رنو نسل جدید خودروی تجاری سبک خود یعنی کانگو را رسماً معرفی کرده است. این ماشین با دو طول مختلف و در چهار نسخهٔ مختلف شامل کانگو، کانگو ون، اکسپرس و اکسپرس ون به بازار عرضه میشود تا با نسل جدید فولکسواگن کادی رقابت کند.
کانگو مدل ۲۰۲۱ از دماغهٔ جدیدی با چراغهای افقی، جلوپنجرهٔ بزرگ با تریم کرومی، ورودیهای هوای پایینی بزرگ و کاپوت عضلانی برخوردار است. همچنین بخش عقبی این ون تجاری کوچک هم بازطراحی شده است. البته نسخههای اکسپرس در داخل و خارج تفاوتهایی با نسخههای کانگو دارند ولی بهطورکلی طراحی نسل جدید کانگو شباهت زیادی به محصولات داچیا پیدا کرده است.
در داخل خودرو، داشبورد منسوخ نسل کنونی با نمونهای مدرنتر جایگزین شده که یک نمایشگر تبلت مانند برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در میانهٔ آن قرار دارد. غربیلک فرمان هم جدید است و پشت آن یک صفحه آمپر سنتی با یک نمایشگر LCD کوچک در میان آن قرار گرفته است. در اینجا همچنین دستهدنده عقبتر رفته و فضای اشیاء زیادی در اطراف آن تعبیه شده است. به گفتهٔ رنو، نسل جدید کانگو بیشترین محفظههای اشیاء را در کلاس خود ارائه میکند.
کانگوی جدید همچنین از فضای بار بسیار بزرگی هم برخوردار است که بسته به طول خودرو بین ۳.۳ تا ۴.۹ مترمکعب متغیر است. ازجملهٔ ویژگیهای جدید این باربر کوچک نیز میتوان به آینهٔ دید عقب دیجیتالی، دستیار تریلر، ترمز اضطراری فعال پیشرفته و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.
هنوز لیست پیشرانههای نسل جدید کانگو اعلام نشده اما انتظار میرود با موتورهای سنتی دیزلی و بنزینی همراه با گیربکسهای دستی و اتوماتیک عرضه شود. علاوه بر این، نسخهٔ تمام الکتریکی هم به خانوادهٔ کانگو اضافه خواهد شد. رنو نسخههای کانگو و کانگو ون را در فرانسه و اکسپرس و اکسپرس ون را در مراکش تولید خواهد کرد. نسل جدید این خودرو از بهار آینده راهی بازار خواهد شد.
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۲۳ آبان ۱۳۹۹خدایا مراکش؟؟
اونجا هم ……..
علی آقا
۲۳ آبان ۱۳۹۹رسما فقط افغانستان و سومالی پشت یر ما ماندن. اونا هم یکی دو دهه دیگر از ما سبقت میگیرن!!!
مهدی موتورز
۲۳ آبان ۱۳۹۹افغانستان یه جوری تبلیغ میکنه انگار جهان اوله
حسین دهمرد
۲۳ آبان ۱۳۹۹بغل فرانسه هست
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۲۳ آبان ۱۳۹۹یکم جغرافیاتو بهتر کن….
امیر محمد
۲۳ آبان ۱۳۹۹آنتنش رو مخه!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۳ آبان ۱۳۹۹این ماشین جون میده واس ایران .
هم شهری هم سفری ، خوش ساخت ، خوش سایز ، خوش مصرف و مطمعناً مثل همه رنوها نرم و روان با گیربکس خوب .
اما تو ایران هیچگاه از این کلاس استقبال نمیشه و هر شرکتی هم که تلاش کرد به بنبست رسید !
به نظرم بهترین انتخاب برای تاکسیهای فرودگاه و ترمینالها میتونه باشه یا خودروی ادارات دولتی .