نسل جدید رنو مگان RS حوالی تست در پیست مشهور نوربرگ رینگ دیده شده و احتمالاً تلاش میکرده تا رکورد جدیدی برای یک خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو بر جای بگذارد.
مگان RS جدید برای کسب این عنوان باید سریعتر از زمان ۷ دقیقهای و ۴۳.۸ ثانیهای هوندا سیویک تایپ R جدید حرکت کند. پیش از هوندا نیز فولکسواگن گلف GTI کلاب اسپورت دارنده عنوان سریعترین خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ بوده است.
موفقیت یا عدم موفقیت هاچبک داغ رنو در جهنم سبز یک سؤال خوب بوده اما پیشرانه مگان RS حدود ۴۰ اسب بخار و ۱۰ نیوتون متر کمتوانتر از رقیب ژاپنی است. این محصول فرانسوی از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربویی بهره برده که در خروجی ۲۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۹۰ نیوتون متری داشته و در مدل آلپاین A110 نیز بکار رفته است.
علیرغم قدرت و گشتاور کمتر نسبت به هوندا سیویک تایپ R، مگان RS نیز دارای حقههای خاص خود بوده که از آن جمله میتوان به دو تنظیم مختلف برای شاسی، سیستم تعلیق هوشمند برگرفته از موتوراسپورت، فرمانپذیری هر چهار چرخ و آئرودینامیک جدیدی اشاره کرد که برای عبور بهتر از پیچها طراحی شدهاند.
M
۱۰ آبان ۱۳۹۶نزدیک تایپ R هم نمیتونه بشه ، انگار مدل قبلیش بنده خدا تو عکس آخر رفته تو باقالی ها …
mahdi.mp
۱۰ آبان ۱۳۹۶واقعا ماشین اسپورتیه به دل میشینه..چه ظلمی که به ما جونا ایرانی نمیشه
aston martin
۱۰ آبان ۱۳۹۶ماشین دیفرانسیل جلو رو چرا میارن تو پیست
amirhosein
۱۰ آبان ۱۳۹۶البته این 2 مدل داره یکی تروفی (trophy) که 300 اسب و گشتاور 400 نیوتون متر قدرت داره البته به نظرم همین مدل 280 اسبیش قشنگ میتونه رکورد سوئیک رو بزنه
سیستم تعلیقش هم هیدرولیکی هست و تطبیق پذیر + شاسی دینامیک + دفرانسیل LSD که بهش دفرانسیل لغزش محدود میگن که الان همه ی هات هاچ ها دارن +سیستم چهار چرخ فرمان (4WS)
اصغر
۱۰ آبان ۱۳۹۶چرا نیارن تو پیست
حسین
۱۰ آبان ۱۳۹۶اتفاقا هاچبک دیفرانسیل جلو بدون کوچکترین تغییرات میتونه تایم های خوبی ثبت کنه
ستار
۱۰ آبان ۱۳۹۶این رنو؟؟ساندرو هم رنو؟؟63 تومن میدی ترمز اش کاسه ای.داشبورد ش از پلاستیک کهنه.خجالت میکشی کسی سوار ماشینت شه
چرا اینقد به ما ظلم شد.نسل سوخته ما ییم و بس