کراس اوورهای بنزینی برای کسانی که خواهان یک شاسیبلند کاربردی هستند گزینهی اول نیست اما برای افرادی که مسافرتهای زیادی ندارند این گروه از خودروهای کوچک شده و دوستدار خانواده میتوانند مؤثرترین راه برای داشتن یک ۴×۴ جذاب باشد.
عموماً یک کراس اوور بنزینی ارزانتر از نسخهی دیزلی است اگرچه که GS حاضر در تست نسخهی دیزلی ندارد. امجی GS تنها با پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو در دسترس است اما در برابر پولی که میپردازید تجهیزات زیادی به دست میآورید. مدل فول آپشن Exclusive با بهای ۲۰۹۹۵ پوند دارای گیربکس دوکلاچه است.
ما طرفدار پر و پا قرص رنو کجار هستیم. اگرچه که مدل TCe 130 حاضر در این مقایسه در مقایسه با GS توان کمتری دارد اما پکیج قابلاعتنا را ارائه میکند. شاسی و پیشرانههای این خودرو با نیسان قشقایی یکسان است. قشقایی در این مقایسه از پیشرانه بنزینی ۱.۲ لیتری توربو استفاده میکند.
این سه خودرو ۸۰۰ پوند اختلاف بها دارند. با این تفاسیر کدامیک انتخاب بهتری محسوب میشود؟
شاخبهشاخ
ظاهر خودرو
در نمای جلو دیدن اینکه GS از ترکیب طراحی دو رقیب دیگر سود برده آسان است. چراغها و جلوپنجرهی این خودرو بسیار شبیه کجار است درحالیکه طراحی چراغهای روز روشن، خیز کاپوت و جزئیات پلاستیکی سپر به یاد آورندهی قشقایی هستند. نتیجه کلی قابلقبول است و شاهد کراس اووری با ظاهر اروپایی هستیم.
شرایط مطلوب
امجی تاریخچهی پروپیمانی دارد اما هماکنون تحت تملک شرکت چینی سایک موتور است. پس از چندی غیبت در بازار انگلستان و بدون وجود مدلهای زیاد، امجی کاری سخت در برابر رقبای قدرتمند خود و به ویژه ایجاد تصویری ممتاز از خود دارد.
درحالیکه پلاستیکهای بکار رفته در کابین GS خوب هستند اما حس لامسهای جالب کابین کجار را ندارد.GS حاضر در تست همچنین بوی چسب را نیز به مشام میرساند. حداقل سیستم اطلاعات سرگرمی باعث بهبود فضای کابین شده و نسبت به سایر بخشهای نهچندان قابلتوجه کابین حس بهتری ایجاد میکند.
قضاوت نهایی
رتبهی اول: رنو کجار
این یک پیروزی متقاعدکننده برای رنو کجار است و اگرچه که پیشرانه TCe 130 نسبتاً قدرتمند ظاهر میشود اما در پسِ نسخهی کممصرف ۱.۵ لیتری dCi قرار دارد. سواری کجار خوب است و بیشتری کاربرد را دارد و از آن طرف بهای آن ارزانتر از همه بوده و کمهزینهترین سواری را دارد.
قشقایی هنوز هم رقیبی سفتوسخت و قابلاعتنا در این کراس است و ظاهری زیبا را به عنوان یک کراس اوور ارائه میکند؛ اما در بحث کارایی، کاربردی بودن و تجهیزات از رنو عقبتر است. به علاوه بهای آن نسبت به کجار بالاتر بوده و کابینش نیز در مقایسه با پسرعموی خود در سطح پایینتری قرار دارد.
یک کراس اوور خوب باید در همهی زمینهها قوی عمل کند و لیست تجهیزات بلندبالا، قابلیت ابتیاع و سرعت برجستهی GS برای پیروزی این خودرو در برابر رقبا کافی نیستند. مشکلات مربوط به کیفیت کابین، راندمان ضعیف و استهلاک زیاد این خودرو باعث تنزل رتبهی GS میشوند. شاسی خودرو نیز راحتی و آسایش کمتری نسبت به رقبا دارد. مدل مجهز به گیربکس دستی ۱۵۰۰ پوند ارزانتر است اما همین امر نیز نمیتواند باعث بهبود جایگاه آن شود.
