رنو برای سال ۲۰۱۳ تعدادی بروز رسانی برای خودروی لاگونای خود را تدارک دیده است. استفاده از چراغهای LED برای مه شکن ها، چرخهای آلومینیومی ۱۶ و ۱۷ اینچی، طراحی داخلی بهبود یافته با ترکیب سیستم صوتی و ناوبری، بلوتوث و سیستم R-Link در یک مجموعه با نمایشگر لمسی ۷ اینچی از مواردیست که قابل مشاهده اند.
در بخش فنی همچنان موتورهای ۱.۵ تا ۲ لیتری با توان ۱۳۰ تا ۱۸۰ اسب بخار در قلب این ماشین قرار می گیرند. مدل کوپه را می توان با موتور ۶ سیلندر ۲۴۰ اسبی نیز سفارش داد. برای انتقال نیرو هم می توان روی یکی از گیربکس های ۶ دنده دستی یا ۶ سرعته اتومات با کلاچ دوبل حساب کرد.۱۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
بی نام
۲۸ فروردین ۱۳۹۲رنو هم تی این همه سال پیشرفت زیادی نکرده مث این وطنی های خودمون میمونه
ابی
۲۸ فروردین ۱۳۹۲سیستم چهار چرخ فرمان سیستم جالبیه
حال میده تو جاهای کوچیک ماشین رو سر و ته کرد
hossein
۲۹ فروردین ۱۳۹۲کاش ما هم خارجی بودیم….
کیانوش
۳ اردیبهشت ۱۳۹۲کاش اینجا خارج بود …D:
علی
۲۹ فروردین ۱۳۹۲وای من عاشق این ماشینم … حرف نداره !!!! :((
hamed
۳۰ فروردین ۱۳۹۲فوق العاده است
جمال
۳۱ فروردین ۱۳۹۲دوسش دارم
یه پسل باهوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲اصلا طراحی فرانسوی ها بر خلاف سادگیش یه حس دوس داشتنی به ادم می ده نمی دونم شاید از بس پژو دیدیم میشه گفت نوستالژِکه
البت زبونم لال لاگونا قابل مقایسه با پرشیا نیس
نکه پرشیا خیلی بهتره !! D:
کیوان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲دوغ بخر گاز بده حالشو ببر
جهانگیر
۱۴ مرداد ۱۳۹۲طراحی خاص رنو رو واقعا میپسندم ! :)