با خرید داچیا ساندروی جدید تا پیش از پایان سال جاری میلادی دربارهی خرید این نسخه دوباره فکر خواهید کرد. دلیل این موضوع آن است که نسخهی جدید و پرچمدار تِکرود که برای خودروهای داستر و نسخههای استپ وی لوگان استیت و ساندرو عرضه شده تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه میشود.
این تریم جدید استایل متفاوت، تجهیزات بیشتر و طراحی بهتری را به ارمغان آورده است. موضوع جالب اینکه ساندرو استپ وی تِکرود گرانترین نسخه از ارزانترین خودروی بریتانیا میباشد.
با پرداخت ۱۱۶۶۰ پوند شما میتوانید رنگهای بدنهی بیشتر، نقشهی کشورهای اروپایی و لاستیک زاپاس را دریافت کنید.
در این خودرو شاهد تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، حسگرهای پارک عقب، کروز کنترل با محدود کننده سرعت و صفحه لمسی ۷ اینچی، سیستم ناوبری ماهوارهای و نرمافزار گوشی هوشمند همچون اپل کارپلی خواهید بود. تمامی این تجهیزات در حالی عرضه شده که قیمت ساندرو استپ وی تِکرود حدود ۴ هزار پوند کمتر از فورد فیستا Zetec مشابه میباشد.
برای بدنهی خودرو رنگهای جدیدی عرضه شده اما خب در کل تغییرات زیادی رخ نداده است؛ اما خب هنوز هم قیمت ۱۱۶۶۰ پوندی باعث شده ساندرو استپ وی بازهم خودروی بسیار ارزانی باشد چراکه با این پول خودروهای جدید زیادی وجود ندارند.
داچیا ساندرو استپ وی تِکرود خودرویی ارزانقیمت، صادق و نسبتاً مجهز است که قیمت بسیار پایینی داشته و مناسب خانوادههاست. مدل جدید تِکرود باعث ایجاد تغییراتی در بدنه و کابین شده و قطعاً از سایر نسخهها متمایز است؛ اما این خودرو از نظر تجهیزات تنها دوربین دندهعقب اضافی را در مقایسه با نسخهی کامفورت داراست بنابراین پرداخت ۶۶۰ پوند اضافی چندان منطقی جلوه نمیکند؛ اما خب اگر استپ وی تِکرود را دوست داشته باشید احتمالاً آن را خواهید خرید.
مشخصات داچیا ساندرو استپ وی تِکرود TCe 90
- قیمت: 11660 پوند
- پیشرانه: 3 سیلندر ۰.۹ لیتری توربوی بنزینی
- قدرت/گشتاور: 89 اسب بخار/۱۴۰ نیوتون متر
- گیربکس: 5 سرعته دستی، دیفرانسیل جلو
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 11.۱ ثانیه
- حداکثر سرعت: 167 کیلومتر در ساعت
- مصرف سوخت: 6.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
منبع: autoexpress
سعید(تهران)
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸بعضی از ماشینا با وجود نو بودن هیچ حس و حالی انتقال نمیدن! درسته با این پول توی بریتانیا انتخاب صفر کیلومتر بهتری وجود نداره ولی میشه دست دوم های کم کارکرد و سالم خیلی بهتری خرید که از تکنولوژی هزاره قبل هم استفاده نکردن! ۱۲ هزار پوند توی بازار دست دوم این کشور پول کمی نیست.
محمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸هه اینا بلد نیستن نسل قبلترش رو کمتر تولید کنن گرونتر به مشتری بفروشن مگه؟؟؟
اونم بصورت پیش فروش
نوید جهرمی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸دسته دوم همونقدر که جذابه، معایب هم داره.
از هزینه های جانبی و مالیات و بیمه و عوارض آلایندگی و استانداردای جدیدی که باید پاس بشه و … هم نمیشه گذشت.
برای خرید این ماشین که نمیرن کل پولشو بدن، لیزمیکنن. یه مبلغ پیش. بهره صفرتا 1.5 درصد. اقساط کم. بعد از سه چهارسال هم یا به خود شرکت میدن یا نوشو میگیرن و ادامه ماجرا.
——————
اینقدر منت بنزین ارزون رو سرمون میزارن. بنزین رو به قیمت جهانی بده. حقوق رو دلار کن. ماشین رو آزاد. اگه کسی صداش در اومد.
باید استپ وی عهد بوق رو به قیمت پوند جهانی روزش ازشون بخریم، بعد هم تحویل ندن بگن بیا جاش تیبا ببر.
حسین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸گل گفتی! اگه میخوان قیمت بنزینو با دلار هماهنگ کنن، پس حقوق ما رو هم باهاش هماهنگ کنن
hami
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸یه تیکه آشغال…
البته در اروپا …
در ایران ملت سوار میشن قیافه میگیرن . صف خرید خم راه میندازن
ali a
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸تا دست دوم کم کارکرد از کلی از برندا هست.. خرید این اشغال هیچ توجیحی نداره…البته خرید ماشین کم خرج و تمیز…
حمیدرضا
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸نصفش در مورده اینه که قیمتش کمه و سعی می کنه با این مزیت معایب رو توجیه کنه انصافا هم خیلی قیمتش خوبه البته میزان فروش برند داچیا در اروپا نشون میده که چندان هم مردم اونجا بهش نمی گن آشغال و کلی هم میخرن و ازش استفاده می کنن
حسین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸تو رو خدا بدبختی مارو ببین! همینی که هی ازش انتقاد میکنه و میگه خب مناسب قیمتشه، واسه ما شده لووووکسسس!!!!!
Abbas
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸حاااالم از این ماشین نفرت انگیز،این برند نفرت انگیز بهم میخوره،همچنان داشبوردش یه تیکه آشغاله،هر چقدر که از رنو خوشم میاد ده برابرش از داچیا متنفرم