رنو طبق قولی که سال پیش و در زمان معرفی نسخه معمولی مگان RS داده بود امروز از مدل داغتر تروفی رونمایی کرد. پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربوی این خودرو بجای قدرت ۲۷۶ اسبی نسخه استاندارد هماکنون خروجی ۲۹۶ اسب بخاری دارد. گشتاور تولیدی پیشرانه نیز از ۳۹۰ به ۴۰۰ نیوتون متر در حالت گیربکس دستی رسیده با در صورت استفاده از گیربکس دوکلاچه اتوماتیک سفارشی این گشتاور به ۴۲۰ نیوتون متر افزایش مییابد.
تغییرات مگان RS تروفی تنها به پیشرانه محدود نمیشوند زیرا رنو این خودرو را بهصورت استاندارد با سیستم تعلیق سفتتر و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن عرضه میکند. این هاچبک داغ فرانسوی از رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی و لاستیکهای بریجستون پوتنزا S001 سود برده و از سال ۲۰۱۹ نیز بهصورت سفارشی میتوان رینگهای ۱۹ اینچی متفاوت با ۲ کیلوگرم وزن کمتر در هر رینگ را سفارش داد. این رینگها با لاستیکهای بهتر بریجستون پوتنزا S007 همراه خواهند شد.
خب حالا که در بحث رینگها هستیم باید گفت پشت آنها دیسکهای ترمز بای متریال جدیدی قرار دارند که در هر چرخ باعث کاهش وزن ۱.۸ کیلوگرمی شده و با کالیپرهای ترمز قرمزرنگ برمبو همکاری میکنند. از آنجایی که مگان RS تروفی دارای شاسی کاپ است بنابراین جذب کنندههای شوک آن ۲۵ درصد سفتتر بوده و فنرها نیز در مقایسه با مدل استاندارد RS با شاسی اسپورت ۳۰ درصد تنگتر میباشند. همچنین میلههای ضد لغزش نیز ۱۰ درصد سفتتر شدهاند.
همانند مدل استاندارد، تروفی دارای سیستم فرمان پذیری چهار چرخ بوده و چرخهای عقب در سرعتهای پایین در خلاف جهت چرخهای جلو میچرخند و در سرعتهای بالا همان جهت را به خود میگیرند. مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر میتوانند صندلیهای ریکارو با طراحی بهروزتر را تحویل بگیرند. این صندلیها که پوشش آلکانترا دارند ۲۰ میلیمتر به سطح زمین نزدیکتر شدهاند تا تجربه رانندگی اسپورت تری ایجاد شود. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع این صندلیها در مقایسه با مدل RS استاندارد بیشتر است.
Centenario
۲۹ تیر ۱۳۹۷رنو یه پیشرفت یهویی داشت با که با طراحی های جدید و زیبای کولیوس و تلیسمان شروع شد
مزدا
۲۹ تیر ۱۳۹۷جز زیباترین هاچ بک هاست
ایمان
۲۹ تیر ۱۳۹۷زیباترین ماشین در کلاس خودش هست بی شک ??
طراحی های زیبای رنو با قدرت و سرعت مناسبی سِت شدن
Kamy R
۳۰ تیر ۱۳۹۷چقدر رینگاش زیباس?