دیگر گزینه در این کلاس
پژو ۳۰۰۸ پیورتک ۱.۲
قیمت: ۲۰۵۰۰ پوند (تخمینی)
پیشرانه: ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری ۱۲۸ اسب بخاری
در مقایسه با نسل قبلی،۳۰۰۸ جدید بسیار شیکتر است. تناسبات طراحی معمولتری داشته و کابین آن نیز جذاب است. صندوق بار ۵۲۰ لیتری و پیشرانهی ۱۲۸ اسب بخاری به این معنی است که کجار رقیب سرسختی پیش رو دارد.
رنو کجار Dynamique Nav TCe 130 | نیسان قشقایی Acenta DIG-T 115 | امجی GS Exclusive DCT | |
قیمت مدل تست شده (پوند) | ۲۱۳۲۰ | ۲۰۲۱۰ | ۲۱۳۴۵ |
طول/عرض/ارتفاع (میلیمتر) | ۴۴۴۹/۱۸۳۶/۱۶۱۳ | ۴۳۷۷/۱۸۰۶/۱۵۹۰ | ۴۵۰۰/۱۸۵۵/۱۶۶۵ |
پیشرانه | ۴ سیلندر خطی، ۱۱۹۷ سیسی | ۴ سیلندر خطی، ۱۱۹۷ سیسی | ۴ سیلندر خطی، ۱۴۹۰ سیسی |
قدرت (اسب بخار) | ۱۲۸ | ۱۱۳ | ۱۶۴ |
گشتاور (نیوتون متر) | ۲۰۵ | ۱۹۰ | ۲۵۰ |
گیربکس | ۶ سرعته دستی، دیفرانسیل جلو | ۶ سرعته دستی، دیفرانسیل جلو | ۷ سرعته DCT، دیفرانسیل جلو |
حجم باک سوخت (لیتر) | ۵۵ | ۵۵ | ۵۵ |
حجم محفظه بار (لیتر) | ۵۲۷/۱۶۲۰ | ۴۳۰/۱۵۸۵ | ۴۸۳/۱۳۳۶ |
وزن خالص (کیلوگرم) | ۱۳۰۶ | ۱۳۱۸ | ۱۴۶۷ |
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت (ثانیه) | ۱۰.۶ | ۱۱.۲ | ۹.۲ |
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) | ۱۹۱ | ۱۸۵ | ۱۸۰ |
مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر) | ۶.۸/۴.۹/۵.۶ | ۶.۶/۵.۱/۵.۶ | ۷.۷/۵.۳/۶.۲ |
منبع: autoexpress
Sina
۱۳ شهریور ۱۳۹۵خخخخ چه مسخره و تابلو یارو نویسنده نوشته ما طرفدار پرو پا قرص رنو هستیم بعد رتبه اولو داده بهش، تازه اکثر چیزاشم با نیسان مشترکه?
نمیدونه که ارم نیسان میارزه به جفتشون
Elemento
۱۳ شهریور ۱۳۹۵نیسان میخوردشون.
رنو کجار نصف نیسان هم نیست.
آرم نیسان به قول شما یک دنیا ارزش داره.
از اسم رنو یعنی Kajar اصلا خوشم نمیاد. چرا نذاشتن هخامنشی، اشکانی، ساسانی، صفوی، افشاری. ؟؟؟ صاف رفتن بیخود ترین سلسله ی تاریخ ایرانو انتخاب کردن.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵مجید جان عزیزمی ولی قرار نیست هرچی ما فکر میکنیم همون اتفاق بیوفته
amir
۱۳ شهریور ۱۳۹۵آخه تعصب تا چه حد!؟
این ماشینها در یک تست عملی (نه از پشت مانیتور کامپیوتر!)توسط یک سایت تخصصی تست شدن .اونوقت شما نتیجه تست را مسخره میکنی .عذر خواهی می کنم ولی مسخره نظر شماست که راجع به خودروهایی نظر میدی که از 100 کیلومتری هم ندیدیشون.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵به نظر منم تست ها قابل اعتماد و معتبر
دلیلی نمیبینم بیخودی و برپایه نظرات شخصی خودم نقد الکی کنم.
ایول به رنو
البته هرسه خوبن
Alireza
۱۳ شهریور ۱۳۹۵سینا عزیز هیچ وقت زود قضاوت نکن. اگه دقت کنی چراغ عقب و نمای پشت خودرو انقدر بد طراحی شده که منو یاد دزدهای کارتنها میندازه که ی نقاب زدن به صورتشون. بیشتر نگاه کنی به حرفم میرسی.
ASTON MARTIN
۱۳ شهریور ۱۳۹۵لیستی که 3008 هم یکی از آپشن ها باشه و رنو برند اولش مشخصه که با یک لیست با کیفیت چندان بالا مواجه نیستیم
البته مصرف سوختای دوتای اول فوق العادن
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵آخه MG هم شد ماشین ؟؟!
احسان
۱۴ شهریور ۱۳۹۵جالب اینجاست که شما حتی نمیدونی رنو و نیسان شریک هستن و از یک پلتفرم و قطعات مشترک استفاده میکنن! فروش رنو در اروپا هم بیشتر از نیسان هست عزیز :)
ASTON MARTIN
۲۱ شهریور ۱۳۹۵خب این چه ربطی به موضوع داشت
فقط حرفمو بیشتر تایید کرد
پوریا
۷ بهمن ۱۳۹۵حتما میدونین که رنو مالک شرکت نیسانه نه؟
یه نگاهی هم به آمار پرفروش ترین برندهای خودروسازی توی سال ۲۰۱۶ مربوط به اروپا بندازین.رنو بعد از فلوکس واگن رتبه ی دوم رو داره که فکر میکنم معیار مناسبی برای مقایسه باشه.به نظر خودم رنو فقط توی طراحی عقب بود که اونم توی محصولات جدیدش واقعا انقلاب کرده.تالیسمان و حتما ببینید
Mohamad
۱۳ شهریور ۱۳۹۵بدون شک و ترید نیسان انتخاب منه
نه بخاطر تعصب بلکه بدلیل حس اعتماد به این برند و اسم و رسم و کیفیتش.
واقعا اغلب این مقایسه ها فقط مصرف داخلی و ایجاد بحث و گفت و گو دارند و سلیقه ای مینویسن.
Mehrbod
۱۳ شهریور ۱۳۹۵هردو خودرو رقیب MG GS در برابر موتور دو لیتری MG که در کشورمان بفروش می رسد ، در زمینه توانایی های دینامیکی ، فاصله ای از زمین تا آسمون دارند و حرفی برای گفتن ندارند ، اگر چه با همین پیشرانه 1/5 لیتری هم شکست خورده اند.. بی گمان دو خودروی برادر رنو و نیسان که پلت فرمی مشترک دارند ، کراس اوورهای محض هستند ولی MG GS یک SUV مید سایز تمام عیار است ..
عیسی
۱۳ شهریور ۱۳۹۵خیلی ناقص بود…نقطه قوت ام جی حی اس تو قدرت موتورشه که اینجا اصلا بحثی در موردش نشد…در مورد کیفیت سواریشونم مقایسه ای انجام نشده بود..
ََAREF
۱۳ شهریور ۱۳۹۵در حالیکه طرح کانسپت ام جی جی اس ، دو سال قدیمی تر از قشقایی و قاجار است ، چجوری ام جی ، طراحی را از آن دو کپی کرده !؟؟
کلا نویسنده های این سایت یه چیزشون میشه!
قبلا هم اندازه حجم صندوق بار ام جی را در مقاله بررسی خودروشان که هم اکنون هم در سایتشان در دسترس است ، اشتباهی ذکر کردند ( اینجا اصلاح شده) و در مقایسه با تیوولی ، برتری را به سانگ یانگ دادند و کلی هم تفسیرش کردند!!!
road
۱۴ شهریور ۱۳۹۵من خودم رنو کجار رو انتخاب میکنم جون ازمایشش رو پس داده، نیسان خیلی چهره قدیمی داره و جی اس هم با وجود زیبایی گزینه دوم بعد رنو محسوب میشه با وجود موتور قویتر و شتاب و بازده بالاتر
هیج مقاله ای بی عیب نیست، اشتباه نویسنده هست، چون زبان طراحی ام جی اینطوره و شبیه هیچ خودروی دیگه نیست یا شباهت کم داره از سال 2009 تا حالا، خودوهاش یه شکلی خاصی هستند
datsun
۱۴ شهریور ۱۳۹۵رنو کمپانی خوب و با قدمتیه ولی نباید فراموش کنیم این شاسی بلند های که الان رنو تولید میکنه با همکاری نیسان تولید میشه
مگه رنو قبل از همکاری با نیسان چند مدل شاسی بلند تولید میکرد؟
مصطفی
۱۳ شهریور ۱۳۹۵ظاهراً نویسنده به تنها چیزی که توجه نکرده مقایسه بوده .از رنئ خوشش میومده و یا خودش رنو داشته وگرنه ام جی GS هم از نظر ظاهری بروز تر است و هم حالتی اسپورت تر دارد. از نظر فنی هم که از هر دو آنها سرتر است. البته در مورد کیفیت سواری و نوع نگاه بازار اروپا به هر کدام از این سه ماشین شاید بدلیل جدید بودن ام جی برتری هایی با دو مدل دیگر باشد.که اون هم در طی چند ماه روندش مشخص تر می شود.
Sasan
۱۳ شهریور ۱۳۹۵به نظرم مقایسه عادلانه ای بود فقط احساس میکنم نیسان میتونست اول باشه…ولی خداییش شما یه نگاه به کابین ام جی کن کیفیت پلاستیک داد میزنه افتضاحه بعد یه سری میگن نه بهتر از رنو و نیسانه! خود نویسنده اتو اکسپرس((سایت معتبری هم هست)) داره میگه ام جی کیفت کابین و استهلاک و راندمان ضعیفی داره!.رنو کجار هم خدایشش خیلی خوشگله کلا طراحی رنو از ۲۰۱۲به بعد خیلی قشنگ شده…
Ali
۱۳ شهریور ۱۳۹۵اقا شاهین دستت درد نکنه عالی بود
خداییش جی اس خیلی خوشگلتره و راندمان بالاتر، شتاب، گشتاور و توان بالاتری داره ک قابل مقایسه نیست بارقبا
به نظرم قیمت بالاترش، شرایط پرداختش نسبت به بقیه باعث شده که انتخاب اول نیاه و اینکه این مدل awd هنوز نرفته انگلیس
Mahmood
۱۳ شهریور ۱۳۹۵طرفداران و متعصبان و ام جی داران برخاسته اند دوستان مواظب ضربه های آنها باشید همه میدونن که طراحی جلوی ام جی از رو زبان طراحی جدید رنو هستش حالا همش بحث کنید تا قیامت ضمنا مقایسه هم توسط سایت معتبر اتواکسپرس انجام گرفته حالا شما هرچی که دوست دارید و خوشحالتون میکنه گفتنش بگید ولی هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد تمام.
بنتلی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵محمود جان قبل اینکه رنو این شکل طراحیو برا محصولاتش استفاده کنه ام جی زبان طراحی خاص خودشو داشت،
البته قبول دارم ام جی هنوز ب اندازه کافی توانایی رقابت با نیسان و رنو رو نداره،
قشقایی فروش و محبوبیت بالایی تو انگلستان داره ، البته درسته یکم قدیمی شده ولی ب نظرم هنوز هم عالیه
رنو کجار هم ب نظرم چون نسبت ب اون دو تا جدید تره و از طرفی رنو جدیدا داره خیلی عالی کار میکنه لیاقت جایگاه اولو داره.
Developer
۱۴ شهریور ۱۳۹۵“مواظب ضربه های آنها باشید” ! داداش مگه میدون جنگه ؟؟ راستی سانمارتین عزیز چرا اسمتو عوض میکنی ؟؟ یکی دو نفر مثل تو علی (همون ضد انگلیسه!) که با اسم فیک میاین بدجور جو سایت رو خراب کردین ، کاش یه کم فکر کنین
مهراب
۱۳ شهریور ۱۳۹۵تنها عیب نیسان این هستش که عقبش واقعا با فورد مو نمیزنه
رامتین
۱۳ شهریور ۱۳۹۵دلیل نداره که ما چون برند نیسان را برتر از رنو میدونیم در همه سگمنتها نیسان بر رنو غلبه کنه! (گرچه هر 2 الان یه شرکتند!)
دیگه دنیا بشدت رقابتی شده و همین نیسان یا تویوتا مثلا 1ماه روی R&D سرمایه نگذاره عقب میمونه از قافله. بهرحال هم رنو عالیه و هم نیسان.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵تعریف قشنگی کردی
دقیقا همین
AKBAR
۱۳ شهریور ۱۳۹۵در ایران دو رقیب GS بسیار موفق تر بودند و تعداد SPORTAGE و TOSUNE ها چند ده برابر GS ها است ، GHASHGHAEI در بعضی بازارها مثل بریتانیا پرفروش ترین در کلاس خودش است .
Mahmood
۱۳ شهریور ۱۳۹۵خود سایت اتواکسپرس تایید کرده که ام جی در مقابل این دو رقیب حرفی برای گفتن نداره ضمنا آقا ساسان شما هم خودتونو خسته نکنید و با دیگران بحث نکنید چون متاسفانه کسی که روی ماشین خودش یا خانوادش یا فامیلش یا حتی برند مورد علاقش تعصب داشته حرف منطق نمیفهمه بگذارید دوستداران ام جی هرچه می خواهند بگویند تا شاد باشند چون اگر با این دسته از افراد بحث کنید چند نفر در مقابل شما جبهه گرفته و شروع به سخن به میان آوردن از بی سوادی شما و تعصب شما و عقل کل دانستن خودشان میکنند.
Sasan
۱۴ شهریور ۱۳۹۵واقعا…?
كوروش
۱۳ شهریور ۱۳۹۵چی شد یهو تموم شد؟؟؟
iman
۱۴ شهریور ۱۳۹۵خیلی هم عالی
رنو کجار یا قجار خیلی معروفه تو اروپا و جی اس با اینکه تو فنی و قیافه بهتره ولی مشخص بود که رنو رو اول بدونه تجربه خوبی از رنو قجر دارند
البته درباره طراحی اشتباه کرده جون طراحی های ام جی همه اینطورن و طراحی کانسپت جی اس هم 4 سال قبل از طراحی رنو بوده البته شباهتشون خیلی کمه ولی باز اگه کپی شده (که نشده) رنو کپی کرده
نیسان قشقایی هم رتبه دوم به نظرم درسته چون هردوی رنو نیسان شرایط فروش خیلی بهتری دارند و ارزونترن
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ شهریور ۱۳۹۵تعصب بزاریم کنار رنو واقعا خوبه
Archi KHAN
۱۴ شهریور ۱۳۹۵اهل بدبینی نیستم ، اما بقول دوستمون چرا رنوی فرانسه (!) بین این همه قاجار را انتخاب کرده عایا ؟!!
آیا بخاطر به یادآوری …. نیست
و …
بگذریم …
احسان
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دوست عزیز اولین خودروهایی که به ایران وارد شدن دو دستگاه رنو بودند که توسط مظفرالدین شاه و در سفر فرنگ خریداری شدن. ربطش رو فهمیدید؟
در ضمن اسم قشقایی هم به یک قوم قدیمی ایرانی مربوطه، توهم توطئه نداشته باشیم!
ali
۱۴ شهریور ۱۳۹۵متن رو نخونده میدونستم ام جی اخره… نیسان و بس…
آرش
۱۴ شهریور ۱۳۹۵شما هم مثل من فکر می کنین بخش اصلی متن انگلیسی جا افتاده؟ شاید ترجمه نشده؟ چون مقایسه هنوز شروع نشده تموم شد. اگه جا افتاده که هیچی، اگر هم متن اصلی همین بوده که اصلا واجد شرایط انتشار تو پدال نبوده. پدال جان اگه خودت از خودت انتظار نداری، انتظار ما ازت خیلی بیشتر از چنین مقایسه ای هست. به قول مولانا: شیر بی یال و دم اشکم که دید/این چنین شیری خدا هم نافرید
شاهین
۱۴ شهریور ۱۳۹۵سلام
چارچوب مقایسه های این مجله به این شکل هست که با توجه به نوع سگمنت و ارزش هایی که توی اون کلاس برای خریدار مهم هستن خودروهارو مقایسه میکنه.عموما هم برای اینکه حوصله خواننده سر نره و متن پیچیده نشه سعی دارن مختصر و مفید مطالب لازم رو منتقل کنن.
لازم میدونم دوباره اشاره کنم که یکی از پیشروترین مجلات در رابطه با تست و بررسی خودروهای روز و البته مصاحبه با مقامات خودرویی مهم دنیا همین مجله هستش.
