نگین خودرو، نماینده رسمی کمپانی رنو فرانسه در ایران، روز چهارم دیماه شمارش معکوس رونمایی از نسل جدید کولئوس (Koleos) را آغاز کرد.
جمشید حسینی، مدیرعامل این شرکت در جریان کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود اظهار داشت مدل ۲۰۱۷ کولئوس روز ۲۶ بهمن سال جاری رونمایی خواهد شد.
پردهبرداری از محصول تازه نگین خودرو در نمایشگاه تهران برگزار شده و پس از آن با محدوده قیمت ۲۰۰ میلیون تومان در سبد فروش این شرکت قرار میگیرد.
با توجه به نحوه واردات و فروش مدل تلیسمان، احتمال دارد کولئوس جدید نیز در نسخه فول و با تمامی امکانات وارد کشور شود.
این خودرو مجهز به پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۷۰ اسب بخاری و ۲۳۳ نیوتونمتری است که خروجی خود را از طریق نوعی جعبهدنده CVT موسوم به X-Tronic به چرخهای جلو یا هر چهار چرخ میرساند تا شتاب اولیه طی کمتر از ۹.۸ ثانیه ثبت گردد.
رنو کولئوس ۲۰۱۷ پس از ورود به بازار خودروی ایران، با میتسوبیشی اوتلندر، تویوتا راو۴، کیا سورنتو، هیوندای سانتافه و احتمالاً نیسان ایکس-ترِیل (X-Trail) به رقابت خواهد پرداخت.
madjid911 gt2
۶ دی ۱۳۹۵رنو خوب جای پا در ایران باز کرده.
واقعا خودروساز خوب و با کیفیتی هست
اما به نظر من ، برای کسی که یک ماشین قوی و خاطر جمع و با کیفیت میخواد ، تویوتا Rav4 (اگر قیمت ها برابر باشن) انتخاب خیلی بهتری هست.
AK_007
۶ دی ۱۳۹۵راو ۴ شاید از لحاظ قیمتی رقیب باشه
ولی در اصل ی سگمنت پایین تر رقیب توسان و اسپرتیج و ایناست
madjid911 gt2
۶ دی ۱۳۹۵نه دوست عزیز
نیسان X trail
تویوتا رو فور
کیا اسپورتیج
رنو کولئوس
هیوندای توسان
همه compact هستند.
کولئوس از نظر هیکل چاق تر از رنو داستر و کیا اسپورتیج هست،اما از نظر سگمنت بندی ، جزو سگمنت J و اس یو وی های کامپکت طبقه بندی میشه
رنو کپچر هم ساب کامپکته
محصول میدسایز رنو ،Kajar هست.
reza
۶ دی ۱۳۹۵دوست عزیز اونی که تو میگی مال نسل قبلش بود .این نسلش کلن عوض شده .پس لطفن بزار ماشین بیاد هر موقع از نزدیک دیدی بعد بیا کارشناسی کن.
رضا
۶ دی ۱۳۹۵دوست عزیز. این حرف شما راجه به کولیوس نسل قدیم درسته .این نسل کلن با نسل قبل فرق داره .از لحاظ ابعاد کلن بزرگتر شده و یه سایز بزرگتر شده. میتونید برید ابعاد این نسل جدید رو ببینیدکه از لحاظ سایز هیچ فرقی با سانتافه نداااره
نوید جهرمی
۷ دی ۱۳۹۵الان کولئوس یه رده اومده بالاتر. قاجار(کجار) کامپکتشونه. کولئوس میدسایز.
سامان اذری
۶ دی ۱۳۹۵قیمت 200 تومنی که اعلام کردند قبل گرون شدن دلار بود یا بعدش ؟؟
دلار 4080 تومن خدا بدادمون برسه
عید امسال هم قراره همه چی گرون بشه
كاپيتاليسم
۶ دی ۱۳۹۵قبل از دلار ۴۱۰۰ اعلام کردن بالای ۲۰۰ الان احتمالا زیر۲۴۰ نمیدن
من با رنو مشکل ندارم اما این شیوه کار نگین خودرو که به کارمنداش دستور داده تا توی تمام سایتها لشکر کشی مجازی کنند و به افرادی که ضد نگین خودرو حرف بزنن دیسلاک بدن و با اکانت های جعلی به تعریف مطلق از رنو بپردازن مشکل دارم و این نشان از سطح پایین این شرکت واردات خودرو داره
سیاوش
۷ دی ۱۳۹۵چه ربطی داره این حرف شما حالا چون خودتون یه ماشین چینی دارین با دیدن این خودرو ها و قیمتاشون بهتون برمیخوره خوب چرا دیگرون متهم می کنین خیلی ها هستن که از خودرو ی رنو خودشون بسیار راضی اند نسبت به قیمت چه ربطی داره شما متهم کنی مامور نگین خودرو اند
كاپيتاليسم
۷ دی ۱۳۹۵بنده رنو ال نود ( داچیا لوگان) دارم و نسبتا از خودرو خودم راضی هستم (عملا به علت انحصار شرکت های فرانسوی انتخاب بهتری در این محدوده نداشت ، خدارو شکر توانایی خرید بهترش رو هم دارم اما معتقدم ماشین گرون بدرد خیابونهای شلوغ ایران نمیخوره ) اما هر خودرویی معایبی داره ، من نگفتم از رنو بدم میاد ، گفتم از رفتار زشت نگین خودرو شاکی هستم … شما چرا ناراحت میشید!؟
amin
۶ دی ۱۳۹۵راو4 که دیگه حرفی واسه گفتن باقی نمیزاره.پسرخاله من یه راو4 قرمزداره و هروقت میریم شمال اونجا یه آفرود سبک و به قول خودمون جنگل نوردی هم باهاش میکنیم!!!!
reza
۶ دی ۱۳۹۵رافور درسته ماشین خوبیه .قیمتش رو هم در نظر بگیر بعد بیا اینقدر با اب تاب تعریف کن
محمد
۶ دی ۱۳۹۵امکان نداره این ماشین با قیمت ۲۰۰ میلیون ارائه بشه مطمئن باشین زیر ۲۴۰ نیست اولش ۴/۵ تا برای خر کردن ملت با قیمت پایین میفروشن بعد میگن با استقبال بی نظیر همش فروش رفته در صورتی که خود نمایندگی ماشین ها رو نگه میداره ۲۰ روز بعد با قیمت ۲۴۰ ۲۵۰ تو بازار میفروشه همون کاری که با تالیسمان کردن بعدش فروشش میشه زمان دار پول ملتو میگیرن با وعده فلان روز کاری ملتو میذارن سر کار شک نکنین این ماشین زیر ۲۴۰ نخواهد بود
datsun
۶ دی ۱۳۹۵نکته جالب در مورد این ماشین اینه که موتور و گیربکس متعلق به کمپانی نیسانه حتی پلت فرمش هم متعلق به نیسان ایکس تریله
معین
۶ دی ۱۳۹۵خیلی رخ و ابهت داره
داخلشم خوبه
از کره ای ها بهتره به نظره من
سوارشم که شدم احساسه خوبی داشتم
حسین
۶ دی ۱۳۹۵ماشبن خوبیه ولی تو ابن رنج قیمت باید با سانتافه و سورنتو و اوتلندر رقابت کنه . از نظر امکانات که خوبه و از نظر فنی با نیسان ایکس تریل دقیقا یکی هست حتی از نظر شاسی و دیفرانسیل . ولی خب اینجا ایرانه و هیچی قابل پیش بینی نیست
شایان
۶ دی ۱۳۹۵فک میکنم بترکونه…هم ظاهر خوبی داره هم مشخصاتش از همه مهم تر اگه ۲۰۰ عرضه کنن
صد در صد موفقه
Amin
۶ دی ۱۳۹۵شتاب ومصرف بنزینش نسبت به سانتافه عالیه قیمتش هم اگر 200 باشه کسی سراغ سانتافه نمیره .
