اتحاد رنو-نیسان یک ضلع از معاملهی ۲.۲ میلیارد دلاری با میتسوبیشی به منظور به دست آوردن ۳۴ درصد از این کمپانی ژاپنی است. این معامله میتواند تأثیری شگرف بر هر سه خودروساز بگذارد.
در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس، مدیر ارشد رنو-نیسان آقای کارلوس گون (غصن) به اتوموتیونیوز گفت از مسئولان انتظار دارد که از این معاملهی چندین میلیارد دلاری حمایت کنند و هنگامی که این کار انجام شد جزئیات دقیق آن در آینده اعلام خواهد شد.
این معاملهای نیست که تنها بگوییم اوکی! ما این معامله را جوش دادیم و هماکنون اجازه دهید فکر کنیم که با هم میتوانیم چهکاری انجام دهیم.
نه. روزی که ما انجام معامله را اعلام کنیم جزئیات دقیق آن را به شما خواهیم گفت؛ و این معاملهی بزرگی است. معاملهای بزرگ بین میتسوبیشی و نیسان؛ و همچنین شاید تأثیری چشمگیر بین روابط رنو و میتسوبیشی بگذارد.
اگرچه که هنوز تا زمان انعقاد این قرارداد اطلاعات دقیقی از جزئیات آن نداریم اما گون گفت که میخواهد میتسوبیشی بخشی از اتحاد رنو-نیسان شود به این معنی که هر سه خودروساز میتوانند به آسانی با یک مدیریت، برنامههای توسعهای و تحقیقی به هم متصل شوند.
میتسوبیشی در این مورد به اتحاد ما خواهد پیوست. این اتحاد چیزی دربارهی توسعهی همکاریها است. ما میدانیم که همکاریهای زیادی با میتسوبیشی وجود دارد و از نظر استراتژیک ما نیز ارتباطات زیادی داریم.
منبع: autonews
vahid porsche
۲۲ مهر ۱۳۹۵کارلوس انگار *** اخه این چه ژست زشتیه
احتمالا چند وقت دیگه شاهد حضور رنو gtr نیسمو در خیابان ها خواهیم بود
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵.
ژستش بد نیست.
زاویه ی عکس برداری بده.
عکاس فکر کنم دراز کشیده عکس گرفته.
خخخ
علي
۲۲ مهر ۱۳۹۵آخه آدمیزاد دگمه کتشو میبنده میگیره میشینه؟!! هر کی ندونه انگار مسابقات پرورش اندامه و آرنولد شوارتزینگر فیگور نشسته عکس داره میگیره. به افتخار کارلوس ۳۰ ساعت سکوت مطلق با چاشنیه غرور ???
باتچکر
فورد
۲۲ مهر ۱۳۹۵شما مثل اینکه تییر رو نخوندین خودش زده ((معامله بزرگ)) منظورش همین معامله است دیگه بزرگ و کوچیکشو خودتون باید تشخیص بدین
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵به ژست طرف چیکار داری
احسان
۲۳ مهر ۱۳۹۵طرف مدیر یکی از بزرگترین شرکتهای خودرو سازیه بعد فکر ملت تو طرز نشستن و دکمه ی کتش هست! اتفاقا ذهنش رو درگیر اینا نکرده که موفق شده
جواد
۲۲ مهر ۱۳۹۵امیدوارم نیسان کمک کنه بخش اسپورت میتسوبیشی دوباره فعال بشه مخصوصا لنسر
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵.
درسته.
به نظر من اوضاع نیسان نسبت به وقتی کارلوس ! نبود خیلی بهتر شده.
کارلوس به دنیای سوپراسپرت ها خیلی علاقه داره و سرمایه گذاری میکنه.
میبینیم GTR به چه هیولایی تبدیل شده.
من روز های خوبی برای لنسر میبینم.
اوضاع میتسوبیشی روبه راه میشه. مطمئنم.
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵افرین به این نظرت مجید جان
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵افرین جواد عزیز
GOD BLESS JAPAN
۲۲ مهر ۱۳۹۵احتمالا اولین پس لرزه های این قرارداد رو در هند شاهد خواهیم بود ! با توجه به این هر 3 (2)شرکت نفوذ خوبی در بازار هند دارند.
GOD BLESS AMERICA
۲۲ مهر ۱۳۹۵کارلوس از تخریب وجهه رنو و نیسان خسته شده میخواد ایندفعه به هیبت میتسوبیشی موتورز گند بزنه.