ارادتمندم
آرش
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ارادت مبسوط
احمد باقری
۱۴ شهریور ۱۳۹۵من باشم، نیسان رو بر میدارم.
امیرحسین
۱۴ شهریور ۱۳۹۵چقدر باحالیم ما…..
نیسان قشقایی تو این فروش پایینی داشت ولی ایرانیان از پشت مانیتور برای نیسان یقه رانی میکنن!!!!!
دوستانی که میگفتن MG فقط تو ایران و چین عرضه میشه الان کجا هستن؟؟؟اونهایی که میگفتن ام جی رو به اروپا راه نمیدن؟؟؟هیچ جا تست و بررسی درباره ام جی انجام نشده؟؟
بهرحال ام جی اولین تجربه اش هست و نیاز به زمان داره
ََAREF
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دقیقا.. رنو از سال 1999 با کانسپت شاسی بلند اش ، پروژه این گونه خودروها را آغاز کرد و نیسان از سال 2004 با کانسپت قشقایی و اون سابقه دراز در شاسی های بلند با پاترول های نامدار..
MG در این گونه خودروها در ابتدای راه قرار دارد ولی برای شروع ، طوفانی و بی نظیر به بازار تاخته است..
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵ای داد از دست MG سواران متعصب.
بابا MG یک ماشین کلاس سوم و چهارمه.
ََAREF
۱۴ شهریور ۱۳۹۵این که می گیم : “MG در ابتدای راهه” و “اولین تجربه اش است” ، متعصبانه است و یا اینکه “این ماشین کلاس سوم و چندمه” ؟؟؟!
شما کلا خوبی ؟ بلدی چهارتا حرف فنی هم بزنی ؟ نکنه ماشین های اکونومیک رو با عشقت لمبور مقایسه میکنی!!؟
دوست من تعصب یعنی همین که تو آرم شرکتی را بجای آواتارت قرار میدی و یک جمله رادیکال ، کور و متعصبانه هم چاشنی اش میکنی : “فقط لمبور..” ..!!
چیزی که خودت هستی به دیگران نسبت نده..!
ََAREF
۱۴ شهریور ۱۳۹۵منظور از راندمان ضعیف را هم نفهمیدم..!!؟
نسبت حجم موتور به توان تولیدی اسب بخار MG GS بسیار قابل توجه و عددی به اندازه 110 اسب به ازای هر لیتر حجم موتور است . دو رقیب دیگر اعدادی پایین تر دارند و به همین دلیل ، راندمان یا بازدهی پایین تری دارند.
موتور 1.5 لیتری توربو MG GS ، همان موتوری است که جنرال موتور روی گونه های پرفروش خود از برند شورلت می گذارد . این موتور در MG GT های جدید که پاییز وارد کشور می شوند هم استفاده شده است .
لیوان
۱۴ شهریور ۱۳۹۵تویوتا rav4 در رتبه ی بالاتری از هر سه قرار میگیره. البته سوبارو فارستر هم به نظر من در رتبه ی دوم قرار میگیره. به علت اینکه با هر دو مدل رانندگی کردم.
قیمتشون هم نسبتا در یک رده هست.
سعید
۱۴ شهریور ۱۳۹۵نیسان با این ادعا نصف سهامش ماله رنوست…..و خواهشا یه اروپایی رو با یه آسیایی مقایسه نکنید.
Farzad
۱۴ شهریور ۱۳۹۵واقعا بعضی ها چطور 160 میلیون تومنرو میدن ماشین چینی سوار شن!
الان هم ام جی سواران متعصب میان یه عالمه دیسلایک و کامنت میدن و میگن که چینی نیست انگلیسیه اقا جان بوده الان تو چین تولید میشه موتورش هم ماله چینهو همچیش هم ماله چینه هیچ چیزش انگلیسی نیست
حامد
۱۴ شهریور ۱۳۹۵اونی که 162 داره برای خرید ماشین ، مطمئن باش قبل اون ماشین های زیادی داشته و اولین ماشینش نیست ، بچه نیست ، بالغ هست و قطعا کار و بار درست و حسابی دارد و به واسطه آن قطعا با تجربه است و میدونه پولشو کجا خرج کنه … و مهمتر از همه به اینترنت دسترسی داره و میدونه چی رو داره میخره..
