۴ سال پس از رونمایی رسمی در پاریس، چهارمین نسل کلیو فیس لیفتی را تجربه کرده است.
از نظر بصری، چراغهای تمام LED به همراه لامپهای روز روشن C شکل به چشم میآیند، به این موارد باید جلوپنجرهی بازطراحی شده و رکابهای ارتقا یافته را نیز اضافه کرد. ۴ سایه رنگ جدید شامل قرمز، خاکستری تیتانیوم، سفید صدفی و آبی اضافه شدهاند. نمای خارجی نیز با انتخاب رینگهای جدیدی تکمیل میشود. کلیو حالا در داخل کابین از مواد بهتری سود میبرد و پوششهای کابین جدید هستند و توجه ویژهای به کیفیت و دید بصری پلاستیکهای بکار رفته صورت گرفته است. خریداران میتوانند از بین ۳ نوع سیستم متفاوت چندرسانهای یکی را انتخاب کنند: MediaNav Evolution, R-Link Evolution and R&Go که نسخهی R&Go برای همه نوع تریمی قابل سفارش است. دستیار پارک آسان بهصورت هماهنگ با حسگرهای پارک جلو و عقب کار میکند و دوربین پشتی نیز به راننده کمک میکند تا پروسهی پارک کردن تا به خودرو محول نماید. رنو همچنین خاطرنشان کرده که سوپرمینی فیس لیفت شدهی خود اولین خودروی رنو در سگمنت B است که به سیستم صوتی ممتاز Bose مجهز گردیده است. پیشرانهی جدیدی به دیگر قوای محرکهی کلیو اضافه شده که نسخهای ۱.۵ لیتری و دیزلی است و توانایی تولید ۱۰۸ اسب بخار قدرت را دارد و به گیربکسی ۶ سرعته و دستی متصل شده است. پیشرانهی بنزینی کلیو با ۱۱۸ اسب بخار قدرت نیز هماکنون میتواند از این نوع گیربکس بهرهمند شود.
کلیو ۲۰۱۷ میتواند با طرح خاکستری متالیک، غربیلک فرمان و دسته دنده پوشیده شده از چرم ناپ، تریم های داشبورد، پانل درب مخصوص و صندلیهای چرمی مشکی/مشکی و سفید سفارش داده شود. تجهیزات استاندارد این خودرو عبارتاند از چراغهای جلوی LED، سیستم اطلاعات سرگرمی R-Link Evolution، سیستم صوتی Bose و دستیار پارک آسان. پیشرانههای این خودرو نیز از دو واحد بنزینی با ۸۹ و ۱۱۸ اسب بخار قدرت و دو نسخهی دیزلی با ۸۹ و ۱۰۸ اسب بخار قدرت تشکیل شدهاند. بسته به انتخاب مصرفکننده، گیربکسهای دستی یا اتوماتیک دوکلاچه میتوانند نیرو را به چرخهای جلو انتقال دهند.
رنو قبول سفارشها برای این کلیو ۲۰۱۷ را از تابستان شروع خواهد کرد. در فرانسه، قیمت این سوپرمینی از ۱۵۴۱۰ دلار آغاز میشود درحالیکه مدل سطح بالای Paris Energy dCi 90 EDC 29475 دلار قیمت خواهد داشت.
فقط انگلستان
۲۶ خرداد ۱۳۹۵فرانسه قیمتا رو برده بالا من پیش بینی می کنم چند سال دیگه ماشین هایی در حد انگلیس و المان بزنه فرانسه صنعتش در حد المان و انگلیسه اگر بخواد می تونه خیلی بهتر از اینارو هم بزنه
علی
۲۶ خرداد ۱۳۹۵دیدگاه من اینه که ما بدبختیم تو صنعت خودرو
نه میتونیم درست حسابی تولید کنیم
نه میتونیم ماشین درست حسابی سوار بشیم به راحتی
یو اس اس اینترپرایز
۲۶ خرداد ۱۳۹۵خودتو ناراحت نکن.باهات موافقم
ناشناس
۲۶ خرداد ۱۳۹۵کابینش از کپچر قشنگتر است ولی ظاهرش نه
ahmad
۲۶ خرداد ۱۳۹۵کلیو بهترین هاچ بک توی رنج خودشه
کافیه فقط یک بار سوارش بشید تا بفهمید چی میگم
صد برابر بهتر از 208 های پژو
حیف که قرار نیست توی ایران تولید و مونتاژ بشه
احمد باقری
۲۶ خرداد ۱۳۹۵خوب طراحی شده، چقدر اختلاف بین تریم پایین و تریم بالا وجود داره.
سینا
۲۶ خرداد ۱۳۹۵انواع مدلهای رنو را داشتم.خیلی عالی هستن خداییش.کم مصرف. نرم و راحت.مهمتر از همه اقتصادی و ارزان قیمت.بعنوان مثال قیمت تویوتا یاریس 1500سی سی صندوقدار 115میلیون تومنه و کیا ریو 1400سی سی 108تومن،ولی رنو فلوئنس2000 سی سی نیمه فول 112میلیون.(این کجا و آنها کجا)!!! یا قیمت رنو سفران 2000 سی سی 140میلیون تومنه .در حالیکه هیوندا آی 40 با موتور 2000سی سی 173میلیون تومنه و کیا کارنز 157تومن و سراتو کوپ 148تومن.یه مثال دیگه فلوئنس تمام فول 2000سی سی 123تومنه در حالیکه ولوستر 1600 سی سی 125تومنه.و سراتو کوپ 148تومن.واقعا قیمتهای رنو با توجه به کیفیت و دوام و گارانتی و برند خیلی مقرون به صرفه تره.نمونه های تجربه شدش بیانگر همه چی هست.مثلا رنو مگان که مقاله ای از کم استهلاک و بی دردسر و کم خرج و سخت جان بودنش تو همین سایت پدال آورده شده بود.نمونه اش تاکسی و پلیسهای ترکیه و پلیسهای ایران……
كوروش
۲۶ خرداد ۱۳۹۵داداش بی دردسر که نیست تعمیراتش پدر ادم و رو در میاره ولی چون تجربه سواری با مدلای مختلفش رو دارم کاملا قبول دارم سواری بسیار با کیفیت و خوبی دارند
احسان(احسان سابق)
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ماشین جذاب و زیبایی بنظر میاد
داریوش
۲۶ خرداد ۱۳۹۵مگان را باید یکی از خودروهای استراتژیک رنو دانست؛ مدلی که رنو در فرآیند طراحی هر نسل آن، زبان طراحی متحول شده به همراه استانداردهای نوینی در کیفیت سواری و ایمنی را ارائه داده است. نسل دوم رنو مگان مدلی آشنا برای ایرانیهاست. مدل سدان این خودرو (که توسط رنو ترکیه بر اساس مدل هاچبک توسعه یافته بود) به کشورمان راه یافت و به لطف کیفیت سواری مطلوب، ایمنی بالا در تصادف و تکنولوژیهای جدید و متفاوتش به سرعت نظرات را به خودش جلب کرد.مگان را باید خودرویی سخت جان، کم استهلاک و با دوام دانست. گواه این مسئله، کارکردهای میلیونی مگانهای پلیس راهنمایی و رانندگی در شرایط مختلف و بعضا دشوار است.مگان خودرویی سخت جان و بی دردسر است، به شرطی که سرویسهای دورهای آن سر موعد صورت گرفته باشد.
سیاوش
۱ دی ۱۳۹۵فرانسه مهد خودرو های جذاب هاج بک جهان