رنو که در طول یک دهه اخیر و پس از همکاری با برند نیسان، از وضعیت فروش بالایی برخوردار شده، چالش جدیدی برای خود رقم زده و چنانکه از شواهد برمیآید، برای ساخت یک ابر خودروی روباز تلاش میکند. در واقع اگر مشکلی پیش نیاید، رنو احتمالاً بهزودی از یک مدل مفهومی اسپرت و روباز با نام اسپایدر پرده برمیدارد که پیش از این صحبتهای بسیاری راجع به ویژگیهای فنی و عملکرد آن انجام گرفته و انتظار میرود خودروی اسپرت جدید رنو شباهت بسیاری به مدل ترازور داشته باشد.
به گزارش کاراسکوپ رنو که قبلاً سابقه ساخت مدلهای اسپورتی نظیر کلیو اسپرت و مگان ۲۲۵ تروفی را در پرونده دارد، با توجه به وضعیت مناسب فروش و تجربیاتی که در بخش فرمول یک به دست آورده تلاش دارد تا شاید خودرویی اسپرت و تمام عیار را برای برخی از مشتریان خاص خود تولید کند. ماهولو عمر طراح فرانسوی برند رد این راستا وارد کار شده و چند رند از نمونه مدرن نو اسپایدر منتشر کرده که در نوع خود یک چالش جدید برای رنو محسوب میشوند.
خودروی مفهومی جدید رنو بیشباهت به مفهومی قبلی آلپاین گرنتوریسمو که سال ۲۰۱۵ معرفی شده، نیست اما به خودروی آر اس ۰۱ رنو نیز شبیه است. طرح خودروی دیجیتالی جدید رنو با فرم بدنهای آئرودینامیک، تنها دو صندلی دارد و بدون سقف ثابت از یک ساختار جالب بهره برده و بهصورت موتور وسط عرضه میگردد.
رنو هنوز بحثی راجع به زمان عرضه این خودرو ننموده است. آیا رنو وارد دنیای خطرناک و بیرحم سوپراسپرتسازان میشود؟ باید منتظر ماند و دید.
Amir
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶این چراغ های عقب به هم پیوسته از شیرون شروع شد …
خیلی قشنگه ولی دیگه تکراری شده.
parsa
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶موافق نیستم،وننو قبل از شیرون بوده ها
akrh78
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶موافق نیستم.چراغای عقب وننو پیوسته نیستن.اون وسط لوگو لامبورگینی هست….
Ferrari Zonda SuperFast
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶چراغ عقب نواری پیوسته حتی ارزش بحث کردن رو نداره.
چراغ عقب باید دایره باشه
حالا میخواد تک باشه،دوقلو،یا سه قلو.
Ace
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶دایره !!!
چون فراری اینطوریه حتما !!!
عمراً !
اتفاق چراغ دایره ای ۱۰۰ ساله داره استفاده میشه و خیلی تکراریه
Ferrari Zonda SuperFast
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶مهم تکراری بودن یا نبودنش نیس
مهم زیباییه.
من به خاطر آلفا، کوروت، فرراری، پاگانی و… گفتم
محمد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶audi concept a9 :||||
shoma k audi bazi chera??
Ace
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶تاثیرگذاری بوگاتی در دنیای سوپراسپرت ها خیلی بیشتره
مثل مدل Lafinale که بوگاتی معرفی کرد و بعد Laferrari اومد و حتی مدت ها نسل بعد فورد GT با اسم Ford Laford معرفی میشد.
طرح چراغ پیوسته بار ها در تاریخ استفاده شده اما این موج جدید ، اونم در دنیای ماشین های اسپورت ، با پیروی از بوگاتی ایجاد شد.
akrh78
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶میگم آقا مجید کانسپت میژن ای قبل از شیرون نبود؟
Ferrari Zonda SuperFast
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶به نظرم اگر سبک طراحی آر اس01 رو پی شو میگرفت بهتر بود.
اینم یادتون باشه که رنو بالای40ساله که پیشرانه فرمول میسازه و حداقل 20سال پیش(دقیق نمیدونم، میتونه بیشتر باشه)مستقیما وارد فرمول شد و حتی تونست نوار قهرمانی های شومی و فرراری رو پاره کنه و دوقهرمانی پشت سر هم بیاره…
توی بحث پیشرانه رنو خیلی کاردرسته و تعداد قهرمانی های زیادی داره توی لیست انجین دومه با 12قهرمانی و اول فرراریه با 16تا
akrh78
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶رنو واقعا داره خیلی پیشرفت میکنه.همیشه هم کانسپتای خیلی عالی و زیبا و نوآورانه ای معرفی کرده.پیشرفتش شده شبیه مکلارن.پیشرفت رنو تو فورمول یک هم اینو اثبات میکنه….
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶تو عکس که شیشه نداره
یاسین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶برای رنو هیچکاری نداره حتی سوپر اسپرت بسازه چون پشتوانه مهندسی خوبی مثل مهندسای فرمول یکش داره و در عین حال اگر بخوایم بصورت گروه خودروسازی هم فرض کنیم رنو نیسان با هم میتونن بدجوری گرد و خاک کنن طراحی رو رنو انجام بده و مهندسی فنی ماشین رو نیسان مخلوق نهایی نژاد جدیدی از گودزیالاها خواهد بود
DYBALA
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶اینکه تو فرمول یک بودن رنو رو دلیل بر خوب بودن رنو میبینید، درست نیست
کانسپت کامپیوتری بیرون دادن سادس
حتی شیشه جلو هم نداره…
Km
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶آره دیگه آخه کسایی که اینو رندر کردن یا یادشون رفته شیشه بذارن یا بلد نبودن :|
Carbonado_GT
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶با تلیسمان خیلی حال میکنم
قیافش مثل ماشین های 500 میلیونیه
Amirhosein
۱۱ خرداد ۱۳۹۶فقط دو تا شرکت تو دنیا هست که تو هر سبکی خودرو تولید میکنه اولی بنز دومی رنو
اینا هم کامیون تولید میکنن هم کامیونت هم ون هم شاسی بلند هم سدان هم کوپه هم فرمول یک هم سوپر اسپرت و صد تا هم دیگه