رنو از گرندپری فرانسه برای معرفی سه خودروی جدید کلیو کاپ، رالی و RX استفاده کرده است.
این خودروهای مسابقهای که بر پایهی کلیو RS Line شکل گرفتهاند از طراحی آشنایی استفاده میکنند اما ورودی هوای روی سقف و یک رول کیج باعث تمایز آن با دیگر مدلهای استاندارد میشوند.
هر خودرو برخی تفاوتهای جزئی را نشان میدهد اما هر سه از سیستم تعلیق متمایز و دیفرانسیل لغزش محدود استفاده میکنند. این خودروها همچنین از سیستم خنککنندگی بهتر و باک سوخت تائید شده توسط فیا سود میبرند.
نیروبخش سه محصول جدید رنو پیشرانهی ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربویی است که قدرت آن بین ۱۶۸ تا ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور نیز بین ۲۸۰ تا ۳۲۰ نیوتون متر میباشد. صرفنظر از قدرت پیشرانه، کلیو کاپ، رالی و RX به گیربکس ۵ سرعته ی سکونشئال مجهز هستند.
اگرچه این سه خودرو اشتراکات زیادی دارند اما رنو میگوید هر یک خودروی مسابقهای کاملی بوده و برای وظیفهای ویژه توسعه یافتهاند. سه دست رینگ شامل مدلهای ۱۵ اینچی برای شن و ماسه، ۱۶ اینچی برای آسفالت و ۱۷ اینچی برای مسابقات کاپ در دسترس هستند.
تشابهات زیاد بین این سه خودرو جالبتوجه است زیرا رنو میگوید کیتهای تبدیلی را ارائه خواهد کرد که مالکان با استفاده از آنها میتوانند خودروی خود را به نمونهی دیگری تبدیل کنند. رنو این موضوع را یک راه حل اقتصادی برای مشتریان مینامد.
محمد
۵ تیر ۱۳۹۸رینگ 15 اینچی برای شن و ماسه…
احتمالا خودروسازان وطنی هم جاده های ما رو شنی و ماسه ای میمینن که ماشین با رینگ ۱۵ اینجی و غالبا فولادی روی محصولاتشون میگذارن
Mehdi TuRbO
۵ تیر ۱۳۹۸این ماشین تو تیپ عادی برای جوانای قشر متوسط میتونی یه ماشین اسپرت با یه قیمت خوب توی دوران دانشجویی داشته باشی خیلی ماشین دو در دوست دارم اما سری ۸ ۴ درش خیلی خوب شده لامصب بیشتر ۲ درش دوست دارم.
علی
۵ تیر ۱۳۹۸خیلی عالی
فرانسویا تو هر چی خوب نباشن حداقل تو رالی حرف برا گفتن دارن