رنو چندی است که در حال گرامی داشت حضور در فرمول ۱ بوده و این کار را با معرفی نسخه سفارشی از پیکاپ آلاسکان ادامه میدهد. این خودرو توسط همان شرکتی که یک مینی ون با پیشرانه فرمول ۱ را معرفی کرده ساخته شده و متأسفانه تنها در شوروم ها پدیدار خواهد شد. همان تِم بکار رفته در ونهای کانگو، ترافیک و مستر در آلاسکان نیز دیده میشود. این خودرو از همان ترکیب رنگ تیم فرمول ۱ رنو اسپورت سود میبرد.
نسخهی فرانسوی نیسان ناوارا و مرسدس X کلاس هماکنون دارای رنگ بدنه جذاب و گیرای مشکی با عناصر طلاییرنگ در جلوپنجره، سپر جلو و میله اسپورت عقب میباشد. همچنین یک نوار طلاییرنگ کل بخش جلویی و دربهای عقب را پوشانده و بخش مرکزی رینگها نیز دارای ظاهر طلایی برگرفته از فرمول ۱ میباشند.
اگر انتظار دارید که آلاسکان سفارشی از یک پیشرانه پرقدرت در زیر کاپوت سود ببرد پس باید آماده ناامید شدن باشید. رنو آلاسکان فرمولا ادیشن از همان پیشرانه آشنای ۲.۳ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متر استفاده میکند. این خودروساز فرانسوی میگوید پیشرانه یاد شده کممصرفترین قلب آهنین کلاس خود بوده و قدرت کافی برای ایجاد قابلیتهای آفرود استثنایی را داراست.
جدای از معرفی نسخههای سفارشی ونها و پیکاپ آلاسکان، رنو همچنین نسخه سفارشی از هاچبک اسپورت کلیو RS را نیز رونمایی کرده است. این خودرو بر پایه نسخه ۲۲۰ EDC تروفی ساخته شده و بهصورت استاندارد دارای سیستم اگزوز اسپورت Akrapovic میباشد. نیازی به گفتن نیست که این خودرو هم دارای همان طرح مشکی و طلایی بوده و باعث تقویت رابطه بین رنو با دنیای فرمول ۱ شده است.
PARTHIAN
۶ تیر ۱۳۹۷رنو پارس میتونه با الاسکان یه رقیب واسه هایلوکس بتراشه نمیدونم چرا اینکارو نمی کنه
SS
۷ تیر ۱۳۹۷در واقع اوروچ برای بازار ایران بسیار مناسب تر بود و میتونست بازار همه وانتهای دو دیفرانسیل چینی رو خراب کنه اما متاسفانه تابحال وارد نشده
Ferrari Zonda SV
۶ تیر ۱۳۹۷کاش یه نمونه سوپراسپرت برا رقابت با اوراکان و 720 و پیستا بسازه!
یه ماشین مسابقه دارن (رنو آر اس 01 )که به نظرم میشه همونو با تغییراتی به یه سوپراسپورت خوب تبدیل کرد
ahmad
۶ تیر ۱۳۹۷با ابهته