در ادامهی معرفی در نمایشگاه خودروی ژنو چند ماه پیش، داچیا لوگان MCV استپ وی وارد بازار خودروی بریتانیا شد.
نسخهی جدید واگن جمعوجور داچیا همان دستورالعمل ساندرو استپ وی را دنبال کرده و فاصلهی کف خودرو از سطح زمین افزایش یافته (۱۷۴ میلیمتر) و ظاهر خشنتری دارد. از دیگر شاخصههای بصری این خودرو میتوان به سپرهای دو رنگ و پوششهای پلاستیک در اطراف خودرو اشاره کرد.
دیگر موارد برجستهی این خودرو عبارتاند از چراغهای روز روشن LED یکپارچه با چراغهای جلو، جلوپنجرهی خاص، رینگهای ۱۶ اینچی آلیاژی، پوششهای تیرهی آینههای جانبی و چراغهای عقب با گرافیک جدید.
بهای لوگان MCV استپ وی از ۱۱۴۹۵ پوند آغاز شده و آن را میتوان با دو پیشرانه سفارش داد: پیشرانهی بنزینی توربوی TCe 90 و نسخهی دیزلی dCi 90. این گزینهی آخری مصرف سوخت ترکیبی ۳.۹ لیتری در هر صد کیلومتر داشته و در هر کیلومتر ۱۰۰ گرم دیاکسید کربن تولید میکند. تنها گزینهی موجود برای گیربکس نسخهی ۵ سرعته ی دستی است.
فضای محفظهی بار یکی از مهمترین ویژگیهای لوگان MCV کاربردی است که با گنجایش ۵۷۳ لیتری مناسب بسیاری از خانوادهها میباشد. داشبورد خودرو نیز همان بهروزرسانیهای دیگر مدلهای داچیا را دریافت کرده که شامل فینیش کروم ساتین برای اطراف دریچههای هوا و کنسول مرکزی است.
كاپيتاليسم
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶این داچیا یکی از خودروسازهای مورد علاقه من هست ، با قیمت معقول کیفیت و ایمنی خوبی رو ارائه میده ، امیدوارم روزی شاهد ورود خودروهای این برند با قیمت واقعیشون برای طبقه متوسط جامعه باشیم
.
با سلام خدمت اقا شاهین عزیز ، یکی از دوستان اشاره کردند و بنده هم این درخواست رو دارم در صورت امکان مقاله های بیشتری راجب خودروهای سنگین و همینطور دنیای هواپیما ها قرار بدید مطمعنم درخواست تعداد زیادی از دوستان هم هست
با تشکر از زحماتی که میکشید
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶سلام دوست عزیز
بله حرف شما کاملا درسته؛ البته یه نکته هم هست اونم اینکه بحث خودروهای سنگین و موتورسیکلت و هواپیما قدری تخصصیه اما بازم چشم حدالامکان این کار رو انجام میدیم.
ارادتمندم
كاپيتاليسم
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶همین پرداخت به موضوعات تخصصی و نیمه تخصصی هست که پدال رو تبدیل به سایتی ارزشمند کرده
سپاس بابت توجهتون
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶بله همینطور هست که شما میفرمایین منتها اون بحث تخصصی از نظر حیطه ی دانش من بود.
قبلا دوستانی بودن که بطور ویژه به بخش های یاد شده می پرداختن و امیدوارم که بازم شاهد قلم زدنشون باشیم.
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶۹خب همین الانم دو خودرو ال ۹۰ و ساندرو از همین برند هستن البته نه با قیمت واقعی قیمت واقعی ساندرو مونتاژ داخل فک نمیکنم از ۲۵ میایون بالاتر باشه
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶بنظر من مدلایی که ارم داچیا روشون نصب شده جلو پنجره و فیس زیباتری از انواع مدلا با نشان رنو دارن اصلا امضا رنو رو رو این مدلا میذارن بهشون نمیاد شما فیس همین مدل را با رنو سیمبل موجود در ایران مقایسه کنید واقعا این فیس زیباتری داره
محسن
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶چقدر زشت
pooriya
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ای کاش رنو با همین برند داچیا وارد بازار ایران می شد چون جایگاه رنو خراب نمی شد و با ماشین های ارزان قیمت مقایسه نمیشد و جایگاه برند رنو بالاتر بود
احمد تالیسمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶فقط دولوزی من عاشق خروسم
فقط بچه شیر گروهبان دو و دولوزی زنده با د فرانچ
من کشته مرده این زیبای فرانچ رومانیاییم
محمدرضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶سایز لاستیک با بدنه اصلا همخوانی نداره
مهدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶Dacia solenza اولین مدل ال ۹۰ ما بوده که ال ۹۰ یا همون لوگان از روش طراحی شده و به عبارتی مدرن داچیا سولنزا میباشد. مدلای اقتصادی رنو مثل ساندرو و لوگان کلا کار داچیا هستند و تنها در برخی کشورها با ارم رنو فروش میرن جالبه تو کل اروپا با آرم داچیا به فروش میرسن ولی تو ایران مراکش و برزیل با نشان رنو