رنو

جانشین رنو کولئوس با نام جدید

گزارش‌های جدید از استفاده از نام «مکستون» به عنوان جانشین آینده رنو کولئوس خبر می‌دهند. بزرگترین شاسی‌بلند با نشان الماس رنو، احتمالاً در طول سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد و نام خود را به مکستون تغییر خواهد داد. این گمانه‌زنی‌ها بیشتر بر اساس عنوان تجاری جدیدی است که اخیراً توسط رنو در سازمان مرجع مالکیت معنوی چین ثبت شده است.

Renault Maxthon rendering
Renault Maxthon rendering
فارغ از نامی که در نهایت برای آن انتخاب می‌شود، این شاسی‌بلند در سری محصولات رنو در رده‌ای بالاتر از «کجار» قرار می‌گیرد و احتمالاً طولی برابر ۴/۷ متر خواهد داشت. گفته می‌شود که این مدل به صورت ۷ سرنشینه ارائه می‌شود و در طراحی آن، از سدان متوسط تالیسمان الهام گرفته شده است. تصاویر ارائه شده از این مدل نیز، چنین چیزی را تأیید می‌کنند.
Renault Maxthon rendering
Renault Maxthon rendering
Renault Maxthon rendering
Renault Maxthon rendering
رنو هنوز کاملاً برای فروش این مدل در اروپا مطمئن نیست، ولی از قبل می‌دانیم که برنامه‌ای برای ارائه یک شاسی‌بلند ۷ سرنشینه به بازار آسیا و استرالیا وجود داشته است. مهندسی این مدل در چین انجام شده و در همین کشور نیز ساخته خواهد شد؛ ضمن اینکه احتمال مونتاژ این مدل توسط «سامسونگ» در کره‌جنوبی نیز وجود دارد. در زمینه پلتفرم داخلی، این مدل بر روی یک نسخه توسعه یافته از پلتفرم مشترک خانوادگی رنو-نیسان سوار می‌شود و عناصر یکسان زیادی با «نیسان ایکس-تریل» خواهد داشت.
Renault Koleos
Renault Koleos

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. فرزاد

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (201 ديدگاه)

    چقدر شبیه کیا اسپورتیج هست مخصوصا عقبش… الان کره از این کارا میکرد همه میگفتن تقلید و کپی و از این حرفها ولی چون این ماشین کره ای نیست هیشکی نمیگه!. البته اونایی که میگن کپی فقط یه چیزی شنیدن و هیمنطوری یه چیزی میگن!…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. تامکت

      ۲۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (187 ديدگاه)

      اخه بدبختا چجوری خودروسازها ماشین بسازن که انقد نگین تقلید تقلید تقلید !!… چراغ عقباشو رو لاستیک بزارن خوبه ؟ جای چرخ ، شنی تانک بزارن خوبه؟
      مهم تو هر برند خودروساز لزوما کیفیت سواری و راحتی و امنیت هستش که هر خودروساز جهانی ی درکی رو از اینا برای خودش تعریف کرده..

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. احسان آرسنالی

      ۲۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      با اینکه طرفدار خودروی کره ای نیستم ولی من که شباهتِ خاصی نمی بینم مخصوصا در قسمت عقب میشه بیشتر توضیح بدی؟

    3. mohammad

      ۲۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (24 ديدگاه)

      به نظر من بیشتر شبیه سایپا 111 مخصوصا عقبش…
      داداش یا شما اسپورتیج ندیدی یا ما رو گیر آوردی

    4. mehran jj

      ۲۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      شاید باورتون نشه ولی به جان خودم شبیه هیچی نیست مخصوصا اسپورتیج

    5. رضا

      ۲۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (52 ديدگاه)

      حداقل میگفتی استیلش شبیه سانتافه اس میشد قبول کرد کجای این شبیه اسپورتیج آخه

    6. ارمان

      ۳۰ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (1306 ديدگاه)

      اقای فرزاد عزیز خود رنو کلیوس که از طراحی جدید اسپورتیج خیلی قدیمی تره اینم فیس لیفته همونه و کاملا معلومه بر مبنای اتاق قبلی بوده , ایراد الکی میگیرید

    7. علیرضا

      ۳۰ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (337 ديدگاه)

      ههههههر جور که حساب کنی هیچ شباهتی به اسپورتیج نداره/چطور اینو میگی؟؟؟؟؟؟

  2. حميد

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    ظاهرش که بهتر از کلیوس هست

  3. امیر.عارف

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    من جزو اون دسته از آدمهایی هستم که داشبورد و دیزاین داخلی ماشین بیشتر برام مهمه تا بیرون آن نمیدونم چرا هیچ وقت ماشینهای فرانسوی نتونستن نظر امثال منو جذب کنند

    1. كوروش

      ۳۰ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (1129 ديدگاه)

      داداش تاحالا ds به گوشت خورده پیشنهاد میدم یه نگاه بکنی مجذوبش می شی

  4. احمد باقری

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    حق با این دوست عزیز هست، ظاهرش خیلی خیلی بهتر از کلیوس هست و در واقع یه تکونی به خودش داده.

  5. امین

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    همیشه دیده شده که کمپانی ها در ادامه روند یک محصول شکست خورده سعی میکنند با تغییر نام در جهت بازگشت وجهه خود تلاش کنند
    این موضوع دقیقا در مورد کولیوس صدق میکند

  6. Mehrbod

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (320 ديدگاه)

    خط و روش طراحی به سبک رنو … تالیسمان ، مگان و اینک کولیوس … بی همتا و چشم نواز است …
    بسیار جالب است که کارخانه پرافتخار و کهن فرانسه سبک طراحی آلمانی را برای ساخته های برتر و گران خود و تلفیق آنرا با Stream Line در ساخته های ارزان خود برگزیده است .
    با جدا شدن از شیوه طراحی ایتالیایی ، آتیه ای خوش برای رنو در پیش است .

  7. ارمان

    ۳۰ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    با اینکه خیلی ظاهر تو اولویت بنده نیست اما طراحی داخلیش رو یکم خسته کننده میبینم

  8. آرش

    ۳۰ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (60 ديدگاه)

    نشان الماس رنو؟
    نشان رنو “لوزی” یا “خشت” هست نه الماس. Diamond علاوه بر الماس این دو تا معنی که نوشتم رو هم می ده که اینجا همون لوزی به شکل نشان نزدیک تره به نظرم.

  9. maha

    ۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    کنسول وسطش شبیه یکی از مدلای ولوو هست.

  10. مهدی

    ۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصلا غیر ممکن این ماشین رو بیارن تو ایران تو کپچرهای ثبت نامی موندن فرانسه بهشون نمیده اینا همش الکیه این همه ازمردم تیر ماه 94 حواله رنو کپچر پول گرفتن ثبت نام کردن الان کسی جواب نمیده ابان اذر دی باید این ماشین میدادن تحریم ها هم که برداشته چی شد هم ش الکیه مردم برن ثبت نام کنن اینا هم با پول مردم …………

  11. مهدی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی ماشین فوق العاده است.رنوبرای شروع رقابت دربازارایران وجلب مشتریان خشت اول رابدرستی گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا