داچیارنو

رنو داستر میلیونی شد!

تولید رنو داستر از یک میلیون دستگاه گذشت تا یکی از پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در سراسر جهان باشد. جالب اینجاست که این خودروی ارزان قیمت ساخت داچیا، تنها چهار سال عمر دارد.

Renault Builds 1 Millionth Duster
Renault Builds 1 Millionth Duster
یک میلیونمین دستگاه از رنو-داچیا داستر در کارخانجات کوریتیبای برزیل ساخته و به یک مشتری در همین کشور تحویل داده شد. داستر هم اکنون در ۵ کارخانه (رومانی، برزیل، کلمبیا، روسیه و هند) تولید و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد.
Renault Duster
Renault Duster
این خودرو در نسخه‌های متفاوتی نیز عرضه می‌شود. به طور مثال نسخه روسی آن برای آب و هوای این کشور و نسخه برزیلی برای سوخت‌های عرضه شده در این کشور بهینه شده‌اند. در هند نیز نسخه فرمان راست داستر عرضه می‌شود.
فضای کابین زیاد، قیمت بسیار ارزان، سادگی نگهداری و تعمیرات و توانایی‌های آن در آفرود باعث اقبال مشتریان به این خودرو شده است. با این وجود داستر در ایران تنها در یک گونه دیفرانسیل عقب و دنده اتوماتیک و با قیمتی بیش از یکصد میلیون تومان عرضه می‌شود که چنین عرضه عجیب و گرانی با حداقل پشتیبانی باعث شده تا بازار نیز روی خوشی به آن نشان ندهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. AUDI R8

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    رود
    یک میلیون دستگاه خیلی زیاده تو 4 سال اونم suv

    1. امیر

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      این شرکت رتبه نهم در بین شرکتهای خودرو سازیه بزرگ رو داره
      همچنین ۴۳٫۴٪ درصد از سهام شرکت ژاپنی نیسان رو هم در اختیار خودش داره

    2. مارال

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (274 ديدگاه)

      قیمت داستر در ایران در بازار آزاد بین 96 تا 107 ملیون تومنه ، که پول گزافی است آخه داستر قیافه نداره ، اگه قیمتش نهایتا روی 40 یا 50 ملیون تومن بود تمام ضعفهاش را میشد فراموش کرد، الان هم با این پول انتخابهای بهتر و آبرومندتر میشه کرد مثل مورانو 2008 و سانتافه 2009

      1. شاهین

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        مارال جان فقط مورانو.خداییش با سانتافه اصلا قابل مقایسه نیست.قبول داری؟

        1. مارال

          ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (274 ديدگاه)

          به نظر من سانتافه 2008 داشبردش قشنگتره از مورانو 2008 هستش و مورانو انگار به طراحی با پلاستیک و بی سلیقه شبیه هستش، ولی مورانو طراحی بیرونیش بیشتر از سانتافه توی چشم میره چون اسپرت تر هستش ولی سانتافه طراحی بیرونی اش محافظه کارانه بوده ضمن اینکه مدل 2008 سانتافه حدود 85 اسب ضعیف تر هستش

      2. امیر

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (332 ديدگاه)

        سانتافه رو قبول ندارم مخصوصا فیس قدیمیش که گیرباکسش 6 سرعتس ولی دنده 6 فقط برای کاهش مصرف سوخته توی شتاب و سرعت هیچ تاثیری نداره و کابینش هم شیک نیست

      3. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        منم موافقم اگه بخوام هشتاد نود ملیون بدم این بگیرم 15تومن دیگه هم قرض می کنم یه ماکسیما می گیرم . یا یه اسپرتیج شش سیلندر 2010 می گیرم . ابته پول هیچ کودومو ندارم!!!

        حتی اگه پول نداشته باشیم بازم
        (پرچم بالاست)

      4. علیرضا

        ۲۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (165 ديدگاه)

        دوست عزیز 100 میلیون پول گزافی است برای این ماشین، اما در این شرایط فعلی ما و با این ارزش سقوط کرده پولمون و در مقایسه با ارابه های مرگ چینی (مثل MVM X33 چینی 65 میلیون تومنی!) بهترین انتخابه.
        این ماشین هرچه که باشه رنو هست و همون آرم رنو یعنی کلی اعتبار و تضمین کیفیت و ایمنی.
        مورانو و سانتافه هم ماشینای خوبین اما به شخصه ترجیح میدم نرم ماشینی بگیرم که 5-6 سال دویده و تو این مدت عمر خیلی از قطعاتش تموم شده یا به نیمه رسیده و معلوم هم نیست که دارندگانش تو این مدت باهاش چیکارا کردن.