Amir
۶ دی ۱۳۹۵دوستان این ماشین نسبت به سانتافه و راو 4کوچک تره . انتخاب کسانی که ماشین بزرگ می خوان بازم سانتافست حتی اگه به 3 ردیف صندلی نیاز نداشته باشند . معیار انتخاب ماشین در ایران بر حسب نیاز نیست . و از نظر ایرانیا ماشین هر چی گنده تر پزش تو فامیل بیستر و کلاسش بالا تر
این ماشین تو رشت زیاده . نسبتا هم کوچیکه
AK_007
۶ دی ۱۳۹۵سانتافه های ایران مدل ۲ردیف صندلیه و گرند نیست
سامان اذری
۷ دی ۱۳۹۵تو این قیمت اوتلندر 3 ردیفه هست
فيصل
۶ دی ۱۳۹۵رنو از وقتی که دریچه های تهویه رو عوض کرده داخل ماشیناش خوشگل شده، قبلا همین کولیوس حال و هوای ال نود رو داشت. کولیوس قدیمی هم بسیار ماشین با کیفیتی بود که مورد کم لطفی قرار گرفت
حميد
۶ دی ۱۳۹۵این ماشین خوشگلی شده من رفتم نمایشگاه رنو تالیسمان رو دیدم واقعا خوب بود اینهم الملنهای مشابه داره
البته با این وضع دلار باید پناه برد به خدا
سینا
۶ دی ۱۳۹۵رشت 95 میلیونه جاهای دیگه رو نمی دونم
LED هاش تو شب اصن یه منظره ای داره
تالیسمان هم
Siabala
۶ دی ۱۳۹۵در واقع از لحاظ رده بندی کولیوس رقیب توسان و اسپرتیج و راو۴
هرچند خود راو۴ روهم به اشتباه رقیب سانتافه و سورنتو قرار دادن از بس که تویوتا و لکسوس تو ایران الکی گرون هستند مجبورن با ماشینای سایز بزرگتر تو یه کلاس قرار بدن
AK_007
۶ دی ۱۳۹۵ماشین خوبیه ولی شرکت رنو ی مشکلی ک داره اینه ک همه ماشیناشو داره کپی هم میکنه
این کپ تالیسمانه!
دانیال
۶ دی ۱۳۹۵مثلا بنز و آئودی و بی ام و پورشه چیکار میکنن؟
AK_007
۷ دی ۱۳۹۵اولا اونا لوکس سازن فروششون در این حد نیست
ثانیا شما میتونید چراغ پشت پورشه ماکان و کاین و انواع رنو رو ببینید!
رامتین
۶ دی ۱۳۹۵من که 200تومن داشته باشم تحت هیچ شرایطی از نگین خودرو این خودروی ضعیفو نمیخرم. بعضیها میگن خودروی خوبیه. بابا با این هیکل 170 اسب افتضاحه. ولی 100تومن میزارم روش و مدل پایه لکسوسnx میگیرم که 240 اسب داره و از لحاظ کیفیت، برند و کلاس، موتور و حتی نمایندگی بسیار بهتره.
كوروش
۶ دی ۱۳۹۵100 تومن می زاری روش ::::::|
nima
۶ دی ۱۳۹۵یه صد تومن دیگه هم بزار یهو لندکروز بگیر دیگه!!!!
رامتین
۶ دی ۱۳۹۵باشه منتظر راهنمایی شما بودم. دستت درد نکنه. راهنمایی خردمندانه ای کردی. خواستی باز پیام بدی بگو 200 تومن بزار روش آئودی q5 بگیر. یا بعدش بگو 300 بزار روش و…
آرمان
۶ دی ۱۳۹۵طراحی بیرون و سادگی داخلیش رو دوست دارم.