ضمنا MG تست درایو هم داره و میتونه همه جوره بررسی کنه..!
شما نگران نباش.. خودشون میدونن دارند چی میخرند!
ام جی بیشتر از این که طرفداران متعصب داشته باشه ، یه مشت .. پیچ داره..
خب اینقدر با ام جی سوارا کل کل نکنید.. خوب میشید..
ََAREF
۱۴ شهریور ۱۳۹۵موتورش مال چینه؟؟؟!!!
شما اصلا مطالعه هم میکنی؟؟
دوست من قبل از اینکه حرفی را قطعی کنی ، یه ذره مطالب مربوط را از سایت ها بخوان تا کسی نگه حرف مفت میزنی!
مصطفی
۱۴ شهریور ۱۳۹۵با توجه به نظر شما الان اینایی که ولوو میخرن دور از جونشون یک مشت احمق هستند که 560-570 میلیون میدن یک ماشین چینی میخرن چون الان ولوو هم مال جیلی چین است و اونجا تولید می شود.
لطفا اول مطالعه کنید بعد اظهار نظر کنید و دوستداران ام جی با این سابقه زیاد را مسخره نکنید.
محض اطلاع شما زمای که ام جی شروع به تولید ماشین کرد لامبورگینیوجود نداشت و داشت تراکتور تولید می کرد.
amir
۱۴ شهریور ۱۳۹۵نظرات بی ارزش لطفا تو این سایت ندید این سایت رو شبیه سایت های دیگه نکنید
amir
۱۴ شهریور ۱۳۹۵منظورم Farzad بود نوشته بود
واقعا بعضی ها چطور 160 میلیون …..
حامد
۱۴ شهریور ۱۳۹۵آقا امیر سخن تان حقه..
برخی از این سایت ها آنقدر جامعه شان را افراد کم سواد و عقده ای فراگرفته که به هیچ وجه نمی شود دو کلمه ارزشمند از کاربرانشون شنید و یا هم سخن شد .
به راستی کاربران این سایت ، جایگاه حرفه ای و برتری دارند .. حیفه که گفتمان این جمع رو یه عده به سمت ساختار لمپن شخصیت خودشون بر گردونند.
احسان
۱۴ شهریور ۱۳۹۵همه قطعات اپل هم تو چین تولید و سرهم میشن مهندس
طراحی و مهندسی مهمه نه محل تولید
نریمان
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ترجمه کامل انجام نشده و سایت معتبر اتواکسپرس در لینک زیر بررسی کاملی انجام داده و از دیدگاه فرهنگ اروپایی و اولویت های اون جامعه بررسی کرده و مسلما با فرهنگ ایرانی متفاوت هست ، به هر حال برند ام جی در تولید اس یو وی در اول راه هست و در مقابل برند نیسان که سالها تجربه اس یو وی دارد حرف زیادی برای گفتن فعلا ندارد ، ولی این دلیل نمیشود که خط بطلان بکشیم ، خود سایت اتواکسپرس در بررسی ام جی جی اس و لکسوس ان ایکس ۳ ستاره از ۵ ستاره داده و در صورتیکه ان ایکس از هر نظر از جی اس سرتره
http://www.autoexpress.co.uk/mg/gs
http://www.autoexpress.co.uk/lexus/nx
در هر صورت سایت اتواکسپرس معتبرترین سایت تخصصی خودرویی هست و نظرش بر همه نظرات در این خصوص برتر
http://www.autoexpress.co.uk/mg/gs/96866/mg-gs-vs-renault-kadjar-vs-nissan-qashqai
sunmartin
۲۱ شهریور ۱۳۹۵دراینکه رنو کجار خودروی با ارزشی هست شکی نیست اما نمیشه براحتی از کنار اسم نیسان گذشت تست و مقایسه خوبی بود من رنو را اننخاب میکنم که هم طراحی و هم کیفیت برتری در تست داشت و بعد نیسان اما بهیچ وجه ام جی در حد و اندازه های این دو حودورساز نیست من نظرم میگم :ام جی بدلیل استفاده از برچسب های made in China در جای جای این خودرو و داشبورد سخت و بی کیفیت قطعات تریم داخلی تماما پلاستیکی (حتی دستگیره درب ها از داخل) حس یک خودوری لاکچری را به مشتریان القا نمیکنه