همانگونه که در کنفرانس خبری هفتهی پیش قول داده شده بود، رنو دیروز از نسخهی بهروز شدهی کپچر رونمایی کرد. این خودرو پرفروشترین کراس اوور ساب کامپکت اروپا بوده و رنو با عرضهی نسخهی فیس لیفت آن تلاش دارد فروش ۲۱۵۶۷۰ دستگاهی کپچر در سال ۲۰۱۶ را افزایش دهد.
رنو امیدوار است با ایجاد تغییراتی چون چراغهای جلوی کاملاً LED آپشنال و سقف شیشهای ثابت مشتریان زیادی را به نمایندگیهای خود بکشاند.
از دیگر تغییرات کپچر فیس لیفت ۲۰۱۷ میتوان به رنگهای جدید با نامهای نارنجی Atacama و آبی اقیانوسی و همچنین رنگ جدید سقف خاکستری پلاتینیوم اشاره کرد. در کل بیش از ۳۰ ترکیب متغیر برای شخصیسازی ظاهر این کراس اوور ساب کامپکت در دسترس بوده و البته کابین خودرو نیز با ۶ گزینهی شخصیسازی ارائه میشود. علاوه بر این مشتریان میتوانند مجموعه رنگهای زیادی را برای ظاهر خودرو و کابین انتخاب کنند.
طراحان رنو همچنین با استفاده از نوار کرومی تغییرات مناسبی را در جلوپنجرهی خودرو به وجود آوردهاند و کپچر بیش از پیش شبیه برادران بزرگتر خود یعنی کجار و کولئوس شده است. به علاوه هماکنون سپرهای جلو و عقب از چراغهای روز روشن LED با شکل C بهره برده و همانند اکثر کراس اوورها رکابهای اصلاح شدهای دارد. بسته به تریم انتخابی کپچر دارای رینگهای ۱۶ یا ۱۷ اینچی آلیاژی با طراحی متفاوت خواهد بود.
رنو تغییری را در زیر کاپوت خودرو ایجاد نکرده بنابراین کپچر ۲۰۱۷ از پیشرانههای ۰.۹ و ۱.۲ لیتری توربوی بنزینی و ۱.۵ لیتری دیزلی استفاده خواهد کرد.
این خودرو به همراه یک سورپرایزی الکتریکی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ حاضر خواهند بود. خودروهای یاد شده تنها نخواهند بود و کولئوس مخصوص اروپا و پیکاپ آلاسکان نیز به همراه مدل کاملاً جدید آلپاین A110 به عموم مردم معرفی خواهند شد؛ اما برند ارزانقیمت رنو یعنی داچیا نیز با لوگان MCV استپ وی در این رویداد حاضر خواهد بود.
sunmartin
۱۶ اسفند ۱۳۹۵با قیمت یک ساب کامپکت در اروپا به فروش میرسه پلت فرم B مشترک با کلیو و درایران با قیمت 120 ملیونی که اصلا ارزش خرید نداره چرا که خودروهای توانا و زیبا و خوش ساختی مثل کیا سراتو وارداتی 2016 و الانترا را میشه با این قیمت خرید رنوی 120 ملیونی با کابینی هم اندازه 206 توجیهی برای خرید نداره ضمن اینکه انجین 1200 cc با توربو شارژ هم خودش مزید برعلت است
فقط تویوتا و هوندا
۱۶ اسفند ۱۳۹۵چه عجب شما تو مطلبی غیر از کره ای ها کامنت گذاشتی. واقعا جای تعجب داره. ولی باز هم تو مطلبی که ربطی به کره ای ها نداره شروع به تعریف از کره ای ها کرده اید. از نظر شما ماشین بهتر از کره ای ها وجود داره اصلاً؟؟
امیرحسین (Lion26)
۱۶ اسفند ۱۳۹۵خداوکیلی کره ای ها رو با اروپایی ها مقایسه نکنید، کره هم ماشین های خوبی داره ولی مقایسشون با خودروهای ژاپنی و اروپایی در این حد مسخرست. همچین میگی خودروهای توانا و زیبا و خوش ساختی مثل کیا سراتو که انگار داری درباره بوگاتی یا لندکروز صحبت می کنی، همون سیستم تعلیقشون کافیه برای اینکه به اروپایی ها نرسن.برای همینم هست که کره ای تو همه ی مقایسه ها آخر میشن.
کابین در حد 206 :) جوک خوبی بود.
طراحی خوب، طراحی هست که بعد یه مدت دل آدم نزنه یا آدم نسبت بهش بی تفاوت نشه.
