لوکا دِ مئو مدیرعامل رنو از برنامه “Renaulution” این برند در چهاردهم ژانویه رونمایی خواهد کرد و به نظر میرسد فرانسویها به دنبال اتخاذ برخی تصمیمات مهم هستند.
جزئیات چندانی از این برنامه در دست نیست اما برخی خبرگزاریها میگویند برنامه رنو اساساً روی کاهش هزینهها تمرکز دارد. این امر از طریق برخی تصمیمات همچون کاهش تعداد محصولات تحقق خواهد یافت.
فعلاً مشخص نیست کدام محصولات رنو حذف خواهند شد اما گفته میشود دِ مئو به دنبال کاهش حدود ۳۰ درصدی سبد محصولات و سرویسهای رنو است. محصولات کمفروش بیشک جزو اولین خودروهای حذف شده خواهند بود و بنابراین تالیسمان میتواند جزو قربانیان این برنامه باشد چراکه فروشش بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته و سال پیش به ۱۶۴۰۵ دستگاه در اروپا رسیده است. خبرهای پیشین نشان داده بودند احتمال حذف مدلهای اسپیس و سنیک نیز وجود دارد.
جدای از حذف برخی محصولات ظاهراً برنامه تحول رنو به دنبال عدم توسعه تکنولوژیهایی است که بهصورت فوری قابلاستفاده نیستند. این خودروساز فرانسوی همچنین میخواهد استراتژی جهانی واقعبینانهتری اتخاذ کند زیرا دِ مئو اذعان داشته گسترش عملیات جهانی رنو نتایج مورد انتظار را برآورده نساخته است. به همین خاطر احتمال دارد تلاشهای رنو در چین بیشتر به شرکای محلی متکی شود.
خب صحبت از شرکا شد و باید گفت رنو به اتحاد خود با نیسان و میتسوبیشی متعهد است. دِ مئو گفته شکستن این اتحاد باعث خواهد شد هر سه خودروساز به لیگ دسته دوم خودروسازان سقوط کنند. او گفته در حال حاضر پروژههایی جادویی در دست توسعه هستند.
هنوز مشخص نیست این پروژهها مربوط به چه هستند اما انتظار میرود الکتریکی سازی نقش مهمی در آینده رنو داشته باشد. پیشنمایش این مسیر با کانسپت مگان eVision انجام شده و مقامات آلپاین نیز به عرضه محصولات پرفورمنس الکتریکی با همان پلتفرم نیسان آرییا اشاره کردهاند.
محمد
۱۰ دی ۱۳۹۹شورای رقابت تصویب کرده که کار خونه میتونه قیمت خودرو های لوکسو آزاد کنه ساینا هم جزئشونه
?
حق ساینارو خوردن باید با sرقابت میکرد
S
۱۰ دی ۱۳۹۹ماکه ماشین لوکس نداریم قیمت چیو میخوان آزاد کنن
آریا منش
۱۰ دی ۱۳۹۹قیمت جوانی ما رو
mamad-rb26
۱۰ دی ۱۳۹۹از بین تمام ماشین های ساخت رنو
clio v6 رو خیلی دوس دارم
911
۱۰ دی ۱۳۹۹حیف تالیسمان……با اینکه فنی خوبی نداره ولی ظاهرش عالیه….
