شراکت رنو با نیسان در خودروهای مسابقهای نیز وارد روندی تازه شده است. رنو همواره به تأمین پیشرانههای پرقدرت مسابقات فرمول یک، شهیر بوده است اما در این مورد ترجیح داده تا از پیشرانه معروف نیسان GT-R استفاده کند. رنو RS 01 برای مسابقات استقامت حرفهای رنو اسپرت آماده شده است.
شاسی یک تکه فیبر کربنی از تکنولوژی مسابقات فرمول استفاده میکند. بدین ترتیب وزن نهایی خودرو کمتر از ۱۱۰۰ کیلوگرم میباشد. این خودرو ۲ متر عرض دارد و ارتفاع آن تنها ۱۱۱ سانتیمتر است. یک مجموعه آئرودینامیکی پیچیده، نیروی داون فورس لازم را برای تضمین پایداری خودرو در سرعتهای بالا تأمین مینماید. هواکشهای بزرگ جانبی برای خنک کردن موتور که در قسمت وسط و عقب خودرو درست قبل از محور چرخها قرار گرفته، انجام وظیفه میکنند. یک گیربکس هفت سرعته ترتیبی هم وظیفه انتقال نیرو به چرخهای عقب را بر عهده دارد.
پیشرانه شش سیلندر V شکل ۳.۸ لیتری نیسمو با کمک توربو شارژر دوقلو قادر به تولید نیروی ۴۹۳ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر است. موتور مشابه در نیسان GT-R میتواند ۵۴۲ اسب بخار و ۶۳۰ نیوتن متر خروجی تولید کند. همچنین یک سیستم روغنکاری موتور جدید باعث خواهد شد تا عملکرد آن در مسیرهای طولانی مدور، کاهش نیابد. شتاب صفر تا صد و نهایت سرعت این خودرو هنوز اعلام نشده اما سرعت نهایی آن بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
ترمزهای سرامیک کربنی با شش پیستون کالیپر، دیفرانسیل با لغزش محدود، چراغهای روزتاب LED، دیفیوزر بزرگ و اسپویلر عقب، خروجی اگزوز دوتایی، سیستم تعلیق استخوان جناقی در جلو و عقب، لاستیکهای مسابقهای میشلن، گاردها و لولهکشی ایمنی داخل اتاق، فرمان تاشو و صندلی مسابقهای سطلی شکل همراه با کمربندهای ۶ اتصالی، دیگر ویژگیهای این خودرو را رقم میزنند. به گفته رنو، عملکرد کوپه مسابقهای RS 01 بین مدلهای مسابقات GT3 و مسابقات DTM قرار میگیرد. این خودرو ۲۸۲ هزار یورو قیمت خواهد داشت.
دوست عزیز اصلا این جوری نیست بد نیست نگاهی به آمار فرمول یک در سال های گذشته و ساخت موتور های قدرتمند رنو برای دیگر کمپانی ها بندازی یا آمار رالی جهانی WRC
ضعیف نیست. کلیو (رقیب فورد فیستا) و مگان جدید (رقیب فورد فوکوس) تو کلاس خودشون نسبت خیلی خوبی از قیمت و امکانات رو ارائه میدن و جزو بهترین ها هستن. البته تو کشور ما که محصولات بیش از حد ارزون شده داچیا به اسم رنو به فروش میره نباید نام و نشانی برای رنو قائل بود. فراموش نکنیم که رنو خودروهای فرمول ۱ میسازه و بعضی از مدل های مرسدس (مثل کلاس آ) از موتورهای رنو استفاده میکنن.
بعضی جاها شبیه بودن خوبه مثل همین ماشین رنو!!!!!! شرکت هایی مثل آئودی و فراری و لامبو و مکلارن و پورشه صاحب سبک طراحی هستن!!! به همین دلیل اجتناب از شبیه نشدن ماشین های جدید به اون ها یجورایی غیر ممکنه!!!!!!! الان چراغ عقبش یجورایی شبیه 911 هستش و یجورایی عقبش شبیه ماشین های فولوکس شده!!!!!!! بازم تکرار می کنم این ماشین خیلی زیبا شده و من دوستش دارم و سعی ندارم اون رو تخریب کنم!!!!!!
