رنومیتسوبیشینیسان

معامله “بزرگ” رنو، نیسان و میتسوبیشی

اتحاد رنو-نیسان یک ضلع از معامله‌ی ۲.۲ میلیارد دلاری با میتسوبیشی به منظور به دست آوردن ۳۴ درصد از این کمپانی ژاپنی است. این معامله می‌تواند تأثیری شگرف بر هر سه خودروساز بگذارد.

untitled-1a
در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس، مدیر ارشد رنو-نیسان آقای کارلوس گون (غصن) به اتوموتیونیوز گفت از مسئولان انتظار دارد که از این معامله‌ی چندین میلیارد دلاری حمایت کنند و هنگامی که این کار انجام شد جزئیات دقیق آن در آینده اعلام خواهد شد.

Carlos Ghosn
Carlos Ghosn
او گفت:

این معامله‌ای نیست که تنها بگوییم اوکی! ما این معامله را جوش دادیم و هم‌اکنون اجازه دهید فکر کنیم که با هم می‌توانیم چه‌کاری انجام دهیم.

نه. روزی که ما انجام معامله را اعلام کنیم جزئیات دقیق آن را به شما خواهیم گفت؛ و این معامله‌ی بزرگی است. معامله‌ای بزرگ بین میتسوبیشی و نیسان؛ و همچنین شاید تأثیری چشمگیر بین روابط رنو و میتسوبیشی بگذارد.

renault nissan and samsung
اگرچه که هنوز تا زمان انعقاد این قرارداد اطلاعات دقیقی از جزئیات آن نداریم اما گون گفت که می‌خواهد میتسوبیشی بخشی از اتحاد رنو-نیسان شود به این معنی که هر سه خودروساز می‌توانند به آسانی با یک مدیریت، برنامه‌های توسعه‌ای و تحقیقی به هم متصل شوند.

nissan-mitsubishi
گون در خاتمه نتیجه‌گیری کرد:

میتسوبیشی در این مورد به اتحاد ما خواهد پیوست. این اتحاد چیزی درباره‌ی توسعه‌ی همکاری‌ها است. ما می‌دانیم که همکاری‌های زیادی با میتسوبیشی وجود دارد و از نظر استراتژیک ما نیز ارتباطات زیادی داریم.

منبع: autonews

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. vahid porsche

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (474 ديدگاه)

    کارلوس انگار *** اخه این چه ژست زشتیه
    احتمالا چند وقت دیگه شاهد حضور رنو gtr نیسمو در خیابان ها خواهیم بود

    1. Madjid911 GT2

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      ژستش بد نیست.
      زاویه ی عکس برداری بده.
      عکاس فکر کنم دراز کشیده عکس گرفته.
      خخخ

    2. علي

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (969 ديدگاه)

      آخه آدمیزاد دگمه کتشو میبنده میگیره میشینه؟!! هر کی ندونه انگار مسابقات پرورش اندامه و آرنولد شوارتزینگر فیگور نشسته عکس داره میگیره. به افتخار کارلوس ۳۰ ساعت سکوت مطلق با چاشنیه غرور ???
      باتچکر

    3. فورد

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (892 ديدگاه)

      شما مثل اینکه تییر رو نخوندین خودش زده ((معامله بزرگ)) منظورش همین معامله است دیگه بزرگ و کوچیکشو خودتون باید تشخیص بدین

    4. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      به ژست طرف چیکار داری

    5. احسان

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      طرف مدیر یکی از بزرگترین شرکتهای خودرو سازیه بعد فکر ملت تو طرز نشستن و دکمه ی کتش هست! اتفاقا ذهنش رو درگیر اینا نکرده که موفق شده

  2. جواد

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (990 ديدگاه)

    امیدوارم نیسان کمک کنه بخش اسپورت میتسوبیشی دوباره فعال بشه مخصوصا لنسر

    1. Madjid911 GT2

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      درسته.
      به نظر من اوضاع نیسان نسبت به وقتی کارلوس ! نبود خیلی بهتر شده.
      کارلوس به دنیای سوپراسپرت ها خیلی علاقه داره و سرمایه گذاری میکنه.
      میبینیم GTR به چه هیولایی تبدیل شده.
      من روز های خوبی برای لنسر میبینم.
      اوضاع میتسوبیشی روبه راه میشه. مطمئنم.

      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        افرین به این نظرت مجید جان

    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      افرین جواد عزیز

  3. GOD BLESS JAPAN

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    احتمالا اولین پس لرزه های این قرارداد رو در هند شاهد خواهیم بود ! با توجه به این هر 3 (2)شرکت نفوذ خوبی در بازار هند دارند.