رضا
۷ دی ۱۳۹۵قابل توجه دوستان یه چندتا نکته رو بگم که بی خود نظر های گمراه کننده ندن
اولا اون هایی که میگن هم سایز اسپورتیج و توسان هستش .این ماشین نسل قبلیش هم سایز اون ها بود .تو این نسل همچیش تغیر کرده و کلن ماشین بزرگتر شده و هم رده سانتافهو سورنتو شده میتونید برید ابعاد نسل جدیدش رو ببینید و مثلا ابعادش رو با سانتافه مقایسه کنید.
دوما اون هایی که میان میگن ۴یا۵ تا رو ارزون میده .دوستان عزیز میشه بپرسم که چرا این حرف های نادرست رو میزنید.؟؟؟
شما مدرک داری؟؟
میان مثل تلیسمان رو میزنن.
در پاسخ به این دوستان بگم که هر ماشینی که تو این مملکت واسه اولین بار عرضه بشه و مردم ازش استقبال کنن این اتفاق افزایش قیمت رو تو بازار دارن.( نه تو. کارخونه یا وارد کننده حد اقل واسه چند هفته اول)
مثالش هم همین ساندرو که بیخود و بی جهت تو چتد رو ز اول بیخود گرون بود تلیسمان هم همین اتفاق براش افتاده.مطمئن باشید که در اینده واسه پژو ۲۰۰۸ یا ۳۰۸ یا کولیوس این اتفاق میافتده.تو این جور مواقع ادمی که پولشو داره باید از این موقعیت استفاده کنه و ظرف مدت به شدت کوتاهی سود خوبی کنه.علتش هم اینه که اون ادمی که حاضره پول بیشتری نسبت به کارخونه یا واردکننده بده فقط میخواد جزو اولین ادماییی باشه که این ماشین رو سوار میشه وپز بده. یه جورایی میشه گفت *** چون همون ماشین رو با قیمت کمتری ثبت نام کنه یا ۴ماه صبر کنه که قیمتا متعادل شه بعد بره بخره .
در جواب اونی که میگه اگه ۲۰۰ تومن داشتم صد تومن دیگه میزاشتم بهش میگم همین جوری صد تومن صد تومن بزار رو هم یه شیرون بگیر دیگه .اصلاً به این ماشین ها اهمیت نده.
و در کل میگم بیخود حرص نخوریم ته ته ته جایگاه اظهار نظر ما پرایده.
shahin
۷ دی ۱۳۹۵من از طراحی ظاهری و داخلی نسل جدید رنو واقعا خوشم میاد.اما موضوع اینجاس کمپانی مثل بنز یل بیمر اگه یه سبک خاص رو تو تمام سدان ها یا شاسی هاشون اعمال میکنن یه خورده کاری های مخصوص به هر مدل رو مد نظر قرار میدن جداگانه.اما رنو دقیقا چراغای کل ماشیناشو همینجوری کرده.من انتخابم تو این محدوده قیمت با احترام به رنو ترجیحا یه برند لوکسه حتی اگه کارکرده باشه
m
۷ دی ۱۳۹۵بد جوری لوگوی جلوی ماشین بزرگه و تو ذوق میزنه!!
انگار لگوی کشنده مگنوم کندن گذاشتن جلوش
دقیقا مثل تالیسمن!
ali
۷ دی ۱۳۹۵طراحی بیرونش مثل تالیسمان خوبه ولی طراحی داخل اصلا جالب نیست و خیلی ساده اس ! نظر سایت های خارجی هم همینه ! با قیمت 200 تومن من شخصا سورنتو جدید رو با اینکه یکم گرونتره به این ترجیح میدم. کلا هیوندایی و کیا رو به رنو ترجیح میدم…
احمد باقری
۷ دی ۱۳۹۵قیمتش خیلی بالاست.
Mohamad
۸ بهمن ۱۳۹۵رنو از پژو و سیتروئن تو دنیا خیلی بهتر داره عمل میکنه….