درود احمد من 95 درصد احتمال می دم که برای ارزون شدن موتور GTR رو برای خودش قرار داره!!!!! در ضمن تو متن گفته شد که نیسان-رنو!یعنی یه جورایی شراکتی کار کردند!!!! احتمال دیگه اش اینه که یجور تبلیغ برای موتور GTR می شه!!!!!! دوستان کسی از قوانین این مسابقات خبر داره؟؟؟؟؟ به نظرم یه محدودیت هایی تو قدرت موتور در این مسابقات هست!!!!!!!
درود این جوری که معلومه دوستان اعتقاد دارن شرکت رنو شرکت ضعیفیه اما این جوری نیست شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکسواگن و پژو سیتروئن بهعنوان سومین خودروساز اروپا شناختهشد. ین شرکت هماکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکتهای خودروسازی جهان قرار دارد. این شرکت سهام دار شرکت های زیادی است از بزرگان می توان نیسان با سهام 43 درصدی نام برد . شرکت رنو فعالیت گستردهای نیز در مسابقات اتومبیلرانی و موتوراسپرت داشته و تیم فرمول یک رنو در طول سالهای گذشته، یکی از موفقترین تیمهای فرمول یک بودهاست
با قلب گودزیلا چی شده امیدوارم تو پیست خودشو نشون بده. بعد این موتور رو خوده gtr نیسمو قبلا گفته شده بود 570 اسب تولید میکنه که اینجا نوشته 542 شتابش رو جی تی ار 2 ثانیه اس موتور نیسان محشره تیونرهای مثل آلفا و ams بالای 1500 اسب از این موتور بیرون کشیدن فقط 3.8 لیتر حجم داره و شش سیلندر!!
قیافش مدرن و جالبه. از فرانسوی ها بعید بود. طرحای فرانسوی خیلی عجیبن فقط باید فرانسوی باشی تا درکشون کنی. اما الان رنو داره سعی میکنه تا طراحی های جهان پسند تری انجام بده گرچه بازم از نظر من یه کم عجیب هستن. راستی دوستان تا حالا کسی در آمریکا پژو دیده؟
منظورت از طراحی ب ام و تو پست قبلی چیه من نمیدونم عشقت پس به بنز کجاست.میلاد میخوام بهت یه چیزی بگم ولی ناراحت نشو.به نظرم هر چه قدر که ادم از ماشین اطلاعات داشته باشه ولی اون ماشین رو تا از نزدیک نبینه و تستش نکنه بی فایدست. من شماره جدید مجله ماشین رو خریدم که تو صفحه 86 اش نویسنده باز به طراحی مرسدس ایراد گرفت که باعث عصبانیت شدید من و جویا شدن این مقاله با تماس به دفتر مجله شدم.مخصوصا اس کوپه جدید رو به شدت زیر سوال برده بود که به نظرم اصالت اس کوپه درست مشابه مرسدس های slc کوپه های قدیمیه شایدم بیشتر. من با خواندن اینجور مقالات و مزخرفات که طراحیه یک مدل رو زیر سوال ببرن دقیقا پارسال بود که باعث کم علاقه شدن من نسبت به مرسدس شد مخصوصا c 2012 ولی وقتی باهاش رانندگی کردم و ماشین رو از نزدیک دیدم واقعا ماشین های دیگه به چشمم نیومد.ماشین های مرسدس رو هم فقط گوردون وگنر طراحی نمیکنه بلکه بنز استدیو های طراحی ای ای در سراسر کشور های پیشرفته داره و داخل ماشین هم توسط استدیوای ایتالیایی انجام میشه که واقعا از ب ام و بهتره هیچکس هم نمیتونه منکر این قضیه بشه.حالا میخواید ایراد بگیرید بگیرید…