  2. جهانگير

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    کلأ ماشین های رنو تو دنیا واسه افراد متوسط رو به پایینه
    ولی تو ایران واسه پولدارها

  3. شاهین

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    در مقابل پولی که پرداخت میکنین محصول شایسته ای دریافت میکنین.از دیدگاه منطق،ارزش در برابر مبلغ پرداختی این محصول بالا هست.البته این مساله اینجا صدق نمیکنه.تا جایی که من میدونم این خودرو قرار هست با قیمت بالای 60 میلیون به فروش برسه که واقعا بهای گزافی هست.
    یه نکته در مورد موتور این خودرو هم اینکه،یکی از موتورهای اون همین موتور L90 خودمون هست که باعث میشه فکر افرود رفتن با این ماشین رو کاملا فراموش کنید! با 105 اسب بخار روی یه شاسی بلند،توی اولین چاله،راننده ناک اوت میشه!

    1. شاهین

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      من خط اخر رو نخوندم اما حالا دیدم پدال نوشته بالای 100 تومن!!!!!!!!!

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود . ولی تا جاییکه من اطلاع دارم ، قیمتش 84990000 است .

        بالای 100 تومان نیست . حتی تو بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگراه ها

        هم همین قیمتو نوشته .

      2. محمد

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        شاهین جان اگه 20 تومنم بود کامنت شما همین بود

    2. زیگما

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      سلام دوست من
      این خودرو موتور با قدرت 85 اسب تا 138 اسب(یا همین حدودا)داره و فقط اون موتور نیست.چندین موتور براش در نظر گرفته شده.
      در ضمن من این خودرو رو تست کوتاهی در جاده سنگ لاخی،گلی و خاکی با پستی و بلندی های فراوان کردم، مشکلی در آفرود نداشت و انتظارات رو برآورده میکنه.

      1. شاهین

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        سلام زیگما جان.ممنون که این نکته رو گفتی.البته منم گفتم یکی از موتورهای اون،همین موتور تندر خودمون هست.

        زیگما جان راجع به پست قبلی که پرسیده بودی تایر تویو بهتره یا بریجستون،من از چندتا لاستیک فروش پرسیدم،اکثرشون گفتن تویو بهتره.گفتن تویو سواری نرمی داره و احساس کوبش نداره.البته گفتن بریجستون هم خوبه ولی یه کم خشکه.گفتن تویو ساخت ژاپن و بریجستون ساخت ژاپن و اندونزی هستش.
        چندی پیش هم یه مقاله در مورد لاستیک بریجستون خوندم که نوشته بود اصطکاک کمی داره ولی نیروی g بین 0.78-0.75 رو تحمل میکنه(این لاستیک استوک روی نیسان لیف نصب میشه) ولی وقتی با لاستیک یوکوهاما(مدل لاستیک یادم نیست) عوضش کردن،لیف تا 1g رو هم میتونست تحمل کنه!
        البته اگه پول واست مهم نباشه،به نظر من میشلین و پیرلی خیلی انتخاب های بهتری هستن.امیدوارم که به دردت خورده باشه این مطلب.ارادتمندم.

        1. زیگما

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          خیلی ممنون.با اطلاعاتت خوشحالم کردی و این خیلی برام ارزش داره.
          پول برام اهمیتی نداره چون میخوام از ماشین استفاده سنگین بکنم . برای همین میخوام یه چیز بخرم که تا چند سال دردسر برام درست نکنه.
          دانلوپ چطوره؟رو پیکان بابام دانلوپ بود واقعا عالی بود. نمیدونم برای سایز رینگ رونیز تو ایران دانلوپ هست یا نه.
          راستی
          من تا همین دیروز فکر میکردم دانلوپ تایر ساز بریتانیایی هست! دیروز فهمیدم 29 سال در اشتباه بودم!

        2. شاهین

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          خواهش میکنم داداش.راجع به دانلوپ اینجوری نوشته(البته روی خودروی سواری امتحان شده و توی زمستون):
          تایرهای دانلوپ عکس العمل متوسطی در محور عقب داشتند و پایداری نسبتا خوبی به خودرو میدادند اما از حیث راندمان و عملکرد به پای تایرهای بریجستون نمیرسیدند.(مقایسه بین بریجستون و دانلوپ توی زمستون بوده)
          راستی زیگما جان،دانلوپ ساخت کجاست؟من نمیدونم.

