواد زیبایی هاش حتی logan l90 2007
بهراد
۵ بهمن ۱۳۹۶آره بابا، خیلیم آپشن داره اومدن بقیه قطعاتشم تو ایران کش رفتن، نمد کاپوت جلو ، پلاستیک لای کاپوت و شیشه جلو که برف پاک کن ازش بیرون میومد رو ورداشتن، پلاستیک داخل کاپوت عقب که نمی ذاشت رنگ بدنه بره رو ورداشتن!
تو زمونه ای که پاتو از زیر سپر عقب رد کنی کاپوت باز میشه و با یه دکمه بسته میشه ، این ماشین صندوق پران نداره!!!! پلاستیک دور قفل صندوق عقب که به نوعی دستگیره صندوق عقبه و تنها ۳۰۰۰ تومن پولشه رو ورداشتن، ینی ۴۰ میلیون بدی اینطوری بهت ارزش بدن، شدید ترین توهین به مصرف کنندس.
من به این ماشین میگم پیکانِ کولر دار، هم ماشین محکمیه، هم هیچی امکانات و آپشن نداره، هم خیلیم زشته مث جوک، تندر سوارای عزیز تعصب بیجا خیلی وقتا ضرر میرسونه. تخصص رنو و داچیا ساخت خودرو های اقتصادی برای کشاورز های رومانیه که شما رو هم با شرایط اونا برابر دونستن و این ماشینو براتون مونتاژ کردن.تقصیر شما هم نیس، بازار دو دستس
۱-کیفیت بخوای ال ممد
۲-آپشن بخوای دنا قدر ملطق
انتظارات فضاییم نداشته باشین پراید اقساطی ۲۶ میلیونه!!!!
حمیدرضا
۴ بهمن ۱۳۹۶هوشمندانه و بسیار هم خوب طراحی شده من که بدم نیومد ولی خوب با بیست هزارتا هم باز وارد قیمت ماشین های لوکس نمیشه
سعید
۷ بهمن ۱۳۹۶می شه بفرمایید لوکسش چن قیمته
1000 کیلو اهنو به مردم می فروشن 50 تومن لوکس نیست
MjM
۵ بهمن ۱۳۹۶همینجوری تو ایران با این قیمت ماشین لوکس حساب میشه!