رنو چندی پیش با معرفی پیکاپ آلاسکان سبد محصولات خود را گسترش داد. این خودرو که اولین پیکاپ یک تن اروپایی رنو محسوب میشود، در حال حاضر در آمریکای جنوبی به فروش میرسد و در خود بازار اروپا نیز تا پایان امسال عرضه خواهد شد. آلاسکان عضوی فرانسوی از گروه سهنفرهٔ پیکاپهای توسعهیافته توسط اتحاد رنو-نیسان و دایملر است. دو وانت دیگر که روی پلت فرمی یکسان با آلاسکان ساخته میشوند نیسان ناوارا و مرسدس بنز X کلاس هستند. هرچند آلاسکان پیکاپی جهانی است اما رسماً در ایالاتمتحده عرضه نمیشود.
در اروپا، رنو وانت جدید خود را با یک پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری بایتوربو dCi دیزل عرضه میکند که در دو سطح قدرت مختلف ۱۶۰ و ۱۹۰ اسب بخار قابل انتخاب است. نیروی این موتور نیز توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک به محور عقب یا هر دو محور انتقال پیدا میکند. اگر خواهان مدل چهارچرخ محرک باشید، یک قفل دیفرانسیل عقب الکترونیکی را هم دریافت خواهید کرد درحالیکه برای کسانی که از آلاسکان بیشتر استفادههای آفرود میکنند یک قفل دیفرانسیل مکانیکی هم قابل سفارش است.
اما کسانی که از این پیکاپ بهعنوان خودروی روزانه استفاده میکنند نیز میتوانند با پرداخت مبالغ بیشتر، آنرا به ویژگیها و تجهیزات جذابی مجهز کنند. این تجهیزات شامل گرمکن صندلیهای جلو، کنترل تهویهٔ دو منطقهای، دوربین ۳۶۰ درجه و نمایشگر هفت اینچی با ناوبری میشود.
پوشش کامل جدیدترین خبرها و رویدادهای نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ در پدال. همراه شما خواهیم بود…
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲۲ اسفند ۱۳۹۵کم زرق و برق …….!!!!!!!!!!
دیگه فقط ماساژور صندلی براش نذاشته بود بخت چکار کنه دیگه ……
اگه داخل تندر 90 هم همین طوری بود حاضر بودم 50 تومن حرومش کنم ….
حسین
۲۲ اسفند ۱۳۹۵بنظرم قوی تریم و فول ترین مدلش (با قفل دف مکانیکی و تهویه دومنطقه ای و …) ابتدا باید تو ایران عرضه شه تا جلب اعتماد کنه ، بعد نسخه های ارزانتر هم برای تنوع بازار عرضه شه!
حسین
۲۲ اسفند ۱۳۹۵بنظرم قوی ترین و فول ترین مدلش (با قفل دف مکانیکی و تهویه دومنطقه ای و …) ابتدا باید تو ایران عرضه شه تا جلب اعتماد کنه ، بعد نسخه های ارزانتر هم برای تنوع بازار عرضه شه!
datsun
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ناو ارا یه چیز دیگس یه پیکاپ با برند نیسان به آدم حس اعتماد میده
کابین ناوارا شیک تر هم هست
یاسین
۲۲ اسفند ۱۳۹۵درسته که این پلتفرم مشترک با نیسان داره و پیک اپ تراک یکی از جادوگری های نیسانه و به نظرم اگه واردش کنن مشتری براش زیاده ولی من نیسان تایتان و فورد F150 رو تو این سگمنت دوست دارم
آرش
۲۲ اسفند ۱۳۹۵از رنو متنفرم …
حالا بگو بهترین ماشین های دنیا رو بزنه …
من متنفرم …
h112
۲۲ اسفند ۱۳۹۵مگه چی کارت کرده؟
حمیدرضا
۲۲ اسفند ۱۳۹۵این ماشین بیشتر یه پیکاپ هست مثل باقی محصولات جهانی پسند پس نباید با تراک های امریکایی مثل فورد رم و شوی مقایسش کرد ولی در مقایسه با رقبای اسیایی هم خوش چهرست هم قدرت خوبی داره ولی تو این کلاس بیشتر تویوتا و میتسوبیشی قدرت دارن خصوصا به خاطر اصطحلاک خیلی کمشون
آرتین
۲۷ شهریور ۱۳۹۶من که طراحی بیرونی اش رو بیشتر از بنز دوس دارم. داخلشم صفره. برن گمشن بنز رنو و نیسان با این جوجه رنگ زدنشون