رنو

نمایشگاه ژنو: نمایش فیس‌لیفت 2017 رنو کپچِر

رنو در نمایشگاه ژنو امسال علاوه‌ بر تلیسمان و کولئوس جدید، فیس لیفت ۲۰۱۷ کپچِر را هم به نمایش گذاشت. این کراس‌اوور ساب‌کامپکت نخستین بار سال ۲۰۱۳ میلادی به‌عنوان جایگزین مدل مودس (Modus) وارد بازار شد و توانست در کلاس خود محبوبیت خوبی بدست آورد.

2018-renault-captur-3

2018-renault-captur-9
با دقت در نمای ظاهری می‌بینیم که جلوپنجره اقتباسی از کجار (Kadjar)، رکاب جانبی کرومی، صفحات محفظ زیر سپرها و رینگ‌های جدید ۱۶ و ۱۷ اینچی چهره تازه‌ای به این ریزنقش فرانسوی بخشیده‌اند. دیگر تغییرات هم سه رنگ بدنه جدید شامل نارنجی بیابانی (Desert Orange)، آبی اقیانوسی (Ocean Blue) و ارغوانی (Amethyst)، رنگ جدید نقره‌ایِ جیوه‌ای برای سقف و چراغ جلوی تمام LED (در تریم‌های بالا) را در برمی‌گیرد.

2018-renault-captur-7

2018-renault-captur-8
داخل اتاق، کیفیت پلاستیک نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و در کنار آن از تریم کرومی، پوشش گران‌قیمت‌تر برای غربیلک فرمان (در بعضی تریم‌ها کاملاً از نوع چرم)، دسته‌دنده و پنل درب‌های جدید، چراغ سقفی LED و صندلی‌های بهتر (در بسیاری از تریم‌ها) استفاده شده است.

2018-renault-captur-19

رنو کپچر ۲۰۱۷ را برای اولین بار با تریم خاص Signature S Nav/Initiale Paris نیز عرضه می‌کند. با انتخاب این گزینه در بیرون صفحات محافظ زیر سپرها، حاشیه پنجره‌ها و چند نقطه دیگر به رنگ طوسی متالیک درمی‌آیند و رنگ‌های جدیدی به فهرست موجود اضافه می‌شوند. کابین به گرم‌کن صندلی، روکش چرمی غربیلک فرمان، صندلی‌ها و پنل درب و پرداخت آلومینیومی پدال‌ها و آستانه درب‌ها مزین می‌گردد. ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کمکی پارک آسان، هشدار نقطه کور، آخرین نسخه سامانه اطلاعات و سرگرمی R-Link، پشتیبانی از آندروید اتو و سیستم صوتی باکیفیت بوز (Bose) نیز تجهیزات استاندارد آن را تشکیل می‌دهند. ثبت سفارش رنو کپچر فیس لیفت ۲۰۱۷ تابستان سال جاری میلادی (تابستان ۹۶) در بازار بریتانیا کلید خواهد خورد. شرایط قیمتی آن نیز پیش از تاریخ مذکور اعلام می‌شود.

2018-renault-captur-6

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. AliMUN

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ینی کپچرایی که،الان نوشتیم رو بریم صلح کنیم

  2. سیاوش

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (223 ديدگاه)

    من متوجه تغییرات اش در بدنه نشدم .

  3. Mahdi DODGE

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    تغییرات خاصی نداشت اصلا نمیشه تشخیصی داد که فیس لفت شده
    این دیگه چه فیس لفتیه

  4. Kamran cooper

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (119 ديدگاه)

    توی ایران با هر پارامتری حساب کنی نمی ارزه
    به جز کابین شیک من چیز جالبی توش نمیبینم که که بخای بابتش صد و اندی ملیون پول بدی

    1. AliMUN

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      با 110 تومن چی میشه گرفت؟
      بهترین اینه
      مثلا تو توی سورنتو و سانتافه 250 م. چیز میبینی؟
      همه ماشینارو باید 2/5 برابر پول واقعیشو بدیم

      1. Kamran cooper

        ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (119 ديدگاه)

        صحبت شما درسته هیچ ماشینی توی ایران اونقدری که برچسب خورده نمی ارزه ولی من شخصا توی این بازه ی قیمتی سانگ یانگ تیولی رو ترجیح میدم
        نسبت به پولی که میدی حداقل کارایی و کیفیت بیشتری دریافت میکنی

        1. AliMUN

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (4 ديدگاه)

          تیوولی هم از نظر قیمتی تقریبا یکی ان
          و به هر حال باید در نظر گرفت این برند اروپاییه و با کره ای نمیشه قیاس کرد
          و اینکه از نطروز خدمات و…
          به هر حال مجموعه ای از اینها باید درنظر گرفته شه

  5. مهدی

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (552 ديدگاه)

    رنو کپچر داخلش کوچیک و صندلی عقب نامناسب و فضا نامناسب ضمنا موتور صدا داره و شنیدم 1200 سی سی توربو در ایران است اگر این مدل باشه قیمت 105 میلیونی اصلا نمی ارزه 1200 سی سی یا 1400 سی سی حداکثر 55 می ارزه

    1. AliMun

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      داداش گل الان پرشیا زپرتی 40 میل پولشه
      207 50 میل پولشه
      چطوری حساب کردی
      اصن خود ماشین 20 هزار دلاره میشه 75 میل همینطوریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا