رنو

معرفی رنو اسپیس مدل 2025 با ظاهر جذاب‌تر و فناوری‌های بیشتر

فیس‌لیفت کراس‌اوور اسپیس با ظاهر مدرن‌تر مطابق با زبان طراحی جدید رنو و راحتی بیشتر در داخل به‌زودی راهی بازار خواهد شد.

رنو دو سال پس از معرفی نسل جدید اسپیس، نسخه فیس‌لیفت این کراس‌اوور میان سایز را معرفی کرده است. اسپیس جدید تغییرات ظاهری گسترده و بهبودهای جزئی داخلی را تجربه کرده است. در بیرون خودرو شاهد زبان طراحی جدید رنو هستیم که برای اولین بار در کراس‌اوور رافال دیدیم و بعداً برای کراس‌اوورهای کوچک کپچر و سیمبیوز هم اعمال شد. بزرگ‌ترین تغییر اسپیس مدل ۲۰۲۵ در قسمت جلو با چراغ‌های LED تیزتر، دی‌لایت‌های متفاوت، جلوپنجرهٔ جدید و ورودی‌های هوای جذاب‌تر روی سپر دیده می‌شود که نمایی شیک‌تر و مدرن‌تر به خودرو بخشیده‌اند.

تیپ‌های آیکونیک، تکنو و اسپریت آلپین هم با تریم‌های متفاوت روی جلوپنجره متمایز شده‌اند. در پروفیل جانبی تفاوتی نسبت به قبل دیده نمی‌شود اما در عقب چراغ‌هایی کمی کوچک‌تر و متفاوت با گرافیک رعدوبرقی جلب‌توجه می‌کنند. با این تغییرات، طول اسپیس با اندکی افزایش به ۴.۷۴ متر رسیده است. علاوه بر این، رنو سه رنگ بیرونی جدید و تریم ماسه‌ای روشن برای داخل را هم به لیست انتخاب‌های کراس‌اوور هفت‌نفرهٔ خود اضافه کرده است.

مهم‌ترین تغییرات داخلی اسپیس جدید شامل صندلی‌های جدید و ارگونومیک جلو و بهبود عایق‌های صوتی می‌شود. این کراس‌اوور همچنین اولین خودروی رنو است که سیستم تشخیص راننده مجهز شده است. این سیستم به‌طور خودکار ترجیحات هر کاربر مثل تنظیمات صندلی، برنامه‌های اطلاعاتی-سرگرمی و موج رادیوی موردعلاقه را تنظیم می‌کند. سقف شیشه‌ای سفارشی بزرگ اسپیس نیز حالا به تکنولوژی مات‌کننده مجهز شده که می‌تواند سقف را از حالت شفاف به مات درآورد. طراحی داشبورد اما دست‌نخورده باقیمانده و همچنان شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و نمایشگر هدآپ ۹.۳ اینچی می‌شود.

اسپیس جدید مثل نسخهٔ قبلی در مدل‌های پنج و هفت‌نفره با صندلی‌های عقب کشویی و صندوق بار بزرگ عرضه می‌شود که بسته به ترکیب و جای صندلی‌ها بین ۵۲۰ تا ۲۲۲۵ لیتر ظرفیت دارد. این کراس‌اوور فرانسوی فقط با یک پیشرانه تولید می‌شود که یک قوای محرکهٔ هیبریدی با پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو به همراه دو موتور الکتریکی است و مجموعاً ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT فقط به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود ولی امکان سفارش سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب 4Control هم وجود خواهد داشت. به گفتهٔ رنو، این کراس‌اوور می‌تواند با شارژ کامل باطری و باک پر بنزین تا ۱۱۰۰ کیلومتر را طی کند.

نسخهٔ فیس‌لیفت رنو اسپیس مثل قبل در اسپانیا تولید می‌شود و تا قبل از تابستان امسال در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. احتمالاً رنو به‌زودی از نسخهٔ کراس‌اوور کوچک آسترال هم با تغییرات و ارتقاءهای مشابه اسپیس رونمایی خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. مهدی میباخ

    ۳ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    کیا سورنتو

    موافقم 6
    مخالفم 19
  2. شهروند ایرانی

    ۳ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (895 ديدگاه)

    ایا این ماشین همون جیلی نیست که ری برند رنو شد و قرار بجای تلیسمان بفروشه

    موافقم 5
    مخالفم 22
    1. یوسف

      ۳ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (739 ديدگاه)

      نه ، اون که شما میگی جیلی مونجارو هستش که قراره با یه فیس‌لیفت و به نام گرند کولئوس تو کره جنوبی(تاسیسات رنو سامسونگ که الان اسمش شده رنوی کره) تولید و عرضه بشه. جالبه که جیلی مونجارو قراره در ایران هم عرضه بشه.

      موافقم 11
  3. Akbar top

    ۳ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    اگه با یه موتور دیزلی شش سیلندر خورجینی و سیستم حرکتی چهار چرخ محرک عرضه می شد که عالی بود

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. اوسا

      ۳ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (44 ديدگاه)

      کلا فرانسه فقط یک موتور 1.2 T داره و بس

      موافقم 5
      مخالفم 5
  4. مهردادکمال

    ۴ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2062 ديدگاه)

    موفقیتش تضمین شدس .

    موافقم 1
    مخالفم 1
  5. رامتین

    ۴ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (3315 ديدگاه)

    به به. طراحی عالی. فنی هم چون موتور الکتریکی بهش اضافه شده کاملا قابل قبول.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا