سوپرکار رنو مگان جدید از سوی شرکت بریتانیایی و به عنوان بخشی از همکاری با رانندهی فرانسوی Guerlain Chicherit طراحی و توسعه خواهد یافت.
این خودروی جدید در نهمین راند RX جهانی در Loheac فرانسه رونمایی خواهد شد. تستهای آغازین این خودرو نیز در سال ۲۰۱۸ صورت خواهد پذیرفت.
Chicherit برنامههایی برای رقابت در برخی رویدادهای مشخص سال ۲۰۱۷ را داشته اگرچه که هنوز گفته نشده این رانندهی اسبق مسابقات داکار با کدام خودرو مسابقه خواهد داد.
این رانندهی فرانسوی از سال ۲۰۱۵ تاکنون در ۶ رویداد RX جهانی مسابقه داده و سوپرکار مینی JRM را رانده است.
مینی RX معلق به JRM اساساً توسط Prodrive ساخته شده، تیمی که تجربهی زیادی در مسابقات رالی و پیست دارد.
Prodrive با استفاده از پلتفرم موجود مسابقات رالی جهانی اولین رویداد رالی کراس خود را با این خودرو برنده شد. این خودرو توسط رانندهی انگلیسی Liam Doran رانده میشد.
رئیس شرکت Prodrive آقای دیوید ریچاردز گفته است:
رقابت در مسابقات رالی کراس جهانی فیا هدف طولانیمدت ما بوده است. این سری مسابقات به سرعت در حال رشد بوده و این فرصت را به ما میدهد تا از تجارت مهندسان خود به منظور تولید خودرویی توانا برای قهرمانی سود ببریم. Guerlain قطعاً یک رانندهی بااستعداد بوده و ما به دنبال کار با او و توسعهی خودرویی مسابقهای هستیم که هم او و هم رنو به خودروی یاد شده افتخار کنند.
کار کردن با شرکت Prodrive برای ساخت خودرویی که آرزوی من بوده بسیار خوب است. من میدانم که به خاطر همکاری با شرکتی درست که ما را حمایت میکنند خواهیم توانست خودرویی را تولید کنیم که واقعاً تأثیر زیادی خواهد داشت. من کاملاً به Prodrive برای ساخت بهترین خودرو اعتماد داشته و از آوردن برند و همکارانم به مسابقات قهرمانی در سال ۲۰۱۸ هیجانزده هستم.
ACE
۲۵ بهمن ۱۳۹۵آفرین به رنو
طراحی محصولاتش جهش بزرگی داشته.
sunmartin
۲۵ بهمن ۱۳۹۵چقدر زیباست و چه پرفورمانسی داره بصورت غریب به یقیم آفرین به شرکت پرو درایو که چنین کیتی برای رنو مگان زده مگان خودش بخودی خود زیبا بود الان زیباتر شده و تهاجمی
Mehran
۲۵ بهمن ۱۳۹۵با تشکر از نویسنده
باید بگم این ماشین مستقیماً قلب منو نشونه گرفته همین دیروز تو یه پیج دیگه ذکر خیرش بود
کاش مشخصات فنیش هم اعلام میشد الان یه سرچ زدم تو تاپ گر یه چیزایی نوشته بود باورش برام سخت بود
Under the bonnet is a “bespoke 2.0-litre turbocharged engine”, but Prodrive is fairly quiet (i.e. entirely silent) on the rest of the details. So, we’ll fill them in. The Megane RX will compete in the Supercar WRX class, so (going on current regulations) it’ll weigh about 1,300kg, have about 600bhp and 660lb ft – channelled through a four-wheel-drive setup – and do zero to 60 in less than two seconds. Regulations prevent traction control and most other driver aids, so it’ll be a bit of a lively handler.
یاسین
۲۵ بهمن ۱۳۹۵راسیتش بین رشته های اتومبیل رانی من بیشتر تو کف رالیم تا فرمول 1 قبول دارم فرمول 1 اون انتهای خط مهندسی ماشینه از بحث ایرو دینامیک بگیر تا بحث موتور و گیربکس و حتی لاستیک ها که خودش یه دنیاییه ولی رالی خیلی دوست داشتنیه حالا هر بخشش داکار یا رالی کراس یه حس هیجانی خوبی ازش میگیرم نمیدونم کیا مثل من فکر میکنن ولی این ماشینهای کوچولو و پر قدرتی که واقعا گرد و خاک میکنن و با سرعت دیوانه ای کننده ای از بین درختا و لبه دره ها رد میشن و بعد میبینی از تو یه مه خاک در میان و شوتی میرن تا پیچ بعدی
عشق است رالی