Just France and Japan
رامین
۱۶ اسفند ۱۳۹۵همین کپچر مدل بنام rs داره که سال دیگه عرضه میشه و 200 اسبه و النترا و سراتوی فعلی موجود در ایران را به خاک و خون میکشه.
amin
۱۶ اسفند ۱۳۹۵زیبا شده
در متن اشاره شده که این خودرو پرفروشترین خودروی کراس آور کامپکت اروپا میباشد،اونوقت در سایت مجاور برخی دوستان کره ای پرست که کاربر این سایت هم هستندبه شدت این خودرو را کوبیده و از آن ایراد و اشکال گرفته و این خودرو را ۲۰۶ ارتفاع گرفته لقب داده اند که بسیار تنگ ،ضعیف،پر هزینه و قدیمی میباشد و تیوولی را به شدت برتر دانسته اند و در آخر هم متاسفانه بدون در نظر گرفتن غیرت ایرانی عنوان کرده اند که باید بر سنگ فرش خیابان های سئول بوسه زد
Mehrbod
۱۶ اسفند ۱۳۹۵امین جان جدی نگیر ، ایشان دچار گونه ای … است که هیچ کدام از کاربرهای با سابقه ، هم کلام اش نمی شوند !
حامد
۱۶ اسفند ۱۳۹۵من بخاطر همین دیگه توی اون سایت نمیرم!! بدجور توی اعصابه! حالا اینجا هم سر و کلش پیدا شده
amin
۱۶ اسفند ۱۳۹۵آخه اینکه یه فرد ایرانی اینجوری غرق در پرستش یک کشور بشه و بگه باید بر سنگ فرش خیابانهای کره بوسه بزنیم خیلی ***
درسته که هممون از شرایط کشور ناراضی هستیم اما بوسه بر خاک بیگانه زدن یه حرف دیگه ست.به بنده به عنوان یک ایرانی خیلی برخورد و منو بهم ریخت
ایران و فرانسه
۱۷ اسفند ۱۳۹۵همه اون ۲۱۶۰۰۰ نفر که این ماشین را خریدید در جهل بودند اگر با سراتو ۱۶۰۰دنده ای سایپا نمره کرمانشاه آشنا می شدند این اشتباه را مرتکب نمی شدند!!!
VIPER ACR
۱۶ اسفند ۱۳۹۵.
خیلی قشنگ تر شده ، مخصوصا گرافیک چراغ های جلو . قیمتش هم مثل همه ی ماشین های خارجی اعم از کره ای ، چینی ، ژاپنی و آلمانی متاسفانه با پول من نمیخوره.
ASA
۱۶ اسفند ۱۳۹۵از نزدیک واقعا زیبا هست کپچر
جدیدا فرانسه داره عالی عمل میکنه
علیرضا
۱۶ اسفند ۱۳۹۵120 تومن داستر بیشتر میرزه ولی حیف خوشکل نیست
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۶ اسفند ۱۳۹۵نه اتفاقاً ، داستر محصول داچیاست ، سطحش خیلی از کپچر پایین تره.
شما یک نگاه به شکوه و زیبایی این ماشین (نسبت به داستر) بنداز.
sunmartin
۱۷ اسفند ۱۳۹۵بهر حال من 120 ملیون بابت اتاق ساب کامپکت و این توان موتور و این جثه زیاد میدونم شاید برای شما 120 ملیون پولی نباشه اما برای من پول هنگفتیه و واقعا ارزش خرید نداره
در رابطه با اروپایی ها و کیفیت کره ای ها شما را ازجاع میدم به امارهای چپ و راست انواع موسسات و سایت های برتر بین المللی که کره ها را در لیست ده تای اول انتخاب کردند براستی تاکی بر طبل ضدیت با محصولات کره ای میکوبید باینکه نیک میدانید که این حب و کینه تاثیری در پیشرفت سریع کره ای ها و رشد فروش اخیر 13 درصدی کیا موتورز در قلب اروپا ندارد لطفا قدری مطالعه خویش را افزایش داده و سایر مطالب ارزش یابی ها تست ها گزارشات و مقالات داخلی و برگردان خارجی را هم مطالعه کنید
amin
۱۷ اسفند ۱۳۹۵از نظر ایشون ریو و اکسنت به این قیمت میارزند اما کپچر نه!!!!!
آخه ریو و اکسنت اتاق خیلی بزرگ و جاداری دارند!!!!یا مثلا آی۱۰ فسقلی و آی۲۰ به قیمت فضاییشون ارزش خرید دارند اما رنو کپچر ارزش نداره.
البته یادم رفت سیر تکاملی ایشون رو بگم که اولش به این خودرو میگفتند کپتئور!!!!!بعد کمی اصلاح شد به جاش میگفتند کپتچر!الان دیگه الحمدلله همون کپچر اصلی رو تلفظ میکنند!!!
شما به قول خودتون به بوسه زدن به سنگ فرشهای طلایی سئول ادامه بدید.ما خودمون میدونیم چی ارزش داره چی نداره