        3. زیگما

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          دانلوپ زمانی متعلق به یک کمپانی بریتانیایی بود (گروه صنعتی دانلوپ زمانی از بزرگترین گروه های صنعتی دنیا بود که فرو پاشید)و اصلش هم بریتانیایی بود.
          ولی امروزه زیر مجموعه تایر سازی گودیر هست و دفترش از بریتانیا به امریکا انتقال یافته.

        4. شاهین

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4696 ديدگاه)

          ممنونم ازت.

    3. هادی

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      رنو داستر با توجه به برندی که داره هر چی باشه از شاسی بلند های چینی یه سر و گردن بلند تره اما حیف که قیمت واقعی اون باید نزدیک 50 میلیون اونم با دلار 3100 تومنی باید باشه اما الان بالای 100 تومن خرید و فروش میشه که باید گفت وای به حال ما ایرانیا که مجبوربم هر محصولی ایران میاد با دو سه برابر قیمت و بالاجبار خریداری کنیم اگر عزم ملی وجود داشت فقط 3 ماه مردم ماشین تولید داخل نمیخریدند مطمءنم قیمتها اینقدر سرسام آور بالا نمیرفت و خودرو سازان داخلی مجبور بودند خورو رو با قیمت واقعی به مصرف کننده عرضه کنند.

    4. ناشناس

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (14 ديدگاه)

      حجم موتور رنو داستر 2000 سی سی و حدود 140 اسب بخار قدرت و دو دیفرانسیل است نه 105 اسب البته موتور تندر (107 اسب )با این قدرت واقعا عالیه

  4. VAHID JINPACHI

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    خدا برکت بده…

  5. sadegh

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    نمیگم ماشین بدیه ولی تو ایران نباید خریدش، چون با پولی که میخوای بدی اینا بخری، ماشینای خیلی بهتری میشه خرید

    1. علیرضا

      ۲۶ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (165 ديدگاه)

      مثلا چه ماشینایی؟
      از دو حال خارج نیست :
      یا باید ماشین صفر بگیریم که نزدیکترین ماشینا به این ماشین مزدا 3 جدید و ماکسیما هستن که هر دو 30-20 تومان گرونترن و هر دو مونتاژ ایران و اولی (مزدا) سواری هست و برای خانواده مناسب نیست (خیلی پایینه و گیر میکنه) و دومی (ماکسیما) تکنولوژی 20 سال پیش رو داره و قطعاتش هم دیگه کیفیت سابق رو نداره و دیگه به نظر من ماشین به روزی نیست.
      یا هم اینکه ماشین کارکرده باید بگیرین که اگه بخواین شاسی بلند بگیرین باید سراغ مدلای حداقل 4 سال پیش برین که معلوم نیست تو این مدت دست کیا بوده و باهاش چجوری رفتار کردن و ضمنا عمر قطعاتش هم رو به پایانه.

  6. زیگما

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    فکر نو=محصول نو=اولین محصول در بازار جدید= موفقیت دراز مدت

  7. SHELBY GT500

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    به ما چه تو ایران که نمیاد ما هم که سوار نمیشیم

    1. شاهین

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      شلبی جان الان این ماشین تو کشورمون موجود هست.

  8. مصطفی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    سایپا10 میلون پراید تو 5-6سال ساخته!!!

  9. خاوری مزراتی

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1102 ديدگاه)

    ایده های کارلوس گوسن برای اعتلای کمپانی رنو برمبنای فروش محصولات بسیار ارزان وغیرقابل رقابت..
    کارجالبی که باید سرمشق خیلیا باشه!!

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      خاوری چطوری ؟؟؟

      میدونستی کارلوس گون یک لبنانی الاصل است ؟؟؟

      من یک مطلب کوتاهی از زندگینامش خوندم ، چه افتخارات و پست هایی که

      نداشته . لیاقتش بالا تر ازین حرفاست .

      1. خاوری مزراتی

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1102 ديدگاه)

        نه..نمیدونستم میلاد جان..بااینحال کارلوس گوسن ابدامدیر نیسان و سپس مدیر کنسرسیوم رنونیسان شد
        ایششون عقایدخاصی درحوزه صنعت خودروسازی دارن و چندان به خودروهای گرانقیمت و لوکس اعتقادی ندارن
        عوضش مث وولکس واگن هدفشون فروش دربازارهای توسعه نیافته و بازار های درحال ظهور با ماشینهای ارزان وکم هزینه س
        ایده خودروی هزاردلاری لوگان نخستین بار در زمان ایشان مطرح و به تولیدانبوه رسید…این ایده باعث شد تا رنواز یک خودروساز در حال ورشکستگی به سوددهی برسه…
        ایده ایجاد سامسونگ موتور و داچیا در زمان ایشون اجرایی شد
        ..کلا مدیر توانمندی هستن

  10. شلبى

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    جقدر زشته هم داخلش هم بیرونش،از فرانسوى ماشین در نمیاد

  11. امیر

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    به نظر من تو ایران با وجود قیمت گزافش بهتر از شاسی بلند ها و کراس اوور های چینی هستش.من تو نمایشگاه ماشین تبریز سوار G5 مرتب خودرو شدم و چند ماه بعد هم تو یکی از نمایشگاه های تبریز سوار این ماشین شدم.با وجود اینکه از G5 کوچک تره ولی فضای پا و سرش عالیه.از نظر فنی هم به نظرم رنو هر چی باشه بهتر از چینی ها هست.با وجود اینکه آپشن خاصی داره ولی فکر میکنم تو این رنج قیمت از همه ی چینی ها و حتی گرند ویتارا بهتره.

  12. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    این ماشین عالیه .

    کلیپ افرودش رو میتونید تو اپارات پیدا کنید .

    یک بار هم مجله ماشین تستش کرد . خیلی ازش تعریف میکرد .

  13. Only Japan

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    زشت ترین شاسی بلند دنیا

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      فقط نمای عقبش یذره سادست . حتی زشت هم نیست .

      محمد این ماشین هم زشته ؟؟؟؟

      http://www.pedal.ir/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%88/

      1. Only Japan

        ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        نیسانه هم اصلا خوب نیست ، یه داستر تو کوچمون پارک می کنه ، رنگش سبز لجنیه ، صبح ها که میرم سرکار روحیمو میبازم وقتی که میبینمش ، خیلی زشته

  14. اشكان

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (258 ديدگاه)

    قیمتش فوق العاده و ظالمانه بالاست

  15. امید

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    از طراحیش خوشم نیامد قیمت ارزان یعنی چند؟ البته اینجا با کل دنیا فرق میکنه همچیش

  16. رضا

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    خیلی بدرد ایران میخوره حیف که قیمتش رو اینقد بالا گذاشتن

  17. Lion

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بعضی افراد چون بودجه کافی برای خرید این نوع ماشین ها را ندارند،این حرف را می زنند تا دل خودشون رو گرم کنند.

  18. حامد MASERATI GT

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (308 ديدگاه)

    از جیلی که 95 تومن قیمت داره خیلی بهتره

  19. interceptor

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    لنگه کفش تو بیابون غنیمته ولی خداییش عجب لنگه کفش آشغالی!

  20. mt amreh

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    داستر قیمت پایش 84900 . به علاوه ارزش افزوده و هزینه پلاک حدود 95 تومن درمیاد. البته اگه صندلی چرم بخواین 4.5 میلیون و بابت دو ایربگ جانبی هم باید 2.5 بیشتر پرداخت کنید. همچنین برای آینه های برقی و کنسول وسط باید مبالغ جداگانه پرداخت کنید. تو بازار ایران که هیچ ماشینی قیمتش واقعی نیست به نظر من داستر با این قیمت میارزه.قیمت داستر 100تومنه نباید اونو با ماشین 150یا 200 تومنی مقایسه کرد. با این اوصاف و اینکه از لحاظ فنی از بعضی خودروهایی که قیمت بالاتری هم دارند بهتره ، ارزش خرید داره ولی به شرط اینکه مدل تولید 2014 رو بخرید نه اون داسترهایی که تولید 2013 و مدل 2014 خورده و نگین خودرو به اسم 2014 میفروشه.
    به همه دوستانی هم که قصد خرید داستر دارند توصیه میکنم مدل شرکتی رو نخرید و برید دنبال وارداتی چون قیمتش حداقل 12 تومن براتون ارزونتر میفته(مدل فولش با صندلی چرم و ایربگ جانبی و کنسول وسط و آینه برقیو ….) از وارد کننده هم بخواید که داستر تولید 2014 رو براتون بیاره چون 2013 داشبوردش دقیقا داشبورد ال90 و حس خوبی به راننده نمیده(وارد کننده ها برای سود بیشتر تولید 2013 که مدل 2014 خورده رو میارن ) داسترهای 2014 داشبورد بهتره چه از لحاظ ظاهر و چه از نظر مواد مصرفی.
    من با این ماشین حدود 2500 کیلومتر رانندگی کردم از همه نظر خوبه غیر داشبوردش که دقیقا ال90. ماشین نرمه، سر و صداش کمه ،مصرفش حدود 10، شتابش خوبه و صفر تا صدش بین 10 تا 12 ثانیه، کنترلپذیریش خوبه
    آپشن خاصی نداره نصسبت به قیمتش هم منطقیه اگه قرار بود آپشن بیشتری داشته باشه قیمتش بالاتر میرفت البته اگه وارداتیشو بگیرید (مدلهای سفارش اروپا نه سفارش عرب) همه آپشنها خودروهای جدید رو داره از جمله گرم کن و سرد کن و gps،کولر اتومات، مانیتور 7اینچ لمسی و برف پاک کن اتوماتو … . تو مناطق آزاد موجود هست.