  4. GOD BLESS AMERICA

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    کارلوس از تخریب وجهه رنو و نیسان خسته شده میخواد ایندفعه به هیبت میتسوبیشی موتورز گند بزنه.
    حیف که تو دنیایی زندگی میکنیم که کارلوس گونها و سر جیو مارکیونه ها نابغه شناخته و تایید شده به قله های رفیع تصمیم گیری برای آینده می رسند اما نیکلای تسلاها سرکوب شده و به انزوا سوق داده می‌شوند.
    این عاقبت تفاوت بین تصمیم برای خدمت به جمیع انسانها و یا فقط اربابان جهان است.

    1. بهزاد

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2544 ديدگاه)

      تخریب!
      کدوم تخریب دوست گرامی!!
      مگه برند نیسان و رنو وجهه ای در صنعت خودروسازی ندارند که اینطور از مدیریت کارلوس گون ایراد میگیرید.
      کارلوس گون کجا مارکیونه الان کجا
      احتمالا تصور شما از این اتحاد ورشکستگی این دوتا شرکت هست وگرنه اوضاع در واقعیت متفاوته.
      شاید هم منظور دیگری دارید…

      1. Madjid911 GT2

        ۲۲ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        کارلوس و سرجیو ! هر دو یک جا هستن.
        .
        .
        .
        در قلب ماشین بازان
        در قلب عاشقان لافراری و گودزیلا.

      2. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        تخریب کجا بوده
        توضیح خوبی دادی بهزاد

  5. سامان

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    بیشترین سود رو این وسط رنو میکنه
    نیسان قشقایی یک زمان پرفروشترین کراس اور اروپا بود ولی رنو با تکنولوژی نیسان وبا همون پلتفرم همون پیشرانه قشقایی اومد رنو کجار رو ساخت و اومد برا خود قشقایی رقیب شد (چاقو اینبار دسته خودش رو برید)
    مطمئنم الان رنو موزیانه میاد از تکنولوژی که میتسو چندین سال روش کار کرده رو زود کپی برداری میکنه برا ماشینهای خودش که آرم رنو رو دارند

    1. احسان

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (85 ديدگاه)

      دادش خوبم اینا سهامشون رو با هم شریک میشن یعنی چه رنو بفروشه چه نیسان چه میتسوبیشی به نفع همشونه! نکته اینجاست که با استفاده از ظرفیتها و تکنولوژی های همدیگه قوی تر میشن و همچنین با استفاده از پلت فرم مشترک هزینه تولید رو پایین میارن…

  6. Ahmadreza

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    بهتره بگیم رنو چه کارش میکنه چون بیشتر سهم نیسان مال رنو هست

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      چند درصد سهامش؟؟؟؟؟

  7. حميد

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    میتسو بیشی چند سالیه در جا میزنه عوضش رنو نیسان دارند ماشینهای با حالی میسازند فکر کنم به میتسو بیشی کمک بشه

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      واقعا چرا درجا میزنه؟؟؟؟؟
      برای منم سوال

  8. احمد باقری

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه کم کم همه با هم ادغام میشن.

  9. ارمان

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    خبره خوبیه به هر حال تجربه رنو در فرمول ۱ تجربه نیسان در لمانس و تجربه میتسوبیشی در رالی وقتی گرد هم بیاد میتونه محصولاته مشترک زیادی رو بسازه باز من فکر میکنم کمپانی ها مثل همین الان باید تا حد زیادی مستقل باقی بمونن
    ببینیم با پلتفرم التیما میتونن دوباره گالانت بسازن ???

  10. علیرضا

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (757 ديدگاه)

    الفاتحه حالا ببینید بلایی که سر اوپل اومد سر میتسو هم میاد در واقع میتسو تبدیل میشه به یه آرم که رو جلو پنجره ماشین نیسانه و دیگر هیچ

  11. ساسان.م

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (338 ديدگاه)

    تو این دنیا اگه نخوری ، خورده میشی بلایی که داره سر میتسو میاد
    حقش هم هست چون نتونسته رقابت کنه
    مزدا رو ببینید که شرکت درجه 2 ژاپنی بود الان با مزدا 3 و 6 داره واسه غول ها شاخ و شونه میکشه
    مزدا و skyactiveش یه دونه باشن اصلاً

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      قانون جنگل مگه

      1. ساسان.م

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (338 ديدگاه)

        دقیقا قانون جنگله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا