رنو

نخستین تصاویر از شاسی‌بلند نوین رنو; کولئوس هم”طلسم” شد!

تغییر نسل رنو کولئوس کلید خورده است و کمپانی رنو به‌زودی از این اس یو وی اندازه متوسط رونمایی می‌کند.

2015 Renault Koleos render
۲۰۱۵ Renault Koleos render
پس از خانه‌تکانی رنو در شیوه طراحی محصولاتش و به فاصله کوتاهی بعد از معرفی مدل جدید تالیسمان که یک سدان متوسط شهری است حالا تصاویری از نسل نوین اس یو وی اندازه متوسط و قدیمی رنو منتشر شده که نشان می‌دهد کولئوس هم طلسم شده است! و در طراحی بیرونی به تالیسمان شبیه شده است. تالیسمان که پرچم‌دار تغییر در طراحی برند رنو در دوره جدید است و به معنی طلسم یا جادو می‌باشد چندی پیش و طی مراسمی باشکوه با عنوان سورپرایز رنو به همگان معرفی شد.
2015 Renault Koleos render
۲۰۱۵ Renault Koleos render
کولئوس که هم‌اکنون فیس‌لیفت آن نیز در جاده‌های ایران نیز خریداران کم‌شماری دارد قرار است تا اواسط سال ۲۰۱۶ میلادی به بازارهای جهانی عرضه گردد. این مدل که بزرگ‌تر از مدل کجار است در اندازه و تجهیزات با پیشرفت‌هایی همراه بوده و در اصل بر روی پلات فرم مشترک با نیسان ایکس تریل که CMF-CD نام دارد بنا می‌شود. گفته شده در نسل جدید دو موتور ۲ و ۲.۵ لیتری برای این مدل در نظر گرفته شده است.
انتظار می‌رود کولئوس جدید طولی حدود ۵ متر داشته باشد که در این صورت از کجار بزرگ‌تر خواهد بود که طولی حدود ۴.۴۵ متر دارد. این طول بزرگ باعث شده تا رنو به این بیندیشد که آیا می‌تواند به فکر ارائه مدلی از کولئوس بیفتد که به ۷ صندلی مجهز است یا نه؟ همچنین رنو عنوان کرده نسل دوم رنو کولئوس را فعلاً برای بازارهای آسیایی و استرالیا آماده می‌کند و تصمیمی برای ارائه این مدل در بازارهای اروپایی نگرفته است.
2015 Renault Koleos spyphoto
۲۰۱۵ Renault Koleos spyphoto
نسل دوم رنو کولئوس که کلیه کارهای توسعه و تولید آن در کشور چین انجام گرفته به احتمال فراوان در کره جنوبی نیز در قالب شرکت سامسونگ و مدل QM5 به تولید خواهد رسید. نسل نخست رنو کولئوس برای نخستین بار در سال ۲۰۰۷ ارائه شد و پس از دو فیس‌لیفت که در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ بر رویان صورت گرفت به‌زودی از رده خارج خواهد شد.

منبع: paultan motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. Amin.

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    واقعاً رنو داره تغییر می‌کنه، اونم به سمت بهتر شدن.
    طراحیاش خیلی پیشرفت کرده و قوی‌تر شده.
    واقعاً به یه تحول بزرگ نیاز داشت تا بازم رو بیاد تو بازارای مختلف.
    کولئوس هم اگه این شکلی یا شبیه این باشه خیلی زیبا و پخته‌تر از قبل خواهد بود.
    ممنون از حسین شاوردی عزیز.
    :)

    1. محمدحسین شاوردی

      ۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (109 ديدگاه)

      ارادت داریم امین جان… لطف داری
      به نظرم رنو در دور جدید بازهم طراحیش بهتر شده و البته مشتری پسندتر

    2. امیر

      ۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      کاش حداقل مدلای بروز رنو رو میاوردن تو خط تولیدمون مثل ساندرو
      رنو داستر،کلیو رو هم واقعا دوست دارم

    3. ميلاد

      ۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (60 ديدگاه)

      از رنو بعید بود

    4. Hitler

      ۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      بهتر بود تیتر میزدین رنو کولئوس سانتافه شد.
      یعنی یه کپی خیلی خلاقانه از سانتافه هست و البته گیراتر و زیباتر.