منظورت از طراحی ب ام و چیه من نمیدونم عشقت پس به بنز کجاست.میلاد میخوام بهت یه چیزی بگم ولی ناراحت نشو.به نظرم هر چه قدر که ادم از ماشین اطلاعات داشته باشه ولی اون ماشین رو تا از نزدیک نبینه و تستش نکنه بی فایدست. من شماره جدید مجله ماشین رو خریدم که تو صفحه 86 اش نویسنده باز به طراحی مرسدس ایراد گرفت که باعث عصبانیت شدید من و جویا شدن این مقاله با تماس به دفتر مجله شدم.مخصوصا اس کوپه جدید رو به شدت زیر سوال برده بود که به نظرم اصالت اس کوپه درست مشابه مرسدس های slc کوپه های قدیمیه شایدم بیشتر. من با خواندن اینجور مقالات و مزخرفات که طراحیه یک مدل رو زیر سوال ببرن دقیقا پارسال بود که باعث کم علاقه شدن من نسبت به مرسدس شد مخصوصا c 2012 ولی وقتی باهاش رانندگی کردم و ماشین رو از نزدیک دیدم واقعا ماشین های دیگه به چشمم نیومد.ماشین های مرسدس رو هم فقط گوردون وگنر طراحی نمیکنه بلکه بنز استدیو های طراحی ای ای در سراسر کشور های پیشرفته داره و داخل ماشین هم توسط استدیوای ایتالیایی انجام میشه که واقعا از ب ام و بهتره هیچکس هم نمیتونه منکر این قضیه بشه.حالا میخواید ایراد بگیرید بگیرید…
لوگوش که واقعا مزخرفه.مثل آدم 10 ساله ای میمونه که قلب یه مرد 40 ساله رو بهش پیوند زدی…رنو دارای مزخرفترین طراحی های داخلی کافیه فقط به داخل L90 نگاه کنید.
کیفتش رو هم حساب کن!!!!! وزن سبکش رو هم حساب کن!!!!! شتاب بالا اش رو هم حساب کن!!! کیفیت موتورش رو هم نگاه کن!!!! شاید در بین خودروهای ایرانی زیر 50 میلیون تنها ماشینی هست که ایرانی ها توش کم دستکاری کردن!!!!!!
عزیزم ال90ماله کارخونه ی داچیای رومانیه که سهامش رو رنو خریده و برای فروش درایران به علت این که معروف نبوده و مردم تشویق بشن بخرن از لوگوی رنو استفاده شده اما هم اکنون ماشیناشو با لوگوی خودش تو دنیا عرضه میکنه ال90 براساس یک ماشین کاربردی ارزان و بادوام برای قشر متوسط به پایین طراحی شده و صددرصد هم موفق بوده . طراحی داخلی رنو مزخرف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟محض اطلاع من یه مگان دارم که همه میدونن طراحیش ماله 2003میباشد ولی واقعا کاربردی و زیباست حالا طراحی داخلی مدل های 2014رنو رو نمیدونم و ندیدم خواهشا همین جوری الکی نظر ندیم
آخه لوزی هم شد لوگو یکم از بنز و لامبو و فراری و استون و پورش و… لوگو داشتن رو یاد بگیره. من که به شخصه لوگو ماشین برام مهمه…و ارزش برندش.حتما بنز 1 سیلندر رو از رنو 100 سیلندر بیشتر دوس دارم.
سلام.شما فقط تندر رو در نظر بگیرین.با اینکه بعضی ها از قیافش خوششون نمییاد و با اینکه اصلیت دو تابعیتی داره ولی سالار…………..پرچم تندر بالا……………………………………….فقط رنو…البته بعد از برخی بزرگان…..
واقعا خیلی جلوی خودمو نگه داشتم که چیزی نگم ! البته چیزیم میگفتم نظرمو نمیذاشتن ! برادر من وقتی اطلاعات نداری واسه چی نظر میدی ؟؟؟؟ مجبوری مگه !!!! رنو در سال 1989 تاسیس شد در سال 1905 لوگویی طراحی شد که رو محصولاتشون میذاشتن ولی جالب نبود . در سال 1925 این لوگو طراحی شد که اوایل تو پر بود و بعدا کمی تغییرات توش ایجاد کردن و به نشانه الماسه !!! به نظرم یکی از بهتریناس بر عکس این همه لوگوی دایره و بیضی ! هیچ جا لوزی نیس ! مثل شورلت ! شبیش نیس اصن ! دفعه بعد لطفا ۲ دیقه سرچ کن بعد بیا واسه نظر !
e36
۶ شهریور ۱۳۹۳اصلا به رنو نمیاد این گنده بازیا !!…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳درود .
چرا بهش نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟
شما از مدل های موتور عقب و مسابقه ایی رنو و افتخار افرینیهاش خبر داری ؟؟؟؟؟
Hooman
۶ شهریور ۱۳۹۳اوکیه
Ahmad..F12
۶ شهریور ۱۳۹۳از بچه ها تقاضا دارم قبل از اینکه از صحت حرفشون با مطمئن نشدن از نوشتن جملهشون خودداری کنن
رنو به هیچ عنوان شرکت ضعیفی نبوده و نیست
mehran911
۷ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز اصلا این جوری نیست بد نیست نگاهی به آمار فرمول یک در سال های گذشته و ساخت موتور های قدرتمند رنو برای دیگر کمپانی ها بندازی یا آمار رالی جهانی WRC
kayvan
۶ شهریور ۱۳۹۳قشنگه
ارتفاعش تو حلقم
ali-gtr
۶ شهریور ۱۳۹۳قیافش قشنگه
یاسین
۶ شهریور ۱۳۹۳هر چی که توش یه نشونی از جی تی ار باشه عالیه
حسین احمدی
۶ شهریور ۱۳۹۳نمیدونم چرا رنو با این دانشی وتکنولوژی و پشتوانه ای که داره چرا تو دنیای خودرو سازی اینقدر ضعیفه
فرامرز
۶ شهریور ۱۳۹۳ضعیف نیست. کلیو (رقیب فورد فیستا) و مگان جدید (رقیب فورد فوکوس) تو کلاس خودشون نسبت خیلی خوبی از قیمت و امکانات رو ارائه میدن و جزو بهترین ها هستن. البته تو کشور ما که محصولات بیش از حد ارزون شده داچیا به اسم رنو به فروش میره نباید نام و نشانی برای رنو قائل بود. فراموش نکنیم که رنو خودروهای فرمول ۱ میسازه و بعضی از مدل های مرسدس (مثل کلاس آ) از موتورهای رنو استفاده میکنن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳درود .
البته مرسدس بنز کلاس A نه . مدل اسمارت .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳درود .
هر خودروسازی یک جاهایی ضعف داره . اما میخوام بدونم رنو کجاهاش اینقدر
ضعیفه ؟؟؟ رنو ترافیک یکی از پرفروش ترین و بهترین خودروهای کار در
دنیاست .
ali
۶ شهریور ۱۳۹۳این خیلی خوبه / یخورده میتونه شبیه رنو alpine باشه/ ولی قیافش خشن تر و پخته تره.با این وجود من هنوز الپاین رو بیشتر دوست دارم :)
MoahmmadTSR
۶ شهریور ۱۳۹۳الپاین ابیه خوشگل تره….
آترون- فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
۶ شهریور ۱۳۹۳از الپاین کامل تر و پخته تره…طراحیشم فوق العاده خشن و عضلانی تر از الپاین در کل من که ازش خوشم اومده
امیدبرتر
۶ شهریور ۱۳۹۳“نیروی داون فورس”
بازم که کلمه انگلیسی به کار بردید!
:-D
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳شما اگه ناراحتی مطلب بنویس و بفرست به پدال و در اون از کلمات فارسی استفاده کن!!!!!
Ahmad..F12
۶ شهریور ۱۳۹۳واقعاً زیباست
یکم حس P1 رو بهم القا میکنه ژستش
فکر میکنم از آلپاین موفق تر باشه
ولی کاش از انجین رنو استفاده میکرد
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳اگر دقت کنید از نمای کنار خیلی شبیه Audi R8 هستش!!!!!
Ahmad..F12
۶ شهریور ۱۳۹۳درسته محمدحسین جان
هم R8و هم P1 رو القا میکنه
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳بعضی جاها شبیه بودن خوبه مثل همین ماشین رنو!!!!!!
شرکت هایی مثل آئودی و فراری و لامبو و مکلارن و پورشه صاحب سبک طراحی هستن!!!
به همین دلیل اجتناب از شبیه نشدن ماشین های جدید به اون ها یجورایی غیر ممکنه!!!!!!!
الان چراغ عقبش یجورایی شبیه 911 هستش و یجورایی عقبش شبیه ماشین های فولوکس شده!!!!!!!
بازم تکرار می کنم این ماشین خیلی زیبا شده و من دوستش دارم و سعی ندارم اون رو تخریب کنم!!!!!!
Ahmad..F12
۶ شهریور ۱۳۹۳بر منکرش لعنت
انصافا زیباست
فقط میگم، کاش انجینش هم ماله خود رنو بود
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳درود
احمد من 95 درصد احتمال می دم که برای ارزون شدن موتور GTR رو برای خودش قرار داره!!!!!
در ضمن تو متن گفته شد که نیسان-رنو!یعنی یه جورایی شراکتی کار کردند!!!!
احتمال دیگه اش اینه که یجور تبلیغ برای موتور GTR می شه!!!!!!
دوستان کسی از قوانین این مسابقات خبر داره؟؟؟؟؟
به نظرم یه محدودیت هایی تو قدرت موتور در این مسابقات هست!!!!!!!
Ahmad..F12
۷ شهریور ۱۳۹۳بله فرمایشت متین
بعید نیست اینم محمدحسین
دانشجو مملکت
۶ شهریور ۱۳۹۳درود
این جوری که معلومه دوستان اعتقاد دارن شرکت رنو شرکت ضعیفیه اما این جوری نیست شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکسواگن و پژو سیتروئن بهعنوان سومین خودروساز اروپا شناختهشد.
ین شرکت هماکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکتهای خودروسازی جهان قرار دارد. این شرکت سهام دار شرکت های زیادی است از بزرگان می توان نیسان با سهام 43 درصدی نام برد .
شرکت رنو فعالیت گستردهای نیز در مسابقات اتومبیلرانی و موتوراسپرت داشته و تیم فرمول یک رنو در طول سالهای گذشته، یکی از موفقترین تیمهای فرمول یک بودهاست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳درود . قربون دهنت .
Farzin
۶ شهریور ۱۳۹۳حرف نداره!!!
ماه!!!!!!!!!
datsun
۶ شهریور ۱۳۹۳با قلب گودزیلا چی شده امیدوارم تو پیست خودشو نشون بده. بعد این موتور رو خوده gtr نیسمو قبلا گفته شده بود 570 اسب تولید میکنه که اینجا نوشته 542 شتابش رو جی تی ار 2 ثانیه اس موتور نیسان محشره تیونرهای مثل آلفا و ams بالای 1500 اسب از این موتور بیرون کشیدن فقط 3.8 لیتر حجم داره و شش سیلندر!!
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳نیسمو قدرتش 600 اسب بخار هستش!!!!!!
بعدش یکی از علت هایی که خیلی ها رو به موتور نیسان می آورند موتور ارزان قیمتش هست!!!!!!
رامتین
۶ شهریور ۱۳۹۳بسیار عالی. رنو در رالی همواره موفق بوده، مدل rs هم یکی از بینظیرترین مدلها در هاچبک بوده.
احمدرضا
۶ شهریور ۱۳۹۳قشنگ و پر قدرت
hadi
۶ شهریور ۱۳۹۳قیافش مدرن و جالبه. از فرانسوی ها بعید بود. طرحای فرانسوی خیلی عجیبن فقط باید فرانسوی باشی تا درکشون کنی. اما الان رنو داره سعی میکنه تا طراحی های جهان پسند تری انجام بده گرچه بازم از نظر من یه کم عجیب هستن. راستی دوستان تا حالا کسی در آمریکا پژو دیده؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳درود .
رنو شرکت خیلی خوبیه . من بیشتر از پژو قبولش دارم .
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳درود
میلاد خوشحالم که بیشتر به سایت سر می زنی!
گرفتاری و شلوغ بودن سرت رو به فال نیک می گیرم!!!!!!
ارادت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳درود .
ممنون مملی . شما همیشه به من لطف داشتی . امروز یک روز
استثنایی بوده که من سرم خلوته .
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳درود
امیدوارم در کار و کاسبی اینقدر سرت شلوغ باشه که وقت سر خاروندن نداشته باشی!!!!!!
از جنبه ی مثبتش گفتم!!!!!!
حمید
۶ شهریور ۱۳۹۳منظورت از طراحی ب ام و تو پست قبلی چیه من نمیدونم عشقت پس به بنز کجاست.میلاد میخوام بهت یه چیزی بگم ولی ناراحت نشو.به نظرم هر چه قدر که ادم از ماشین اطلاعات داشته باشه ولی اون ماشین رو تا از نزدیک نبینه و تستش نکنه بی فایدست. من شماره جدید مجله ماشین رو خریدم که تو صفحه 86 اش نویسنده باز به طراحی مرسدس ایراد گرفت که باعث عصبانیت شدید من و جویا شدن این مقاله با تماس به دفتر مجله شدم.مخصوصا اس کوپه جدید رو به شدت زیر سوال برده بود که به نظرم اصالت اس کوپه درست مشابه مرسدس های slc کوپه های قدیمیه شایدم بیشتر. من با خواندن اینجور مقالات و مزخرفات که طراحیه یک مدل رو زیر سوال ببرن دقیقا پارسال بود که باعث کم علاقه شدن من نسبت به مرسدس شد مخصوصا c 2012 ولی وقتی باهاش رانندگی کردم و ماشین رو از نزدیک دیدم واقعا ماشین های دیگه به چشمم نیومد.ماشین های مرسدس رو هم فقط گوردون وگنر طراحی نمیکنه بلکه بنز استدیو های طراحی ای ای در سراسر کشور های پیشرفته داره و داخل ماشین هم توسط استدیوای ایتالیایی انجام میشه که واقعا از ب ام و بهتره هیچکس هم نمیتونه منکر این قضیه بشه.حالا میخواید ایراد بگیرید بگیرید…
حمید
۶ شهریور ۱۳۹۳منظورت از طراحی ب ام و چیه من نمیدونم عشقت پس به بنز کجاست.میلاد میخوام بهت یه چیزی بگم ولی ناراحت نشو.به نظرم هر چه قدر که ادم از ماشین اطلاعات داشته باشه ولی اون ماشین رو تا از نزدیک نبینه و تستش نکنه بی فایدست. من شماره جدید مجله ماشین رو خریدم که تو صفحه 86 اش نویسنده باز به طراحی مرسدس ایراد گرفت که باعث عصبانیت شدید من و جویا شدن این مقاله با تماس به دفتر مجله شدم.مخصوصا اس کوپه جدید رو به شدت زیر سوال برده بود که به نظرم اصالت اس کوپه درست مشابه مرسدس های slc کوپه های قدیمیه شایدم بیشتر. من با خواندن اینجور مقالات و مزخرفات که طراحیه یک مدل رو زیر سوال ببرن دقیقا پارسال بود که باعث کم علاقه شدن من نسبت به مرسدس شد مخصوصا c 2012 ولی وقتی باهاش رانندگی کردم و ماشین رو از نزدیک دیدم واقعا ماشین های دیگه به چشمم نیومد.ماشین های مرسدس رو هم فقط گوردون وگنر طراحی نمیکنه بلکه بنز استدیو های طراحی ای ای در سراسر کشور های پیشرفته داره و داخل ماشین هم توسط استدیوای ایتالیایی انجام میشه که واقعا از ب ام و بهتره هیچکس هم نمیتونه منکر این قضیه بشه.حالا میخواید ایراد بگیرید بگیرید…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳دروووود . حمییییییید یواش تر . کجا میری برا خودت ؟؟؟؟
اولا باید به شما عرض کنم که اگر در مطلبی از مجله ماشین نوشته شده باشه ،
توسط مجله ماشین این مصاحبه انجام شده باشه یا توسط مجله ماشین این تست
انجام شده ، حق با شماست . اما اگر دقت کافی رو داشته باشید ، میبینید که
این مطلب ترجمه شده است . پس یعنی مجله ماشین هیچ دخل و تصرفی در متن
نداشته . اما در اون مطلب با سند و مدرک از طراحیه مرسدس بنز ایراد
گرفته شده . ان هم توسط اساتید و سر طراح هالی قبلیه بنز .
شما هنوز نمیتونی نمونه ی مرسدس بنز E کلاس مدل 2009 رو پیدا کنی که
جزو عامه پسند ترین مدل های دنیا باشه . یک ماشین کاملا بی نقص .
در ضمن در اون مطلب به تمامیه مدلها انتقاد وارد نشده ، بلکه به بعضی
مدل ها . من عاشق سینه چاک مرسدس بنز بودم . هستم . خواهم بود .
اما این دلیل نمیشه که چشمم رو روی نازیبایی ها و حقایق ببندم .
من عاشق ایران هم هستم . اما از شرایط کنونیه ایران خوشم نمیاد ، پس این
دلیل میشه که من الکی عاشق ایرانم ؟؟؟؟؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ شهریور ۱۳۹۳در ضمن شما که میگی تمام طراحی ها توسط خود واگنر نیست ،
پس معلومه که معنیه سر طراح رو نمیدونی .
اون سر طراح است که خط مشی را به دیگر طراح ها گوشزد میکند و
از انها مطابق با حرفهایی که گفته ، ازشون خروجی میخواد . در
اخر هم نظر اخر رو گوردون واگنر میده .
حالا میرسیم به مطلب ب ام و .
وقتی شما از طراحیه ب ام و ایراد میگیری ، که البته تا حدودی
هم حق داری ، نباید از بچه ها انتظار داشته باشی که از
طراحیه تویوتا ایراد بگیرند . من جواب شمارو به خود شما بر
گردوندم . شما هم به جای ایراد گیری از ب ام و به عملکردش
نگاه کن . این جواب خودت در پست کمری به انتقادهاشون است .
در ضمن ایراد گرفتن الکی از مجله ماشین خیلی کار اشتباهیه .
این مساله طراحیه بنز حرف مجله ماشین نیست . جرف طراح های قبلی
خود مرسدس بنز و کارشناسان دنیاست .
موفق باشی
توفیقی
۶ شهریور ۱۳۹۳لوگوش که واقعا مزخرفه.مثل آدم 10 ساله ای میمونه که قلب یه مرد 40 ساله رو بهش پیوند زدی…رنو دارای مزخرفترین طراحی های داخلی کافیه فقط به داخل L90 نگاه کنید.
Carbonado Aventador
۶ شهریور ۱۳۹۳کیفتش رو هم حساب کن!!!!!
وزن سبکش رو هم حساب کن!!!!!
شتاب بالا اش رو هم حساب کن!!!
کیفیت موتورش رو هم نگاه کن!!!!
شاید در بین خودروهای ایرانی زیر 50 میلیون تنها ماشینی هست که ایرانی ها توش کم دستکاری کردن!!!!!!
مجتبی(ساروی)
۷ شهریور ۱۳۹۳عزیزم ال90ماله کارخونه ی داچیای رومانیه که سهامش رو رنو خریده و برای فروش درایران به علت این که معروف نبوده و مردم تشویق بشن بخرن از لوگوی رنو استفاده شده اما هم اکنون ماشیناشو با لوگوی خودش تو دنیا عرضه میکنه ال90 براساس یک ماشین کاربردی ارزان و بادوام برای قشر متوسط به پایین طراحی شده و صددرصد هم موفق بوده .
طراحی داخلی رنو مزخرف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟محض اطلاع من یه مگان دارم که همه میدونن طراحیش ماله 2003میباشد ولی واقعا کاربردی و زیباست حالا طراحی داخلی مدل های 2014رنو رو نمیدونم و ندیدم خواهشا همین جوری الکی نظر ندیم
توفیقی
۶ شهریور ۱۳۹۳آخه لوزی هم شد لوگو یکم از بنز و لامبو و فراری و استون و پورش و… لوگو داشتن رو یاد بگیره.
من که به شخصه لوگو ماشین برام مهمه…و ارزش برندش.حتما بنز 1 سیلندر رو از رنو 100 سیلندر بیشتر دوس دارم.
امید
۶ شهریور ۱۳۹۳جلوش منو یاد r8 میندازه نمای کناریشم همینطور در کل خیلی قشنگه ولی قیمتش اصلا جالب نیست با این پول البته نصفش r8 اسپایدرو میخره اونی که پولشو داره
Reza
۷ شهریور ۱۳۹۳به این میگن ماشین مسابقه ای!!!!!!!!!!راستی ببخشید این سوال رو ازتون میکنم.منظورتون از اینکه رنوRS 01 با قلب نیسان GT-R یعنی چی؟ منظورتون رو نمی فهمم.
datsun
۷ شهریور ۱۳۹۳یعنی با موتور gtr
Reza
۷ شهریور ۱۳۹۳ممنون داتسون جان به خاطر کمکت.خیلی خیلی ممنونم حالا فهمیدم یعنی چی.
بنده خدا
۹ شهریور ۱۳۹۳سلام.شما فقط تندر رو در نظر بگیرین.با اینکه بعضی ها از قیافش خوششون نمییاد و با اینکه اصلیت دو تابعیتی داره ولی سالار…………..پرچم تندر بالا……………………………………….فقط رنو…البته بعد از برخی بزرگان…..
REZA
۱۱ شهریور ۱۳۹۳واقعا خیلی جلوی خودمو نگه داشتم که چیزی نگم ! البته چیزیم میگفتم نظرمو نمیذاشتن ! برادر من وقتی اطلاعات نداری واسه چی نظر میدی ؟؟؟؟ مجبوری مگه !!!! رنو در سال 1989 تاسیس شد در سال 1905 لوگویی طراحی شد که رو محصولاتشون میذاشتن ولی جالب نبود . در سال 1925 این لوگو طراحی شد که اوایل تو پر بود و بعدا کمی تغییرات توش ایجاد کردن و به نشانه الماسه !!! به نظرم یکی از بهتریناس بر عکس این همه لوگوی دایره و بیضی ! هیچ جا لوزی نیس ! مثل شورلت ! شبیش نیس اصن ! دفعه بعد لطفا ۲ دیقه سرچ کن بعد بیا واسه نظر !
4MATIC
۲۷ بهمن ۱۳۹۳رقیباش می خورنش
Persian gtr nismo
۱۷ مهر ۱۴۰۰اصل مطلب اینه که موتور جی تی آر داره