حیف که تو دنیایی زندگی میکنیم که کارلوس گونها و سر جیو مارکیونه ها نابغه شناخته و تایید شده به قله های رفیع تصمیم گیری برای آینده می رسند اما نیکلای تسلاها سرکوب شده و به انزوا سوق داده میشوند.
این عاقبت تفاوت بین تصمیم برای خدمت به جمیع انسانها و یا فقط اربابان جهان است.
بهزاد
۲۲ مهر ۱۳۹۵تخریب!
کدوم تخریب دوست گرامی!!
مگه برند نیسان و رنو وجهه ای در صنعت خودروسازی ندارند که اینطور از مدیریت کارلوس گون ایراد میگیرید.
کارلوس گون کجا مارکیونه الان کجا
احتمالا تصور شما از این اتحاد ورشکستگی این دوتا شرکت هست وگرنه اوضاع در واقعیت متفاوته.
شاید هم منظور دیگری دارید…
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵.
کارلوس و سرجیو ! هر دو یک جا هستن.
.
.
.
در قلب ماشین بازان
در قلب عاشقان لافراری و گودزیلا.
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵تخریب کجا بوده
توضیح خوبی دادی بهزاد
سامان
۲۲ مهر ۱۳۹۵بیشترین سود رو این وسط رنو میکنه
نیسان قشقایی یک زمان پرفروشترین کراس اور اروپا بود ولی رنو با تکنولوژی نیسان وبا همون پلتفرم همون پیشرانه قشقایی اومد رنو کجار رو ساخت و اومد برا خود قشقایی رقیب شد (چاقو اینبار دسته خودش رو برید)
مطمئنم الان رنو موزیانه میاد از تکنولوژی که میتسو چندین سال روش کار کرده رو زود کپی برداری میکنه برا ماشینهای خودش که آرم رنو رو دارند
احسان
۲۳ مهر ۱۳۹۵دادش خوبم اینا سهامشون رو با هم شریک میشن یعنی چه رنو بفروشه چه نیسان چه میتسوبیشی به نفع همشونه! نکته اینجاست که با استفاده از ظرفیتها و تکنولوژی های همدیگه قوی تر میشن و همچنین با استفاده از پلت فرم مشترک هزینه تولید رو پایین میارن…
Ahmadreza
۲۲ مهر ۱۳۹۵بهتره بگیم رنو چه کارش میکنه چون بیشتر سهم نیسان مال رنو هست
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵چند درصد سهامش؟؟؟؟؟
حميد
۲۲ مهر ۱۳۹۵میتسو بیشی چند سالیه در جا میزنه عوضش رنو نیسان دارند ماشینهای با حالی میسازند فکر کنم به میتسو بیشی کمک بشه
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵واقعا چرا درجا میزنه؟؟؟؟؟
برای منم سوال
احمد باقری
۲۲ مهر ۱۳۹۵دیگه کم کم همه با هم ادغام میشن.
ارمان
۲۲ مهر ۱۳۹۵خبره خوبیه به هر حال تجربه رنو در فرمول ۱ تجربه نیسان در لمانس و تجربه میتسوبیشی در رالی وقتی گرد هم بیاد میتونه محصولاته مشترک زیادی رو بسازه باز من فکر میکنم کمپانی ها مثل همین الان باید تا حد زیادی مستقل باقی بمونن
ببینیم با پلتفرم التیما میتونن دوباره گالانت بسازن ???
علیرضا
۲۲ مهر ۱۳۹۵الفاتحه حالا ببینید بلایی که سر اوپل اومد سر میتسو هم میاد در واقع میتسو تبدیل میشه به یه آرم که رو جلو پنجره ماشین نیسانه و دیگر هیچ
ساسان.م
۲۲ مهر ۱۳۹۵تو این دنیا اگه نخوری ، خورده میشی بلایی که داره سر میتسو میاد
حقش هم هست چون نتونسته رقابت کنه
مزدا رو ببینید که شرکت درجه 2 ژاپنی بود الان با مزدا 3 و 6 داره واسه غول ها شاخ و شونه میکشه
مزدا و skyactiveش یه دونه باشن اصلاً
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵قانون جنگل مگه
ساسان.م
۲۳ مهر ۱۳۹۵دقیقا قانون جنگله