      صنعت غصبی،بالاخره زمین گیر شد.بیایید سواد عمومی را هم بالا ببریم.
      با 1984 و نبرد من آغاز کنید.

  2. رضا

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    رنو ماشینای خوبی میسازه
    مدل تالیسمان که خیلی زیباست و مثل اینکه طراحی های جدید رنو از تالیسمان شروع و نشات میگیرن.

  3. MjM

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (740 ديدگاه)

    فرانسوی ها یذره به خودشون اومدن!
    اون از پژو که بعد از تحریم ایران داشت میمرد کلی از سودی که ایران نصیبش میکردو از دست داد و به خودش اومد و گفت بذار یه فکری بکنیم و گرنه حالا که ایران نیست ورشکست میشیم!

  4. اميد چيت ساز

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    بسیار عالی .
    پیشرفت در همه خودراسازان به چشم میخوره به جز ایرانی.
    خوش به حال ما خوزستانی ها که این ماشینارو بدون گمرک و نصف قیمت (اروندی ) سوار میشیم و لذت رانندگی با این ماشین ها رو تجربه میکنیم.
    به امید روزی که هزینه گمرک در کل کشور آزاد شود و همه مرم خوبمان از این مزیت بزرگ بهره مند شوند

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      آقا امید میشه بپرسم چرا تو هر مطلبی این کامنت رو تکرار میکنید؟

    2. کیان

      ۳ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      خیلی هم خوب عالی
      ماشین خودتون چی هست ؟! چقدر تفاوت پلاک رسمی و اروندیش هست ؟
      خدمات پس از فروش چطوره ؟!

  5. kasra

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    کلاسبک ماشینای رنویه جورایی همیشه فضایی بوده ..

  6. وحید

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    چقدر بی ریخت
    یکی دیگه از محصولات کمپانی بی ریخت رنو

  7. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (810 ديدگاه)

    ممنون آقای شاوردی. مثل همیشه مطلب جذابی بود برای بنده.
    اگر واقعاً رخ اصلی خودرو چیزی نزدیک به این رندر باشه که باید بگم خیلی زیباست به نظرم.
    نسل قبلی کولئوس جذابیتی نداشت اما این یکی حقیقتاً خوش منظره.

  8. HELL CAT

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    از تکنولوژی و نحوه ساخت ماشین های فرانسوی متنفرم اونایی که سررشته ای در ماشین دارن میفهمن چی میگم ولی تکنولوژی ماشین های سوئدی رو خییلی قبول دارم رنو کافیه یه مدلش خراب شه یا حتی پژو سیتروئن هرکدوم از ماشینت زده میشی

  9. genius

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    خوشحالم که کمپانی حرفه ای رنو بسرعت داره بسمت رفع تنها ایراد محصولاتش که عدم جذابیت ظاهری بوده پیش میره البته یجورایی الهام گرفتن طراحیش بالاخص نمای عقب از خودروهای مطرح شرقی تو این کلاس مشهوده که بنظر نتیجه شراکت با نیسان و سامسونگه.
    امیدوارم هر چه سریعتر رنو بعنوان یارفرانسوی بازار خودرو ایران جایگزین پژوی بنجل بشه!

  10. نوید جهرمی

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    کاش رنو یه واحد لوکس و اسپرت هم میزد ک از تجربیات فرمولا و رالی استفاده ببره

  11. AHMADREZA

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خوشمان امد

  12. mostafa

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    چه عجب رنو یبار طراحی خوبی کرد خوشم امد بسه دیگه اینقد اسپرتیج توسان دیدیم تو خیابون امیدوارم یه روز شاهد دیدن پاسات شیراکو مزدا 6 نیسان التیما نیسان z370 فورد فوکوس فورد فیوزن فورد تاروس موستانگ کامارو شولت ایمپالا …..تو خیابونا باشیم

  13. Xman

    ۱۵ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    ماشین خپل خوبیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا