رنو به تازگی فیس لیفت دومین نسل کانگو را معرفی کرده؛ خودرویی که به احتمال فراوان آخرین عضو نسل دوم کانگو (که از سال ۲۰۰۸ راهی بازار شده) خواهد بود . . .
این فیس لیفت که قرارست به عنوان مدل ۲۰۱۳ راهی بازار شود، بازبان طراحی محصولات جدید رنو همراه شده که در این میان شاید وجود لوگوی رنو که بصورت عمودی در جلوپنجره قرار گرفته بیشتر از هر چیز دیگری دلیلی بر این موضوع باشد. چراغ های جلو و قاب آینه ها مجدد طراحی شده و داخل کابین هم به گفته رنو فرمان جدید خودرو به همراه کنسول جدیدی که می تواند نوید دهنده استفاده از مواد با کیفیت تر باشند وجود دارد.
رنو کانگو که قرارست در دو مدل با فاصله محوری مختلف عرضه شود، مجهز به پیشرانه ای دیزلی به حجم ۱.۵ لیتر است که قدرت آن از ۷۵ اسب بخار شروع شده و تا ۹۰ و ۱۱۰ اسب بخار هم در مدل های مختلف افزایش می یابد. مصرف ترکیبی کانگو نیز در مدل های ۷۰ و ۹۰ اسبی معادل ۴.۳ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. رنو اعلام کرده که مدل Kangoo Maxi را می تواند بنابه درخواست مشتریان با چیدمان دوصندلی یا پنج صندلی نیز عرضه کند.
اما علاوه برنسخه دیزلی، رنو مدل الکتریکی کانگو ۲۰۱۳ را نیز با نام Kangoo Z.E معرفی کرده؛ همان خودرویی که انتخاب آن توسط پاپ شانزدهم سروصدای زیادی داشت. مهم ترین مشخصه مدل ۲۰۱۳ آن، جابجایی پورت برق ورودی خودرو و انتقال به زیر لوگوی رنو در جلوپنجره است. برای شارژ باطری ها نیز حدود ۶ الی ۹ ساعت زمان لازم است. رنو برای این ون الکتریکی سیستم Voice Function را برای هشدار به عابرین بصورت استاندارد عرضه می کند.
ناشناس
۱۷ بهمن ۱۳۹۱همه طراحی های رنو یه جوریه.
hesan
۱۸ بهمن ۱۳۹۱کار ندارم طراحیه رنو بد یا خوب اما واقعا این گلگیرای برامدش چرته.
رهام
۱۸ بهمن ۱۳۹۱اگه به درب و گلگیر دقت کنید تقریبا همون ال90
ناشناس
۱۷ بهمن ۱۳۹۱همه طراحی های رنو یه جوریه.یه جورایی نامتعارف طراحی میکنه
JINPACHI
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ایران فرغون یاد بگیییییییر.
حميد
۱۷ بهمن ۱۳۹۱این دیگه چه جور آشغالیه؟!!!!!
گند بزنن به این رنو با این ماشیناش،اه اه
تامكت
۱۸ بهمن ۱۳۹۱میگم پاریس پایتخت مد دنیاس
البته اگه رنو بذاره ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
عرفان
۱۸ بهمن ۱۳۹۱این رنو اکثر ماشیناش ناقصه.. از لحاظ طراحی
یه جوریه …
وقتی بش نگا میکنی انگا داره بت (فـــحــــش) میده..
Yashar
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ما به چشم یه ماشینیکه هم بشه باهاش مسافرت رفت هم لایی کشید هم اسپرتش کرد و هم باهاش تفریح کرد… نگاه میکنیم ولی چیزیکه اونجا مهمه ولی اینجا بهش کمتر اهمیت میدن کاربرد تخصصیشه!! اونجا برای هرکاری خودروی مناسب خودش هست با کلی حق انتخاب! ولی اینجا همه دنبال یه ماشین همه کاره هستن!!!
siavash
۱۸ بهمن ۱۳۹۱به عنوان یک ون خیلی هم زیباست از آشغالای چینی (دلیکا و نارون) خیلی بهتره اگر دنبال سواری هستید می تونید لتیتود یا لاگونا رو مورد بحث زیبایی قرار بدبد ولی در کل رنو ماشین نرم و کم مصرف و کم استهلاک از لحاظ ایمنی هم که اکثرا 5 ستارس
Afshin
۱۸ بهمن ۱۳۹۱مثل کانگورو که نشسته داره نشخوار میکنه میمونه
اسمش بهش خیلی میاد
بینام
۱۹ بهمن ۱۳۹۱یاد اسباب بازی زمان بچگی هام افتادم
Mahdi
۱۷ مرداد ۱۳۹۲از دیدگاه من که طراحی صنعتی خوانده ام و به نظر بنده این خودرو دارای فرمی بسیار متناسب، زیبا و معقول است. این خودرو در کلاس خودش طراحی بی نقصی داره. باز هم به نظر من استراتژی رنو در طراحی این خودرو تناسب قابل قبول اجزا و هماهنگی فرمی بدنه در کنار هزینه تمام شده پایین است.
jirjirak
۱۷ خرداد ۱۳۹۳رنو حرف نداره از تمام ماشیناش چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ فنی عالیه