S
۱۰ دی ۱۳۹۹تالیسمان توی شتاب ماشین خیلی تیزیه
Saeed
۱۰ دی ۱۳۹۹من سالهاس این سایتو چک میکنم و انصافن سایت فوق العاده ایه.سعی میکنم کمتر کامنت بزارم و از اطلاعات بقیه استفاده کنم.طبیعی همهست هر کسی طرفدار یسری کشور و کمپانی باشه.منخودمانتخاب اولم توماشینهای اقتصادی اول ژاپنه بعد کره و تو لوکسا آلمان.اما یه بنده خدایی هست که همه میشناسنش و علاقه داره بیار زیر هر مطلب بر علیه کره ایها بنویسه.اینطفلک انقدر بیکاره که روزانه زیر هر پستی مطلب مینویسه ،جواب میده،لابلای بحثا میپره،پیش بینی ورشکستگی میکنه…..جدیدن هم برای اینکه بگه چیزی تو چنطه داره مشخصه راه میفته تو خیابونا با دقت بیشنری به ماشینا نگاه میکنه و احیانن ازین مکانیک اون مکانیک یه سوالایی میکنه و تو سایتای دیگه میچرخه که بیاد بگه من تجربه داشتن این ماشبنو دارم یا اون ماشین….و به قولی تو اوج مشکل توهمشه چون قبلن کمتر بود این داستانش.و البته پسر مودبی هم هست انصافن.خواستم خواهش کنم از دوستان این بنده خدارو انقد اذیت نکنید .این طفلک مشخصه از فرط بیکاری و تنهایی ،۲۴ ساعته اینجاس و علاقه به دیده شدن داره.پس چون هم مودبه و هم بی ضرر این پسر،گاهی دل به دلش بدید،کامنتاشو لایک کنید،بگید درست میگی،کره ایها به درد نخورن ورشکست میشن،….خوبه تو این شرایط بد دنیا هوای همدیگرو بیشتر داشته باشیم.شاید طفلک تو ذهنش میخواسته یه آدم بزرگ شه تو صنعت خودرو و نشده ،لاقل ما اینجا کمکش کنیم رویاش یکم واقعی شه و شاید یکم کمک کنیمبه کاهش مشکل و توهمش.ممنون
Moein
۱۰ دی ۱۳۹۹باهات خیلی موافقم…
ولی
میشه اسمش رو بگی؟؟؟
NAVID۰۰۹۸
۱۰ دی ۱۳۹۹مشکلی نیست !
اگر توهین کردن ، مسخره کردن ، قضاوت کردن حالتون را جا میاره و شاد میشید ، مَلالی نیست !
این خِصلت مردم ما هست که از آدمهای نمایشی بیشترخوششان میاد تا کسی که روراست و بیپرده عاشق در میان گذاشتن تجربه و احساسش هست .
فقط نمیدونم چرا این شخصِ مخاطب شما این چنین به جنابانِعالی فشار وارد کرده که اینقدر راحت جریانسازی میکنید !
Saeed
۱۰ دی ۱۳۹۹??اوایل فکر میکردم آدممعقولیه.بعد دیدم نه عشق جلب توجه .البته پسر مودبیه انصافن.بالاخره فضای مجازی برای خیلیا جای مناسبیه برای اینکه اونجوری که دوست دارن تو واقعیت باشن و نشدن ،خودشونو عرضه کن.موفق باشی دوست عزیز.
محمد
۱۰ دی ۱۳۹۹همه دنیا رو دیده دانشگاه مدیرت و طراحی خودرو و مکانیک همزمان خونده چندجا هم گفته کار افرینم یه مدت طولانی پراید نود داشت بعد با همت خودش لکسوس و لامبو خریده من نمیدونم با این همه علم و مشغله اینجا صبح تا شب چیکار داره؟
فرشاد
۱۰ دی ۱۳۹۹از تالیسمان یه بی توربوشو میساختن شاید جواب داد
Ahmedreza2002
۱۱ دی ۱۳۹۹اره برا بازار های اسیایی شاید بهتر بود ی انجین اتمسفریک از نیسان قرض میگرفتن
رامتین
۱۰ دی ۱۳۹۹تالیسمان خودروی خوبیه و باید یجوری موفقش کنن، دقیقا مثل پژو 508 که با یک طراحی فوق العاده و هیبریدی کردن، قشنگ فروششو افزایش دادند. محصولات فرانسوی کلا از نظر قیمتی بالا هستند، یعنی همتراز خودروهای آلمانی مثل فولکس و با همون مشخصات فنی. بدیهی است که چهره خودرو نمیتونه برای اروپاییها جلب توجه کنه. اینجا باید فرانسویها با اعمال پرفورمنس بالاتر و با همون قیمت قبل، ارائه کنند تا فروش کنه. دقیقا مثل کیا که مثل اومده اپتمیای کاملا معمولی را با سری3 بی ام و مقایسه میکنه و میگه من با همون قیمت، موتور قویتر و شتاب بهتری ارائه میکنم. حداقل برای عوام این موضوع یکم میتونه اثرگذار باشه.