نمایشگاه خودروی برزیل، شاهد یک نسخه کانسپت ویژه از رنو داستر خواهد بود که فضای بار آن به شکل پیک آپ درآمده است. این تغییر باعث شده تا این خودروی SUV مبدل به یک وانت دو کابین آفرود ۴×۴ شود.
رنو/داچیا داستر اوروچ در مرکز طراحی سائوپائولو و برای بازار و سلایق آمریکای لاتین طراحی شده است. سقف تمام شیشه ای، چرخهای ۱۸ اینچی آلیاژی، شکافهای روی کاپوت، رکاب و بچه گلگیرهای مشکی رنگ و هارمونی ناشی از رنگآمیزی خودرو به رنگ متالیک با تم نارنجی به شدت جلبتوجه میکنند. سایر قسمتها مثل چراغهای داستر تغییر خاصی نکردهاند. اما جلوپنجره و هواکشهای سپر، بهگونهای متفاوت و شیکتر طراحی شدهاند. اما باربند سقفی در قسمت پشتی خود به یک مجموعه اسپویلر مانند نردبانی ختم میشود که خلاقانه است. در مجموع طراحی این خودرو ما را به یاد پیک آپ های جدید نیسان میاندازد که البته شریک رنو نیز هست. درون کابین داستر اوروچ، یک صفحه نمایش بزرگ برای سیستم چندرسانهای نصب شده است. این صفحه، تصاویر دو دوربین دید عقب را که یکی با زاویه ۸۰ و دیگری با زاویه ۱۴۰ درجه تصاویر را دریافت میکنند، نشان میدهد. صندلیها نیز تقویت شدهاند و روکش مواد داخلی نیز از مواد مرغوبتری میباشد. در مورد مشخصات فنی این خودرو هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۹۲۴۷۱″]۲۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
پوری پوریا!
۸ آبان ۱۳۹۳رنو داستر ماشین اقتصادی و خوبی هست! فقط نفهمیدم این مدل وانت هست یا نه!!
عقبش خیلی عجیبه! ترکیب رنگهای قرمز و سفید هم هماهنگی خوبی تو طراحی این ماشین دادن!
مک میسل
۸ آبان ۱۳۹۳از همون اول به درد وانت میخورد!!!
مک میسل
۸ آبان ۱۳۹۳راستی دوستان،الان این کامنت اقای پیکان جوانان رو دیدم یادم افتاد:
به گزارش جام جم،صبح روز جمعه هفته پیش،که در شمال کشور بارانی شدید بارید و سیل به راه افتاد،در پلی در استان گیلان،دو سرنشین پیکان،با خودرویشان،در سیل ماندند.
اهالی روستا،هوشیار بوده و میفهمند که ان پل خراب شده و ان ماشین را سیل برده است.
بر همین سبب،یکی از دوسرنشین پیکان،جان سالم به در برد.
دیگر سرنشین خودروی پیکان،در منطقه ی پنجاه کیلومتری ان پل،پیدا شده است و وضعیت او وخیم است.
علت حادثه را نقص فنی پل اعلام کردند.
مک میسل
۸ آبان ۱۳۹۳لطفا نظرتون رو راجع به این گفتم بگید.
Alpha
۸ آبان ۱۳۹۳کامنتت چه ربطی به این کامنت داشت ؟ وقتی میخوای کامنت بزاری حق تقدم رو رعایت کن برو آخر
مک میسل
۹ آبان ۱۳۹۳کسی از شما دستور نخواست جناب الفا….
پیکان جوانان
۸ آبان ۱۳۹۳چیز خوبی از کار در اومده میشه جایگزین کاپرا و وینگل 5 تو کشور البته اگه قیمتش رقابتی باشه
ASADI
۸ آبان ۱۳۹۳نه قیمتش بیستر از ایناست
ali
۲۹ دی ۱۳۹۵کاپرا و وینگل ..اصلا میدونی که قیمت داستر قدیمی کلا دو برابر کاپرا و وینگله …چه برسه به وانتش که دیگه چهار برابر هم میشه
واقعا قبلا رنو اصلا ماشین های قشنگی نمیساخت و قیافه چندان خوبی نداشتن مثل همین ال90 و مگان و داستر و ساندرو و….