  21. mt amreh

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    این رو هم باید بگم قیمت پایه داستر در بازارهای جهانی 12000 یورو که حدود 50 میلیون میشه به علاوه گمرک که حدود 20 میلیونه به علاوه هزینه پلاک و ارزش افزوده که اونم در حال حاضر بین 12 تا 15 درصد قیمت خودرو هست.در مجموع حدود 80تومن قیمت تموم شده داستره بقیه سود وارد کننده و فروشنده و دلالهاست.

  22. مرتضی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    خیلی معمولی ساده وبدون هیچ امکانات خاصی هست چندسالپیشا با این پول میشدیه لندکروزر خرید فاجعه است

  23. YaShaR

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (294 ديدگاه)

    اون موقع که ال نود رو 14 میلیون می فروختن قرار بود داستر 24 میلیون باشه یعنی هفتاد درصد گرونتر الان ال نود حدود 35 میلیونه داستر هم باید 60 میلیون باشه!! چون اولا قطعات مشترک زیادی با ال 90 داره دوما این ماشین در رنج و سایز چری ایکس 33 و لیفان ایکس 60 هستش هرچند از لحاظ کیفیت از اونا بهتره ولی لقب ارزانترین اس یو وی اروپا رو داره

  24. مصطفی

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    تو ایران با موتور 2000 عرضه میشه که خوب بنظرم قدرتش کافیه واسه این ماشین
    تفکر رنو رو دوست دارم حداکثر کیفیت فنی با کمترین قیمت

    کاملا مناسب ایرانه این تفکر و قیمت گذاری

    ایرانخودرو باید اینو جای سوزوکی مونتاژ کنه تا بازار دست بگیره

  25. mostafa mn

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    این ماشین از پارسال تو منطقه آزاد انزلی وارد شد اما بعد یه مدتی‌ مشتری هاشو از دست داد! فقط بخاطر قیافش
    مردم حاضر بودن اسپورتیج ۲۰۰۰CC بیس آپشن که هیچی‌ نداره رو بخرن اما اینو نخرن مردم ما به تنها چیزی که تو خرید ماشین اهمیت میدان کیفیت و برند متاسفانه
    یارو اینجا سانتافه رو به فورد اج ترجیح میده!!!
    می‌پرسی‌ چرا میگن خوشگل تره!!!

    1. topengine

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4 ديدگاه)

      ولی تو دبی خیلی طرفدار داره

  26. انزو

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    در ضمن 3 ستاره ایمنی بیشتر نداره.!!

  27. امیر داستر

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    دوستان عزیز من دوماهه خریدم موتور 2000 فرانسه تمامی استانداردهای ایمنی رعایت شده مصرف سوخت استثنایی نرمی بی نظیر تعطیلات عید جمعا 8 نفر سوار شدیم رفتیم شمال جاده رو کند و رفت بالا با دنیا عوضش نمی کنم هر چند نگین خودرو خیلی منو تو تحویل با بدقولیاش اذیت کرد جاداریش بی همتاست بی صداو ایمن تازه سیستم پایداری در برف همداره یک چرخش می ارزه به همه اسباب بازی های چینی لطفا تا سوار نشدید علیه اش اظهار فضل نکنید

    1. mehran

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چه اذیتی شدی ? چه مدت طول کشید تا بدن?

      1. امیر داستر

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (18 ديدگاه)

        من تو اولین روز آگهی ثبت نام کردم دو دیفرانسیل و دنده منوآل و 45 روز کاری باید تحویل می دادند ولی 70 روز کاری آوردند مجبورمون کردند اتومات تک دیفرانسیل تحویل بگیریم تازه 2میلیون اضافه بابت 2ایربگ صندلی عقب و 2میلیون بابت روکش چرم می خواستن که با دعوا ندادم و ساده تحویل گرفتم تازه قرار بود سنسور عقب داشته باشه که نداشت خودم گذاشتم هزینه شماره گذاری هم 2100000 تومان خودم دادم البته تو سرویس اولیه خدمات خوبی ارایه کردند

    2. علی

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من هم قبل عید گرفتم و تا حالا 3000 تا باهش راه رفتم
      از نظر سواری و نرمی بی نظیر هست وبعضی از دوستان که ویتارا داشتن
      می گن از ویتارا نرم تره و درسته که آپشن نداره ولی هرچی که د اره با کیفیت داره کار می کنه فوق العاده بی صدا و نرم
      مصرفش در شهر 9.7 و در جاده 6.3 هست .
      بقیه آپشن هارو مثل ضبط تصویری و سنسور رو میشه با قیمت کم گذاشت روش
      ولی ضبط خودش هم با کیفیت و عالی هست و امکان پخش موسیقی از روی آیفون با بلوتوس داره

  28. مهران

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    امیر الان از ماشینت راضی هستی؟
    منم ثبت نام کردم گفتن ۹۰ روز کاری میدن فکر کنم تا ۲ماه دیگه بدن اگه بازی در نیارن.
    اگه ماشینه خوبی نیست همین که تحویل گرفتم بفروشمش بهتره

    1. امیر داستر

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      مهران جان بستگی داره با چی مقایسه کنی و با چه رنج قیمتی من 10000 کیلومتر باهاش راه رفتم آخ نگفته خیلی راضیم و اصلا نمی فروشمش چون برای من 88 تومن تموم شده و استاندارد رنو رو هر لحظه تو رانندگی احساس می کنی مساله مهم دیگه اولا سازگاریش با بنزین ایرانه و از همه مهمتر رنو در مسایل ایمنی چیزی از روی ماشین برنداشته گیربکس هم که در مواقع خاص مثل شیب تند و سبقت دستی (تیپ ترونیک ) میشه که محشره البته فراموش نکن که یک کراس اوور ارزان قیمت (البته نه آشغال چینی ) داری می خری و سلیقه بعضیها طراحی بیرونشو نمی پسنده اینم بگم فضای صندوق عقبش در هم کلاساش واقعا بی نظیره فقط مواظب نگین خودرو باش خیلی کلک باز هستند شاید عمدا آپشنال شو سفارش بدن مجبورت کنن چند میلیونی بیشتر بدی که اگه نخواستی محکم وایسا بگو نمی خوام سوال دیگه داشتی در خدمتم

  29. محمد آباداني

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان..
    ازمنطقه آزاد اروندهستم داسترتک دیف اتومات خریدم به قیمت 50 میلیون تومان…محشره تا شعاع 120 کیلومتری که 80 درصد خوزستان هست مجوز تردد داره درکل تعطیلات رسمی در کل استان خوزستان و 45 روز در سال مجوز در کل ایران داره …3000 کیلو باهاش رفتم.. درحدقیمتش عالیه..پارس اتومات 48 تومان هست که به موتورقدرتمند این عوضش نمی کنم.انشالله تابستان باهاش میریم شمال و مشهد مقدس…یا حق

  30. مهران

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    امیر جان خیلی ممنون از راهنماییت . این هم واسه من 94 تومن با هزینه پلاک در میاد بدون روکش چرم و مانیتور و دوربین. البته جدیدن که تماس گرفتم 5تومن دیگه هم گرون کردن . خدا کنه شامل ما نشه . چون روز خرید گفتن قیمت قطعی. ولی از نگین خودرو اینطور که تعریف شنیدم همه کار برمیاد.

    1. امیر داستر

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      مهران جان قابلی نداره ان شا الله سوار میشی حالشو می بری کیفیت فرانسه رو البته در حد پولی که دادی لمس می کنی قیمتو قطعی باهات بستن نمی تونن اضافه کنن اگه دبه کردن میتونی به قسمت شکایات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان یا خود بازرسی وزارت صنایع یا سازمان تعزیرات حکومتی شکایت کنی و کار به اونجاها نمی کشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا