مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور ششم، قسمت دوم، آخرین دوئل از گروه خودروهای سبز
نتیجهٔ دوئل قبلی بین شورلت ولت و هوندا کلاریتی
مجموع آراء: ۶۸۸
آراء تویوتا هوندا کلاریتی: ۳۹۴
آراء تویوتا شورلت ولت: ۲۹۴
پیروز دوئل: هوندا کلاریتی با کسب ۵۷ درصد از کل آراء
هوندا کلاریتی هیدروژنی | هوندا کلاریتی الکتریکی |
هوندا کلاریتی هیدروژنی | |
فولکسواگن گلف GTE | فولکسواگن e-Golf |
فولکسواگن گلف GTE | |
شورلت ولت | هوندا کلاریتی پلاگین |
هوندا کلاریتی پلاگین | |
تویوتا پریوس پرایم | تویوتا پریوس |
تویوتا پریوس پرایم | |
نیسان لیف | تسلا مدل ۳ |
تسلا مدل ۳ | |
مرسدس بنز B کلاس EV | شورلت بولت |
شورلت بولت | |
فولکسواگن e-UP | رنو Zoe |
؟ |
فولکسواگن e-Up
تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۳
قوای محرکه: تمام الکتریکی
نسل کنونی: اول
امتیاز از کاربایر: ۴ از ۵
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۹ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۴۶ درصد
سیستمهای ایمنی: ۸۶ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
رنو Zoe
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۲
قوای محرکه: تمام الکتریکی
نسل کنونی: اول
امتیاز از کاربایر: ۴ از ۵
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۹ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۶۶ درصد
سیستمهای ایمنی: ۸۵ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
رنو Zoe | فولکسواگن e-Up | |
پیشرانه | الکتریکی | الکتریکی |
قدرت | ۹۰ اسب بخار | ۸۲ اسب بخار |
گشتاور | ۲۲۵ نیوتن متر | ۲۱۰ نیوتن متر |
گیربکس | تک سرعته | تک سرعته |
محور محرک | جلو | جلو |
باطری | ۲۲ کیلووات ساعت | ۱۸.۷ کیلووات ساعت |
بُرد | ۲۱۰ کیلومتر | ۱۶۰ کیلومتر |
شتاب صفرتاصد | ۱۳.۲ ثانیه | ۱۲.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۳۵ کیلومتر/ساعت | ۱۳۰ کیلومتر/ساعت |
طول | ۴.۰۸ متر | ۳.۵۴ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۵۹ متر | ۲.۴۲ متر |
وزن | ۱۴۷۰ کیلوگرم | ۱۲۱۴ کیلوگرم |
حجم صندوق بار | ۳۳۸ لیتر | ۲۵۰ لیتر |
قیمت پایه | ۲۲,۶۷۰ پوند | ۲۵,۶۴۰ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10058602]
محمد رضا
۲۷ تیر ۱۳۹۷ترجیح میدم یه المانیه الکتریکی بخرم که تو امریکاهم فروش داشته باشه نه یه فرانسوی که اجازه ورود به امریکارم نداره
ahmad
۲۷ تیر ۱۳۹۷اجازه ورود نداره ؟ جالبه!!! داداش اگه محصولات فرانسوی تو امریکا نیست به دلیل اجازه نداشتن نیست ، بلکه خود اون کمپانیها تمایلی برای حضور در امریکارو ندارند نه اینکه اجازه نداشته باشن چون اگه اینطور باشه پس خودروهای چینی بهتر از فرانسویه که تو امریکا هست یا هندیها که داخل امریکا ماشین الات کشاورزی میفروشند پس از فرانسویا خیلی بهترن ، اگه اینطوریه پس خود ماشینهای امریکایی هم اشغالن ، چون اجازه ورود به اروپارو ندارن .
Genius
۲۷ تیر ۱۳۹۷منطقی ترین راه برای خلاصی از معضل آلودگی هوا و بحران کمبود سوخت ترویج خودروهای برقی مثل همین رنوZoe است بالاخص در ایران ولی متاسفانه کسی دلسوز نیست و برای اصلاح زیرساخت ها وقت و هزینه نمیگذارد
مهدی
۲۷ تیر ۱۳۹۷داداش ما برق واسه روشن کردن کولر نداریم تو گرمای پنجاه درجه بدیم به ماشین برقو
ایناواسه کشورایین که برق دارن ترس از آلودگی بنزین دارن مااز کجا بیاری برق بدیم به ماشین تو روز تو اوج گرما 2 ساعت برق مارو قطع میکنن چون ندارن
بعد اینا اسباب بازین خدا وکیلی تا ماشین حد اقل از نظر بنده
(نسبت به ماشینای خودشون دارم میگم الان نیایین بگین از پراید که بهتره)
حسین دهمرد
۲۸ تیر ۱۳۹۷به ته دیگ ماکارونی قسم برق هست زیادم هست.اینا کرم دارن میخوان مردمو کلافه کنن.
من جنوبی ام اینجا آبو قطع کرده بودن ملت پلاکارد بدست ریخته بودن توخیابون به نماینده های مجلس بد وبیراه میگفتن.کی وقت کردین پلاکارد بنویسین؟
پس اون شهردار و فرماندار واسه چی بودجه و حقوق میگیرن؟
PARTHIAN
۲۷ تیر ۱۳۹۷رنو زویی از نظر ظاهری و فنی کاملا بهتره
قیمتش هم که ارزونتر
فرامرز
۲۷ تیر ۱۳۹۷البته زوئی باتری هاش رو به شما نمیفروشه و ماهانه باید کرایه پرداخت کرد. البته امکان خرید با هزینه 15 هزار یورویی وجود داره
PARTHIAN
۲۷ تیر ۱۳۹۷لیزینگی برمیدارم حل میشه
فرامرز
۲۸ تیر ۱۳۹۷خب لیزینگی مفت که نیست شما ماهی ۸۰ یورو بخاطر باتری اضافه میدید که اگه این رو تو طول مدت لیزینگ حساب کنید دیگه خیلی مقرون به صرفه نخواهد بود.
حمیدرضا
۲۷ تیر ۱۳۹۷رنو خیلی منطقی تره انتخاب من رنو
سام
۲۷ تیر ۱۳۹۷من رنو ZOE را انتخاب می کنم.چون از فرم جذاب تری برخوردار است و شبیه به ماشین های گران تر از این کلاس است.