اما واقعا ماشین های جدیدش کلا فرق کرده مثلا تلیسمان یا کولیئوس جدید که طراحی فوق العاده ای دارن
فکی کنم این از برکات نیسان هست که ترکیب دو سبک طراحی هست
فرانسه قبلا توانایی ساخت موتور توربو نداشت و اکثرا مجبور بود از آلمانی ها یا ژاپنی ها موتور توربو بگیره …مثلا موتور رنو کپچر که مال نیسان ژاپن هست
یا موتور مشترک ds با بعضی از ماشین های آلمانی
کلا تو دنیا فرانسه رو به ارزان سازی میشناسن و خودروی اسپرت خاصی نداره
"Amir"
۸ آبان ۱۳۹۳از پیشرفتی ک رنو تو طراحیاش خوشم میاد
یه پسر
۸ آبان ۱۳۹۳داستر با این طراحیش فقط واسه وانت خوبه
دلم سوخت یه بار یه بابایی رو دیدم تو داستر نشسته بود تازه خیلی هم باد تو کله اش بود که چه ماشینی سواره
در صورتی که داستر ماشین واقعا ارزون قیمتیه که به نظر مدل مشابه اش با برند داچیا هم تولید میشه
یعنی به عبارتی ال 90 شاسی بلند
هرچن بازم از بعضی از اتاق بلند های ایران بهتره
مک میسل
۸ آبان ۱۳۹۳دقیقا.
قیافش2زار به درد نمیخوره!
ASADI
۸ آبان ۱۳۹۳طراحی های رنو مثل مکعبند
R - MB - DE - RM
۸ آبان ۱۳۹۳مطمئن نیستم ولی حدث میزنم یه پای نیسان تو این ماشین هست
المان های طراحی نیسان رو تا حدودی میشه توش دید!!!
datsun
۸ آبان ۱۳۹۳نشانهای از نسل قدیم ناوارای نیسان توش دیده میشه
یاسین
۸ آبان ۱۳۹۳ال 90 شاسی بلند که وانت شد !!
REZA . JUST TOYOTA
۸ آبان ۱۳۹۳ماشین فرانسوی فقط سیترون
البته کیفیت رنو عالیه
محمد
۸ آبان ۱۳۹۳رنو داستر و تندر90 وکلیه محصولات رنو بسیار خودرو های بااطمینان بالاو دارای سواری نرم و راحت هستند و صاحبشان را به این راحتی محتاج تعمیرگاه نمی کنندکه حتی دربسیاری از خودروهای گرانتر این خصوصیات وجود ندارد نمونه آن را شما می توانید در تندر90 هایی باعمر 7سال وکارکرد بالای 200000 کیلومتر مشاهده کنید
محمد
۸ آبان ۱۳۹۳اگر داستر سه سال پیش که دلار یک سوم قیمت بود وارد بازار ایران میشد قیمتش میشد حدود 30میلیون و الان تعداد داسترها در خیابان خیلی زیاد بود حتی از ماشینهای کره ای بیشتر بود و مردم شناخت بیشتری نسبت بهش داشتند و از نظر لوازم یدکی هم هیچ مشکلی نداشت چون بسیاری لوازمش با تندر90 و مگان یکسان است ولی بخاطر بی کفایتی مسولان وقت ایران خودرو و ترس از دست دادن بازار سوزکی ویتارا این کار انجام نشد
parseh net30
۱۰ آبان ۱۳۹۳این رنو هم هیچگونه خلاقیتی تو طراحی جلوی ماشین نداره
Ahmad..F12
۱۰ آبان ۱۳۹۳خدا کنه نمونۀ اصلی هم دقیقاً شبیه همین نمونۀ کاسپت باشه
خیلی بهتر از نمومۀ SUV هستش
REZA . JUST TOYOTA
۱۰ آبان ۱۳۹۳رنو باید از یک طراحی جدید برای ماشین هاش استفاده کنه
این نوع طراحی رنو هم خیلی زشته و هم خیلی قدیمی
باید از موتور های بهتری هم استفاده کنه اخه بیشتر موتور های رنو خیلی ضعیف و کند هستن
اما بعد از دو نکته ی منفی می خوام یک نکته ی مثبت هم بگم
کیفیت ماشین های رنو عالی است
یک کیفیت اروپایی واقعی
راد
۱۰ آبان ۱۳۹۳تو شهر استانبول تاکسی هایی جدید رنو داستر بود
تا حالا تاکسی شاسی بلند ندیده بودم
ali
۲۴ آبان ۱۳۹۳سلام
در باب کیفیت محصولات رنو که شکی نیست . از همون رنو 5 بگیر تا مدلای جدیدش
همین ال 90 که خیلیا میگن قیافش ضایس و از این حرفا قدرت ، شتاب و سواری خوبی داره و خراب بشو نیست . با توجه به ارتفاع زیادش مناسبه واسه جاده های خاکی .
در مورد این ماشینم که اگه بیاد تو ایران به نظر من خیلی طرفدار پیدا میکنه چون هم شاسی بلنده هم فرانسویه
من که از طراحیش خیلی خوشم اومد
4MATIC
۲۷ بهمن ۱۳۹۳اصلا از داستر خوشم نمی اد