رنو

رنو کلیو R3T رالی برای همه

رنو رسما فروش نسخه رالی کلیو R3T را برای همگان آغاز کرد. این هاچ بک داغ و آتشین بر اساس کلیو R3 و با افزودن توربوشارژر به آن ساخته می شود و البته جایگزین آن خواهد شد.

Renault Clio R3T
Renault Clio R3T
موتور ۱.۶ لیتری توربوی این خودرو توسعه یافته و اکنون قادر به تولید نیروی ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر می باشد. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته متوالی سکوئنشیال به چرخها منتقل می گردد.
Renault Clio R3T
Renault Clio R3T
یکی از ویژگیهای این خودرو فواصل طولانی تر برای سرویس آن به میزان هر ۴۰۰۰ کیلومتر است که برای یک خودروی مسابقه ای، رقمی مطلوب و یک رکورد محسوب می شود. قسمت جلوی خودرو، تعلیق عقب و کمک فنرهای قابل تنظیم و دو نوع رینگ ۱۵ اینچی برای جاده های خاکی و ۱۷ اینچی برای آسفالت از تغییرات قابل ذکر کلیو R3T می باشند.
Renault Clio R3T
Renault Clio R3T
تا کنون رنو توانسته ۳۸۰ دستگاه از مدل R3 با تنفس طبیعی را به فروش برساند بنابراین در فروش این مدل پر قدرت توربو نیز با مشکلی مواجه نخواهد شد. بسیاری از رانندگان آماتور برای شروع رانندگی حرفه ای می توانند روی این خودرو حساب باز کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. PEUGEOT

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    خیلی قدرت موتور عالی داره همچنین گشتاور خیلی بالایی داره
    هر روز رنو داره پیشرفت می کنه
    آفرین رنو

  2. سیاوش

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    به نظر نمیاد نگین خودرو واردش کنه…

  3. شاهین

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    رنو فقط مگان RS! خودروی فرانسوی که میبینم یاد موتور 1.6 میوفتم! اینم 1.6 هستش! :)

    1. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      آره شاهین خودروهای فرانسوی شده 1600
      اصلا علاقه خاصی به این حجم موتور دارن
      از این موتور بیچاره از 110 اسب بیرون کشیدن تا 280 اسب

      1. شاهین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4696 ديدگاه)

        ولی موتور 1600 پژو 206 که به نظر من خوبه.کم مصرف نسبت به رقبا،صدا و لرزش کمتر و…
        مهمترین رقیبش به نظر من،موتور تندر هستش.

        1. PEUGEOT

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          کاملا درسته شاهین جون

  4. صادق

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    خیلی طراحیِ رنو کلیو رو دوست دارم

    این مدلش هم قدرت خوبی داره

    ضمن اینکه فاصله مسافتی سرویسش نسبت به رقبا هم خیلی خوبه

  5. زیگما

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    وقتی هاچ بک می بینم یاد Claustrophobia یا همون بیماری ترس از جاهای تنگ میوفتم!

    1. PEUGEOT

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      زیگما تنرس بابا دیگه اینقدرم کوچیک نیست

      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        ولی پژو آخه با چه فکری اون فضای پا رو برای سرنشینان عقب 206 در نظر گرفته؟

        1. PEUGEOT

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          زیگما جون دیگه کاریش نمیشه کرد ماشینای هاچ بک اینطورین دیگه

    2. Alpha

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      من برعکسم ! تو جاده های تنگ بیشتر حال میکنم ! این بیماری اسمش چیه ؟ :D

      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        جاده رو کاری ندارم
        ماشین تنگ نباشه :\

  6. Alpha

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    گشتاور بالا بهش تو رالی خیلی کمک میکنه

  7. فرید

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    وقتی اسم رنو کولیو میاد یاد mostwanted سری اول میوفتم یادمه اگه اونو تونینگ میکردی دیگه هیچ ماشینی ب پاش نمیرسید خدای هندلینگ بود

  8. مجتبی

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (217 ديدگاه)

    عکس از داخلش کسی نداره؟
    راستی تک دفه یا دو دفه؟

  9. امید

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    عقبش خوبه ولی جلوپنجرش اصلا با عقبش جور در نمیاد

  10. امین اریامن

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    چند وقت پیشا بود گفتن ک انگار ایران خودرو واسه تولید کلیو با رنو به توافق رسیده مارو بگو چقدر منتظر موندیم اخرشم معلوم نشد چی شد ک هنوزم معلوم نیست…

    1. elring

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (331 ديدگاه)

      سلام بچه ها
      زیاد مرطبت نیست ولی خب……
      در مورد alfaromeo zero اطلاعات می خوام

  11. hero

    ۱۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    کلا محصولات رنو جلوبندی محکمی دارن
    برعکس پژو

  12. 4MATIC

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    خیلی باحاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا